Yliluonnolliset ilmiöt

Yleinen lätinä jä kitinä
Kid

Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Kid »

En tiennyt oisinko laittanu tän tänne vai paskanjauhantaan. Saapi siirtää jos siltä tuntuu.
Mutta asiaan..

Onko teille tai tutuillenne koskaan sattunut mitään, mitä ei periaattessa voi järjellä ymmärtää?
Mä olen itse joskus nähnyt "enneunia" ja tiennyt asioiden tapahtuvan jo paljon ennen itse tapahtumaa.
Äitini on nähnyt oman äitinsä seisovan auton ulkopuolella ja hymyilevän, vaikka oli mummi ollut kuolleena ja muutaman vuoden.
Spooky..

Ois kiva kuulla muidenkin kokemuksia tommosista asioista. Juttua kehiin, kiitos :)
Gina

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Gina »

Kun minun isäni isä kuoli (uudessa seelannissa) niin äitini oli herännyt yöllä (lontoossa) siihen että pappa seisoi sängyn päädyssä. "älä herätä R****ä" pappa oli sanonut. "minä vain tulin kysymään onko teillä kaikki hyvin, koska aion mennä nyt" Äiti ei ollut unenpöpperössä nähnyt asiassa mitään omituista vaan oli vain vastannut kaiken olevan oikein hyvin.

Aamulla oli ovikello soinut. Äiti oli sanonut isälle että sieltä tulee sähke jossa kerrotaan isäsi kuolleen. Niinkuin oli tullutkin. Äiti oli osannut kertoa mitkä vaatteet papalla oli päällä kuollessaan.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja annepa »

On sattunut. Mulla oli kotona sänky silleen että pääpuoli oli talon ulkonurkaa vasten. Luin sängyssä illalla, ulkona oli jo pimeää (ei sentään synkkä ja myrksyinen yö). Kuulin ihan selvästi kuinka seinän takana joku käveli. Kiersi siis talon nurkan. Askeleen kuulu. En uskaltanut mennä ikkunaan katsomaan että kuka siellä oli, tärisin vaan peiton alla. Aamulla menin ulos ja lumessa ei näkynyt jälkeäkään. Yöllä ei ollut satanut lunta joten jos jälkiä jäi niiden olisi pitänyt näkyä.

Saan myös deja-vu -kokemuksia. Ne ovat niin tarkkoja että tiedän tasan tarkkaan mitä seuraavaksi tapahtuu, mitä joku sanoo (sanatarkasti). Vähän hämmentää, nämä on selitetty assosiaatioilla mutta miten voi assosioida sana- tai tapahtumatarkasti mitä seuraavan minuutin sisällä tapahtuu tai mitä joku sanoo?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Chap

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Chap »

Minulle on sattunut sellainen kummallinen asia, että pesukoneeni on alkanut syömään sukkiani: silloin tällöin katoaa yksi sukka, välillä koko pari. Joskus harvoin pesukoneeni on jopa ahminut kokonaisen t-paidan. Mitään järjellistä selitystä en ole keksinyt näille katoamistapauksille.

Toinen selittämätön juttu sattui kun olin käymässä ulkona ja kun palasin asuntoni sijaintia oltiin vaihdettu. Yritin avata kotioveani tovin aikaa ennen kuin naapurini yllättäen avasi oven sisältäpäin. Hän ohjasi minut sitten toiselle ovelle, johon avaimen kävivät kuin ihmeen kaupalla. Ja siellähän asuntoni tosiaan oli. Järkytyin niin paljon, että join toisenkin pullon Tapiota. Yön aikana kun nukuin joku siirsi asuntoni takaisin oikealla paikalleen.
Kid

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Kid »

[quote="Chap"][/quote]
Kohta 1. Ne on jo vanhoja ja siirtyy sukkataivaaseen.
Kohta 2. Tapio on paska jätkä ja valehtelee aikas usein. Ei saa siihen liikaa luottaa ja uskoa.
Nämä eivät ole yliluonnollisia ilmiöitä :)
ninnithequeen

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vastaisin tähän mielelläni, jos voisin anonyymisti vastata.
Päätelkää siitä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alle 18-v jouduin useasti UFO:n sieppaamaksi. Vai kuinka selitätte kun puuttuu muistikuvat öistä ja joskus pidemmiltäkin ajoilta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mun uudehko (eikä edes markettilaatuinen) rannekello pysähtyi samalla hetkellä kun mun ukki kuoli. Mitään vikaa kellosta ei ole löytynyt, se vaan ei enää käy.

Herään tasaisen varmasti noin 10 minuuttia ennen kuin mies tulee "iltavapaalta" kotiin, oli kellonaika mikä tahansa.
Herään myös muutaman minuutin ennen kuin vauva herää, ja siinä ei ole sitten minkäänlaista säännöllisyyttä :)

Eipä näitä kai ihan yliluonnollisiksi voi sanoa, mutta aika lähellä..?

Lisäksi on yksi juttu, jonka kertoisin, jos vois anonyymisti kirjoittaa :shock: (kuten Ninnikin mainitsi)
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Meik »

Chap kirjoitti:Yön aikana kun nukuin joku siirsi asuntoni takaisin oikealla paikalleen.
Jätä se toinen tapio juomatta, niin saat sen kusettajan kiinni. Teeskentele nukkuvasi, mutta pidä toinen silmä auki. Kun se mulkku tulee taas siirtämään kämppääsi omalle paikalleen, niin näet kuka se piru on. Vedä sitä turpaan.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kity muuttui punaiseksi, kun kirjauduin ulos. :)
Avatar
marialina
Kitinä paheena
Viestit: 36
Liittynyt: 18.08.2005 10:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja marialina »

Äidin mummo tai täti (en muista kumpi, molemmat on kuolleet jo ennen kuin synnyin) näki aikoinaan enneunia. Miun oli unessa nähnyt syntyvän tytöksi ja ostanut jo mekonkin valmiiksi, ehti kuolla sitten ennen kuin synnyin. Tuossa tietty mahdollisuudet "osumaan" on fifti-fifti... Toinen esimerkki minkä muistan oli se että pojaltaan (tms) oli varastettu auto, niin näki unessa mistä se löytyy. Ja sieltähän se ihan tarkalleen löytyikin, vielä sellainen paikka ettei itse ollut siellä käynyt.
When the going gets tough, the tough go shopping
Turbohaltija

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Olen kohdannut ihmisen rajan toiselta puolelta. Joskus olen myös ollut tietoinen sukulaisen sielun läheisyydestä. Nämä ovat sellaisia kokemuksia, joita ei voi ymmärtää ellei omalle kohdalle satu moista.
Bliss

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Meik kirjoitti:Kity muuttui punaiseksi, kun kirjauduin ulos. :)
*rrrrreps*
:rofl:
Turbohaltija

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Bliss kirjoitti:
Meik kirjoitti:Kity muuttui punaiseksi, kun kirjauduin ulos. :)
*rrrrreps*
:rofl:
Mulla se oli punainen kun tulin, mutta muuttui siniseksi heti kun kirjauduin. :shock:
Kittys

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Turbohaltija kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Meik kirjoitti:Kity muuttui punaiseksi, kun kirjauduin ulos. :)
*rrrrreps*
:rofl:
Mulla se oli punainen kun tulin, mutta muuttui siniseksi heti kun kirjauduin. :shock:
Mulla samoin. Täällä kummittelee.
ninnithequeen

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin kummittelee. Nyt tää on musta.
Kid

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ei jumalauta.. Mä tämmöstä halunnu, värit vaan vaihtuu ja valot vilkkuu :)
Na

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Na »

annepa kirjoitti:
Saan myös deja-vu -kokemuksia. Ne ovat niin tarkkoja että tiedän tasan tarkkaan mitä seuraavaksi tapahtuu, mitä joku sanoo (sanatarkasti).
Näitä on itselläkin pari kertaa vuodessa. Outo tunne kun se iskee päälle. Useimmiten se käy niin, että joku tulee jonkun asian kanssa puhuttelemaan (kerran ihan tuntematon ihminen jopa) ja osaan jo ennen kysymystä kääntyä ihmisen puoleen, tiedän mitä kysyy, mitä vastaan, minkä sävyinen keskustelu on, koko tilanne on vaan täysin tuttu. Jälkeenpäin on sitten ihan hölmistynyt olo ja naurattaa.
Herra Manala

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Olen nähnyt ufon öisellä lenkilläni. Kolmesta valopisteestä muodostuva kolmio lenteli noin puolen kilometrin päässä edessäni taivaalla. Teki täysin suorakulmaisia käännöksiä sekä lähti liikkeelle sormia napsauttamalla täyteen nopeuteen ja hidasti samalla tavalla täysin pysähtyneeksi. Pilviä ei ollut ja tähtitaivas oli kirkas. Mitään valoja ei olisi pystynyt heijastamaan täysin kirkkaalle taivaalle maasta käsin. Aikansa pyörittyään valoilmiö lähti entistä suuremmalla vauhdilla kohti pohjoista. Ilma oli niin kirkas, että näin sen vielä noin 5km päähän. Tämän matkan valohässäkkä suoritti noin 3 sekunnissa. Ja olin tosiaankin selvinpäin.
ninnithequeen

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kerronpa nyt sitten:

Olin Saarijärvellä, isovanhempieni talossa, peräkammarissa sängyllä lukemassa kirjaa. Ihan keskellä päivää. Yhtäkkiä näin savua ulkona, ikkunan ohi menevän. Savu pysähtyi, ja liikkui, muotoutui hahmoksi, ja jatkoi matkaansa häviten sen siliän tien. Uskoin tulleeni hulluksi, joten kävin kysymässä faijalta ja enolta, että kävittekö just röökillä tossa kuistilla? Tai onko joku sytyttänyt grillin. Ei ja ei. Vieläkin ihmettelen.

Samoin penskana samaisessa paikassa kahden nuoremman serkkutytön kanssa aina saunottiin kolmistaan, sauna on rakennettu vanhan navetan toiseen päätyyn. Joskus ylhäältä kuului selviä askeleita, vaikka siellä ei kukaan ole voinut kävellä. Totuttiin niihin niin, että naureskeltiin jotta Väinö-isovaari se siellä tarkastelee tiluksiaan vaan.
Exsat

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:
Olin Saarijärvellä, isovanhempieni talossa, peräkammarissa sängyllä lukemassa kirjaa. Ihan keskellä päivää. Yhtäkkiä näin savua ulkona, ikkunan ohi menevän. Savu pysähtyi, ja liikkui, muotoutui hahmoksi, ja jatkoi matkaansa häviten sen siliän tien. Uskoin tulleeni hulluksi, joten kävin kysymässä faijalta ja enolta, että kävittekö just röökillä tossa kuistilla? Tai onko joku sytyttänyt grillin. Ei ja ei. Vieläkin ihmettelen.
Mä olen nähnyt sellaista unta, missä toistui tuo sama. Epämääräinen savu tiivistyi läpinäkyväksi ihmishahmoksi, käveli kohti ja hävisi pois.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Olin Saarijärvellä, isovanhempieni talossa, peräkammarissa sängyllä lukemassa kirjaa. Ihan keskellä päivää. Yhtäkkiä näin savua ulkona, ikkunan ohi menevän. Savu pysähtyi, ja liikkui, muotoutui hahmoksi, ja jatkoi matkaansa häviten sen siliän tien. Uskoin tulleeni hulluksi, joten kävin kysymässä faijalta ja enolta, että kävittekö just röökillä tossa kuistilla? Tai onko joku sytyttänyt grillin. Ei ja ei. Vieläkin ihmettelen.
Mä olen nähnyt sellaista unta, missä toistui tuo sama. Epämääräinen savu tiivistyi läpinäkyväksi ihmishahmoksi, käveli kohti ja hävisi pois.

Kollektiivinen piilotajunta! Ninnin ja Exsatin paljon puhuttu teletappinen yhteys!

Äidille, mummulle ja isäpuolelle tapahtui yliluonnollisia kesämökillä. Kaikki olivat katsoneet telkkaria yhdessä ja lopulta äiti jäi viimeiseksi hereillä olijaksi. Kun hän lähti telkkarin äärestä pois, lattianrakoon oli ilmestynyt kolme kanervanvarpua pystyyn. Aamiaisella kukaan ei tunnustanut tekoa, paitsi viimein isäpuoleni, kun mummu rupesi vaikuttamaan jo niin säikähtäneeltä, että isäpuoleni ajatteli varjella mummun mielenterveyttä. Isäpuoleni kuitenkin tunnusti äidilleni ettei ollut pannut niitä varpuja lattianrakoon. Ehkä se oli vaarini, jonka hauta on kesämökin vieressä. Nykyään siellä nukkuu mummunikin. Tai siis hänen tuhkansa vaarin tuhkien vieressä.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti: Äidille, mummulle ja isäpuolelle tapahtui yliluonnollisia kesämökillä. Kaikki olivat katsoneet telkkaria yhdessä ja lopulta äiti jäi viimeiseksi hereillä olijaksi. Kun hän lähti telkkarin äärestä pois, lattianrakoon oli ilmestynyt kolme kanervanvarpua pystyyn. Aamiaisella kukaan ei tunnustanut tekoa, paitsi viimein isäpuoleni, kun mummu rupesi vaikuttamaan jo niin säikähtäneeltä, että isäpuoleni ajatteli varjella mummun mielenterveyttä. Isäpuoleni kuitenkin tunnusti äidilleni ettei ollut pannut niitä varpuja lattianrakoon. Ehkä se oli vaarini, jonka hauta on kesämökin vieressä. Nykyään siellä nukkuu mummunikin. Tai siis hänen tuhkansa vaarin tuhkien vieressä.
Tiesitkös muuten, että ennenvanhaan uskottiin, että sisälle tuodut kanervat tarkoittavat kuolemaa :shock:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Äidille, mummulle ja isäpuolelle tapahtui yliluonnollisia kesämökillä. Kaikki olivat katsoneet telkkaria yhdessä ja lopulta äiti jäi viimeiseksi hereillä olijaksi. Kun hän lähti telkkarin äärestä pois, lattianrakoon oli ilmestynyt kolme kanervanvarpua pystyyn. Aamiaisella kukaan ei tunnustanut tekoa, paitsi viimein isäpuoleni, kun mummu rupesi vaikuttamaan jo niin säikähtäneeltä, että isäpuoleni ajatteli varjella mummun mielenterveyttä. Isäpuoleni kuitenkin tunnusti äidilleni ettei ollut pannut niitä varpuja lattianrakoon. Ehkä se oli vaarini, jonka hauta on kesämökin vieressä. Nykyään siellä nukkuu mummunikin. Tai siis hänen tuhkansa vaarin tuhkien vieressä.
Tiesitkös muuten, että ennenvanhaan uskottiin, että sisälle tuodut kanervat tarkoittavat kuolemaa :shock:
AAAAAApua! En! En kyllä muista, kuoliko kukaan juuri tuon hetken jälkeen. Tai no varmaan joku, mutta ei kai kukaan läheinen.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Yliluonnolliset ilmiöt

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kerronpa toisenkin tarinan:

Samaisessa isovanhempieni talossa olin, n. 13-vuotiaana, katselin tuvassa yömyöhään vielä jotain vanhaa kauhuelokuvaa. Tämän jälkeen menin peräkammariin yksin nukkumaan. En tosiaan tajua, miksi jäin ypöyksin siihen vanhaan taloon, vanhempani menivät aittaan nukkumaan, ja muita sukulaisia ei ollut paikalla. Juuri kun olin nukahtamassa, joku koputti ikkunaan. Minähän säikähdin. Hetken päästä uudestaan: Kop, kop, kop. Olin kauhuissani peiton alla, kun ulkopuolelta seinästä kuului rahinaa. Sitten yläkerrassa aukesi ikkuna. Sitten yläkerrasta kuului askeleita, ja joku käveli rappuset alas. Tässä vaiheessa mun sydän hakkasi jo niin että luulin kuolevani kauhusta. Lopulta joku avasi peräkammarin vanhan, narisevan oven ja astui huoneeseen. Hyppäsin pystyyn ja totesin että äitihän se siinä. Ovet olivat olleet lukossa joten kekseliäs mammani oli kiivennyt tikkaita pitkin yläkertaan päästäkseen sisään, kun kukaan ei tullut avaamaan vaikka koputteli ikkunaankin. :lol:
Vastaa Viestiin