Palstan ikäjakauma

Yleinen lätinä jä kitinä

Synnyin

1960 tai ennen
3
2%
1961-1963
1
1%
1964-1966
3
2%
1967-1969
6
5%
1970-1972
13
10%
1973-1975
18
14%
1976-1978
37
28%
1979-1981
29
22%
1982-1984
20
15%
1985-1987
3
2%
1988-1990
0
Ei ääniä
1991 tai jälkeen
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 133

Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:Miksi miestä ei sanota koskaan hyvin säilyneeksi, edes nuorekkaaksi? Vituttaa aina olla kiertäen "ootpa sä nuoren näköinen" tai beibifeissi. Ei oo helppoo...
Nuoren näköinen tai beibifeissi kuulostaa söpöltä ja hyvältä. Nuorekas on mielestäni haukkumasana ja joskus synonyymi liikaa yrittävälle. Hyvin säilynyt on ihan yhtä kamala. Tulee mieleen muumio.
Kikkelis kokkelis.
Kittys

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Keikaus kirjoitti:
nypari kirjoitti:Miksi miestä ei sanota koskaan hyvin säilyneeksi, edes nuorekkaaksi? Vituttaa aina olla kiertäen "ootpa sä nuoren näköinen" tai beibifeissi. Ei oo helppoo...
Nuoren näköinen tai beibifeissi kuulostaa söpöltä ja hyvältä. Nuorekas on mielestäni haukkumasana ja joskus synonyymi liikaa yrittävälle. Hyvin säilynyt on ihan yhtä kamala. Tulee mieleen muumio.
Joo, tai ku oot 6kybänen, voit olla charmantti. Uhh.
nypari

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kittys kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
nypari kirjoitti:Miksi miestä ei sanota koskaan hyvin säilyneeksi, edes nuorekkaaksi? Vituttaa aina olla kiertäen "ootpa sä nuoren näköinen" tai beibifeissi. Ei oo helppoo...
Nuoren näköinen tai beibifeissi kuulostaa söpöltä ja hyvältä. Nuorekas on mielestäni haukkumasana ja joskus synonyymi liikaa yrittävälle. Hyvin säilynyt on ihan yhtä kamala. Tulee mieleen muumio.
Joo, tai ku oot 6kybänen, voit olla charmantti. Uhh.
Voi kun oli kiva tämä viimeinen "lohdutus". Mulla on siis edessä 32 vuoden kiirastuli ja jos hyvin käy niin impotenttina tuhkamunana saan vanhainkodissa naisasukkien jakamattoman huomion. :D
Kittys

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Kittys »

nypari kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Nuoren näköinen tai beibifeissi kuulostaa söpöltä ja hyvältä. Nuorekas on mielestäni haukkumasana ja joskus synonyymi liikaa yrittävälle. Hyvin säilynyt on ihan yhtä kamala. Tulee mieleen muumio.
Joo, tai ku oot 6kybänen, voit olla charmantti. Uhh.
Voi kun oli kiva tämä viimeinen "lohdutus". Mulla on siis edessä 32 vuoden kiirastuli ja jos hyvin käy niin impotenttina tuhkamunana saan vanhainkodissa naisasukkien jakamattoman huomion. :D
Joo o, noin mulle on kerrottu. Sitäpaitti; se yks 65nen taiteilijakin iski "hottiksen" tai toisiNpäin. Ikä mitää, kuha toimii..joku edes.

*hiljenee*
MarthaFocker

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Geetzu kirjoitti:Huolestuttavaa luettavaa. Tänne tarvitaan ehdottomasti pissiksiä lisää!
Martta voisiksä? Vai etsinkö mä? Molempi parempi, aloitan mainostuksen.
Onhan meillä jo yksi uusi pissis meidän lisäksi, mutta apuapapua, sekin täyttää tämä vuonna 20! Iiiiiikksssksksksk!
Suuntaan tästä samalta istumalta joutjärven nuorisotalolle, niin saadaan oikeen bad ass-teinixejä lahen gethosta tänne kirjottelee. Taidan samalla kertaa heittää rinksan liipolan ostarille, niin saadaan muutama maahanmuuttaja nuorisorikollinenkin joukkoon tummaan.
Sounds like a plan.

Niin, toisin kuin meillä, on vanhemmillani tuo panopäivä juhannusaattona, eikä jouluaattona. Todisteena siitä olen minä.
Mutsi ja fatsi penetroivat juhannuksena -83, ja maaliskuussa -84 tuli baby mua
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:
Voi kun oli kiva tämä viimeinen "lohdutus". Mulla on siis edessä 32 vuoden kiirastuli ja jos hyvin käy niin impotenttina tuhkamunana saan vanhainkodissa naisasukkien jakamattoman huomion. :D
Älä selitä. Sä olet söpö yhden (minä) sun toisenkin (ne muut) kityläisen mielestä. Lisäksi sä olet miehekäs sellaisella mukavalla tavalla. Ei kaikki tykkää sellaisista kirveellä veistetyistä Marlboro-miehistä, minä en ainakaan kauheasti. Miljoona kertaa mieluummin söpö/kaunis mies kuin komea.

Ei 6-kybäset ole välttämättä impotentteja. Eihän ollut se munkaan papparainen..
Kikkelis kokkelis.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

pikkuego kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:-75
Jestas, tää täti on syöny vissiin säilöntäaineita kaksin käsin :shock:
-76
Formaldehydi, isotiatsolinoni, sorbiinihappo, bentsoehappo, dibromosyanobutaani. 1tbl 3krt päivässä.
Tiikeriankka

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

LillyMunster kirjoitti:1979.
Ennätin elää seitsemänkymmentäluvulla hurjat 10 päivää :D
Kymmenessä päivässä ehtii jo hyvin pyöriä happopäissään.
Turbohaltija

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

1971
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Turbohaltija kirjoitti:1971
Kyllä se vaan niin on, että kohta et sinäkään saa kuin "vertaistasi" eli menopaussin ohittanutta naista! :D Eikä sinulla ole lupa sellaisista haaveillakaan, tai olet yhtä Likainen Vanha Mies kuin minä.

Unohda siis haaveet lapsiperheestä, niin minunkin kuulemma pitää. "Sydänystäväksi" saatan Martan mukaan jonkun ikäiseni (siis mahon kuivapillusen naisen?) vielä saada.

Äitee haaveilee lapsenlapsista.. turha toive..
Viimeksi muokannut Gattaca, 03.01.2006 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nokkaelain

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

1976

30 v. tulee täyteen vielä tänä keväänä. On se vähän kumma ajatella, etteivät kaikki 80-luvulla syntyneet ole enää ihan kersoja.
nypari

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja nypari »

Keikaus kirjoitti: Älä selitä...
Uuuh! Mitä ne sanoivatkaan vihaisista naisista? Jos mä kuitenkin lopetan tän selittämisen. Halusin vain tuoda miesperspektiivin tähän keskusteluun. Ja enkä mä nyt ihan tosissani ollut, mut sillee varttitosissani.
Zeb

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Zeb »

aimohaiku kirjoitti:1975.
irmelianneli kirjoitti:-75
bedlam kirjoitti:1975
T3000 kirjoitti:Sama ku Bedlamilla
urpiainen kirjoitti:Ihan hyvä viiteryhmä, sanoisin.
*liittyy laadukkaaseen vuosikertaan*
Bigmama

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

1976
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Älä selitä...
Uuuh! Mitä ne sanoivatkaan vihaisista naisista?
Varmaan että pitäisi saada munaa. Mulla on kaiken järjen mukaan aika pitkä penetraatioselibaatti tiedossa. Muuta toimintaa voin kyllä harkita.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja nypari »

Keikaus kirjoitti: Mulla on kaiken järjen mukaan aika pitkä penetraatioselibaatti tiedossa.
Se on mulkkulakko. Gat sanois touhutipaton tammikuu ja Pete tosirakkaus odottaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tiikeriankka kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:1979.
Ennätin elää seitsemänkymmentäluvulla hurjat 10 päivää :D
Kymmenessä päivässä ehtii jo hyvin pyöriä happopäissään.
Niin no, en minä tiedä mitä lappuja se äippä popsi... Jotain varmasti kun minusta tuli tällainen :roll:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Turbohaltija

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Gattaca kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on
Paskapuhetta. Luovuta vaan itse jos huvittaa, minä sanon ei kiitos tuollaisille munattomille puheille.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Meik »

Se se seiskaseiska. Se se kaikkein paras on.

Muut on vanhoja tai pentuja. Niin se vaan on aina ollut. Ja taas vuoden päästä myös.
hermine

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja hermine »

Elppis kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Väittäisin että 1981 on vielä parempi.
Tädääng! Totta pöriset ystäväin :)
Mitä hittoa, tekään ette ole minua kuin vuoden vanhempia ja silti minulla on sellainen kuva että olette saaneet elämässänne aikaiseksi jo vaikka mitä ja ihan aikuisia..

Järkytyin, kun eräänä iltana kaljakasseja raahaavat pojat keskustelivat syntymävuosistaan ja joku mainitsi 1989. Minä menin kouluun silloin :shock:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

hermine kirjoitti: Järkytyin, kun eräänä iltana kaljakasseja raahaavat pojat keskustelivat syntymävuosistaan ja joku mainitsi 1989. Minä menin kouluun silloin :shock:
Kevyttä. Minä menin ARMEIJAAN kun sinä synnyit. Tulee ihan pedofiilikset.
Yönmustaritari

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Ensimmäinen suunniteltu etappi on täytetty vuosi sitten ja tässä nyt vähän tuuliajellaan ja suunitellaan seuraavaa, yhtä tai kahta välivaihetta ennen dialyysi-, laser- ja muita, mahdollisesti skalpellia vaativia huolto- ja/tai hoitotoimenpiteitä. Hapoille se menee vaikkei mitään tekisikään vaikka vasta häthätään seiskyluvun lopun siittiöistä ja munasoluista on tämä soppa saatu kasaan.
MarthaFocker

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:1971
Kyllä se vaan niin on, että kohta et sinäkään saa kuin "vertaistasi" eli menopaussin ohittanutta naista! :D Eikä sinulla ole lupa sellaisista haaveillakaan, tai olet yhtä Likainen Vanha Mies kuin minä.

Unohda siis haaveet lapsiperheestä, niin minunkin kuulemma pitää. "Sydänystäväksi" saatan Martan mukaan jonkun ikäiseni (siis mahon kuivapillusen naisen?) vielä saada.

Äitee haaveilee lapsenlapsista.. turha toive..
Kuules nyt papparainen. Laskujeni mukaan turbohaltija täyttää tänä vuonna 35 vuotta. Sinä taas olet mitä? 43...44? (en jaksa etsiä synt.vuottasi tähän nyt)

Eli Juhanille sinun on turha vittuilla. Hänellä tuskin on naiselle yhtä epärealistiset vaatimukset kuin sinulla.

Jos nyt otetaan taas biologian oppikirjat käteen Gattaca ja katsotaan, että mihinkäs aikaa se menopaussi naisella tulee? En jaksa guuglettaa, mutta sanoisin kuitenkin 45-55.
(Toki kolmenkympin jälkeen vammaisen lapsen saamisen todennäköisyys kasvaa roimasti, mutta on edelleen melko pieni. Downi ei kai kelpaisi äidillesi?)

Ja että kuivapilluinen? Jos nyt ensin hankkisit edes jonkinlaisen vituketelineen, niin hankit ne lubrikantit sitten myöhemmin. (itse en tiedä, mutta luulen, että nelikymppiselläkin vielä limakalvot toimivat)

Minä en ole mikään neuvomaan sinua naisasioissasi tai paremminkin niiden puutteesta, mutta sanonpa vain sen, että ainakin Juhanilla on paremmat mahdollisuudet vielä se vaimo ja lapset saada kuin sinulla. Juhani nimittäin ei ole tuollainen katkera ja ilkeä paskiainen kuin sinä.

Katkera. Se juuri sinä olet! Katkera vanha mies, jota elämä olisi päähän potkinut, jos hänellä sellainen olisi ollut. Paijatkaa paijatkaa. Ja jos ette paijaa, niin painukaa vittuun kaikki. Kyllä äiti jaksaa rakastaa, jos muut eivät. Vittuu koko maailma -nussiva maailma!


Minä voisin perustaa perheen 35-vuotiaan miehen kanssa, jos sattusin sellaiseen Rakastumaan. Vaikka 43-vuotiaankin, mutta tässä kohtaa epäilen, etten rakastuisi, johtuen erilaisuudesta jonka 21-vuoden ikäero teettää.

p.s. kyllä sinulla on lupa haaveilla. Kukapa ei haaveilisi, hassu.
Mutta voisit herätä siihen tosiasiaan, että virtuaali-ihmisiä haukkumalla ja katkeraa tilitystäsi tilittämällä elämääsi ei ehkä kävele nuorta, hoikkaa siemenenlaskualustaa.
MarthaFocker

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

hermine kirjoitti: Järkytyin, kun eräänä iltana kaljakasseja raahaavat pojat keskustelivat syntymävuosistaan ja joku mainitsi 1989. Minä menin kouluun silloin :shock:
Minulla oli silloin eka poikaystävä. Sen nimi oli Riku ja meidän piti mennä naimisiin, kun ollaan isoja.
Sittemmin kuulin, että Rikulla on lapsi! Se tarkoittanee sitä, että häät on peruttu....Hmph...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

No kun Juhani on niin kauniskin ja pukeutuu oikein. Minä taasen ruma enkä pukeutuisi oikein vaikka yrittäisin, joten en yritä enkä siitä vaatimuksesta piittaakaan. Tympii se maailma.

Ja tosin kuin Juhani, pidän Kityläisiä paskasakkina, sori. Sosiaalisuuden vaatimus ei riitä siinä. Jos ei maailmassa muuta ole ole kuin halipusiootteihkuja- minäkaunispukeudunnätisti, niin antaa olla pillujenkin.
Vastaa Viestiin