Huumekokeilusi

Yleinen lätinä jä kitinä

Huumekokeilusi

Äänestys päättyi 03.01.2006 18:23

En käytä edes alkoholia
4
7%
Tajuntaa laajennan vain viinalla
36
62%
Käytän kannabista satunnaisesti
14
24%
käytän kannabista säännöllisesti
1
2%
käytän huumeita kuten e:tä, amfetamiinia tms. ajoittain
1
2%
käytän lääkkeitä ja viinaa sekaisin
1
2%
Humallun vain pyhästä hengestä
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 58

Sannu

Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Noniin nyt katsotaan mitä happopäitä täältä löytyy...tällainen äänestys on tietty jo joskus ollut...

Äänestys on hiukan epäjohdonmukainen mutta katsotaan...
nypari

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja nypari »

Onhan näitä just ollut eli Manan "Koska poltit viimeksi hasista?" ja "Syötkö psyykelääkkeitä?"-ketjut. Mutta tietysti, jos haluaa tietonsa päivittää...
Sannu

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Joo... näin ajattelinkin...kuinkakohan moni uskaltautuu avautumaan huumekokeiluistaan...olisi mukava kuulla.
ninnithequeen

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No en minä ainakaan raportoi tänne nuoruuden hairahduksiani...
Jos joku muu haluaa kertoa omistaan, niin siittä vaan.
nypari

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja nypari »

Sannu kirjoitti:Joo... näin ajattelinkin...kuinkakohan moni uskaltautuu avautumaan huumekokeiluistaan...olisi mukava kuulla.
*Avaa WordPadin ja "musta lista"-tiedoston* :D
Sannu

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja Sannu »

nypari kirjoitti:
Sannu kirjoitti:Joo... näin ajattelinkin...kuinkakohan moni uskaltautuu avautumaan huumekokeiluistaan...olisi mukava kuulla.
*Avaa WordPadin ja "musta lista"-tiedoston* :D

Hei aivan loistava toi sun allekirjoitus...siitä vaan puutuu vielä se laulaminen...
Terrorizer

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

En käytä edes alkoholia, meteli riittää ja on parempaa & halvempaa kuin muut mömmöt :D
MarthaFocker

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Se pyhähenkäys on kuulema stydii kamaa. Mut en mä sitä viitti vetää ku kaikki, joiden tiedän sitä käyttävän, ni on ihan pellejä.
Pikku-Akka

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Vain viunaa. Riittää mulle ihan hyvin. Muita yhdistelmiä en oo kokeillu, enkä kokeile. :paavi:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Niin no. Tännehän kannattaa omalla nimellä ja kuvalla tulla asioista avautumaan :D
(Äänetää tietenkin voi)
Jebs. Kaite sitä voisi myöntää tai kieltää. Mutta en myönnä tai kiellä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Bliss

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Olutta pelkästään, kiitos.
Viinaa vahvempaan en oo koskenut edes kepillä, enkä koske. Ei kiinnosta eikä ole tarvetta. Nuorempana tilaisuuksia olis ollut kaiken aikaa, mutta eipä kiinnostanut silloinkaan.
Viimeksi muokannut Bliss, 30.12.2005 10:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Joskus olen kokeillut kannabista. Siitä pääsin kyllä helposti eroon, mutta sittemmin olen siirtynyt vahvempiin nautintoaineisiin, kuten viskiin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16630
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

En vaan osaa. Edes kokeilla kannabista. Opiskeluaikana olin vaihto-oppilaana Hollannissa, jossa opiskelijabileissä varmaan 95% jengistä pössytteli kannabista. Tuolloin minäkin halusin ja yritin kokeilla, mutta eihän siitä mitään tullut. Polttelivat pahukset niitä aineitaan tupakan seassa filtterittömissä sätkissä, ja eihän kaltaiseni savuton ja muutenkin tervehenkinen nuorimies kyennyt niitä polttamaan. Jos yritti vähänkin vetää ainetta henkeen, pelkkä tupakka sai voimaan pahoin ja yskimään keuhkot pihalle. Eli jäi varsinainen vaikutus kokematta. Kuten idolini Manala, olenkin sittemmin siirtynyt naukkailemaan skottilaisia laatuviskejä.

Oikeastaan alkoholinkäyttökin jää nykyisin aika vähälle. Harjoituksen puute on siinäkin lajissa ongelma. Esimerkiksi eilen tein itselleni niin mainiota pastaa, että se suorastaan vaati avaamaan italialaisen punaviinin kumppanikseen. Siinä sitten illanmittaan tuli juotua koko pullo (kuka nyt kestäisi selvinpäin Soinia presidentinvaalitentissä), joka kumma kyllä kostautui aamulla lievästi tukkoisena olona. Outoa, kyllä aikuisen miehen pitäisi helposti kestää pullo ilman jälkioireita. Vaan kun harvoin juo yli lasillista tai kahta, niin noinhan siinä käy. Ehkä tämä onkin se asia, mihin eniten kaipaisin kumppania: jakamaan punaviinipullon kanssani.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dumari

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

urpiainen kirjoitti:En vaan osaa. Edes kokeilla kannabista. Opiskeluaikana olin vaihto-oppilaana Hollannissa, jossa opiskelijabileissä varmaan 95% jengistä pössytteli kannabista. Tuolloin minäkin halusin ja yritin kokeilla, mutta eihän siitä mitään tullut. Polttelivat pahukset niitä aineitaan tupakan seassa filtterittömissä sätkissä, ja eihän kaltaiseni savuton ja muutenkin tervehenkinen nuorimies kyennyt niitä polttamaan.
Täytyy kyllä myöntää että et sitten todellakaan osaa. Itse olin kymmenen päivää katsomassa kaveriani joka oli Hollannissa vaihdossa, muistaakseni yksi muslimi tyyppi ei poltellut kaikki muut poltteli ja siinä tönössä oli n.30 vaihto-oppilasta. Tämä mainittu tyyppi pääasiallisesti oli omassa huoneessaan melkein aina.

Itsehän en toki ole poltellut kuin siellä Hollannissa missä se on laillista :twisted:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja cardic »

ikana en ole huumeita kokeillu, enka kokeile!
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
slam

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja slam »

En minä mikään vanha happo ole... 8)
Herra Manala

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

slam kirjoitti:En minä mikään vanha happo ole... 8)
Ai et vai? Viimeksikin olit enemmän hapoilla kuin kukaan muu. :lol:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kokeillut olen ja ihan mielellään uudelleenkin. Alkoholia käytän mielestäni aika vähän.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kerran polttelin. Missään ei tuntunut ja pitäydyin viinassa.

Hetikinen...kerran mut on huumattu. En tiedä mitä mun tuoppiin laitettiin, mutta lähti heti jalat alta ja filmi poikki. Onneksi kaverit oli mukana. Ehdin juoda yhden tai kaksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

On se tuo viina riittänyt tähän asti ja riittää edelleenkin. Itse asiassa viina tuntuu olevan vähän liiankin huumaavaa minulle, kofeiini on tämän hetken suosikki.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Jotain miedompia aineita on tullut kokeiltua, mutta kyllä toi viina on yleensä riittänyt ja senkin kanssa läträämistä olen viime aikoina vähentänyt.

Kyllä ihminen voi pilata elämänsä monella tavalla, mutta viinalla ja huummeilla se on hyvin helppoa.. ja kun tajuaa olevansa narkki tai alkkis se alkaa yleensä olla jo hiukan liian myöhäistä.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Sannu

Re: Huumekokeilusi

Viesti Kirjoittaja Sannu »

urpiainen kirjoitti:En vaan osaa. Edes kokeilla kannabista. Opiskeluaikana olin vaihto-oppilaana Hollannissa, jossa opiskelijabileissä varmaan 95% jengistä pössytteli kannabista. .
Joo se on ihan erilaista siellä Hollannissa..Amsterdamissa vuosi sitten taksikuski pössytteli koko matkan lentokentälle ja kertoi miten se rentouttaa häntä...eihän siinä mitään jos osaa käyttää...Kurvissa asuneena on sitten nähnyt enemmänkin niitä jotka puhuu näkymättömään hands freehen päivästä toiseen..
Vastaa Viestiin