Parhaita urheilusuorituksiasi

Yleinen lätinä jä kitinä
Dumari

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jeejee! Mä olin ala-asteella ylennsä parhaimmistoa juoksuissa, pituudessa ja korkeudessa. Olinhan pisin/toiseksi pisin luokalla. Sit joskus taisin voittaa varmaan 4-luokan kaikki luokat ja mut laitettiin kouluskaboihin, joissa pääsin karsinnoissa juoksemaan.

Edellisyönä oli vettä satanut ja rata oli märkä, mulla oli myös varmaan 4 vuotta vanhat kuluneet lenkkarit, joilla vetäsin heti startista pannut ja tulin toiseksi viimeiseksi erässäni. Maalissa yksi järkkäri tuli sanomaan että "olisit jäänyt vain maahan makaamaan", niin olisin voinut päästä johonkin toiseen karsintaerään... kas kun en sitä heti tullut ajatelleeksi!!!
Herra Manala

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Minä olen joskus ala-asteella ollut oikein yleisurheiluseurassa. Kolmannella luokalla olin koko koulun toisiksi paras keihäänheittäjä. Siis kuudesluokkalaisiin saakka. Miättikää sitä. Lopetin urheiluseurustelun kun vitutti se ainainen alkuverryyttely, joka tarkoitti useamman kilometrin maastojuoksulenkkiä.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja Meik »

Herra Manala kirjoitti:Lopetin urheiluseurustelun kun vitutti se ainainen alkuverryyttely, joka tarkoitti useamman kilometrin maastojuoksulenkkiä.
Ai nyt mä tajuan. Se nykyajan termi "herkistely" tarkoittaakin esim just keihäänheitossa sitä, että ei jakseta vetää kilsan alkuverryttelyä ja siksi ei voida repiä täpöjä...eli herkistellään. Miehet heittää naisten keihäällä sellasta puolitehoista. Höntsääminen olis mun mielestä parempi sana.
PicNic

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja PicNic »

Mä en siis urheile...mut juttuhan on niin et jos jotain tehdään ni tehdään kunnol. Välii voittaako vaiko on viimeinen jos hyvät fiilarit sen jälkeen... ja on yrittänyt parhaansa.

Maalla tuli pienenä hiihdettyä muutaman lusikallisen verran kisoja ja koulunvälisiin kisoihinkin osallistuin muutaman kerran. Koulussa vaan aina harmitti kun samana päivänä syntynyt kaveri oli puolet pidempi kuin mitä itse olin ja siitä syystä sai lykittyä enemmän vauhtia suksien alle...olin siis ikuinen kakkonen :cry:

Tanssimistakaan en siis urheiluksi katso. Sekin siis vain hauskaa ja kivaa. Mutta silloin joskus polkan SM-kisoissa tultiin parini kanssa toiseksi... (Ja taas jäi hieman harmittamaan ku ei oltu pahemmin keritty harjoittelemaan ja voittajapari oli kaikkien mielestä meitä huonompi :x )
HoundDog

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Jotenkin minusta tuntuu, että se suhteellisesti paras suoritus on vielä tulematta. Suhteellisesti siis niin että otetaan yhdeksi muuttujaksi vaikka ikä. No niin, siis minusta tuntuu _etten tähän päivään_ mennessä ole saanut itsestäni sitä parasta irti. Olen toki jotain joskus voittanut, palkintojakin saanut, yksittäisissä suorituksissa/tapahtumissa/peleissä muiden mielestä loistanut. Vielä se on tulossa – se suoritus jota tarujen jumalatkin kadehtisivat.
ninnithequeen

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hmm. Toisaalta, nyt kun mietin, kyllä se lapsen maailmaan saattaminen taisi olla kovin urheilusuoritus ever....
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Ala-asteen kuulantyöntökisan voittaminen sekä yläasteen Taekwondo-kisoissa toiseksi tuleminen kalpenevat eilisen suoritukseni valossa, voitin nimittäin pool-biljardin maailmanmestarin ysipallossa.
Loppuiko data & argumentit?
bedlam

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Joskus penskana hiihdin Osuuspankin Hippohiihdoissa muistaakseni sijalle 38. Osanottajia taisi olla 40. Sain uudet hippotarrat suksiini ja lämmintä mehua. Jyrkimmät alamäet joko tassuttelin sivuttain alas, tai sitten heittäydyin peloissani pyllylleni kesken laskun.
Leilah

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Olen uimamaisteri. Suoritin em. tutkinnon 11-vuotiaana. Takana loistava tulevaisuus.
Kittys

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti:Hmm. Toisaalta, nyt kun mietin, kyllä se lapsen maailmaan saattaminen taisi olla kovin urheilusuoritus ever....
:komp: :komp: :komp:

Verta, hikeä, huutoa ja kyyneleitä :h:
Lilo

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Kai ne kirkkaimmat mitalit on SM- ja PM-kulta muodostelmaluistelussa.
Toisaalta ne tuli junioreissa, joten ehkä arvostan vaikkapa French Cupin hopean seniorisarjassa korkeammalle.

Joka ihmeen kisassahan noita mitaleita jaettiin, hyvässä mytyssä ovat tällä hetkellä vanhempien luona jossakin purkissa.

EDIT: Suurin saavutus taisi olla kuitenkin 18 vuotta aamuheräämisiä, myös lauantai-aamuksi harkkoihin 6.30...
Viimeksi muokannut Lilo, 28.12.2005 14:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Edith kirjoitti:Voitin kultamitalin isän työpaikan henkilökunnan lapsille järjestetyssä hiihtokisassa neljävuotiaana. Muistaakseni neljävuotiaiden sarjassa oli kaksi kilpailijaa, mutta hälläkö väliä.
Olen mäkin tullu hopeasijalle hiihtokisoissa kerran.
Ko. sarjassa kilpailtiin minä ja mun senaikainen paras kaveri.
Kaveri voitti niukasti. :oops:
Bliss

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Hmm. Toisaalta, nyt kun mietin, kyllä se lapsen maailmaan saattaminen taisi olla kovin urheilusuoritus ever....
Joo, kaikesta huolimatta on pakko kyllä tätä peesailla. Ja kestikin vielä niin perhanan kauan :?
ninnithequeen

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hmm. Toisaalta, nyt kun mietin, kyllä se lapsen maailmaan saattaminen taisi olla kovin urheilusuoritus ever....
Joo, kaikesta huolimatta on pakko kyllä tätä peesailla. Ja kestikin vielä niin perhanan kauan :?
36 tuntia :yo:
Kittys

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti: 36 tuntia :yo:
Kuolema. Mä meinasin kuolla jo päälle neljässä tunnissa.
Never, never, never.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Treenasin vuodet 1993-1996 Sambian maajoukkueen uimareiden kanssa, samoin koulun uimajoukkueessa (olen uimajoukkueessa ollessani vain kerran hävinnyt 50m rintauinnin, voittoja yhteensä yli 50), futisjoukkueessa ja track&field 100&200m juoksut. Mä olin sillon kovassa kunnossa.
Jenkeissä koulun uimajoukkue 1996-1997 ja 1998-1999.

Suomessa pääsin oman kouluni (Pihlajamäen ala-aste) edustajaksi ala-asteiden mestaruuskisoihin. Olin neljäs 294:stä juoksijasta 100m - matkalla, ja pituushypyssä toinen.

Erinäisiä ratsastusrusetteja nappula-ajalta, enää tuskin pysyn selässä.
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ala-asteella pääsin edustamaan Vantaata yleisurheilukisoihin Tanskaan. Karsinnoissa oli kivempaa, sillä siellä työnsin kuulaa ja heitin palloa pisimmälle, itse kilpailuissa tulin "vain" toiseksi kuulantyönnössä.

Jalkavuosina kertyi erinäisiä diplomeja, tsemppareita ja mitallejakin kiitettävästi.

Joskus muutamia vuosia sitten pärjäsin oikein kivasti kuulantyönnössä, keihään- ja kiekonheitossa. Melkein joka kisoista tuli jokin mitalli. Polvi rusahti ja yleisurheilut jäi siihen.
Kid

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mulle huudettiin hiihtokisoissa notta LATUA.. siinä mä sitten vietin osan ajasta penkalla. Ikinä oo mitään voittanut vaikka futiksessa maalivahtina olinkin hemmetin hyvä.
hebuli

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:Hmm. Toisaalta, nyt kun mietin, kyllä se lapsen maailmaan saattaminen taisi olla kovin urheilusuoritus ever....
Saattaa pitää hyvinkin paikkansa. Ilman kritiikkiä ja lähdeviitteitä, joskus luin lehtiartikkelin jossa väittettiin ettei miehen sydän usein edes kestäisi synnytyksen aiheuttamaa rasitusta. Tosin ainoa syy tälle epäilylle taisi olla erään synnyttävän naisen kuoleminen sydänpysähdykseen, hänellä kun oli mieheltä saatu siirtosydän.
Patz

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja Patz »

bedlam kirjoitti:Joskus penskana hiihdin Osuuspankin Hippohiihdoissa muistaakseni sijalle 38.
Mä olin oman pitäjän samaisissa kisoissa viimenen, siitä on jopa valokuvia...

Mutta joo, on mulla ainakin joukkue piirinmestaruus kalastuksessa ja jokunen voitto jossain uintikisoissakin. Ala-asteella olin koulujenvälisissä pituushypyn neljäs ja taisin pärjätä hyvin noilla pikamatkoillakin.

Ja kun pari viikkoa sitten oltiin osaston kanssa ajamassa Vantaalla rallia, olin ylivoimaisesti paras nainen, ja sain erikoispalkinnonkin!

Joukkuelajit sucks!
1108

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vetäsin aikoinaan Cooperin-testin tasan 12 minuuttiin. Repikää siitä!
Elukka

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja Elukka »

1108 kirjoitti:Vetäsin aikoinaan Cooperin-testin tasan 12 minuuttiin. Repikää siitä!
Pah.
Mulla meni parhaimmillaan alle kymmeneen.
Et Vaan Osaa(tm). :P
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Cooperin testissä 3490 metriä intin alkutesteissä, lopussa jäi 3200 metriin. Mitä tästä opimme? Intissä on liian löyssää (olin sissikomppaniassa).

Jääkiekossa löytyy pari aluemestaruutta juniorivuosilta. Ei hirveästi muuta mainittavaa.
Kädenväännössä ole voittanut lajin hallitsevan maailmanmestarin (no ok, se oli nainen :lol: ).
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
pajazzo

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Eipä mitään kummallisia suorituksia ole, mutta jotakin kuitenkin. Tikanheitosta kolme pyttyä, saappaanheitosta hopeamitali. :lol: Aikanaan nuorempana seuratasolla tuli yksi esteratsastuskisa voitettua. Siinä vissiin suurimmat saavutukset. Aikas köyhä palkintokaappi. Koirilla on paljon suurempi... :jee:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Parhaita urheilusuorituksiasi

Viesti Kirjoittaja cardic »

jalkapallossa suomen mestaruus ja perakkaiset hesa-cupin voitot

latkassa oli hiljasempaa. pari kalysta turnausvoittoa

yleisurheilussa pari hassuu mitskuu jostain kisoista
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Vastaa Viestiin