Joululahja onkelma!

Yleinen lätinä jä kitinä
Patz

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Keikaus kirjoitti: lahjakortti Funky Ladyyn?
Alle 200€ lahjakortti kyseiseen liikkeeseen on pelkästään kiusaamista.

Yleisesti ottaen lahjakortteja pidetään persoonattomina ja mielikuvituksettomina lahjoina, mennään sieltä mistä aita on matalin. Silti kallistuisin tämän puoleen, jos et meinaa muuten keksiä mitään mistä tiedät puolisosi varmasti pitävän. Vielä kun valkkaat sen lahjakortin paikkaan, josta saa mitä tahansa (siis muutakin kun alusvaatteita), esim. jo mainitsemaasi Stokkalle. Ja muistat vielä teroittaa, että sillä lahjakortilla on tarkoitus ostaa jotain kivaa lahjansaajalle, ei siis mitään yhteiseen kotiin/sinulle... Itselleni on käynyt nimittäin myös näin :mrgreen:

Esimerkki: Pyysin tupari&synttärilahjaksi vierailta ihan silkkaa käteistä tai lahjakortteja, onhan uudessa kodissa vielä paljon sisustettavaa jäljellä. Suurin osa vieraista ymmärsi yskän, mutta tottakai joukkoon mahtui henkilö, joka oli mennyt ostamaan minulle lahjaksi laseja. Samanlaisia laseja joita olin olin joskus teininä ostanut ja n. 6kk aikaisemmin myynyt kirpputorilla pois, koska en enää pitänyt niistä...

Ja vielä noista alusvaatteista, vaikka asia onkin jo loppuunkäsitelty:
Ikinä en ole alusvaatteita lahjaksi saanut, ja toivon ettei kukaan koskaan ikinä(!!!) erehdy tekemään sitä virhettä. Tässä kaliiberissa kun on tosiaan niin, että mallilla ja merkillä on väliä. Ehkä asia olisi toisin jos olisin täysin standardikokoa... Kiihottaviahan ne jokatapauksessa on...
killkill

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Keikaus kirjoitti:Killkill, pysy ihan miehenä vain. Miesten ei kuulu tulkita epäsuoria vihjauksia!
Juuri näin. Miten tulkitsisit:

<- tämän vihjauksen?
hermine

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja hermine »

Suvinen kirjoitti:ilmainen näöntarkastus- lahjakortti
Tää on kyllä ketjun paras lahjaidea :hail:

Älypelit oli oikeasti hyvä idea, luulisin että kummisetä jolle on yleensä mahdoton keksiä mitään kivaa lahjaa, tykkäisi. Tietääkö kukaan mistä Tampereelta saisi (mielellään alle kympillä kun pitää riittää rahat puolen suvun lahjomiseen) jotakin?

Haluaisin tavata miehen, joka osaa pelkän koon perusteella ostaa naiselle sopivat rintaliivit (edes senverran sopivat, että sopivalta tuntumisen sijaan edes näyttävät päällä siltä puristamatta kylkiä makkaroille/roikkumatta päällä puolityhjinä), kun ei itseltänikään onnistu vaan kaapit ovat puolillaan niitä jotka vielä sovituskopissa tuntuivat ihan hyviltä mutta myöhemmin osoittautuivat jokseenkin käyttökelvottomiksi. Kuvittelisin, että isorintaisella ei ole ainakaan yhtään helpompaa.

Ja mulla on pari seksuaaliselta suuntautumiseltaan ihan heteromiestuttua, jotka selittää aina miten paljon helpompaa naisten kanssa on tulla toimeen ja miten kaikki muut miehet on kiinnostuneet ihan tylsistä asioista :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

killkill kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Killkill, pysy ihan miehenä vain. Miesten ei kuulu tulkita epäsuoria vihjauksia!
Juuri näin. Miten tulkitsisit:

<- tämän vihjauksen?
Kulman takana on patukkaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Patz kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: lahjakortti Funky Ladyyn?
Alle 200€ lahjakortti kyseiseen liikkeeseen on pelkästään kiusaamista.
Kyllä mulle satasenkin lahjakortti kävisi.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mietin eilen, millaisen lahjan haluaisin omalta mieheltä (siltä osin kuvitteelliselta, kuvittelisin). Haluaisin lahjakortin, jolla saisi x määrän kokovartalohierontoja. Tuoksuvan öljyn kera, seurana ehkä sopivaa musiikkia (pan-huiluja, hehheh) ja kutitushöyhen. Siis sillä edellytyksellä, että oma mies osaisi edes jotenkuten hieroa ja luoda tunnelman. Aijee, mulla on joskus ollut miehiä, jotka ovat todella osanneet hieroa. Yksikin tuli kerran treffeille hierontasetin kanssa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Patz kirjoitti:Ikinä en ole alusvaatteita lahjaksi saanut, ja toivon ettei kukaan koskaan ikinä(!!!) erehdy tekemään sitä virhettä.
Ei pidä paikkaansa! Vai eikö niitä vaaleanpunaisia lasketa, jotka toin tuliaisina Andorrasta? :lol:
Älä löi! En ole hurrit!
Patz

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kimmen kirjoitti:Ei pidä paikkaansa! Vai eikö niitä vaaleanpunaisia lasketa, jotka toin tuliaisina Andorrasta? :lol:
Sä ostit ne jostain v*tun automaatista!! Eli ei lasketa!

Ja oonhan mä sulta saanu ne yhdet mustatkin sillä halkiolla...
Bigmama

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Mun mielestä läheisille on helpointa ostaa. Koska tunnen nää tyypit helvetin hyvin, heidän elämäntapansa ja huumorintajunsa.
Pala kakkua.
Kid

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bigmama kirjoitti:Mun mielestä läheisille on helpointa ostaa. Koska tunnen nää tyypit helvetin hyvin, heidän elämäntapansa ja huumorintajunsa.
Pala kakkua.
Onhan se näinkin. Mutta vaikeeta on silti ostaa jollekkin "jolla on jo kaikkea". Kun ei viitsisi sillä turhanpäiväsellä krääsällä muistaa.
PerttiMakimaa

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

QuarterDot kirjoitti:Alusvaatteet ja sukat viestittävät vain "moi en keksinyt muutakaan niin ostin jotain halpaa ja mielikuvituksetonta".
Typerin lahja ikinä. Näyttele siinä sitten otettua. "Juku... wau... mistä sä tiesit. Mulla ei ollukkaa tämmösiä.. kiitos joo.."
Kun ikää tulee lisää (tai sitten se olen vaan minä) alkaa inhota kaikkea turhaa krääsää ympärillään ja on oikeasti iloinen saadessaan jotain käytännöllistä ja käyttökelpoista.

Tämä maa alkaa olla yhtä täynnä muovikrääsää kuin Yhdysvallat. Markettipellot leviävät joka puolelle.
Tiikeriankka

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

volkkari1976 kirjoitti:Taas on se aika vuodesta, kun väistämättä tulee maailman suurin ongelma eteen....mitä lahjaksi jouluna omalle kullalle.

Tää on vaan siis aivan liian vaikeeta, hjelppiä kaipais kovasti...auttakaa avutonta miestä mäessä :?
Pistä poikki niin ongelma poistuu. Vittu, että osaatte olla yksinkertaisia, ratkaisu suorastaan puree nenään.
masa

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja masa »

Taas näitä probleemia edessä.

Voiko tytöystävälle ostaa 150-200 euron lahjakortin kampaamo/kosmetologi-putiikkiin, vai tulkitaanko tuo siten, että "mun mies pitää mua rumana, ja siksi osti tommosen kortin?"

.. ja ennen kaikkea, saako 150-200 eurolla mitään palveluita?
ninnithequeen

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:Taas näitä probleemia edessä.

Voiko tytöystävälle ostaa 150-200 euron lahjakortin kampaamo/kosmetologi-putiikkiin, vai tulkitaanko tuo siten, että "mun mies pitää mua rumana, ja siksi osti tommosen kortin?"
Osta pois! Kyllä mulle kelpais, vaikkei mitään auttaskaan :roll:

Asiasta viidenteen: mitä ihmettä MÄ ostan ukolle? Ei taida olla yhtään suomirokkiin liittyvää kirjaakaan just markkinoilla, apua! Tervashamppoota, sukkia ja kalsareita se saa aina. Kääk, olen pulassa :apuva:
ninnithequeen

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Asiasta viidenteen: mitä ihmettä MÄ ostan ukolle?
Osta Kuksa. Aito eikä mikään tehdaspaskasorvattu.
Sillä on jo semmonen :roll:

Oisko Simpsons-pleikkapeli yhteiseksi hälle ja tyttärelle ihan huono idea?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Asiasta viidenteen: mitä ihmettä MÄ ostan ukolle?
Hih, mun ukolta tuli tommonen joululahjustoive!

http://www.mulletoi.com/PublishedServic ... mcode=1420
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti: Voiko tytöystävälle ostaa 150-200 euron lahjakortin kampaamo/kosmetologi-putiikkiin, vai tulkitaanko tuo siten, että "mun mies pitää mua rumana, ja siksi osti tommosen kortin?"
Osta mielummin DaySpa-lahjakortti, ja seuraavasta hintaluokasta eli 200-300 euroa.
ninnithequeen

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Asiasta viidenteen: mitä ihmettä MÄ ostan ukolle?
Hih, mun ukolta tuli tommonen joululahjustoive!

http://www.mulletoi.com/PublishedServic ... mcode=1420
Ei juma! Noi se haluu salettiin, mutta mä EN! Kauhee, pitää pistää piiloon, mä en haluu et se ees näkee tommosia! :D
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Ei juma! Noi se haluu salettiin, mutta mä EN! Kauhee, pitää pistää piiloon, mä en haluu et se ees näkee tommosia! :D
*reps* meille mieluummin tommoset, kuin semmonen iso maastokuorma-auto, josta on väännetty kohta vuos. Kuulemma semmonen vähä pienempiki armeijan maastoauto kelpais... :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Geetz

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Bliss kirjoitti:
masa kirjoitti: Voiko tytöystävälle ostaa 150-200 euron lahjakortin kampaamo/kosmetologi-putiikkiin, vai tulkitaanko tuo siten, että "mun mies pitää mua rumana, ja siksi osti tommosen kortin?"
Osta mielummin DaySpa-lahjakortti, ja seuraavasta hintaluokasta eli 200-300 euroa.
Tälle kompsit.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetz kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
masa kirjoitti: Voiko tytöystävälle ostaa 150-200 euron lahjakortin kampaamo/kosmetologi-putiikkiin, vai tulkitaanko tuo siten, että "mun mies pitää mua rumana, ja siksi osti tommosen kortin?"
Osta mielummin DaySpa-lahjakortti, ja seuraavasta hintaluokasta eli 200-300 euroa.
Tälle kompsit.
Mun täytyy ettiä rahakkaampi mies...
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elppis kirjoitti:Mun täytyy ettiä rahakkaampi mies...
Vaihtoehtoisesti voit ostaa nykyiselle kalenterin. Näytät että sun synttärit ja joulu tulee aina vuoden sykleissä, säätämisen voi aloittaa jo tänään.
Geetz

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Niin just. Huoltsikka-päivätsufen tiputus pois listoilta auttaa jo kummasti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mun täytyy ettiä rahakkaampi mies...
Vaihtoehtoisesti voit ostaa nykyiselle kalenterin. Näytät että sun synttärit ja joulu tulee aina vuoden sykleissä, säätämisen voi aloittaa jo tänään.
Exactly. Ja synttäreiden ja joulun välillä on kutakuinkin aina 6kk, eiköhän siinä ehdi ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti: Osta mielummin DaySpa-lahjakortti,
Täh? Mikä se on ja mistä saa? Use The Fucking Google?
Vastaa Viestiin