Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Yleinen lätinä jä kitinä

Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

En ole, pitäisi laihduttaa.
43
45%
En ole, pitäisi saada lisää massaa.
16
17%
Olen tyytyväinen.
37
39%
 
Ääniä yhteensä: 96

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Monta kertaa olen sanonut että haluaisin kiinteytyä (esim. vatsan seudulta), niin kaikki huutaa että olen hoikka jne. Paskat. Tikkujalat ja kaikki rasva vatsan seudussa, onko se sitten kivaa? Vatsan jos saisin kesään mennessä kiinteäksi, paino saa pysyä samana, sen kanssa mulla ei ole ongelmia. Ne on vaan numeroita.. suuria numeroita :)
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nowaysis kirjoitti:Ja jotenkin niin niin ylityypillistä että juuri kun saa ekan kerran tauon jälkeen juNpittua ja motivaatio ois kova niin sairastuu ja sitten joutuu kökkimään sisällä viikkotolkulla.
Tuo sairastuminen voi johtua juuri tuosta kuntoilun aloittamisesta. Pitää muistaa, ettei liian räväkästi aloita yhtäkkiä tauon jälkeen.
Nowaysis

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

bedlam kirjoitti: Tuo sairastuminen voi johtua juuri tuosta kuntoilun aloittamisesta. Pitää muistaa, ettei liian räväkästi aloita yhtäkkiä tauon jälkeen.
Tuskin se yksi puNppitunti vielä oikeuttaa nimikkeeseen "räväkkä aloitus" :wink:
Yönmustaritari

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elppis kirjoitti:Monta kertaa olen sanonut että haluaisin kiinteytyä (esim. vatsan seudulta), niin kaikki huutaa että olen hoikka jne. Paskat. Tikkujalat ja kaikki rasva vatsan seudussa, onko se sitten kivaa? Vatsan jos saisin kesään mennessä kiinteäksi, paino saa pysyä samana, sen kanssa mulla ei ole ongelmia. Ne on vaan numeroita.. suuria numeroita :)
Keskivartalolihavuus sano. Se lähtee rajoittamalla sitä kalja vetämistä. Niin maar ja vähemmän suolaa, etä neste haihtuu myös.

Naiset ei maar koskaan pääse siitä "vauvaläskistä" eroon. Vaikka mies lihoo niin se on kuitenkin kiinteetä läskiä. Pääosin siis pysyy kasassa. Naisella se sit valuu ties minne.

:on:

Nih. En oo ite tytyväinen, kosk oon "muuttopaineissa" kerännyt kaiken kaikkiaan viitisen kiloa ekstraa. No ne puristetaan kasaan kevääseen mennessä Nuuuh!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Suvinen kirjoitti:Koko 38 - 40 on raja jonka yli EN halua. Ikinä.
Näihin on aina kiva kommentoida, että kiitti vitusti. T: Koko 42.

Tosiasia on, että tajuan kyllä olevani pituuteni takia isompaan vaatekokoon sullottavaa tavaraa kuin te hennot pikkuiset. Hurjaa ajatella, että isompana normaalipainoisena olin kokoa 46. Arvatkaa vaan paljonko vituttaa, kun sen koon vaatteissa tuppaa olemaan kuminauhavyötäröt ja paidat tehty todella väljiksi. En minä saatana ollut mikään pullisteleva läskimakkara, vaan normaalivartaloinen!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nowaysis kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Tuo sairastuminen voi johtua juuri tuosta kuntoilun aloittamisesta. Pitää muistaa, ettei liian räväkästi aloita yhtäkkiä tauon jälkeen.
Tuskin se yksi puNppitunti vielä oikeuttaa nimikkeeseen "räväkkä aloitus" :wink:
No mutta ei sitä ikinä tiedä. Vuosi sitten muutaman viikon tauon jälkeen vedetty puolen tunnin olkapäätreeni pamautti välittömästi pitkän ja vaikean flunssan päälle. Kun ei älyä verrytellä ja totutella enste.
Tsaari

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Periaatteessa kyllä olen. Paino on ihan sallituissa rajoissa enkä muutenkaan ole tyytymätön. Toinen asia on taas se etten ole tällä hetkellä tyytyväinen miten kroppani toimii. Pelatessa tuntuu ärsyttävää tukkoisuutta ja voimattomuutta. Koko ajan on sellainen olo etten saa itsestäni irti niin paljoa kuin haluaisin, lihasten hermotus ei taida olla ihan terävimmillään juuri nyt. Senpä vuoksi olen taas pitkästä aikaa aloittanut kuntosaliharjoittelun. Josko sen avulla taas saisin kroppani hereille.
Angita

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Yllättäen en - siispä laihdutan.
Sannu

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Mä en varmaan ole koskaan ja kuitenkin aina tyytyväinen kroppaani..eli siis se vaihtelee niin päivittäin. Yleensä olen vartalooni tyytyväisempi aamuisin kuin iltaisin. Kuten irmelianneli jo tuossa asian ilmaisi, tisseihin siirtäisin masusta tavaraa oikein mielelläni. Se on muuten hassu juttu kun alkaa laihduttaa niin ekana katoaa tissit!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tyytyväisen ruksasin. Alkaahan tuohon vatsaan selvästi jotain kertymään, mutta mihinkään kovin radikaaleihin toimenpiteisiin en ole sen johdosta vielä ryhtynyt.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
AarneAnkka

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Itse olen tyytyväinen, mutta ilmeisesti en vastaa naisten rakentamia ihannekuvia isosta poliisipalomiessankari-isänallekarhusta joten kai olis hyvä saada enempi massaa. Tai jotain.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Suvinen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Koko 38 - 40 on raja jonka yli EN halua. Ikinä.
Näihin on aina kiva kommentoida, että kiitti vitusti. T: Koko 42.
Noh niin. Kysehän toki oli omasta vartalostani ja siitä, että olen koko aikuisikäni ollut tuota kokoa 38 - 40.
Siksi siis tottunut siihen, ja äkillinen vaatteiden kiristys aiheuttaa myös henkistä ahdistusta.
Mutta kuten sanoit, kyse ei ole pelkästä painosta vaan vartalon koosta noin muutenkin. Enkä minä muiden kokoa kyttäilekään.
Vain oma paino ahdistaa, muut olkoon millaisia ovat ja tykkäävät olla.
Nyt tuo lainaus näytti kamalan loukkaavalta. Tajusit kuitenkin varmaan, etten tarkoittanut mitään ilkeää sinua kohtaan? Puznuz?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Exsat

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Lolita kirjoitti: Nyt tuo lainaus näytti kamalan loukkaavalta. Tajusit kuitenkin varmaan, etten tarkoittanut mitään ilkeää sinua kohtaan? Puznuz?
:off: Teidän avatarit ovat ainakin hyvin rauhanomaisia noin allekkain.
Nighthawk

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Olen ollut aina tyytyväinen. Indeksit voi puolestani tunkea sinne pimeään paikkaan, minne valo ei paista. Ne eivät kohdallani - eikä mielestäni muidenkaan kohdalla - ole koskaan pitäneet paikkaansa.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja brona »

Ihan tyytyväinen pikkuvikaiseen kehoonsa. Ainahan sitä voisi olla kiinteämpi ja lihaksikkaampi, mutta sehän on vain omista ponnisteluista kiinni. Välillä on kiva rääkätä itseään ja välillä kivempi hemmotella, sopivasti molempia pitää kuupankin kunnossa. Ainoa mihin olen tyytymätön on alaselkä, joka jumittaa helposti ja aiheuttaa issiasoireita. Tähänkin auttaisi ahkerampi jumppaaminen :roll:
...
Bigmama

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

En ole. Olen luuta ja nahka. Äärimmäisen ruma.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tahtoisin olla pipuisampi.

Paremman kunnon voisin ottaa vastaan, mutta mitään sen eteen en ole valmis tekemään.
Rotan aivot valtasivat pääni.
1108

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Olen tyytyväinen, ei mitään vikaa.
Avatar
yannara
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 195
Liittynyt: 19.01.2006 22:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja yannara »

Dumari kirjoitti:Nyt kun jaskanpauhantaan on perustettu lihotus- ja laihdutusketjut, niin kysynkin että kuinka moni meistä on näin ulkonäkökeskeisenä aikana tyytyväinen omaan vartaloonsa/painoonsa?
Mun mitat on 176/62kg. Monet kutsuu luuviuluksi, vaikka mulla on jopa uhreilullinen kroppa. Jotkut naiset jopa tykkää kukkakepeistä. Itse olen melkein tyytyväinen kroppaani, pieni painoni johtuu ohuista luista jolle en voi oikeastaan mitään. Se onkin hauskaa että jos mainitsen painoni jollekin, niin se on heti nauramassa, mutta sitten kun sanon, että penkistä nousee ainakin 80kg, niin sitten hiljenee :?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Olen tyytyväinen. Tai no kädet vois ehkä olla vähän ohuemmat, mut mitä pienistä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

yannara kirjoitti: Jotkut naiset jopa tykkää kukkakepeistä.
Näin on.
Kikkelis kokkelis.
Feiz

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

yannara kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Nyt kun jaskanpauhantaan on perustettu lihotus- ja laihdutusketjut, niin kysynkin että kuinka moni meistä on näin ulkonäkökeskeisenä aikana tyytyväinen omaan vartaloonsa/painoonsa?
Mun mitat on 176/62kg. Monet kutsuu luuviuluksi, vaikka mulla on jopa uhreilullinen kroppa. Jotkut naiset jopa tykkää kukkakepeistä. Itse olen melkein tyytyväinen kroppaani, pieni painoni johtuu ohuista luista jolle en voi oikeastaan mitään. Se onkin hauskaa että jos mainitsen painoni jollekin, niin se on heti nauramassa, mutta sitten kun sanon, että penkistä nousee ainakin 80kg, niin sitten hiljenee :?
Dokumentissa tv:ssä mainittiin tutkimustulos missä "isoluisen" ja "pieniluisen" luitten ero on on maksimissaan vain 500g. Siis samanpituisten ihmisten.
Patz

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Feiz kirjoitti:Dokumentissa tv:ssä mainittiin tutkimustulos missä "isoluisen" ja "pieniluisen" luitten ero on on maksimissaan vain 500g. Siis samanpituisten ihmisten.
Äläs nyt tuu tänne miinottamaan meidän kaikkien isoperseisten tekosyitä!

Ihan aikuisten oikeesti: olen nähnyt varmaan saman dokkarin ja tainnut lukea jostan muualtakin asiasta, näinhän tämä oikeasti on.
Feiz

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Patz kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Dokumentissa tv:ssä mainittiin tutkimustulos missä "isoluisen" ja "pieniluisen" luitten ero on on maksimissaan vain 500g. Siis samanpituisten ihmisten.
Äläs nyt tuu tänne miinottamaan meidän kaikkien isoperseisten tekosyitä!

Ihan aikuisten oikeesti: olen nähnyt varmaan saman dokkarin ja tainnut lukea jostan muualtakin asiasta, näinhän tämä oikeasti on.
Olen aina pitänyt itseäni kapearakenteisena ja todella laihakin olen ollut.
Noihin asioihin vain pystyy vaikuttamaan joten valitukset ovat turhia:)
Avatar
yannara
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 195
Liittynyt: 19.01.2006 22:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja yannara »

Katson tässä 4D dokumenttia lihavista lapsista. Ei jeesus sentään! Sain kyllä ehdottomasti sellaisen käsityksen, että suurin vaikuttaja ovat heidän oma ruokavalio, ei geenit, eikä vähäinen urheilu. Siis sekin mitä se tyttö kertoi syövänsä päivän aikana. Hyvä jos mä syön edes kolmannen siitä! Huh huh...
Vastaa Viestiin