Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Yleinen lätinä jä kitinä

Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

En ole, pitäisi laihduttaa.
43
45%
En ole, pitäisi saada lisää massaa.
16
17%
Olen tyytyväinen.
37
39%
 
Ääniä yhteensä: 96

sinkkumatti

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

yannara kirjoitti:n jos mä kerron olevani 176/58, niin porukka on heti :shock:
Ei ollenkaan. Sustahan saa hyvän narun pulkkaan, jos vanha mene poikki.
nypari

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja nypari »

yannara kirjoitti: mä kerron olevani 176/58, niin porukka on heti :shock:
Olet laiha. Ei siitä kait shokkiin kukaan mene?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Yannarahan on ihan missimitoissa, ei siinä ole mitään kauhisteltavaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hm. Mulle oli kasvanut lievä pömppö tohon keskivartalon paikkeille, mutta nyt se on taas pienenemään päin. Hartia- ja jalkalihakset sen sijaan on kasvaneet oikein mukavasti. Mähän alan pikkuhiljaa näyttää ihan mieheltä.
NiksiElukka (kännykkäliittymän mainosta mukaillen):
"Älä juokse punttisalilla rehkimässä, vaan hanki hevosia, niin joudut koko ajan rehkimään."
Avatar
yannara
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 195
Liittynyt: 19.01.2006 22:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja yannara »

No olen mä hieman laiha omasta mielestäni. Jos saisi pakaroihin ja reisiin vähän rasvaa, niin olisi hyvä. Mun ruumiinrakenne on vähän sellainen, että voin syödä mitä tahansa, eikä se näy missään. Nyt kun olin lähes 3kk urheilutaolla, niin 3kg lähti.

Nyt kun musta alettiin puhumaan, niin heitän kehiin pari alastonkuvaa :P

Kuva

Kuva

Ja pakko kyl häpeäkseen myöntää, että en mä mun painosta kenellekkään kerro livenä niinku, koska hävettää myöntää että olisin muka niin langanlaiha.
Patz

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sähän oot ku grillikylki.
Avatar
yannara
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 195
Liittynyt: 19.01.2006 22:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja yannara »

Hehee, kokeilin syöttää tietoja painoindeksia varten, ja eri sivustot antavat eri tuloksia, tämä kertoo mun olevan ihanne mitoissa;

http://ffp.uku.fi/kuntoneuvola/bmi.htm
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Pikku-Akka kirjoitti:Pikku hiljaa alkaa tulemaan sellainen vatsa josta olen haaveillut, mutta vielä on matkaa kokonaisvaltaiseen tyytyväisyyteen...
Aivan ihanaa! Itselläni taas on yksi arpi vähitellen katoamassa!

I have never felt like this before.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
AarneAnkka

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lucky Luciano kirjoitti:Aivan ihanaa! Itselläni taas on yksi arpi vähitellen katoamassa!
Henkinen vai fyysinen sellainen?
ElanorRaven

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

AarneAnkka kirjoitti:Henkinen vai fyysinen sellainen?
Ketjun nimestä päätellen voisin kuvitella sen olevan fyysinen :)
Nowaysis

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

musta tuntuu et mä oon vähän lihonu, enkä siis voi lähtä mihinkään missä pitää olla biksuissa ennen kuin tilanne on korjaantunu. dumbassbiaaaatch.
Herra Manala

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Nowaysis kirjoitti:musta tuntuu et mä oon vähän lihonu, enkä siis voi lähtä mihinkään missä pitää olla biksuissa ennen kuin tilanne on korjaantunu. dumbassbiaaaatch.
Joksä läski painat yli 50? :-O
Dumari

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Herra Manala kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti:musta tuntuu et mä oon vähän lihonu, enkä siis voi lähtä mihinkään missä pitää olla biksuissa ennen kuin tilanne on korjaantunu. dumbassbiaaaatch.
Joksä läski painat yli 40? :-O
Sori, sul oli näpyerhe tuossa, korjasin sen.
Nowaysis

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Herra Manala kirjoitti:
Joksä läski painat yli 50? :-O[/quote]

Joo, sit jos oisin viimisillään raskaana!1 :twisted:
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

"Vyötärö-lantiosuhteesi on 0.81. Sinulla on normaalia suurempi vyötärö-lantiosuhde, joka viittaa keskivartalolihavuuteen."

Pahus. Taidan hakea oluen.
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 15.03.2006 14:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Dumari

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lucky Luciano kirjoitti:"Vyötärö-lantiosuhteesi on 0.81. Sinulla on normaalia suurempi vyötärö-lantiosuhde, joka viittaa keskivartalolihavuuteen."
Pahus. Taidan hakea oluen.
:D Noin luotettavia ne testit on. Tuskin kenenkään järjissään olevan mielestä sulla on "keskivartalolihavuutta".

Muistaakseni noilla painoindekseillä leikkiessäni sain selville että mun pitäs tällä 184:llä sentilläni olla jotain max 80kg painava, että olisin "normaali". 80kg painoin kun pääsin intistä ja olin langan laiha, mutsi kysyi kauhuissaan että syöttääkö ne mitään meille siellä. Kaikille nuo indeksitaulokot eivät sovi esim. jos sattuu omistamaan hiukan isomman torson...
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

yannara kirjoitti:Katson tässä 4D dokumenttia lihavista lapsista. Sain kyllä ehdottomasti sellaisen käsityksen, että suurin vaikuttaja ovat heidän oma ruokavalio, ei geenit, eikä vähäinen urheilu.
Suomessakin jo yksistään virvoitusjuomien vuotuinen myynti on noin 663,3 miljoonaa litraa, mikä ei juuri saa ihmettelemään, miksi Suomen väestöstä kutakuinkin puolet ovat lievästi lihavia ja jopa 20 % merkittävästi ylipainoisia. Puhumattakaan lasten hyvinvoinnista, josta vanhemmat eivät juuri näytä olevan huolissaan.

"Vajaassa 20 vuodessa makeisten myynti on lisääntynyt 66 prosenttia, jäätelön myynti 45 prosenttia ja virvoitusjuomien myynti 30 prosenttia. Samalla annoskoot ja kalorimäärät ovat lisääntyneet."

That is sick.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

aasi kirjoitti:Tyytyväisen ruksasin. Alkaahan tuohon vatsaan selvästi jotain kertymään, mutta mihinkään kovin radikaaleihin toimenpiteisiin en ole sen johdosta vielä ryhtynyt.
Jos oikein muistan, tuota edellistä kirjoittaessani painoin karvan verran yli 80kg. Taisi sitä vatsaa jo jonkin verran ollakin, mutta nyt oikein hätkähdin uimassa käydessäni kuinka uimahallin vaaka näytti vain hieman yli 75kg: kevään aikana on talven huippulukemasta hävinnyt viisi kiloa. Sen verran säikähdin että oli pakko käydä juomassa munkkikahvit uinnin jälkeen..

Muutos johtunee pienistä asioista: työpaikan siirtyminen kilometrin kauemmaksi lisäsi hyötyliikkumista ripauksen, samalla raskaiden lounasravintoloiden määrä läheisyydessä väheni sen verran että vaihtelun vuoksi on tullut haettua usein läheisestä ruokakaupasta valmisruokia. Vatsakin on tainnut tottua pienempiin annoskokoihin kuin mitä olen aiemmin syönyt, perinteisissä oululaisissa känttylöissä jää nyt poikkeuksetta iso osa pitsasta folioon käärittäväksi.

Manalan pikkujouluihin tuomia porkkanoitakaan ei sovi unohtaa, en minä aiemmin ollut niitä juuri ostellut, miitin jälkeen kaupasta vain tarttui aika usein naposteluporkkanapussi korvaamaan jotain raskaampaa iltapalaa.

Tavallaan olen nyt hieman tyytymättömämpi kuin tuolloin aiemmin. Kun vatsarasvat ovat hiljalleen hävinneet ilman tunnetta että olisi oikeasti tehnyt ollenkaan työtä asian eteen, tuntuu että tuosta lopustakin sormien väliin jäävästä olisi sitten parempi erota. Pitäisi vain jotenkin saada pidettyä huoli ettei mitään muuta lähde, ei minulla ole yhtään ylimääräistä lihasmassaa luovutettavaksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
swirl

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja swirl »

En ole tyytyväinen. Painoa pitäisi vähän tiputtaa ja lihaksia kasvattaa. Projekti on erittäin hyvällä mallilla; alkuvuonna putosi rutkasti painoa ja salilla vietetyt tunnit näkyvät. Ikävä kyllä painonpudotus on pysähtynyt vaikka miinuskaloreilla mennään ja liikunkin säännöllisesti. Prkle. Sinnittelen silti - kyllä se siitä jatkuu taas jossain vaiheessa.
slam

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja slam »

luulen olevani tyytyväinen kivesten painoon. Muuten en oikein tyydyty vartalostani, mutta kait tää ihan jees on, vaikka lihasta voisi olla mahassa eNempi.
Geetzu

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tissejä vois aina muka olla enempi ja niihin ihraa vois siirtää vaikka pyllystä tai reisistä. Mutta juuh, ihan tyytyväinen olen. Lihasten kasvatus -operation ei oikein saanut tuulta alleen, mennään vinkuheinänä sitten.
slam

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Geetzu kirjoitti:Tissejä vois aina muka olla enempi ja niihin ihraa vois siirtää vaikka pyllystä tai reisistä. Mutta juuh, ihan tyytyväinen olen. Lihasten kasvatus -operation ei oikein saanut tuulta alleen, mennään vinkuheinänä sitten.
Onhan nuilla isotisseillä kohtuullisen kivuliaat niskat. Itselleni en ainakaan ottaisi. Tielläkin ovat ja turhatkin olisivat.
Vastaa Viestiin