Joululahja onkelma!

Yleinen lätinä jä kitinä
Edith

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Zeb kirjoitti: Onko täti tässä merkitykseltään sukulainen vai tantta?
Äidin sisko. Ja se on hirveän kriittinen ja suorasanainen. Tuota sivustahuutajankin ehdottamaa vuohi- tms. juttusta vois ehkä harkita, mutta jotenkin pelkään, että tuostakin täti keksis jotain kriittistä, ja toisaalta olis kiva muistaa tätiä henk.koht:kin, kun minä saan siltä kumminkin aina roipetta. Ja roippeen lisäksi myös satunnaista muuta tavaraa, kuten sen erheessä ostamia itselleen liian pieniä, mutta mulle just sopivia kenkiä. Ja kun se on lääkäri, ni nipsujakin saan.
Viimeksi muokannut Edith, 18.12.2007 9:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Edith kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Onko täti tässä merkitykseltään sukulainen vai tantta?
Äidin sisko.
Mä ostan Kivi-kynttilälyhtyjä kaikille tuollaisille. Tuikku sisään ja nättiä käärettä. Kuvittelen tyhmänä että kaikki muutkin tykkää niistä koska mäkin tykkään.
Geetz

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Zeb kirjoitti:Mä ostan Kivi-kynttilälyhtyjä kaikille tuollaisille. Tuikku sisään ja nättiä käärettä. Kuvittelen tyhmänä että kaikki muutkin tykkää niistä koska mäkin tykkään.
Ärh, no ei todella tykkää... Niin persoonatonta turhaa paskaa ku olla voi. :D
Edith

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Zeb kirjoitti:Mä ostan Kivi-kynttilälyhtyjä kaikille tuollaisille. Tuikku sisään ja nättiä käärettä. Kuvittelen tyhmänä että kaikki muutkin tykkää niistä koska mäkin tykkään.
Se valittaa, jos sille ostaa jotain tavista, ja valittaa, jos sille ostaa jotain erikoista, koska sitten se ei oo just sen makuun erikoista. On se kiva ihminen, mutta ei vaan mitenkään arka missään puhumiseen ja sanomiseen liittyvässä. Ja sen koti on ihan täynnä koriste-esineitä. Suklaatakaan ei voi, koska työhön liittyen sitä lahjotaan niillä ja viineillä ihan sukulaistenkin tarpeiksi.
masa

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetz kirjoitti: Niin persoonatonta turhaa paskaa ku olla voi.
Unohdit sanat "sikamaisen kallista"
Geetz

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

masa kirjoitti:
Geetz kirjoitti: Niin persoonatonta turhaa paskaa ku olla voi.
Unohdit sanat "sikamaisen kallista"
Höpsistä. Kolmeveeni suusta: "hups, oliko kallis" ... Tuikkujen hyvä puoli, ei mee kunnolla palasiks. :D
Zeb

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Edith kirjoitti:Se valittaa, jos sille ostaa jotain tavista, ja valittaa, jos sille ostaa jotain erikoista, koska sitten se ei oo just sen makuun erikoista. On se kiva ihminen, mutta ei vaan mitenkään arka missään puhumiseen ja sanomiseen liittyvässä. Ja sen koti on ihan täynnä koriste-esineitä. Suklaatakaan ei voi, koska työhön liittyen sitä lahjotaan niillä ja viineillä ihan sukulaistenkin tarpeiksi.
No sitten se sivustahuutajan vuohi. Kuulostaa niin kiittämättömältä natisijalta, että parempi antaa niille ketkä tarvii ja haluu 8)
Zeb

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Geetz kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mä ostan Kivi-kynttilälyhtyjä kaikille tuollaisille. Tuikku sisään ja nättiä käärettä. Kuvittelen tyhmänä että kaikki muutkin tykkää niistä koska mäkin tykkään.
Ärh, no ei todella tykkää... Niin persoonatonta turhaa paskaa ku olla voi. :D
Itse olet kiittämätön paska!!1 :D

Olenko siis oikeasti perverssi kun tykkään niistä, nimenomaan pienistä. Mulla on jo aika paljon ja kaikkia eri värisiä. Mut tykkäänkin simppelistä muotoilusta. Tosi nättejä varsinkin kun ripottelee ympäri kämppää pimeällä tuikkuineen.

Masalle: Onko hiukan päälle kymppi kallista joululahjaksi?
masa

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti:Masalle: Onko hiukan päälle kymppi kallista joululahjaksi?
Saako Iittalalta muka kympillä jotain?
Zeb

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Masalle: Onko hiukan päälle kymppi kallista joululahjaksi?
Saako Iittalalta muka kympillä jotain?
Pieniä Kivi-lyhtyjä saa, monestakin liikkeestä. Eikö olekin ilouutinen! :)
Geetz

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Zeb kirjoitti:Olenko siis oikeasti perverssi kun tykkään niistä, nimenomaan pienistä.
Psst, mä tykkään niistä... Mut se on niin tarkkaa, on oltava tietyt värit ja sopivat määrät, itse ostanut jo kaiken oleellisen. Muut "varatavarana" paketeissaan odottamassa hetkiä, jolloin persoonaton lahja on vttumaisen mukavaa ojentaa jollekin. :D

Tänä vuonna arvostan ihan älyttömästi sukulaisten väsäämiä herkkuja. Hilloja, sinappeja, kaiken maailman keksejä... Ne jotkut ihan tuoksuu noista paketeista läpi. :h:

Ja koska itse en osaa tai viitsi tehdä mitään sapuskoja, askartelimme vain kaikille pari viikkoa hienoja kortteja, ne riittäköön. Joululahjarahat lahjotettiin sit muualle.
masa

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Pieniä Kivi-lyhtyjä saa, monestakin liikkeestä. Eikö olekin ilouutinen! :)
Missäs liikkeessä iittalaa on halvalla. Tarttis löytää tommonen:

Kuva
Geetz

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Metalaxista tulikin mieleen, että viime yönä iski tajuttomat vatsakrampit. Ihan kauheeta. Ihan ku aikana, jolloin suosin Metalaxia.
Zeb

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Missäs liikkeessä iittalaa on halvalla.
Turussa ainakin Hämeenkadulla yks kippoliike. Olisko joku tehtaanmyymälä. Nimee en muista etkä varmaan tuu tänne ostaan?
masa

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Turussa ainakin Hämeenkadulla yks kippoliike. Olisko joku tehtaanmyymälä. Nimee en muista etkä varmaan tuu tänne ostaan?
Itse asiassa tulossa turkuun pe-la, tosin samanlainen tehtaanmyymälä on täällä jäkessäkin. Kamalla vaan on ihan sama hinta kuin esmes prismassakin.
Zeb

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Geetz kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Olenko siis oikeasti perverssi kun tykkään niistä, nimenomaan pienistä.
Psst, mä tykkään niistä... Mut se on niin tarkkaa, on oltava tietyt värit ja sopivat määrät, itse ostanut jo kaiken oleellisen. Muut "varatavarana" paketeissaan odottamassa hetkiä, jolloin persoonaton lahja on vttumaisen mukavaa ojentaa jollekin. :D
Älä sano persoonaton, vaan simppeli tai neutraali ja laadukas. En mäkään näitä osta ihmisille, jotka tunnen. Miehen joillekin sukulaisille olen ostanut, koska en tunne niitä niin hyvin, että osaisin ostaa henkilökohtaista.

P.S. Lähetä heti tänne ne kaikki ylimääräiset tuikkusi!! Värillä ei ole väliä, koska täällä on useampi huone ja aina jonnekin sopii kun vähän asettelee. Ettei tuu samanlaista värisoppaa kun Arskaketjussa...
Geetz

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Tampesteriin ajaessa motaria on se joku Iittalan mesta, josta sai "muka viallista" tosi halvalla. Eiköhän se oo tyhjänä halvasta näin joulun alla... Sieltä shoppasin ainoat tän talon tavis-maljakot joskus.
Geetz

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Zeb kirjoitti:P.S. Lähetä heti tänne ne kaikki ylimääräiset tuikkusi!! Värillä ei ole väliä, koska täällä on useampi huone ja aina jonnekin sopii kun vähän asettelee. Ettei tuu samanlaista värisoppaa kun Arskaketjussa...
Rupes hihityttää et jos mä lähettäsinkin ne pehmustetussa paketissa niin saisitko oikeasti ihkun joulumielen. :D
Zeb

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Turussa ainakin Hämeenkadulla yks kippoliike. Olisko joku tehtaanmyymälä. Nimee en muista etkä varmaan tuu tänne ostaan?
Itse asiassa tulossa turkuun pe-la, tosin samanlainen tehtaanmyymälä on täällä jäkessäkin. Kamalla vaan on ihan sama hinta kuin esmes prismassakin.
Juu no en takaa mitään kyllä kun en ole asioinut varmaan vuoteen siellä. Mitäs sä Turussa? Mä taas olen tulossa Hesaan torstaina, Mansonii katsoo 8) Tarvis varmaan sukulaisii moikata samalla, ainakin mummia. Ja sille on lahja hankkimatta, huoh. Ehkä ostan taas jonkun pienen Swarowskin kristallielukan, ne on niin söpöjä. (Ja prkleen kalliita. Mut se onkin mun ainoa elossa oleva isovanhempi.)
Zeb

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Geetz kirjoitti:
Zeb kirjoitti:P.S. Lähetä heti tänne ne kaikki ylimääräiset tuikkusi!! Värillä ei ole väliä, koska täällä on useampi huone ja aina jonnekin sopii kun vähän asettelee. Ettei tuu samanlaista värisoppaa kun Arskaketjussa...
Rupes hihityttää et jos mä lähettäsinkin ne pehmustetussa paketissa niin saisitko oikeasti ihkun joulumielen. :D
Juu-u!! :) Meitä on joka junaan!
Zeb

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mut tarvii tähän vielä tarkentaa, että Aalto-maljakot on kyllä oksuja. Niin keski-ikäinen en sentään oo enkä tuu! Onks ne Iittalaa kans? :?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Zeb kirjoitti:Mut tarvii tähän vielä tarkentaa, että Aalto-maljakot on kyllä oksuja. Niin keski-ikäinen en sentään oo enkä tuu! Onks ne Iittalaa kans? :?
Kai olen keski-ikäistymässä, mutta se tulenpunainen versio on meikäläisestä aika söpö. Olen harkinnut ostavani kynätelineeksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetz

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Bluntly kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mut tarvii tähän vielä tarkentaa, että Aalto-maljakot on kyllä oksuja. Niin keski-ikäinen en sentään oo enkä tuu! Onks ne Iittalaa kans? :?
Kai olen keski-ikäistymässä, mutta se tulenpunainen versio on meikäläisestä aika söpö. Olen harkinnut ostavani kynätelineeksi.
Se on ihana! Ainoa poikkeukseni halpis-Leonardojen seassa. :D
Viimeksi muokannut Geetz, 18.12.2007 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti: Kai olen keski-ikäistymässä, mutta se tulenpunainen versio on meikäläisestä aika söpö. Olen harkinnut ostavani kynätelineeksi.
Ootkos tietoinen sen hinnasta? :D
Zeb

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Bluntly kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mut tarvii tähän vielä tarkentaa, että Aalto-maljakot on kyllä oksuja. Niin keski-ikäinen en sentään oo enkä tuu!
Kai olen keski-ikäistymässä, mutta se tulenpunainen versio on meikäläisestä aika söpö. Olen harkinnut ostavani kynätelineeksi.
Nätti väri, mutta ei pelasta tilannetta. Olet todella keski-ikäistynyt, ja pahasti! :)
Vastaa Viestiin