Minne Euroopan ulkopuolelle matkustaa edullisesti?

Yleinen lätinä jä kitinä
Chap

Minne Euroopan ulkopuolelle matkustaa edullisesti?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Minulla olisi kaksi viikkoa talvilomaa ja ajattelin, että jonnekin etelään olisi kiva lähteä. Kriteerini ovat a) lämmin kohde, b) Euroopan ulkopuolella, c) ajankohta helmi- tai maaliskuussa, ja d) lennot maksavat alle tonnin, pikemmin kuitenkin 500 euroa kuin 900 euroa. Seuraavat vaihtoehdot bongasin jo, mutta niistä mikään ei iske ihan täysillä:
a) Istanbul, Luftwaffella edullinen tarjous, mutta Turkki ei välttämättä iske
b) Johannesburg, n. 850 euroa, matkabudjetin ylälaidassa ja olen ollut siellä aikaisemmin
c) Nairobi, sama kuin yllä
d) Havanna, n. 950 euroa, sinne olisi hyvä mennä nyt kun Fidel vielä elää, mutta mieluiten löytäisin vähän edullisemman lennon
e) Bangkok, n. 780 euroa, en ole ollut, mutta Bangkokin lentoja löytänee edullisemminkin?

Out-vaihtoehtoja ovat Kiina ja Intia, koska olen niissä ollut hiljattain (lisäksi Intia on paska maa). Onko teillä jotain muita suosituksia/ideoita matkakohteen suhteen? Entä onko realistista löytää viime hetken tarjouksia kaukokohteisiin?
Mulli75

Re: Minne Euroopan ulkopuolelle matkustaa edullisesti?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Käy Aikatalossa Mikonkadulla China Travels matkatoimistossa tiedustelemassa edullisia lentoja mm. Bangkokiin jos kiinnostaa.
slam

Re: Minne Euroopan ulkopuolelle matkustaa edullisesti?

Viesti Kirjoittaja slam »

Hyvä idea. Voisi oikeastaan käydä jossakin

Menis... välimeren rantaa kysymään; onks kellään heittää pilluu ja tulis takas... hmm.
Chap

Re: Minne Euroopan ulkopuolelle matkustaa edullisesti?

Viesti Kirjoittaja Chap »

slam kirjoitti:Hyvä
Kiitos vinkistä, mutta mä en itse asiassa halunut tietää minne rekalla kannattaa mennä.
Runkkis

Re: Minne Euroopan ulkopuolelle matkustaa edullisesti?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Mulli75 kirjoitti:Käy Aikatalossa Mikonkadulla China Travels matkatoimistossa tiedustelemassa edullisia lentoja mm. Bangkokiin jos kiinnostaa.
China Travelsista tosiaan voi löytää hyvinkin halpoja matkoja sinne Aasiaan.

Tosin Finskillä on ollut yleensä juuri helmi-maaliskuussa tarjouslentoja Bangkokiin. Harmi, kun niistä ei tiedoiteta etukäteen.. Yleinsä Hulluilla Päivillä olleet halvat lennot tulevat myyntiin parin viikon päästä myös suoraan Finskin nettisivuille. Eli jos jää silloin ilman tai ei jaksa ryysätä, niin Finkin sivuille surffaamaan myöh...
slam

Re: Minne Euroopan ulkopuolelle matkustaa edullisesti?

Viesti Kirjoittaja slam »

Chap kirjoitti:
slam kirjoitti:Hyvä
Kiitos vinkistä, mutta mä en itse asiassa halunut tietää minne rekalla kannattaa mennä.
niin juu... olihan tuossa tuo otsikko topikilla... sory.

voisi lähtee afrikkaan...
Vastaa Viestiin