Opinnäytetyöhön apua

Yleinen lätinä jä kitinä
Sannu

Opinnäytetyöhön apua

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Hei,

Pakerran siis opinnäytetyötäni ja olen tekemässä ns. kvalitatiiviista analyysiä eräästä tv:n ajankohtaisohjelmasta. Alkuun tarkoituksenani olisi tehdä 25-35 vuotiaille pääkaupunkiseutulaisille nuorille aikuisille ajankohtaisohjelmamakuja kartoittava kysely.

Tiedustelenkin, jos haluaisitte auttaa minua ja voisin meilitse laittaa kyselylomakkeen teille tässä tammikuun aikana.

Kyselylomakkeista saatuja tietoja käytän sitten varsinaisen haastattelututkimuksen laatimiseen.

Olen pahoillani, etten voi mitään palkkaa tai korvausta vaivasta antaa..mutta kyselylomakkeen täyttämiseen ei mene kuin kymmenisen minuuttia.

Toimi näin, mikäli haluat olla suureksi avuksi...

Laita yksityisviestinä minulle meiliosoite, jonne voisin kyselylomakkeen sitten sen valmistuttua tyrkätä.

Mikäli sinua voisi mahdollisesti haastatella myös henkilökohtaisesti myöhemmin, ilmoita myös siitä.

Huom: kyselyyn voi vastata anonyymistikin.
Kid

Re: Opinnäytetyöhön apua

Viesti Kirjoittaja Kid »

Laitoin sulle postia :)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Opinnäytetyöhön apua

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Nyy.. :cry: Ihan epistä! Miksi vain pääkaupunkiseudun nuoret aikuiset saa osallistua?? :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Sannu

Re: Opinnäytetyöhön apua

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Kiitokset jo etukäteen kaikille meiliosoitteensa lähettäneille!! Vielä voi laittaa meiliosoitteita tulemaan.


Olen pahoillani, kun vain pääkaupunkiseutulaiset kelpaavat, mutta jotenkin on rajattava..ja kun täällä asun niin...
Geetzu

Re: Opinnäytetyöhön apua

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Voi p*rse mä olenkin liiankin juniori. Aika päheetä oikeestaan. 8)
Dumari

Re: Opinnäytetyöhön apua

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti:Voi p*rse mä olenkin liiankin juniori. Aika päheetä oikeestaan. 8)
:D Oot vielä niin pissis! Voi että taas repeilin tuolle sun "aika päheetä oikeastaan"-kommentille.
Vastaa Viestiin