Joululahja onkelma!

Yleinen lätinä jä kitinä
Bliss

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Osta mielummin DaySpa-lahjakortti,
Täh? Mikä se on ja mistä saa? Use The Fucking Google?
KVG :P

http://www.dayspa.fi/

Esmerkiks tuolta.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21325
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Tässä vinkki helpottamaan joululahjapulmia.

"Paras joululahja on raha. Perinteisten lahjojen arvosta 10-30% menee hukkaan, koska lahja ei ole saajalleen se optimaalisin."

http://graphics8.nytimes.com/images/blo ... ssXmas.pdf
prosessi

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

sivustahuutaja kirjoitti:Tässä vinkki helpottamaan joululahjapulmia.

"Paras joululahja on raha. Perinteisten lahjojen arvosta 10-30% menee hukkaan, koska lahja ei ole saajalleen se optimaalisin."
Postita nyt sitten seuraavaksi vielä vedenpitävät todisteet siitä, että joulupukkia ei ole olemassa, niin alan itkeä.
masa

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti:
KVG :P

http://www.dayspa.fi/

Esmerkiks tuolta.
Tuolla ei ole kampaamopalveluita?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

masa kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
KVG :P

http://www.dayspa.fi/

Esmerkiks tuolta.
Tuolla ei ole kampaamopalveluita?
Siis avonaisen kampauksessa ON vikaa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
masa

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja masa »

Lolita kirjoitti:vikaa
HÄ?? Puhu suomea mulle nainen!
prosessi

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:
Lolita kirjoitti:vikaa
HÄ?? Puhu suomea mulle nainen!
Lolita taisi kysyä, että onko lahjan vastaanottajan hiustyylissä mielestäsi oikeasti jotain vikaa. Jos on, olet väkisinkin tuonut sen vahingossa jollain tavalla esiin, jolloin tuollainen lahja tulkitaan tietenkin vittuiluksi. Jos hänen nykyisessä hiustyylissään ei ole mitään vikaa sinun mielestäsi, voit hyvällä omallatunnolla antaa tuollaisen lahjan.
Hermann Hoth

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

masa kirjoitti:Taas näitä probleemia edessä.

Voiko tytöystävälle ostaa 150-200 euron lahjakortin kampaamo/kosmetologi-putiikkiin, vai tulkitaanko tuo siten, että "mun mies pitää mua rumana, ja siksi osti tommosen kortin?"
Tää taitaa kuule masa olla niitä juttuja, että jos se toinen haluaa sen "huonolla tavalla" ottaa, niin et pysty mitään, teit sitten miten tahansa. Toivottavasti hän ymmärtää, että hyvää yrität, eikä siis ajattele noin vaan ilahtuu oikeasti. :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

masa kirjoitti:
Lolita kirjoitti:vikaa
HÄ?? Puhu suomea mulle nainen!
Miksi pitää olla kampaaja? Dayspa-lahjakortti on jo niin upea lahja, että yksi kampaaja sinne tai tänne.

Äh, typerä leikkimielinen vihjaus, että lahjan perimmäisenä syynä on sittenkin tyytymättömyys toisen ulkonäköön. Plääh.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
masa

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja masa »

prosessi kirjoitti:tuollainen lahja tulkitaan tietenkin vittuiluksi
Lolita kirjoitti:ahjan perimmäisenä syynä on sittenkin tyytymättömyys toisen ulkonäköön.
Prkl. Mä ostan sille uuden imurin, kattilat, paistinpannut ja tiskiharjan. Niitä ei ainakaan erehdytä luulemaan vihjailuiksi :D
prosessi

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:Prkl. Mä ostan sille uuden imurin, kattilat, paistinpannut ja tiskiharjan. Niitä ei ainakaan erehdytä luulemaan vihjailuiksi :D
Pitäydy siinä DaySpassa. Sitä on harvinaisen vaikea tulkita vihjailuksi.
Enttu

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Tällä minimibudjetilla mitään joululahjoja ostella :roll:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Enttu kirjoitti:Tällä minimibudjetilla mitään joululahjoja ostella :roll:
*yhtyy*
Tää aattelis kyllä, että tän vuoden joululahjus olkoon sitten tuo syntyvä pieni. Miehelle jotain muuta spesiaalia, mutta anoppi saa tyytyä uuteen mummo-titteliinsä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
prosessi

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:Niin että kysele vaan uutterasti että mistä se nainen ihan oikeasti tykkää.
Tuo on tietysti se fiksuin vaihtoehto.

Lähinnä itse ajoin takaa sitä, että jos masa on jollain lailla vahingossa paljastanut olevansa tyytymätön naisensa hiustyyliin, niin vaikka samainen henkilö muussa tapauksessa ihan mielellään vastaanottaisikin lahjakortin, voisi hän silti suhtautua siihen vinoiluna. Kaikki on täysin siitä kiinni, miten kyseinen nainen tulkitsee masan motiivit.
Googlebot

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Älykkäät naiset vihjailevat jo hyvissä ajoin ennen joulua/syntymäpäivää mitä ovat vailla. Ei mitään tylsän suorasukaista "Hei kulta ostaisitko mulle joululahjaksi...?" vaan "Olis kiva joskus talvella käydä Lanzzarottella" tai "Voi vinde tuollainen olis pähee...".

Kun mies ottaa tästä onkeensa muistaen jopa kuukausia aikaisemmin ohimennen mainitun vihjeen, nainen voi yllättyneenä todeta että kas kyllä se mies sittenkin kuuntelee mitä nainen sanoo, ja sekös tekee hienon vaikutuksen! Kaikki osapuolet voivat tuntea olonsa voittajiksi.

Miehelle joululahjaksi riittää maailmanluokan suikkari, kyllä se aina solmion voittaa. Siksi suikkareita ei kannata pahemmin arkisin jaellakaan, onpahan jotain mitä joulunaluspäivinä odotella kulkuset sinisinä.
masa

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja masa »

prosessi kirjoitti: Pitäydy siinä DaySpassa. Sitä on harvinaisen vaikea tulkita vihjailuksi.
Enpä taida. Näyttää olevan niin härskit vedätyshinnat palveluihin verrattuna, että keksin jotain muuta. Lieneekö Erottaja-sijainnilla 200% korotus hintoihin. :roll:

http://www.dayspa.fi/index.php?option=c ... &Itemid=52
Geetz

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

masa kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Pitäydy siinä DaySpassa. Sitä on harvinaisen vaikea tulkita vihjailuksi.
Enpä taida. Näyttää olevan niin härskit vedätyshinnat palveluihin verrattuna, että keksin jotain muuta. Lieneekö Erottaja-sijainnilla 200% korotus hintoihin. :roll:

http://www.dayspa.fi/index.php?option=c ... &Itemid=52
Googlea (laiskasti nyt) käyttämättä ehdotan, että hommaat jonkun yhteisen kylpyläviikonlopun tms. teille? Lahjakortti avoimella päivämäärällä. Siihen kylkiäiseks on helppo shopata joku aina-niin-ihana hienosti rasioitu suklaasydänjutska. 8)

(Jep, en ole niitä kaikkein mielikuvituksellisempia naisia antajana tai pyytäjänä enkä toisaalta muista niitä jonkinlaisia odotuksia, mitä alkuaikoina lahjojen suhteen koetaan... )
prosessi

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Pitäydy siinä DaySpassa. Sitä on harvinaisen vaikea tulkita vihjailuksi.
Enpä taida. Näyttää olevan niin härskit vedätyshinnat palveluihin verrattuna, että keksin jotain muuta. Lieneekö Erottaja-sijainnilla 200% korotus hintoihin. :roll:

http://www.dayspa.fi/index.php?option=c ... &Itemid=52
Isäni ratkaisi aikoinaan lahjaongelman hyvin kätevästi. Kerran äiti sai joululahjaksi haulikon ja kerran vessanpöntön veneeseen. Muistan itsekin ne riidat, mutta ainakin "lahjoista" oli iloa tai edes hyötyä jollekulle, vaikka ei välttämättä niinkään sille lahjan saajalle. Ei niin, että suosittelisin keksimään mitään tuollaista...
Geetz

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Luottamus kohillaan! Mulle mikä tahansa kodinkone, pullo viinaa ja haulikko niin... Ei vais. 8)
prosessi

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetz kirjoitti:^ Luottamus kohillaan! Mulle mikä tahansa kodinkone, pullo viinaa ja haulikko niin... Ei vais. 8)
Ei kai isä nyt niin tyhmä olisi ollut, että paketissa olisi ollut jotain millä ladata se haulikko...
Geetz

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

prosessi kirjoitti:
Geetz kirjoitti:^ Luottamus kohillaan! Mulle mikä tahansa kodinkone, pullo viinaa ja haulikko niin... Ei vais. 8)
Ei kai isä nyt niin tyhmä olisi ollut, että paketissa olisi ollut jotain millä ladata se haulikko...
Niin joo, kaikilla meillä ei ole kudit kotiin tuovaa palvelua käytössä. :D
Yönmustaritari

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Näitähän on monella jo kaappi pullollaan mutta eihän vara venettä kaada.


Kuva

Kuva
Edith

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tehtävä: Kuvittele itsesi 54-vuotiaaksi tädiksi, jolla on jo kaikkea ja kerro, mitä haluat joululahjaksi. 10-15 eurolla.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21325
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Edith kirjoitti:Tehtävä: Kuvittele itsesi 54-vuotiaaksi tädiksi, jolla on jo kaikkea ja kerro, mitä haluat joululahjaksi. 10-15 eurolla.
http://www.toisenlainenlahja.fi/index.php?id=733
Zeb

Re: Joululahja onkelma!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Edith kirjoitti:Tehtävä: Kuvittele itsesi 54-vuotiaaksi tädiksi, jolla on jo kaikkea ja kerro, mitä haluat joululahjaksi. 10-15 eurolla.
Onko täti tässä merkitykseltään sukulainen vai tantta?
Vastaa Viestiin