Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Gattaca kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Ulospäin en kyllä huomannut, muuta kuin ihan tavallisen näköisen nelikymppisen miehen. Ihan tusinatavaraa siinä mielessä, että rumempia ja komeampia miehiä on maailma .
LOLITA!!
Tuo on kauneinta mitä kukaan on minulle koskaan sanonut!!
PUZNUZ!! :h:
Tuo oli jotain, mitä sinun olisi itsekkin pitänyt tajuta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sinkkumatti

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:Itse olette. Te ette vaan tajuu.
Ai mitä me ei tajuta? Sitä että maailma on erilainen muorin uunipankolta katseltuna?

Sinä olet elämäsi ja elämäntapasi valinnut. Tyydy siihen, minkä eteen olet töitä tehnytkin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

sinkkumatti kirjoitti: Ai mitä me ei tajuta? Sitä että maailma on erilainen muorin uunipankolta katseltuna?
Frank Zappa: I´m so cute:

"Feelin' sorry
Feelin' sad
So many ugly people
I feel bad
I'm so cute
They're so homely
Some of them
At home 'n lonely
Wish they could be
Very cute like me
They will never
Get to be
Some folks got it
Some folks don't
Some so ugly
They never won't

Everybody
See his hair
See his clothes
I'm sure you care

Hey, ugly folks,
Go get some cyanide
An' die
DIE DIE DIE DIE

Ugly is bad
And bad is wrong
And wrong is sinful
And sin leads to eternal damnation
An' hot burnin' fire
Hot burnin' fire
Screams of agony

I'm so cute!
I'm so cute!
Aaaaaah . . .
I'm so cute!
I'm really cute!
I'm really cute!
I'm so cute!
I'm so cute!
I'm so cute! I'm so cute! I'm so cute! I'm so cute!
slam

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja slam »

sinkkumatti kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Itse olette. Te ette vaan tajuu.
Ai mitä me ei tajuta? Sitä että maailma on erilainen muorin uunipankolta katseltuna?

Sinä olet elämäsi ja elämäntapasi valinnut. Tyydy siihen, minkä eteen olet töitä tehnytkin.
Vahva perusmiehen jässikkä ja hyvä töissään viihtyvä mies voi sanoa noin hyvin yksinkertaisin perustein.

Istuisit edes kerran alas avuttomuuteen, niin näkiset ehkä maailman toisella tavalla. Kykenemättömyys olemaan yhteisössä rokkaava asiakas, ei tarkoita älykkyyden puutetta, jota gattagallakin on tarpeeksi.

Kaupassa gattga saattaa tajuta kaikenlaista, mutta se ei riitä siihen toteuttamiseen, että hän pääsisi haastatteluista läpitte ja istuisi kassalle duuniin... ;) On lähdettävä siitä, että hänellä on elämä suurempikin este edessään, mikä se on? sitä on pohdittava ja mikä hänen minuudessaan aiheuttaa sen, että hän puhuu vain paskaa haluamisistaan, mutta ei lähde toteuttamaan?

Toteuttaminen vaatii täyden etenemisen ja rohkaisun.

-Rohkeus puuttuu
-eteneminen ei onnistu, kun sille ei löydy tarpeeksi pätevää ja pysyvää syyntakeisuutta hänen kallostaan.
Viimeksi muokannut slam, 08.01.2006 14:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sinkkumatti

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti: So many ugly people I feel bad
Voi kyynel.


Kupruileva elefantti, oli kovin elegantti.
Pieni pää ja pieni aivo, laskoksilla takaraivo.
Kärsä mahtava, ou je, ja vatsa lihava.
Se kärsi monet pilkat kun sil on niin paksut nilkat.
Kerran lähti kaupungille juovuksissa niinkuin dille.
Vastaan keikkui apina. Nyt tuli tupenrapina.
Lyödä yritti, ou je, mut apinapa väisti.
"No painu vittuun homo, mä oon koko kartsan pomo",
Kupruileva toitotti ja siihän pomppas hottentotti. Koulutettu neekeri, ja mukanaan iso tiikeri.
Nyt ollaan ihmisiksi, ou je, ettei luultas rasistiks ja tulis kärsään lujasti. On Kupruileva kova jätkä. Sillon kypärä ja rätkä. Ja vaik' on vähän finnejä niin ei se haittaa minnejä kun se ekstrovakantti, ou jee, se on elefantti.
sinkkumatti

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

slam kirjoitti:Toteuttaminen vaatii täyden etenemisen ja rohkaisun.
Ja se asiako ratkeaa itkemällä täällä?

Kannattaisiko tehdä asian eteen jotain. Tulevaisuuden voi muuten hyvin nähdä varkauden suunnasta.
slam

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja slam »

sinkkumatti kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: So many ugly people I feel bad
Voi kyynel.


Kupruileva elefantti, oli kovin elegantti.
Pieni pää ja pieni aivo, laskoksilla takaraivo.
Kärsä mahtava, ou je, ja vatsa lihava.
Se kärsi monet pilkat kun sil on niin paksut nilkat.
Kerran lähti kaupungille juovuksissa niinkuin dille.
Vastaan keikkui apina. Nyt tuli tupenrapina.
Lyödä yritti, ou je, mut apinapa väisti.
"No painu vittuun homo, mä oon koko kartsan pomo",
Kupruileva toitotti ja siihän pomppas hottentotti. Koulutettu neekeri, ja mukanaan iso tiikeri.
Nyt ollaan ihmisiksi, ou je, ettei luultas rasistiks ja tulis kärsään lujasti. On Kupruileva kova jätkä. Sillon kypärä ja rätkä. Ja vaik' on vähän finnejä niin ei se haittaa minnejä kun se ekstrovakantti, ou jee, se on elefantti.
Mikä tekee näistä kahdesta taistelevasta metsosta erilaisia? Heissä kahdessa kompinoituu teostovapaa älykkyys/älyttömyys ja älykkyys/älyttömyys + suoraviivainen toiminta.

On tutkittava heidän luonteen piirteidensä rakennetta. Sinkkumatti; vahva toiminnan mies. Vahva tukeva takajäykkä perse. Tajuaa ja taivuttaa alleen maailmaa eikä pelkää sitä, niin paljoa kuin Gattaga. Liian älykkään ihmisen ansaitseminen tyhmien yhteisöstä prosenttuaalisesti samaa määrään huomiota ei ole, niin mahdollista, kun samanlaisen siinä elävän ihmisen
slam

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja slam »

sinkkumatti kirjoitti:
Ja se asiako ratkeaa itkemällä täällä?

Kannattaisiko tehdä asian eteen jotain. Tulevaisuuden voi muuten hyvin nähdä varkauden suunnasta.
Älä, rupea taas vetään tuota kummallista linjaasi. Te olette väkivahva sonni, olkaa ylpeä itsestänne. Keneltä tippui näkymätön kyynel lapsena katuojaan. Porukan onnistuessa ja saavuttaessa. Sivusta katsojan roolia en olisi halunnut, mutta sellainen minulle asetettiin kiroukseksi. Tajuan, tarkkailen ja en monestikkaan pysty. Onko luonteen heikkous teidän mielestänne hieno asia? Saako siitä asiasta hieman olla pettynyt itseensä?

Voitko väittää, että en olisi käynyt baareissa? Olen myöskin käynyt niissä juttelemassa satunnaisille ihmisille. Voitko väittää, että en ole yrittänyt. Lähde sinä vain yksin, joka iltabaariin. Tylsää paskaa musiikkia, porukka huutaa humalassa. Kotona sinulla on vain tietokone ja työpaikkana matalapalkka-alat. Et löydä asuntoa, vaikka teet asian eteen töitä.

Saksalainen voimaniska, se kelpaa parhaiten... tarttis varmaan punttisalilla käydä, mutta mistäpä tuota lihaa saisi edes lisää hommattua...

(äh, paskat... :lol: ) kait minulla on vain liikaa estävää mielikuvitusta. Nainen tuskin hyväksyy sellaista.

maanispervertikko
sinkkumatti

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

slam kirjoitti: kait minulla on vain liikaa estävää mielikuvitusta. Nainen tuskin hyväksyy sellaista.

maanispervertikko
Tiedätkö slam mikä sinun ongelmasi on?

Yrität etsimällä etsiä itsestäsi vikoja, sen sijaan että pyrkisit parantamaan ensimmäistäkään itsestäsi. Kukaan ei pysty ongelmiaan korjaamaan kertaheitolla, varsinkin jos samaan kuormaan tungetaan mukaan keksimällä keksittyjä vikoja.

Tri Pili neuvoo:

Sinulla on jo yksi asia, missä olet paremmalla pallilla, kuin 185 000 muuta suomalaista. Sinulla on töitä.
Kaikesta vitutuksesta huolimatta hoidat työsi hyvin ja ammattitaidolla. Täysperän luovimiseen ei kovin moni todellisuudessa pysty, eikä koskaan kykene. Rankkaa ja vastuullista työtä.

Tuon asian olet hanskannut. Mikä estää löytämästä asuntoa? Työpaikan löytäminen kun on vaikeampaa, kuin asunnon löytäminen.

Suurin ongelmasi on kuitenkin itsetuntosi. Siis se mistä kaikkien grungejenkin lempparibändi laulaa. Kyllä sä snoukkarina sen tiedät. Self Esteemin. Soittaako kelloja?

Olet nuori kaveri, urheilullinen, töissä, elämä edessä, joten mitä siis jahkailet. Haluatko tosissaan gattacan tulevaisuuden?

Keikaus on neuvonut sinua jo kymmeniä kertoja. Ota neuvosta vaari ja tee ensimmäinen askel. Kun olet itsetuntosi löytänyt, loppu onkin ihan leikkiä. Se nainenkin tulee takuulla vastaan, kun olet siihen valmis.



When she's saying, that she wants only me
Then I wonder why she sleeps with my friends
When she saying, that I'm like a disease
Then I wonder how much more I can spend
Well I guess, I should stick up for myself
But I really think it's better this way
The more you suffer
The more it shows you really care Right? Yeah!

Now I'll relate, this little bit
That happens more than I'd like to admit
Late at night, she knocks on my door
She's drunk again and, looking to score
Now I know, I should say no, but
That's kind of hard when she's ready to go
I may be dumb, but I'm not a dweeb
I'm just a sucker with no self esteem
slam

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja slam »

sinkkumatti kirjoitti:
Se mikä minua eniten vaikeuttaa on mielikuvituksen määrä, ja myöskin on olemassa kykenemättömyys. Ei sellaista voi tajuta, jos ei sitä itse koe. Aivan, kun painelisin ostoskeskuseen (tai baariin), jossakin pullossa, mikä kaunistaa ympäristöä.
Siinä tajunnan tilassa ei paljoa suutaan saa auki, vaikka muuten pystyy liikkumaan ja vastailemaan yksitavuisesti ihmisille.

Joku systeemi mahdollisesti laukaisee kyseisen tilanteen päälle, sitten, kuin runollinen kokemus on ohitse on iloisempi olo ja pystyn jopa keskustelemaan, mutta helpoiten vain yhdelle kerrallaan...

yksin pystyn hyvin harrastamaan urheilua ja muuta autoilua, mutta ihmisten läsnä olo ja kaikki liikkuminen aiheuttaa ihmeellisen lukkiutumisen tilan joskus... ei edes aina...

Millä rupeat kaapimaan pois mielikuvitustasi itseltäsi? tai muita vaivoja?

ps. nyt olen normaalissa tilassa, mutta päivän mittaan systeemit muuttuu ja kait tämä aiheuttaa sen, että pitää avautua paljon tai jotakin... kausiluontoista masennuksesta iloon siirtyvää juttuja ja joskus molemmat on samalla kohtaa paikallaan... silloin voisin rekisteröidä tunteen tai paremminkin sen jälkeen "kirjailijan kärpäset" olen ne jotenkin aavistanut joistakin lukemistani teksteistä XD
Viimeksi muokannut slam, 08.01.2006 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sinkkumatti

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

slam kirjoitti:Millä rupeat kaapimaan pois mielikuvitustasi itseltäsi? tai muita vaivoja?
Minä olen saanut koulutukseni teräkseen, yhdistelmäajoneuvoon ja nörtteilyyn, joten ei voi auttaa.

Miksi et kysy tuota ammattilaiselta. Mitä hävittävää sinulla oikeasti on?

Ylöjärvellähän asuit?

Psykologi Iinu Rönkkä (03) 349 6308
ma-pe klo 11.30-12
Herra Manala

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

sinkkumatti kirjoitti:Psykologi Iinu Rönkkä (03) 349 6308
ma-pe klo 11.30-12
Kovin on lyhyt aika puhelinvastaanotolle. Mahtaakohan slam-parka saada kolmea tavuakaan aikaiseksi puolessa tunnissa. :-/
slam

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja slam »

Herra Manala kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti:Psykologi Iinu Rönkkä (03) 349 6308
ma-pe klo 11.30-12
Kovin on lyhyt aika puhelinvastaanotolle. Mahtaakohan slam-parka saada kolmea tavuakaan aikaiseksi puolessa tunnissa. :-/
ö, mese on päällä... ja mikä sinua riivaa?

Mene hoitoon, jos koet minulle puhumisen jotenkin mielekkäänä?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16660
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kielellisen intuitioni mukaan "hipsiminen" tarkoittaa sellaista liikkumisen tapaa, jossa ikäänkuin hiivitään äänettömästi, mutta kuitenkin edetään nopeasti hypähdellen. Mutta mitä sitten on "geelihipsiminen"? Olen kuin Homeboy presidentinvaaliketjuissa: en pysty osallistumaan tähän koko lailla kiehtovaan ja avartavaan keskusteluun, kun en pääse tästä semanttisesta ongelmasta yli. Ainakaan hipsimällä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Herra Manala

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

slam kirjoitti:ö, mese on päällä... ja mikä sinua riivaa?

Mene hoitoon, jos koet minulle puhumisen jotenkin mielekkäänä?
Kiva että mese on päällä. Oliko sillä jotain tekemistä asian kanssa? Pitäisikö sinun mennä hoitoon, jos koet sinulle puhumisen jotenkin epämielekkäänä?
sinkkumatti

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Herra Manala kirjoitti: Kovin on lyhyt aika puhelinvastaanotolle.
Se riittää ajan tilaamiseen.
slam

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja slam »

Herra Manala kirjoitti:
slam kirjoitti:ö, mese on päällä... ja mikä sinua riivaa?

Mene hoitoon, jos koet minulle puhumisen jotenkin mielekkäänä?
Kiva että mese on päällä. Oliko sillä jotain tekemistä asian kanssa? Pitäisikö sinun mennä hoitoon, jos koet sinulle puhumisen jotenkin epämielekkäänä?
Oliko tuon kirjoittaminen sinusta tarpeellista? mene nussiin, kun sen niin hyvin osaat.

etkö sä nyt tajunnut mitä tarkoitin mesellä? ps. luulin sinua jopa älylliseksi taisin erehtyä. En minä jaksa koko aikaa olla sinun perseesi äärellä vastailemassa juuri sinulle.
slam

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja slam »

McJanne kirjoitti:Slami, tarjottu on perkele. Whineseis ja nimi paperiin. Kämppäasia hoituu sillä sekunnilla.
'

Muuten voisin lähteä hesaan, mutta pitää paukuttaa tuota sappeeta... :wink:

kanske kesällä...
slam

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja slam »

Herra Manala kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti:Psykologi Iinu Rönkkä (03) 349 6308
ma-pe klo 11.30-12
Kovin on lyhyt aika puhelinvastaanotolle. Mahtaakohan slam-parka saada kolmea tavuakaan aikaiseksi puolessa tunnissa. :-/
minun aivot taisi tehdä taas oman "kukkasen" eli luulin sinun olevan älykäs eli tarkoittavan, sitä kun en vastannut puoleen tuntiin mitään, että se tarkoittaa sitä, etten kykene kirjoittamaan tavuakaan puoleen tuntiin.

Sory, jos vaan mieleeni rakentuu systeemejä... parempi kait se olisi pää tappaa, että ei rakentuisi... :D
slam

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja slam »

McJanne kirjoitti:
-> Hiihtoliittoon.
Hiihtoliiton puheen johtajana voisin sanoa, että mitään en ole tehnyt :lol:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Vadim »

urpiainen kirjoitti:Kielellisen intuitioni mukaan "hipsiminen" tarkoittaa sellaista liikkumisen tapaa, jossa ikäänkuin hiivitään äänettömästi, mutta kuitenkin edetään nopeasti hypähdellen. Mutta mitä sitten on "geelihipsiminen"? Olen kuin Homeboy presidentinvaaliketjuissa: en pysty osallistumaan tähän koko lailla kiehtovaan ja avartavaan keskusteluun, kun en pääse tästä semanttisesta ongelmasta yli. Ainakaan hipsimällä.
Veikkaisin että hipsiminen, joka, sikäli kuin olen ymmärtänyt oikein, merkitsee ("lähdetään hipsimään") vaivihkaa, mahdollisesti hipihiljaa poistumista. Kun henkilö poistuu vaivihkaa, hän saattaa sipsuttaa. Sanasta tulee mieleen myös hippa (jossa tietysti yritetään saada viekkailla liikkeillä toista "jäämään"), unohtamatta hipaisemista, kenties myös hapuilua. Hipsiminen saattaa myös tuoda mieleen sanat "hapsu", "heissan" ja "hupsansaa", ja h-alkuisena sanana hintin ja homostelun, mikä on tietysti terveelle heteromiehelle kauhistus. Hipsiminen on siis torjuttavaa homouden esiastetta, josta urbaaneja miehiä tässä syytetään, paradoksaalisesti tietysti sen takia, että tämän hipsimisen oletetaan vetävän puoleensa naisia.
Herra Manala

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

slam kirjoitti:etkö sä nyt tajunnut mitä tarkoitin mesellä? ps. luulin sinua jopa älylliseksi taisin erehtyä. En minä jaksa koko aikaa olla sinun perseesi äärellä vastailemassa juuri sinulle.
Tämä saattaa tulla sinulle täytenä yllätyksenä, mutta 90% ihmisistä ei ymmärrä 90% kirjoituksiesi sisällöstä. Eli kaipa sitten 90% ihmisistä on epä-älyllisiä?

Et jaksa koko aikaa olla minun perseeni äärellä vastailemassa juuri minulle, mutta jaksat kuitenkin jatkuvasti perustaa keskusteluketjuja joissa on minun nimeni joko suoraan aiheena, tai sitten tekstisi sisällössä ainakin jossain kohdassa, kun ruikutat jälleen kerran jotain pillunsaamattomuuttasi ja huutelet katkerana kaikkien "nussijoiden" perään. Eikö se ole vähän omituista?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Näistä slämärin virkahduksista voisi saada aikaan hienon monologinäytelmän. Artaud voisi jäädä kakkoseksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

slam kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Slami, tarjottu on perkele. Whineseis ja nimi paperiin. Kämppäasia hoituu sillä sekunnilla.
Muuten voisin lähteä hesaan, mutta pitää paukuttaa tuota sappeeta... :wink:
Yksi sana sinulle: Talma.

Eikös sulla ole auto? Eikös Talma ole aikalailla lautailijoitten paikka?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja slam »

Herra Manala kirjoitti: Tämä saattaa tulla sinulle täytenä yllätyksenä, mutta 90% ihmisistä ei ymmärrä 90% kirjoituksiesi sisällöstä. Eli kaipa sitten 90% ihmisistä on epä-älyllisiä?
Eipä tämä nyt yllätyksenä tullut, kun asiaa on yritetty vatkata, jo pidemmän aikaa. Tuo tähän keskusteluun joku teksti, niin pyrin korjaamaan siitä virheet ja esittelemään sen sisällön... hmm?
Vastaa Viestiin