Palstan ikäjakauma

Yleinen lätinä jä kitinä

Synnyin

1960 tai ennen
3
2%
1961-1963
1
1%
1964-1966
3
2%
1967-1969
6
5%
1970-1972
13
10%
1973-1975
18
14%
1976-1978
37
28%
1979-1981
29
22%
1982-1984
20
15%
1985-1987
3
2%
1988-1990
0
Ei ääniä
1991 tai jälkeen
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 133

Patz

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:Toisaalta, veikkaan tämän olevan A_J:n kieroa huumoria.
No siihenhän se, korjaan Hän, viimeistään vetoaa kun rakkikoirat alkaa räksyttämään.

"enhän mä tosissani, te ette vaan ymmärrä mun huumoria.."
Aito_Johanna

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

MarthaFocker kirjoitti:Ette voi olla tosissanne!!!
Minut on enemmistön päätöksellä valittu modeksi, ja siinä yhteydessä selvästi sovittiin, että korjaan muiden keskustelijoiden kielivirheet suoraan tekstiin.
MarthaFocker

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Aito_Johanna kirjoitti:Minut on enemmistön päätöksellä valittu modeksi, ja siinä yhteydessä selvästi sovittiin, että korjaan muiden keskustelijoiden kielivirheet suoraan tekstiin.
Enemmistö? Onko tästä tiedotettu, onko vaali ollut laillinen ja sen laillisuus kaikkien tiedossa?

Tarkoitatko sitä "aito_urpo modeksi" -ketjua? Minusta se ei vahvista enemmistön mielipidettä, koska samaan aikaan joka toinen kityilijä avasi oman ketjunsa aiheesta. Vähemmästäkin voisi kuvitella, että koko aihe on paskanjauhantaa.
Modeile vaan, mutta jätä nyt helkkari muiden tekstit rauhaan.

Ei. En voi hyväksyä. Rajoitatte luovuuttani! EIIIIIIIiiiiiiiii!!!!1

Ymmärrän tarkoitusperäsi. Olen itsekin suomen kielen vankka kannattaja, mutta luulen, että oikeakielisyyden vaalimisesi menee jo neuroosin puolelle.
ninnithequeen

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Ette voi olla tosissanne!!!
Minut on enemmistön päätöksellä valittu modeksi, ja siinä yhteydessä selvästi sovittiin, että korjaan muiden keskustelijoiden kielivirheet suoraan tekstiin.
Millä vitun enemmistöllä? Olenko mä missannut jonkun saatanan äänestyksen vai?

Seuraavaksi varmaan tippuu bannia. Kohta ei saa enää käyttää kirosanoja?

Vaadin äänien uudelleen laskentaa, jos tää tämmöseks pelleilyksi menee.
Aito_Johanna

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti: Millä vitun enemmistöllä? Olenko mä missannut jonkun saatanan äänestyksen vai?
Olet. Se oli Paskanjauhanta-osastossa vähän ennen joulua, sieltä löytynee edelleenkin.

Mutta hei, miksi sinäkin raivoat, vaikka ed. viestissäsi tuli ilmi, että olit heti hoksannut pointin? :wink: Jatkan tätä vielä vähän aikaa, jos vaikka kansasta irtoaisi lisää primitiivisiä reaktioita! :D
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Canine »

1976
Not only is life a bitch, it has puppies
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Aito_Johannan muokkaus: korjasin yläaste-sanasta yhdysviivavirheen!
:D Siis onko tämä se juttu, joka sai aikaan ihme kinan tuolla toisaalla?

Minusta tämä AJ:n korjaus oli ehkä hauskin Kity-juttu pitkään aikaan - ei kai kukaan kuvittele, että AJ voisi olla tässä tosissaan? Aika hyvää itseironiaa kansankynttilältämme! Pitkästä aikaa nauroin Kityssä ääneen. (Tai niin, en tunne AJ:ta lainkaan ja te muut olette hänet jopa tavanneet. Ehkä hän on tosissaan. Tämä tuskin kuitenkaan vähentäisi korjauksen huvittavuutta. Pikemminkin päinvastoin.)

Vakava asiahan tässä on se, että korjaus panee epäilemään sitä, minkälaista opetusta isänmaan toivoille nykyisin annetaankaan äidinkielessä. Eikö yhdyssanojen oikeuskirjoitussäännöt kuitenkin mene niin, että yhdyssanat voi tai peräti tulee kirjoittaa yhdysmerkin kera jos haluaa erityisesti painottaa sanan toista osaa (vai koskeeko tämä sittenkin vain jälkimmäisen osan painottamista)? Homien pointtihan oli, että AJ:n syntyessä hän aloitti yläasteen! Siis nimenomaan, että hän ei ollut vain jo kouluikäinen vaan peräti menossa yläasteelle! Tietokonesukupolvi varmaan kirjoittaisi tämän seuraavasti: menin tuolloin jo yläasteelle, mutta Homien sukupolvelle sopii toki paremmin kieliopillinen versio korostuksesta IT-pelleilyn sijaan, eli "ylä-asteelle" eikä "yläasteelle".

Pitääkö tähän nyt eksplisiittisesti lisätä, että minäkään en ole tosissani?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Aito_Johanna

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

urpiainen kirjoitti:
Aito_Johannan muokkaus: korjasin yläaste-sanasta yhdysviivavirheen!
:D Siis onko tämä se juttu, joka sai aikaan ihme kinan tuolla toisaalla?
Kyllä, tämä se on. Kaikessa pöyristyttävyydessään! :D
ninnithequeen

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Aito_Johannan muokkaus: korjasin yläaste-sanasta yhdysviivavirheen!
:D Siis onko tämä se juttu, joka sai aikaan ihme kinan tuolla toisaalla?
Kyllä, tämä se on. Kaikessa pöyristyttävyydessään! :D
Ei muuten ole. Kyllä se kumpuaa syvemmältä.
Exsat

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: :D Siis onko tämä se juttu, joka sai aikaan ihme kinan tuolla toisaalla?
Kyllä, tämä se on. Kaikessa pöyristyttävyydessään! :D
Ei muuten ole. Kyllä se kumpuaa syvemmältä.
Joo, Aito_Johanna on myös kysynyt, että pääsisikö mukaan pikkujouluruokailuun vaikka ei ollut ilmoittautunut sille varattuun ketjuun etukäteen. Pöyristyttävää!
ninnithequeen

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:
Joo, Aito_Johanna on myös kysynyt, että pääsisikö mukaan pikkujouluruokailuun vaikka ei ollut ilmoittautunut sille varattuun ketjuun etukäteen. Pöyristyttävää!
Voi äly....
Elä sie sekaannu tähän :D
Exsat

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
Joo, Aito_Johanna on myös kysynyt, että pääsisikö mukaan pikkujouluruokailuun vaikka ei ollut ilmoittautunut sille varattuun ketjuun etukäteen. Pöyristyttävää!
Voi äly....
Elä sie sekaannu tähän :D
Onko tämä ehkä sulle jotenkin henkilökohtaisempaa kuin mulle?
ninnithequeen

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:
Onko tämä ehkä sulle jotenkin henkilökohtaisempaa kuin mulle?
On toki. Mutta pidetään se tuolla omassa ketjussaan tästä eteenpäin..
Exsat

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
Onko tämä ehkä sulle jotenkin henkilökohtaisempaa kuin mulle?
On toki. Mutta pidetään se tuolla omassa ketjussaan tästä eteenpäin..
Mikset sitten kertoisi vaikka siellä, että mitä tämä "paljon syvemmältä kumpuava" on?
ninnithequeen

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
Onko tämä ehkä sulle jotenkin henkilökohtaisempaa kuin mulle?
On toki. Mutta pidetään se tuolla omassa ketjussaan tästä eteenpäin..
Mikset sitten kertoisi vaikka siellä, että mitä tämä "paljon syvemmältä kumpuava" on?
Johan mä oman mielipiteeni kerroin. Luetaan niitä ketjuja eikä aina vänkätä joka vitun asiassa vastaan. Nyt loppu offtopikki.
Aito_Johanna

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Exsat kirjoitti: Mikset sitten kertoisi vaikka siellä, että mitä tämä "paljon syvemmältä kumpuava" on?
Se kumpuaa siitä Martan aloittamasta Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä? -ketjusta, jossa Ninni suuttui Martalle ketjun aloittamisesta, minä arvostelin sitä, että Ninni suuttui, ja Ninni suuttui minulle siitä, että arvostelin. Mukana lienee myös tavanomaista persoonaani kohdistuvaa ärsyyntymistä ja teiniaikojen traumoja ja niistä seurannutta ennakkoluuloa ja vihamielisyyttä ammattini edustajia kohtaan, mutta eiköhän tuo aggressiivisuus ja sinnikäs henkilökohtaisuuksiin meneminen juonna juurensa siitä yhdestä ketjusta.
ninnithequeen

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Mikset sitten kertoisi vaikka siellä, että mitä tämä "paljon syvemmältä kumpuava" on?
Se kumpuaa siitä Martan aloittamasta Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä? -ketjusta, jossa Ninni suuttui Martalle ketjun aloittamisesta, minä arvostelin sitä, että Ninni suuttui, ja Ninni suuttui minulle siitä, että arvostelin. Mukana lienee myös tavanomaista persoonaani kohdistuvaa ärsyyntymistä ja teiniaikojen traumoja ja niistä seurannutta ennakkoluuloa ja vihamielisyyttä ammattini edustajia kohtaan, mutta eiköhän tuo aggressiivisuus ja sinnikäs henkilökohtaisuuksiin meneminen juonna juurensa siitä yhdestä ketjusta.
Ei juonna. Se juontaa jo ensitapaamisestamme.
Aito_Johanna

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti: Ei juonna. Se juontaa jo ensitapaamisestamme.
IRL? No mikäs siinä mätti? Vedetään nyt kaikki kuukausia vanhat kaunat esille, kun on pantattu niitä näin kauan. Saadaan asiat selviksi ennen joukkopakoanne.
ninnithequeen

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ei juonna. Se juontaa jo ensitapaamisestamme.
IRL? No mikäs siinä mätti? Vedetään nyt kaikki kuukausia vanhat kaunat esille, kun on pantattu niitä näin kauan. Saadaan asiat selviksi ennen joukkopakoanne.
Pysytään siellä omassa ketjussa, eikö neiti Moderaattori tiedä, ettei yleiskeskusteluissa saisi offtopikoida noin kovasti?
DeliriumTremens

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

huu!!! tänä vuonna moni viettää 30vee päiviä :D

minä tulin juuri pari viikkoa sitten rock n roll-ikään... 27...

eli 1979...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tää ainaski on saman ikänen ku mitä myltsi ja mojo ja angitakin.
Ja varmaan moni muukin. Ja tää täyttäis puolentoista kuukauen päästä vuosia. Eikä vieläkään niitä lapsia, rivarinpätkää eikä ees kultasta noutajaa.... *huokaus* :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

* 19.11.1976
+ 9.07.2076

eli en näe 100 v. päivääni

<-- 1998 marraskuussa fiksattu kuva st petersbug
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Georgina »

81 syntyi hän.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
segma

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja segma »

Jaa. Olenkin paikan kuopusosastoa. 1985 on siis synnyinvuoteni. Tunnen itseni penskaksi taas. Jeah.
Enthu

Re: Palstan ikäjakauma

Viesti Kirjoittaja Enthu »

1980 syntynyt olen.Muistetaan kuumista kesähelteistä jos ei muuten :lol:
Vastaa Viestiin