Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Yleinen lätinä jä kitinä

Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

En ole, pitäisi laihduttaa.
43
45%
En ole, pitäisi saada lisää massaa.
16
17%
Olen tyytyväinen.
37
39%
 
Ääniä yhteensä: 96

Edith

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tää vaihtelee niin. Jos on muutenkin vähän enemmän alamaissa, niin silloin oma kroppakin on vääränlainen, mutta sitten taas kun onni hymyilee, on kroppakin kelpo kaveri. Mitä tohon nyt vastais? No, kai mä voisin objektiivisestikin arvioiden 5-10 kiloa pudottaa.
Kid

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti:
Sä et ole kyllä läski, sä olet mehevä!
Mehevä :lol: Miten ois rehevä?
Elukka

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Aika sopiwainen tää mun raato on massaltaan... Vähän kiusallista pyöreyttä havaittavissa vyötärönseudulla, muttei laihdutettavaksi asti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja saira »

Olen tyytyväinen. Muksunkin jälkeen paino on palautunut täysin entiselleen. Itse asiassa en muista olleeni koskaan sen suuremmin tyytymätön ulkonäkööni. Ei sillä, normaalin näköinen olen, voisihan sitä paineita ottaa jos kaunis haluaisi olla, mutta mitä suotta, näinkin tulee loistavasti toimeen!
hermine

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja hermine »

saira kirjoitti:Ei sillä, normaalin näköinen olen, voisihan sitä paineita ottaa jos kaunis haluaisi olla, mutta mitä suotta, näinkin tulee loistavasti toimeen!
Toi on semmonen asenne, minkä haluisin ittellenikin pysyvästi minkään ulkoisen muutoksen sijaan :)

Ei mulla kyllä mitään ulkonäköneurooseja ole, mitä vanhemmaksi oon tullut sitä enemmän oon tykännyt ittestäni juuri sellaisena kuin olen ja yllättäen muutkin on tykänneet. Toiveet vararavinnon kertymisestä on enempi terveysjuttu. Ettei olis vaarassa tiputukseen joutua vähänkin rajumman vatsataudin jälkeen, nyt menee sillä rajoilla että voin ihan hyvin tän kokoisena muttei kovin montaa kiloa tartte lähteä niin tuntuu jo ettei jaksa yhtään mitään.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ei. Kyllä tässä pitäisi saada kiinteytettyä itsensä.
Sitten kun se itsekuri ja kaikki tulis......
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Luulen, että asia on ennemminkin niin, että itse olen ihan tyytyväinen siinä missä muut näkevät vartaloni lähinnä jonkinlaisena säälittävänä tukirankana.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Pitäisi saada vatsasta ylimääräiset siirrettyä reisiin, ja hieman lisää joka paikkaan. Mutta eihän sitä sittenkään olisi tyytyväinen. Ei ihmiselle ole luontevaa olla tyytyväinen.
Pitäisi saada vatsasta, jaloista, käsistä, poskista ja persiistä ylimääräiset siirrettyä tisseihin. Mutta eihän sitä sittenkään olisi tyytyväinen. Ei ihmiselle ole luontevaa olla tyytyväinen (C-kupin läskitisseihin. Hyh)
tonttu

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kyllä juu olen tyytyväinen eikä ole mitään valittamista asian suhteen. Pallotin vikan vaihtoehdon.
Avatar
Tätsy
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 24.08.2005 11:31

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Tätsy »

ninnithequeen kirjoitti:Kyllä pitäisi laihduttaa. Mutta kesään mennessä jos on viisi kiloa pois, niin olen ihan tyytyväinen. On hyvä asettaa realistiset tavoitteet.
Ja tää queen ei ole yhtään liian lihavainen, se vaan kuvittelee. Niin kuin olette nähneet.
kaikkimulleheti
Bliss

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Olen ihan tyytyväinen. Maailmassa on muitakin murheita kuin pari ylimääräistä kiloa tai senttiä :)
Mahdun 28" farkkuihin, kokoa 36 muut vaatteet, se riittää.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Kyllä tuota massaa pitäis vähän lisää.
Truth fears no trial
Avatar
Voyageur
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 101
Liittynyt: 12.10.2005 21:14
Paikkakunta: Ivalo

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Voyageur »

Täysin tyytyväinen, ja miksi sitä muuttumaan, jos evoluution huippu on saavutettu... No, ehkä voisi painaa hiukka enemmän.
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
Mulli75

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kokonaisuutta ajatellen olen tyytyväinen vartalooni mutten painooni.

Toimistorotan hommat kun verottaa tietyllä tavalla tiettyjä lihaksia. Käsiin lisää lihasta samoin pakaroihin ja reisiin.

Tavoitteena saada ko. paikat lähes siihen kuntoon kun ne oli 2 vuotta sitten. Pyöräilin tai kävelin töihin tai mihin vaan pääsi.

Tosin farkuista loppui tila kun reidet ja pakarat paisuivat niin että farkuissa oli epämiellyttävä olla.
Bliss

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti: Tosin farkuista loppui tila kun reidet ja pakarat paisuivat niin että farkuissa oli epämiellyttävä olla.
Väljähkö nuorisomuoti on sun pelastus :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti: Tosin farkuista loppui tila kun reidet ja pakarat paisuivat niin että farkuissa oli epämiellyttävä olla.
Väljähkö nuorisomuoti on sun pelastus :D
Hame?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti: Tosin farkuista loppui tila kun reidet ja pakarat paisuivat niin että farkuissa oli epämiellyttävä olla.
Väljähkö nuorisomuoti on sun pelastus :D
Hame?
No en ole niin läheltä teinien asustusta tutkinut, saattaahaan se nuorten miesten päällä oleva kangaspaljous olla hame... :roll:
Mulli75

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Väljähkö nuorisomuoti on sun pelastus :D
Hame?
No en ole niin läheltä teinien asustusta tutkinut, saattaahaan se nuorten miesten päällä oleva kangaspaljous olla hame... :roll:
Vaikka saisin alkuperäisen Skotlannista tuodun kiltin/hameen niin ne menee heti kierrätykseen. Eikä mitkään teinilökäpöksytkään ole mun makuun.

Hyvästä kankaasta valmistetut suorat housut tms. töissä ja jotain muuta päälle sopivaa mukavaa vaatetta sitten vapaa-ajalla.
Pikku-Akka

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

En ole tyytyväinen. Rasva-% on liian korkealla.
Dumari

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Pikku-Akka kirjoitti:En ole tyytyväinen. Rasva-% on liian korkealla.
Yli 5,5%?
Aito_Johanna

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Peilistä kun katson, niin olen tyytyväinen (no, ehkä pikkupikku hienosäätöä vatsan kohdalta voisi tehdä perfektionismin hengessä), ja koko 36 ei kiristä, siihenkin olen tyytyväinen.
Sen sijaan vaa'an lukema vähän huolestuttaa, koska se on kilon suurempi kuin vuosi sitten ja kuusi kiloa suurempi kuin vuonna 1997. Pelkään, että se salakavalasti koko ajan nousee vain ihan vähän kerrallaan ja sitten eräänä kauheana päivänä onkin miljoona ja mä olen norsu. Siksi rajoitan herkkujen syömistä.

Ja kyllä, tiedostan täysin, että moinen vaakalukemien vatvominen on silkkaa turhuutta, vainoharhautta ja narsistisen ulkonäkökeskeiselle ajallemme tyypillinen vääristymä.
Avatar
Voyageur
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 101
Liittynyt: 12.10.2005 21:14
Paikkakunta: Ivalo

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Voyageur »

Aito_Johanna kirjoitti: Ja kyllä, tiedostan täysin, että moinen vaakalukemien vatvominen on silkkaa turhuutta, vainoharhautta ja narsistisen ulkonäkökeskeiselle ajallemme tyypillinen vääristymä.
Turhuus, vainoharhaisuus ja narsistisuushan on buenoja systeemeitä, kunhan ei ihan ûberiksi vedä.
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
Pikku-Akka

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Dumari kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:En ole tyytyväinen. Rasva-% on liian korkealla.
Yli 5,5%?
Eiku se on yli yli 25,5% <- tavoite. Vaikka olenkin kyllä pyöreä ja pehmeä ja naisellinen, niin en itse pidä siitä ollenkaan.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Kyllä mä olen ihan tyytyväinen, vaikka timmimmässä kunnossakin sitä on oltu. Kroppa kyllä kaipaisi hieman kiinteytystä, mutta laiska ei jaksa rehkiä, joten tällaisena on kelvattava -itselle ja muille.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Nowaysis

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Tyytyväisyydesta voin omalla kohdallani puhua sitten kun kehtaan poseerata kameralle bikineissä muulloinkin kuin yöllä eivätkä kuvat tarvitse jälkikäsittelyä. Aikaa parempaa odotellessa tyydyn yleensä toteamaan et kiva jos kelepaa :shock:

Ja jotenkin niin niin ylityypillistä että juuri kun saa ekan kerran tauon jälkeen juNpittua ja motivaatio ois kova niin sairastuu ja sitten joutuu kökkimään sisällä viikkotolkulla. Ihan epistä.
Vastaa Viestiin