Kirje pukille

Yleinen lätinä jä kitinä
Turbohaltija

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Patz kirjoitti:Rakas Joulupukki,

...
Näinkin outo paikka, ja vielä tällainen kellonaika. Mutta rukoilen hetken toiveidesi puolesta. En tiedä uskotko tai merkitseekö se sinulle mitään, mutta halusin kertoa: Kun itse olen ollut pohjalla, ja enemmän pohjalla kuin tässä haluan sanoa, olen rukoillut. Ehken olisi tässä enää muuten. Joten toivottavasti et pahastu, jos hetken rukoilen perheesi puolesta.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mida kirjoitti: kivoja reaktioita vauvauutiseen.
Siis hetkinen, kai sä olet kertonut jo siitä vauvasta? Vai kerrotko vasta jouluna?

Rakas pukki,

Toivoisin että tänä vuonna kaikki rakkaimpani eläisivät onnellisina ja tyytyväisinä, välttyisimme ikäviltä uutisilta. Toivoisin myös että saisin opinnäytetyön tehtyä valmiiksi. Olisi mukavaa jos ponimme pysyisi terveenä ja oppisi paremmille tavoille, kuten olemaan karkailematta, syömään karsinan seiniä ja seisomaan paikoillaan. Haluaisin myös laihtua pari kiloa.

Mikäli tontuilla on aikaa toivoisin lahjaksi:

-Ponille uutta satulaa
-Tunturi-merkkistä naistenpyörää
-Tahdon asia-dvd boxia

ps. Olisi myös huippua, jos en tällä kertaa pilaisikaan tätä hyvin alkanutta ihmissuhdettani.
Mida

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Mida »

Camilla kirjoitti:
Mida kirjoitti: kivoja reaktioita vauvauutiseen.
Siis hetkinen, kai sä olet kertonut jo siitä vauvasta? Vai kerrotko vasta jouluna?
Tässä vasta tuli noi kriittiset 12 viikkoa täyteen ja päätettiin niin, että jos ultrassa kaikki hyvin, ni sit vasta lähdetään kailottamaan live-elämään tätä tietoa. Pikkusen joutunut miettimään kenelle missäkin vaiheessa ilmoittaa. Miehen sisko asuu ruotsissa ja sai vauvan syksyllä, eikä miehen Suomessa asuva äiti ole ehtinyt vielä nähdä vauvaa livenä, jouluna vasta. Ajattelimme siis, että mummi hössöttäköön ihan rauhassa siellä sen vauvan kanssa pari ekaa päivää, jottei kenestäkään sitten tuntuisi, että se ilo ja huomio ja hössötys menisi pilalle meidän ennen joulua kertoman vauvauutisen takia. Että asiat järjestyksessä! (tosin voi olla että mulla maha jo ite kertoo sillon jo selvää kieltään, täytyy valita vaatteet tarkasti).

Ja mun suvulle ajateltiin ilmoittaa tekemällä ultrakuvasta joulukortit. Eli saavat tietää vähän aiemmin, mutta eipä se haittaa, kun suvut eivät vielä ole olleet toistensa kanssa tekemisissä. Omalle suvulle mieluiten kortitse, kun ei tiedä mikä se ihan ensireaktio on ku meidän suhde on tuore ja mulla vielä opiskelutkin kesken. Miettikööt siis hetken asiaa itsekseen ja puhutaan sitten asiasta harkinnan kanssa.

Siksikin niitä kivoja reaktioita toivon...
Patz

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Patz »

Turbohaltija kirjoitti:Joten toivottavasti et pahastu, jos hetken rukoilen perheesi puolesta.
En pahastu, kyllä näissä asioissa on kaikki apu tarpeen. Kiitos.
Enthu

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Rakas pukki mulla on jo kaikenlaista tavaraa,jonkin ooppera-aaria cd:n
voisit tuoda mutta sekään ei ole välttämätön.Alkaa edellisistä jouluista
saadut lahjat viedä niin paljon tilaa... nythän mä keksinkin voisit tuoda mulle naisen joka asuis mua isommassa asunnossa ja silleen luonnollista seurustelun tietä saisin isomman kämpän...

Edit: voisin myös vaihtaa yliuteliaat vanhempani vähemmän uteliaisiin
Viimeksi muokannut Enthu, 11.12.2005 23:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pikku-Akka

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

EN oikeastaan TARVITSE mitään, mutta kun kerran saa toivomuksensa esittää niin... toivon rauhallista joulua ja kärsivällistä mieltä, koska meijän molempien vanhemmat on tulossa joulun viettoon tänne meille.
Hebuli

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Patz kirjoitti:Rakas Joulupukki
Jaaha, patz päätti sitten tyhjentää koko potin. Rakas joulupukki, jos noista patzin toiveista edes yksi toteutuisi (poislukien se mikroaaltouuni), mun puolesta mun joululahjan voi sitten unohtaa tällä kertaa. Otetaan vahinko takaisin sitten ensi kerralla, kyllä niitä realdolleja varmaan silloinkin vielä valmistetaan.
Mulli75

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vanhetessa olen toivonut jotain muuta kuin sitä materiaa.

Vanhempieni kanssa puhuin joulusta ilman lahjoja ja turhaa hömppää, parasta on se yhdessä oleminen ja tekeminen. Itselleni en toivo jouluksi mitään erikoista juuri nyt. Muille ihmisille toivon kyllä paljon niin kuin jotkut toivovat minulle. Tarkemmin toivomuksista mitään kertomatta.
Geetzu

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hebuli kirjoitti:
Patz kirjoitti:Rakas Joulupukki
Jaaha, patz päätti sitten tyhjentää koko potin. Rakas joulupukki, jos noista patzin toiveista edes yksi toteutuisi (poislukien se mikroaaltouuni), mun puolesta mun joululahjan voi sitten unohtaa tällä kertaa. Otetaan vahinko takaisin sitten ensi kerralla, kyllä niitä realdolleja varmaan silloinkin vielä valmistetaan.
Luulin kirjoittaneeni tismalleen saman pätkän ketjuun jo aiemmin (korvaten realdollin realsuckerilla) mutta se olikin näköjään jäänyt vain ajatus-asteelle. Yhdyn lujasti. Ja henkoht-elämässä toivon, että saamme viettää rauhallisen joulun perheen kesken, vaikka sukulaisista yksi on jo hyvässä läträputkessa kiinni ja varmana siitä, että nimenomaan aattona repii itseltään pään irti.

Midan tavoin toivon minäkin lämpimiä reaktioita vauva-uutiseen, myös meillä päätettiin avautua aiheesta jouluna (vaikkei viikot ihan täysiä olekaan)...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No niin paksu-ukko punanenä.

Ensiksikin ihan snadi yleisluontoinen pyyntö: hillitse isäni nuukuutta jouluna ja anna malttia pitää sitä joulukinkkua uunissa edes sen verran, että se olisi jostain kohdin kypsä. Ja mielellään muistuta, ettei se kinkun muovikääre ole paistopussi.

Sitten niihin toiveisiin. Olen saanut tänävuonna jo kaiken, mitä olen ansainnutkin, joten turha vaivautua. Jos kummiskin vaivaudut niin jätä ne iänikuiset suklaakonvehtirasiat ja harmaat sukat väliin, suklaata kun en syö ja sukkieni väri on musta. Niin ja pyyhkeitä ei enää mahdu enempää tähän kämppään.

Jos oikeastaan jotain tarvitsisin niin oikeinkirjoitustaitoa ja kielioppijuttuja lisää, kiitos. Ja laiskuutta voisit ruoskia kropastani pois.

Eihän haittaa etten vietä joulua?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en oikeastaan halua joululahjoja, joten pukki voi viedä lahjat niitä tarvitseville. Kiitos.

Edit: Mietin tätä tarkemmin nukkumaan mennessäni. En ole ollut tarpeeksi kiltti ansaitakseni lahjoja. Olen ollut liian välinpitämätön läheisiäni kohtaan ja vastuuton vetelöitsijä muuten. Mikäpä sen mukavampaa kuin olla tuhma tyttö, mutta ei tälläinen tuhma. Joululahjat voisi siis korvata välittämisellä ja lämpimillä tunteilla minun taholtani.
Viimeksi muokannut Lolita, 12.12.2005 8:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Leilah

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Dear Santa,

Toivon, että ensi vuonna Poika-kissa ei enää karkaile, vaan pysyy kiltisti kotona. Lähetä meille myös hyvä ja luotettava siivooja, jotta minä voin keskittyä tuomaan hyvää tuulta perheelleni.

Terkuin, Leila
Feiz

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Kittys kirjoitti:Mitä TE toivotte joululahjaksi?

Mua tylsistyttää jotenki koko joulu. Yhtään ei oo joulunen fiilis, enkä halua mitään (enainakaanmyönnä).

Tai jos haluan jotain, en kuitenkaan saa sitä muutakuinitseostamalla/hankkimalla.
Tahtoisin niin kovin hieman motivaatiota lopputyötä varten joka ei edisty kun ei yhtään huvita. Hieman lomaa kaipaisin myös.
Muuten elämä onkin mallillaan tai no ei 100000 euroa pahaa tekis.
Kittys

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Feiz kirjoitti:Tahtoisin niin kovin hieman motivaatiota lopputyötä varten joka ei edisty kun ei yhtään huvita. Hieman lomaa kaipaisin myös.
Muuten elämä onkin mallillaan tai no ei 100000 euroa pahaa tekis.
:yo: :p:

Mulle kans kelpais loma. Viikoksi, ihan sama missä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tahtoisin:
Nuuh-nuuh-tuoksuja
Alusvaatehepeneitä
Narnia dvd-boxin
Leffalippuja
Suklaata(välipäivien vararavinnoksi)

Fuck world peace.
Rotan aivot valtasivat pääni.
santtu

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja santtu »

Rakas Satuhahmo.

Toivoisin ainakin seuraavaa:

- arvonlisävero kirjojen ja If Societyn julkaisujen osalta poistettavaksi;
- joukkoliikennevälineiden saatavuus naurettavan helpoksi;
- kannabis ruokakauppoihin.
Kittys

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Pukkikulta,

Asiaa pitkään mietittynä tulin siihen tulokseen, että mä tarviin uuden paistinpannun (miel.wokkipaNNu) .. Tuoksulyhty tulis kans "tarpeeseen", toimii noitten kynttilöiden siivellä.

PS. Joku ylläri ois kiva :wink: . Niin ja sitä joulumieltä kans pliz.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kiltti Pukki, tuo mulle elämä.

Ps: Ja Rahaa, paljon rahaa.
Pps: Ja Pukki.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Martina Aitolehden kirje joulupukille:
"Rakas joulupukki, mä haluisin joululahjaks uuden tatuoinnin. Siinä vois lukee vaikka 'To be or maybe not'."

(T & J Experience)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
HellBell

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Rakas Joulupukki.. tai Jumalakin kyllä käy..:

Anna minulle se, mitä minä haluan ja Sinä tiedät mitä se on. Maailma.
Joulu ei nappaa pätkääkään* enkä toivo mitään muita lahjoja sen puolesta kuin ehkä Kuvan.
Maailmanrauhan ja muun hyväntekeväisyysajattelun jätän Jumalan huomaan - minulla ei ole siihen asiaan sananvaltaa, sillä sillä mitä sanon ei tilanteita auteta.

T:KeijuKainen

* Ei aivan niinkään, mutta ei tästä enempiä.
Kreivitar

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

En toivo mitään. Kaiken mitä haluan, voin hankkia (ja olenkin hankkinut) itse. Kun kyse siis on materiasta.

Muita, ei-materisia, toiveita ei mikään pukki voi toteuttaa.
HoundDog

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Lähetin joulupukille kuvan, toivottavasti ymmärtää.
Patz

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Patz »

HoundDog kirjoitti:Lähetin joulupukille kuvan, toivottavasti ymmärtää.
Mää voin lähettää sulle kuvan Jimin haudasta? :mrgreen:
Bigmama

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Hei!

En usko sinun, Joulupukki, olemassaoloosi mutta pyydän sinulta paljon rahaa. Jos en sitä saa, tiedänpähän ettei sinua ole olemassa.
Vitun hÅmÅ.

Milja
HoundDog

Re: Kirje pukille

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Patz kirjoitti: Mää voin lähettää sulle kuvan Jimin haudasta? :mrgreen:
Anna! Hohdokas idea. Kuva kuolleen neekerin haudasta työpöydän taustakuvana. Kyllähän se nyt tissikuvat päihittää, vai mitä?
Vastaa Viestiin