Huomionosoituksien annostelusta?

Yleinen lätinä jä kitinä

Noh?

Vaihtoehto ykkönen
11
85%
Vaihtoehto kakkonen
2
15%
 
Ääniä yhteensä: 13

Kreivitar

Re: Huomionosoituksien annostelusta?

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Vaola kirjoitti: 1. Hemmottelisin rakasta nyt enemmän ja ennakkoon, mutta ero tähän hetkeen olisi kiireiden astuttua kuvioon suurempi, ja rakas saattaisi tuntea olonsa yhä enemmän hylätyksi.
No tämä ehdottomasti. Kun ei kiireen keskellä ehdi tai ei nähdä ollenkaan, niin onpahan sitten muistoina tuoreet hellittelyt ja tieto siitä, mitä on luvassa kun kiireet helpottavat.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Huomionosoituksien annostelusta?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Noi hemmottelut tulee selkäytimestä, joten ei auta pahemmin suunnittelut. Mitä enemmän kasailee odotuksia ja kehittelee systeemeitä, sitä varmemmin kaikki menee vituiksi.

Eli niinku normipäivä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Huomionosoituksien annostelusta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hmmh. Toistaiseks suhde on ollu yhtä hemmotteluu, mutta kyllä siis mä oon ihan takiaisena iholla kun tiedän, että toinen on lähdössä muutaman hetken päästä reissuun useammaksi päiväksi. On se vähän sama juttu hei, pallotin huvikseni ykkösen. Hellyyden ja hyvän olon maksimointi on aina elämässä se pääasia. :)
Starflare

Re: Huomionosoituksien annostelusta?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Ykköstä ehottomasti.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Huomionosoituksien annostelusta?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mie annostelen huomiota niin isolla mitalla että siinä ei desin viivoja olekaan!

Jaa-a. Mie lähden vuosankaan kahdeksi viikoksi ampumaan pyssyillä parin viikon päästä mut en mie nyt mitenkään ole miettinyt että pitääkö tässä nyt huomioida silleen enemmän kun parin viikon päästä ei voi, on muutenkin niin tuskaisen kiire taas koulun kanssa. Ugh.
Mut mie luulisin että miulle ilmoitetaan jos pitää.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
nypari

Re: Huomionosoituksien annostelusta?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mylwin kirjoitti: Mie lähden vuosankaan kahdeksi viikoksi ampumaan pyssyillä parin viikon päästä mut en mie nyt mitenkään ole miettinyt että pitääkö tässä nyt huomioida silleen enemmän kun parin viikon päästä ei voi, on muutenkin niin tuskaisen kiire taas koulun kanssa. Ugh.
Mut mie luulisin että miulle ilmoitetaan jos pitää.
Muista lähteä ovet paukkuen, sillä "talkkari" on lähempänä kuin Siwa. Eikä sitten mitään lässynlässyn tarkistussoittoja. Ole kuule ihan rauhassa se kaksi viikkoa siellä rintamalla. Kannattaa muuten kämmentääkin välillä siellä sissiteltassa, voi meinaan olla, että emäntä on kotiin tultuasi kovastikin oudon tyytyväisen oloinen. :lol:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Huomionosoituksien annostelusta?

Viesti Kirjoittaja Ann »

nypari kirjoitti:Kannattaa muuten kämmentääkin välillä siellä sissiteltassa, voi meinaan olla, että emäntä on kotiin tultuasi kovastikin oudon tyytyväisen oloinen.
Et sä ole nypari mua ennenkään loppuun asti ajanut.
Rotan aivot valtasivat pääni.
nypari

Re: Huomionosoituksien annostelusta?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ann kirjoitti:
nypari kirjoitti:Kannattaa muuten kämmentääkin välillä siellä sissiteltassa, voi meinaan olla, että emäntä on kotiin tultuasi kovastikin oudon tyytyväisen oloinen.
Et sä ole nypari mua ennenkään loppuun asti ajanut.
Et vaan muista, kun olit niin hurmiossa. Kyllä se muisti vähemmästäkin temppuilee.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Huomionosoituksien annostelusta?

Viesti Kirjoittaja Ann »

nypari kirjoitti: Et vaan muista, kun olit niin hurmiossa. Kyllä se muisti vähemmästäkin temppuilee.
Ne on aivovauriot mitä syntyy, kun paukutellaan tuhatta ja sataa pää seinää vasten kolisten..

Tai sitten sekotat mut mun mummoon, sillä on alzheimer.
Rotan aivot valtasivat pääni.
nypari

Re: Huomionosoituksien annostelusta?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ann kirjoitti: Ne on aivovauriot mitä syntyy, kun paukutellaan tuhatta ja sataa pää seinää vasten kolisten..
Kyllähän mä alussa vähän ihmettelin kuinka rajuudella ei ollut rajaa, ja voimakasta tarvettasi hyväillä päätyseinää otsallasi. Mutta ei ne aivovauriot sun vika ole, olit vain nuori ja tarvitsit ne rahat.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Huomionosoituksien annostelusta?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

nypari kirjoitti:tarvitsit ne rahat.
Joo, kiitti uusista tennareista!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
nypari

Re: Huomionosoituksien annostelusta?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mylwin kirjoitti:
nypari kirjoitti:tarvitsit ne rahat.
Joo, kiitti uusista tennareista!
Ja mä kun luulin, että Anna ostais itselleen "jotain kivaa". Mikä röyhkeys ja tahdittomuus!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Huomionosoituksien annostelusta?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

nypari kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
nypari kirjoitti:tarvitsit ne rahat.
Joo, kiitti uusista tennareista!
Ja mä kun luulin, että Anna ostais itselleen "jotain kivaa". Mikä röyhkeys ja tahdittomuus!
Kyllä miusta tahtia löytyy. Osaan melkein jopa marssia sen tahdissa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
nypari

Re: Huomionosoituksien annostelusta?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mylwin kirjoitti:
nypari kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Joo, kiitti uusista tennareista!
Ja mä kun luulin, että Anna ostais itselleen "jotain kivaa". Mikä röyhkeys ja tahdittomuus!
Kyllä miusta tahtia löytyy. Osaan melkein jopa marssia sen tahdissa.
Ja radiosta taitaa soida: "I like to move it, move it...." Tais olla hauskin marssibiisi inttiaikoina...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Huomionosoituksien annostelusta?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

nypari kirjoitti:Ja radiosta taitaa soida: "I like to move it, move it...." Tais olla hauskin marssibiisi inttiaikoina...
Jos et vemppaa, et voi voittaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin