Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Yleinen lätinä jä kitinä
MarthaFocker

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti: Kuten sanottu, Vesa ei tajuu vaikka kuinka rautakangella ja sorkkaraudalla vääntäisi.
ÖÖÖH. samaistutko Kumman Kaa- bimbolutkiin etkä Vesaan? Ne naisetko siinä on sun Sankareita? Eikö se olekaan sulle nykynaisparodiaa? :D
En samaistu. Se on mielestäni huikea sarja, mutta ei kaikesta tarvitse hakea syvempää merkitystä.

Ja höpön pöppö G. Tiedäthän sinäkin, että et sinä pysty vaikuttamaan kenenkään mielipiteeseen tuolla jauhamisellasi. Kuten minäkin tiedän, ettei paatoksellani ole mitään merkitystä yhtään vitun mihinkään.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja mölli »

Antakee sille pillua tai kattaka hanki duuni sit lentoliput johonki kehitysmaahan ja tuo sieltä sit joku female.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mölli kirjoitti: sit lentoliput johonki kehitysmaahan ja tuo sieltä sit joku female.
Sen pitää tapahtua ennen kuin nämä kertovat niillekin pillunkantajille siitä oikeasta hiustenlaitosta ja pukeutumisesta. Muuten ei toivoa edes neekerin pillusta.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja mölli »

Gattaca kirjoitti:
mölli kirjoitti: sit lentoliput johonki kehitysmaahan ja tuo sieltä sit joku female.
Sen pitää tapahtua ennen kuin nämä kertovat niillekin pillunkantajille siitä oikeasta hiustenlaitosta ja pukeutumisesta. Muuten ei toivoa edes neekerin pillusta.

:lol: :lol: :lol: Oot vaan niin luuseri et edes vihti yrittää, turhaan sit täällä sitä mankut kun et sitä todella edes loppujen lopuksi halua. Tarpeeksi kun jotain haluaa niin kyllä siihen jotain keksii millä sen saa.
Yönmustaritari

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Gattaca kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Ajat muuttu bebe. Ajat muuttuu.
Entäs sitten? Ajan muuttumista pikkutarkkaan trendifasismiin ja sievistelevään laittautumiseen sopii vastustaa. Ahdistava maailma kun noin tarkasti aletaan katsoa.
Sinustako ensisijainen velvollisuus on totella sitä aikaa? Orja! Hyi kun rengiksi syntyneellä on ruma sielu!
Joo hei mä en juma vie vaatteiden hankintaa noin pitkälle. Se aika, kun mies mieluummin peitti päänsä kuin laittoi suortuvansa ojennukseen teki loppuaan minun yläluokkien aikana.

Väännän nyt kuitenkin tuosta ajan mukana elämisestä sen verran, että jos et ajan mukana muuta käyttäytymistä niin kehitys on vaarassa pysähtyä. Vaikka allekirjoittanut ei puuteria käytäkään niin en myöskään vastusta sitä jos joku niin tekee. Minä näen tässä miesten meikkauksessa ja tyylikkyyden hakemisessa reitin tasavertaisuuteen.
Gattaca kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Jos tyyli vaatii trendipelleilyn niin silloin se vaatii. Jos aikoo halvalla saada hyvää niin silloin se kysyy tietoa ja taitoa, nii kuin tässä aiemmin taidettiin jo mainitakin.
MINUN tyylini ei vaadi trendipelleilyä. Trendipelleily ei ole minun tyylini. Ja jos kaupasta löydän vaikka HALVAN paidan, joka on minua miellyttävän värinen, jossa on rintataskut, on kaulus ja materiaali on hyvä, niin ei se mitään tietoa ja taitoa vaadi. Omien tarpeiden tiedostus ja onni että sellaisia vielä myydään yleisesti riittää. Ei se muuta vaadi.
Niin. Ei minunkaan. Minun tyylini tarvitsee rahaa. Köyhän ei kannata ostaa halpaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Yönmustaritari kirjoitti:Väännän nyt kuitenkin tuosta ajan mukana elämisestä sen verran, että jos et ajan mukana muuta käyttäytymistä niin kehitys on vaarassa pysähtyä. Vaikka allekirjoittanut ei puuteria käytäkään niin en myöskään vastusta sitä jos joku niin tekee. Minä näen tässä miesten meikkauksessa ja tyylikkyyden hakemisessa reitin tasavertaisuuteen.
.
Tuollaista kehitystä en itse pidä arvokkaana.
Ja sukupuolten tasavertaisuus miestenkin "laittautumisen" kautta valitettavasti johtaa yhteen lisäesteeseen ja vaivan näkemiseen pillun saamiseksi. Miestenkin voimavaroja, aikaa ja rahaa vievään kilpailuun trendivaatteilla ja "laittautumisella".

Joku sosiologi vasta 10 vuotta sitten sanoi, että Suomen miesten SANATON sopimus on, että ulkonäöllä ja hiuksilla ja pukeutumisella EI kilpailla. Parempi niin, se kilpailuhan on turha lisätyö pillun saannin kannalta. Parempi jos kukaan mies ei laittaudu (pakko sittenkin naisten pillua antaa jos kyrpää haluavat), tai jos laittautuu, laittautumattomien kuten minun on pillunsaanti-sosiobiologisesti kannattavaa morkata laittautuvia miehiä! :D
So Easy

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja So Easy »

Kuule Gattaca.

Lukiessani kappaleen "Discipline" psykiatri Scott Peckin kirjasta The Road Less Traveled, niin hänen kirjoituksensa ihmisten ongelmista vastuun ottamisen suhteen toivat aivan väkisin mieleen sinut. Karkeasti ottaen valtaosa ihmisten henkilökohtaisista ongelmista liittyy vastuuseen; neuroottiset ihmiset kokevat olevansa vastuussa niistäkin asioista, joista eivät oikeasti ole, kun taas "character-disordered" (en ole ihan varma, mikä tämä on suomenkielisessä psykologian termistössä) ihmiset eivät koe olevansa vastuussa juuri mistään vaan syy on aina jossain muualla. Kirjassa oli erinomaisia -- riipaisevan surkuhupaisia -- esimerkkejä tästä, miten ihmiset tekevät kaikkensa välttääkseen kohtaamasta ja myöntämästä omaa vastuutaan elämänsä suhteen. Sinä olet, ikävä kyllä (kaikkien kannalta, mutta ennen kaikkea itsesi), tästä oppikirjatapaus.

Itse koen oikeastaan minkäänlaiseen kinaamiseen näistä jupinoistasi lähtemisen täysin turhana touhuna, sillä elämäsi ei tule muuttumaan millään kovin merkittävällä tavalla ennen kuin alat ottaa itse siitä vastuuta. Uskon yksilön vapauteen ja voimaan varsin vahvasti, mutta sinun tilanteesi on jatkunut niin pitkään, että voi olla että sen merkittävä muuttaminen ihan vain omin avuin voi olla aika vaativaa. Mene terapiaan. Olen ihan täysin 100% tosissani. Se ei ole mikään häpeä vaan itse asiassa rohkea teko. En tiedä tarkalleen miten tukijärjestelmät toimivat, mutta voi hyvin olla että tämän mahdollistaaksesi sinun olisi syytä mennä töihin. Itse asiassa tämä olisi vielä kaksin verroin parempi kuin se, että joku muu maksaisi sinun puolestasi. Sinun on korkea aika ottaa itsestäsi ja elämästäsi vastuu. Sinulla voi hyvin olla vielä toinen mokoma tätä elämää edessä. Mitä aiot sillä tehdä?

Kuten sinulle jo aiemmin sanoin, et kai tosissasi odota taivaan aukeavan ja että sieltä Jumalan käsi poimii juuri sinut, hiomattoman timantin, johonkin kauniimpaan todellisuuteen, jonka olemassaolon olet sisimmässäsi aina aavistanut ja johon verrattuna nykytodellisuutesi juuri niin ahdistavalta tuntuukin? Jokainen on todellakin oman onnensa seppä, ja jos et ole nykytilaasi tyytyväinen, niin ainoa jonka oikeasti voit perustellusti katsoa tästä vastuulliseksi, olet sinä itse. Kaikki muu syyttely on harhaa, itsekusetusta, ja käytännössä sinun osaltasi vain aktiivista tappelemista oman elämäsi parantumista vastaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

So Easy, onhan sulla tukka hyvin, muut karvat ajeltu ja vaatteet varmasti trendikkäät? :D No sittenhän kaikki on O.K., onhan?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja annepa »

So Easy kirjoitti:Kuule Gattaca.
...
Et ole ensimmäinen joka asiasta sanoo, turhaan. Jos ihminen ei kestä kritiikkiä (ja neuvoja?) ja vastaa viestiäsi seuraanneella tavalla, kaikki on turhaa. Pään seinään lyöminen ei kuulu harrastuksiini, älä sinäkään aloita. Siitä tulee vaan pää kipiäksi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

annepa kirjoitti:
So Easy kirjoitti:Kuule Gattaca.
...
Et ole ensimmäinen joka asiasta sanoo, turhaan. Jos ihminen ei kestä kritiikkiä (ja neuvoja?) ja vastaa viestiäsi seuraanneella tavalla, kaikki on turhaa. Pään seinään lyöminen ei kuulu harrastuksiini, älä sinäkään aloita. Siitä tulee vaan pää kipiäksi.
Neuvoja? Neuvoja paskakulttuuriin liittymiseen? Ja joltain Annepalta tai Easyltä?
Tuo on ihan arvotonta kaikki. Säälin teidän maailmanne tyhjyyttä, mutta mitäpä toisaalta tyhjiä olentoja säälimään. Kiviä ja kantoja. Mutta tiellä liikaa.
So Easy

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja So Easy »

Gattaca kirjoitti:So Easy, onhan sulla tukka hyvin, muut karvat ajeltu ja vaatteet varmasti trendikkäät? :D No sittenhän kaikki on O.K., onhan?
Et siis ottanut mitään vastaan, mitä sinulle sanoin? Sopii tosin täysin profiiliin; uskon että sinäkin taistelisit vastaan kuin henkesi edestä jotta sinun ei tarvisi myöntää omaa vastuutasi omasta elämästäsi. Olet vain vahvistanut diagnoosin.

Kysymys silti kuuluu: Mitä aiot tehdä asialle? Omalle elämällesi? Mä en tajua yhtään mitä sä täällä itket jonkun teeveetyypin hiuksista. Siis täh! Jos se on niin, niin se on niin. Mitä sitten? Oletko sinä onnellinen? Mitä ilmeisimmin et. Mitä aiot tehdä asialle? Ei se nimittäin niistä sen kundin hiuksista johdu, vaan sinusta itsestäsi. Mutta niin kauan kuin väistelet tätä totuutta, et tule olemaan onnellinen. Piste. Voit vaikka kieriskellä koko elämäsi tuossa kurjuudessa ja syyttää onnettomuudestasi muiden hiuksia. :roll:

Etkö sä todella tajua mihin naurettavuuksiin venyt vastuuta omasta elämästäsi pakoillessasi?
Faghag

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Kyllä se miehillekkin tulee se menopaussi ja silloin vituttaa kaikki. Gattis, se menee ajan kanssa ohitse... :boohoo:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gattaca kirjoitti: Tuo on ihan arvotonta kaikki. Säälin teidän maailmanne tyhjyyttä, mutta mitäpä toisaalta tyhjiä olentoja säälimään. Kiviä ja kantoja. Mutta tiellä liikaa.
Tästä tulee paskaa niskaan, tiedän, mutta sanon silti. Sinä et tiedä mitään mun maailmasta joten ole ystävällinen ja joko ota asioista selvää tai älä kommentoi. Tässä tapauksessa asia on mun maailma ja sen mahdollinen tyhjyys, ihan selvennykseksi vaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
So Easy

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja So Easy »

Gattaca kirjoitti:
annepa kirjoitti:
So Easy kirjoitti:Kuule Gattaca.
...
Et ole ensimmäinen joka asiasta sanoo, turhaan. Jos ihminen ei kestä kritiikkiä (ja neuvoja?) ja vastaa viestiäsi seuraanneella tavalla, kaikki on turhaa. Pään seinään lyöminen ei kuulu harrastuksiini, älä sinäkään aloita. Siitä tulee vaan pää kipiäksi.
Neuvoja? Neuvoja paskakulttuuriin liittymiseen?
Ei kyse ole mihinkään "paskakultuuriin liittymisestä" -- tämä on fakta (ihan vaan tiedoksi). Sinä ainoastaan leimaat asian tuoksi, jotta sinun ei itsesi vain tarvisi tehdä yhtään mitään. Jotta sinun ei tarvisi ottaa vastuuta yhtään mistään.

Se mistä terapiassa olisi sinun kohdallasi kyse, olisi oman tahtotilasi ja vastuusi löytäminen. Ei mihinkään kenenkään muun juttuun sopeutuminen. En minä sano että sinun pitäisi tehdä niin kuin joku muu tekee. Ihminen on onnellinen toteuttaessaan itseään (jälleen fakta). Ei jotain muuta. Sinä sadattelet vain sitä mikset halua toimia niin kuin joku muu, ja eihän sinun tarvikaan, mutta etkö huomaa, ettet sittenkään onnellinen. Mitä ilmeisimmin et siis toteuta itseäsi. Nykyisellään et kuitenkaan pane tikkua ristiin minkään asiaan eteen, vaan vain ja ainoastaan syyttelet kaikkia muita kaikesta mahdollisesta. Miksi? Eivät he ole vastuussa sinun elämästäsi. Sinä olet.

Olisiko aika myöntää se, ja alkaa tehdä asioille jotain? Äläkä enää/taas sano, mikset halua sitä jotain mitä muilla on. Eihän se ratkaisu olisikaan. Kysymys kuuluu: mikset sinä toteuta itseäsi? Kukaan muu kuin sinä ei sinua estä, sekin on fakta. Kaikki muu on itsekusetusta, jota itsellesi virität jottei sinun tarvisi tuota vastuuta vielä(kään) ottaa; olethan jo yli 40 vuotta hengissä säilynyt sitä ottamattakin -- vaan millä elämänlaadulla?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tosikkomaiset vastaukset ilahduttavat minua! :lol:
Ilmeisesti väärinymmärretty asian "vakavuus" minulle.
Trenditukkia tietysti haluan pilkata, mutta älkää ihan psykoottiseksi vihaksi laskeko. Onhan tuossa yllä itseironiaakin omasta 70-luvun letistäni ym..

Omalla kohdallani kuitenkin selvä ristiriita: Miten svidussa voisin olla oma itseni ja itsevarma, jos kuitenkin pitää koko ajan tarkkailla pilkkua nussivien trendipellejen "hyväätarkoittavia neuvoja"? Siis käsketään olla oma itseni ja toisaalta käsketään etten saa olla, vaan pitää totella mitä vaan trendihomoja... jotta olisin oma itseni tai itsevarma? Järjetöntä, sopii vain siihen sisäpiiriin (miten suureen vaan), jossa jo valmiiksi olette.

Ratkaisuni on, etten sellaiseen lähde mukaan, todellakin olen oma itseni ja siihen kähkäh todellakin kuuluu trendipellejen pilkkaaminen. :D SIITÄ ilosta tämäkin.
MarthaFocker

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti::D SIITÄ ilosta tämäkin.
Ihan kiva juttu, mutta ei mikään menestystarina. Tai tietysti jos saat iloja iltaasi siitä, että kaikki vain puistelevat päitään notta voi sitä Gattacaa. Harvoin saat ketään enää edes provosoitua!
Ihan suotta valitat sitä, että joudut kuuntelemaan neuvoja. Älä pyydä niitä, jos et niitä kaipaa.
No niin, nyt sanot, että et ole pyytänytkään. Et suoraan olekaan, mutta mihin suuntaan ajattelit tämän ketjun menevän? Hä? Ja ellen aivan väärin muista, niin itse sen tälle polulle johdattelit. Eli välillisesti halusitkin taas kerran alkaa jahkata tätä samaa asiaa, jota on puitu nyt ihan_vitun_monta_kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:
Gattaca kirjoitti::D SIITÄ ilosta tämäkin.
Ihan kiva juttu, mutta ei mikään menestystarina. Tai tietysti jos saat iloja iltaasi siitä, että kaikki vain puistelevat päitään notta voi sitä Gattacaa. Harvoin saat ketään enää edes provosoitua! .
Ähäh, onhan nämä provosoituneet! Mitä totisemmin, sen parempi :D

Ja itse ASIA tuli minulta täydestä sydämestä, sen arvattava vastaanotto vain ilahdutti. Erikoiskiitos kuitenkin muutamalle miehelle, jotka uskalsivat tunnustaa geelittömyytensä!! :D
So Easy

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja So Easy »

Gattaca kirjoitti:Ilmeisesti väärinymmärretty asian "vakavuus" minulle.
Ei kyse ole pelkästään hiuksista vaan siitä, että sinä et elä onnellista elämää mutta sen sijaan että ottaisit asiasta itse vastuun, keskityt syyttelemään muita milloin mistäkin. Tällä kertaa näemmä hiuksista. Voit toki sanoa, ettei mikään näistä yksittäisistä asioista sitten ole sinulle vakava (whatever :roll:), mutta luulisi sillä kuitenkin olevan jotain sinulle jotain väliä että oletko onnellinen vai et.

Ja siinä siis tuo muiden syyttely itse vastuun ottamisen sijaan on se ongelma, ei mikään hius-, nussimis- tai mikään muukaan yksittäinen kysymys.
Gattaca kirjoitti:Trenditukkia tietysti haluan pilkata, mutta älkää ihan psykoottiseksi vihaksi laskeko.
Halusi pilkata kertoo siitä, ettet itse ole tyytyväinen omaan tilaasi.
Gattaca kirjoitti:Omalla kohdallani kuitenkin selvä ristiriita: Miten svidussa voisin olla oma itseni ja itsevarma, jos kuitenkin pitää koko ajan tarkkailla pilkkua nussivien trendipellejen "hyväätarkoittavia neuvoja"?
Miksi muka pitää? Jos olet onnellinen sellaisena kuin olet, niin mitä väliä mitä muut sanovat? Aivan. Ei olisikaan, mutta kun sinä et ole onnellinen.

Vastuullisesti elämäänsä suhtautuva alkaisi keskittyä itselähtöisesti siihen, miten voisi elämäänsä paremmaksi muuttaa. Kuten sanoin, ei ratkaisu kenellekään ole se, että lainkaan kyseenalaistamatta alkaisi vain toimia niin kuin joku muu sanoo. Mitä sitä itsestäänselvyyttä itkemään? Mutta koska et itse kuitenkaan sitä vastuuta ole halunnut ottaa, niin sitten aina vaan heilut täällä(kin) herättelemässä keskustelua milloin mistäkin ja aina yrittäen syyllistää muita siitä miten he toimivat. Etkö ymmärrä, että tämä tie ei tule tarjoamaan sinulle mitään ratkaisua? Yrität kysyä ratkaisua paikasta, joka ei sitä sinulle voi tarjota (ja sitten aina pettyneenä tylytät kun et sitä sitten tosiaan saanutkaan). Oman elämäsi suunnan paremmaksi voi muuttaa vain ja ainoastaan yksi henkilö, sinä itse -- mutta sitä vastuuta (että mitä jos et itse saakaan mitään erityisen loistokasta aikaiseksi) et halua ottaa, vaan tyydyt syyttelemään muita siitä, kun he eivät sitä sinulle tarjoa. Jos olisit yhtään viisaampi, niin tajuaisit että on täysin mahdotonta että kukaan muu voisi muuttaa elämäsi paremmaksi sinun puolestasi, ja lopettaisit turhaan sitä odottamastakaan.

Tietysti jos haluat elää koko elämäsi ilman naista, työttömänä, toteuttamatta itseäni millään kovin mielekkäällä tavalla.. niin, no OK, se on toki sinun valintasi. Mutta jos et, niin sinun on otettava vastuu omasta elämästäsi. Sitä et ole toistaiseksi tehnyt. Se tulee olemaan vaikeaa (ja siksi alitajuntaisesti sitä vastustat), ja todennäköisesti tulet tarvitsemaan matkalla apua. Olisi rohkeaa hyväksyä se -- better late than never -- mutta jos mikään on varmaa niin se, että ainakaan kukaan muu ei sitä sinun puolestasi voi tehdä.
Gattaca kirjoitti:Siis käsketään olla oma itseni ja toisaalta käsketään etten saa olla, vaan pitää totella mitä vaan trendihomoja... jotta olisin oma itseni tai itsevarma?
Mikset voi vaan olla oma itsesi ja itsevarma? Niin, mikset? Mitä väliä sillä on, mitä muut sanovat? Nii-in, ei olisikaan jos olisit oma itsesi ja itsevarma. Mutta sinne päästäksesi sinun pitäisi ottaa se vastuu -- ja sitä et millään haluaisi ottaa. On niin paljon helpompaa vaan syytellä trendihomoja. Niin paljon helpompaa elää valheessa.

Totta, niin onkin. Mutta etkö tosiaan halua elämältäsi enempää kuin sitä helpointa paskaa?

--------

(Niin ja jos aiot vain väistellä näitä kysymyksiä jatkossakin, niin tässä 'keskustelussa' ei tosiaan ole mitään pointtia.)
So Easy

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja So Easy »

Haluan sanoa vielä yhden jutun, ja sitten keskityn muihin hommiin. Edellisen viestini sävy oli ehkä turhan tiukka (ja toistoa oli liikaa), mutta toivon että ymmärrät että minun tarkoitukseni ei millään muotoa ole sanoa, että olisit (mielestäni) jotenkin huono ihminen. Ei. Olen vahvasti sitä mieltä että et ole ottanut vastuuta omasta elämästäsi, ja mielestäni olisi äärimmäisen tärkeää itsesi kannalta että ymmärtäisit sen (ja sitä kautta alkaisit tehdä asialle jotain), mutta se ei tarkoita että olisit ihmisenä jotenkin huono (ehkä pikemmin siihen suuntaan, ettet juuri tunnu toteuttavan sitä hyvää mitä sinussa on).

Toivon siis ettet ota viestejäni pahalla; toivon sen sijaan että otat ne vakavasti. Leikiksi lyöminen on toki helpompaa, paljon helpompaa, mutta se ei tule tarjoamaan mitään ratkaisua. Suit yourself.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

So Easy kirjoitti:et juuri tunnu toteuttavan sitä hyvää mitä sinussa on
Uskomattoman hyvin sanottu!!! Samaa mieltä.

:komp:
slam

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja slam »

EveryWoman kirjoitti:
So Easy kirjoitti:et juuri tunnu toteuttavan sitä hyvää mitä sinussa on
Uskomattoman hyvin sanottu!!! Samaa mieltä.

:komp:
trendipelle! :lol:
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Vittu mä mitään geeliä käytä, koska se ei kuulu MUN tyyliin!
Oma tyyli on se, että näyttää itseltään ja löytää omaan persoonaansa sopivia vaatteita, koruja, kampauksia tai what ever.. Lähes mikä vaan vaate voi olla tyylikäs ja trendikäs jos sen ylpeästi kantaa ja kokee sen omaan persoonaansa sopivaksi.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
nypari

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja nypari »

Brocker kirjoitti: Lähes mikä vaan vaate voi olla tyylikäs ja trendikäs jos sen ylpeästi kantaa ja kokee sen omaan persoonaansa sopivaksi.
Ja tämän lisäksi, ei vaate yksinään tee tyylikyyttä, vaan se miten sen yhdistää muihin vaatteisiin. Yksi yleisimpiä virheitä pukeutumisessa on se, että henkilö x ostaa jonkun uuden ja mielestään supertrendikkään vaatteen, jolloin kaikki muut vaatteet jäävät sitten muutamaa kategoriaa alemmiksi. Tai vastaavasti tätä uutta vaatetta on pakko käyttää, kun se on niin hieno ja kallis, vaikka muut vaatteet olisivat ihan mitä tahansa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Vadim »

slam kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
So Easy kirjoitti:et juuri tunnu toteuttavan sitä hyvää mitä sinussa on
Uskomattoman hyvin sanottu!!! Samaa mieltä.

:komp:
trendipelle! :lol:
Ei kai vaatesuunnittelijaa voi oikeasti loukata sanomalla tätä trendipelleksi? Vai voiko?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä en näe tässä miesten pikku homostelussa mitään väärää.. Tai onhan se tietysti pikkasen häiritsevää jos itse laittaa tukkaansa max. 10 minuuttia ja miehellä siihen menee yli puoli tuntia.
Vastaa Viestiin