Lutkailut c/k-ityjen välillä

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Jenah »

Yönmustaritari kirjoitti: No olihan se Mr_Anal heti puolustamassa kahdelle eri palstalle kirjoittamista sille frigidi-lesbo-paskahuora-jenahille, joka näytti tännekin kirjannen jonkinasteiset tunnukset.

Paskat sentään, että se Jenah vitutti mua. "mä niiku tykkään tästä paskalogiikalla varustetusta, jonkun moponvirittäjän koodaamasta paskapalstasta".
Tää oli oikeesti viihdyttävintä mitä oon lukenu pitkään aikaan :D ..Wau.
Lisää näitä!
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Jenah »

McJanne kirjoitti:
Jenah kirjoitti: Tää oli oikeesti viihdyttävintä mitä oon lukenu pitkään aikaan :D ..Wau.
Lisää näitä!
*ass-slaps Jenah* suus kii perkele ja ne kepit piiloo tai tulee raitoja! :D
No kun se oli!
Eikä toi varmaan ollut vielä mitään, kyllä nää parempaanki pystyy.. vai? ;)
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
ninnithequeen

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jenah kirjoitti: No kun se oli!
Eikä toi varmaan ollut vielä mitään, kyllä nää parempaanki pystyy.. vai? ;)
Pystyy.
Annat vaan lisää aihetta.
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Jenah »

ninnithequeen kirjoitti:
Jenah kirjoitti: No kun se oli!
Eikä toi varmaan ollut vielä mitään, kyllä nää parempaanki pystyy.. vai? ;)
Pystyy.
Annat vaan lisää aihetta.
En anna, saatte improvisoida. :)

Niitä aiheita saattaa löytyä Citystä. Nyt vaan kaikki joukolla ettimään. ;)
Viimeksi muokannut Jenah, 18.01.2006 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jenah kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Jenah kirjoitti: Tää oli oikeesti viihdyttävintä mitä oon lukenu pitkään aikaan :D ..Wau.
Lisää näitä!
*ass-slaps Jenah* suus kii perkele ja ne kepit piiloo tai tulee raitoja! :D
No kun se oli!
Eikä toi varmaan ollut vielä mitään, kyllä ne parempaanki pystyy.. vai? ;)
Ehkä sä vielä onnistut tuomaan meidän jonkin aika sitten kadonneen aidon, oikean, ilkeän Yönmustaritarin takaisin. Tuo nykyinen on aika kesy, nuuuuhkii vaan. Kohta se varmaan penetroi jotain kitylutkaa. Mihin on kadonnut loukkaava kielenkäyttö, kysyn vaan!?

Lupaan Jenahille sen cheerleader hymiön postata, jos se saa Yönmustasta irti vanhaa kunnon läppää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Jenah »

Lolita kirjoitti:
Jenah kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
*ass-slaps Jenah* suus kii perkele ja ne kepit piiloo tai tulee raitoja! :D
No kun se oli!
Eikä toi varmaan ollut vielä mitään, kyllä ne parempaanki pystyy.. vai? ;)
Ehkä sä vielä onnistut tuomaan meidän jonkin aika sitten kadonneen aidon, oikean, ilkeän Yönmustaritarin takaisin. Tuo nykyinen on aika kesy, nuuuuhkii vaan. Kohta se varmaan penetroi jotain kitylutkaa. Mihin on kadonnut loukkaava kielenkäyttö, kysyn vaan!?
Toivottavasti tekee kaikkensa :) eihän täällä muuten viihdy.
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
ninnithequeen

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jenah kirjoitti: Niitä aiheita saattaa löytyä Citystä. Nyt vaan kaikki joukolla ettimään. ;)
YLIPITO!!!!
Bannia tälle ämmälle äkkiä!!! :wink:
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Jenah »

ninnithequeen kirjoitti:
Jenah kirjoitti: Niitä aiheita saattaa löytyä Citystä. Nyt vaan kaikki joukolla ettimään. ;)
YLIPITO!!!!
Bannia tälle ämmälle äkkiä!!! :wink:
Oon muuten ihmetelly miksei sitä oo jo tullu :)
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Jenah »

McJanne kirjoitti:
Jenah kirjoitti:Oon muuten ihmetelly miksei sitä oo jo tullu :)
No kato, mitä pienempi vika, sen isompi leka. *chaaaaaaarge!*
Sopii mulle. Ei sitä silti tiedä, vaikka jäisin pysyvästi muuten. ;P
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
ninnithequeen

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niitä aiheita on muuten aivan turha lähteä hakemaan mistään Citystä, ne me olemme sielä jo puineet sataan kertaan, ja nyt puimme täällä muita asioita. Ja täällä kun saa lapioida paskaa enemmän kuin Cityssä, niin...you got the point Xena the Warrior?
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Jenah »

ninnithequeen kirjoitti:Niitä aiheita on muuten aivan turha lähteä hakemaan mistään Citystä, ne me olemme sielä jo puineet sataan kertaan, ja nyt puimme täällä muita asioita. Ja täällä kun saa lapioida paskaa enemmän kuin Cityssä, niin...you got the point Xena the Warrior?
Mmmh. Ymmärsinpä hyvinkin.
Se vaan, etten tarkoittanut keskustelun aiheita.

Ja lapioikaa ihan rauhassa, onhan se kiva nähdä ihmiset työssä :)
Ei sitä tiedä vaikka joskus ojentaisin auttavan käteni.
Viimeksi muokannut Jenah, 19.01.2006 0:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Jenah »

Ei sen pitäny kahdesti tulla. ..Voi kity...
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jenah kirjoitti:Ei sen pitäny kahdesti tulla. ..Voi kity...
City tekee ihan samaa, ihan sivuhuomautuksena. Syy on liittymän jumittamisessa, ei niinkään softassa.
Aasi voisi kertoa että oisko koodiin mahdollista lisätä pätkä, joka poistaa samalla minuutilla tulleet identtiset viestit?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Jenah »

Mylwin kirjoitti:
Jenah kirjoitti:Ei sen pitäny kahdesti tulla. ..Voi kity...
City tekee ihan samaa, ihan sivuhuomautuksena. Syy on liittymän jumittamisessa, ei niinkään softassa.
Aasi voisi kertoa että oisko koodiin mahdollista lisätä pätkä, joka poistaa samalla minuutilla tulleet identtiset viestit?
Juu, kieltämättä tosi.
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
MarthaFocker

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

xena kirjoitti cityn puolella:

Se on ehkä Sun ja Kityn ideana. Sulta en olekaan missään aiheessa koskaan nähnyt ainuitakaan lauseita, joista koostuisi asiallinen teksti.

Tohon sun tyyppiseen Pelleilyyn ei paljon muuta tarvita, kun foorumienkauttakehittynyt kattava sanavarasto. Ehkä se on sitten se Sun vahvuus.. Sääli.

Todellakin, vahvat selviävät. Se vain, että kyseisen tyyppinen vahvuus ei kyllä määrity sen mukaan, kuinka paljon vittuilee tai kuinka laadukasta(?) se on. (Eli anteeksi nauruni, jos sitä oikeasti kuvittelit)
Joten jos jotkut nyt sattuvat aukomaan päätään mukaloukkaavilla sanoilla kauniissa järjestyksessä, se ei kyllä ihmisestä vahvaa tee. Päin vastoin.

Sun kannattaa kyllä miettiä moneen otteeseen, mitä se Vahvuus todellisuudessa tarkoittaa, jos vaikka vahingossa sattuisit ymmärtämään sen merkityksen.

Ja mun ei oikeasti tartte vittuilla kenellekään, riittää että sanon mielipiteeni ja jos se ei miellytä tai siitä loukkaannutaan, se ei ole mun ongelma.
Toisin sanoen mieluummin kirjoittelen rauhallisesti ja edes suht. asialauseilla, kuin että alan lasten tasolla heittelemään vittuiluakovallayrityksellä-tekstiä. Sullekin muutama vuosi lisää, niin Ehkä ymmärrät mitä tarkoitan.


Ihan hyvin tunnuit säkin jaksavan pysyä messissä.
Vieläkö jaksat? Harmittaako?

ps. Sä voisit avautua kunnolla vaikka kityssä, arvioin sitten onko susta mihinkään sen vittuilun saralla.

Ainiin, anteeksi etten alentunut nimittelemään tai yrittänyt vittuilla, vaikka se ehkä siten mut vahvemmalta sun silmissä olisi saanut näyttämäänkin. Silläkään kun ei vaan satu olemaan mulle mitään merkitystä.
Ihanaa (tavallaan) kun joku jaksaa suhtautua asiaan niin paatoksella.

Itseäni kuitenkin jäi mietityttämään vai se, että
mistä kummasta tässä nyt oikein väännetään?
Siitäkö kumpi on parempi paikka keskusteluille? City vai Kity?

Syytöksesi jätän kommentoimatta, koska se ei edistä tätä keskustelua lainkaan. Auoin päätäni cityn puolella ja osasitpa lukea senkin tosikon-omaisesti. En ole yllättynyt. *

Sanon nyt vain tämän:
Sinä et ehkä sovi tähän yhteisöön. Hyvänä puolena siinä on se, että ei tänne kuuluminen ole kenellekään pakollista.

Joten jos haluat vääntää aiheesta, niin hyvä on, ei minulla pikku tappelua vastaan mitään ole, menee aamuisena päänavausharjoituksena.
Mutta kerro nyt ihmeessä, että
mistä tässä tapellaan?


Vedit jo provokotin pöytään cityn puolella. Mielestäni tuo ei ole provoa, vaan sinua nyt kiukuttaa jokin pahemman kerran. Mikä?

*itseppä tartuit pikkuprovooni kuin mölökala syöttiin.
En edes minä perusta tätä HUPIA vain päänaukomiselle... (vaikka kyllähän aina vittuilu työnteon voittaa :roll: )
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 19.01.2006 10:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja slam »

[quote="Jenah"][/quote]

täällä voi laittaa kivoi kuvia, on hymiöitä ja rentoa menoa :) Kannattaa harkita perusasiakkuutta kityyn :lol:
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Jenah »

MarthaFocker kirjoitti:
xena kirjoitti cityn puolella:

Se on ehkä Sun ja Kityn ideana. Sulta en olekaan missään aiheessa koskaan nähnyt ainuitakaan lauseita, joista koostuisi asiallinen teksti.

Tohon sun tyyppiseen Pelleilyyn ei paljon muuta tarvita, kun foorumienkauttakehittynyt kattava sanavarasto. Ehkä se on sitten se Sun vahvuus.. Sääli.

Todellakin, vahvat selviävät. Se vain, että kyseisen tyyppinen vahvuus ei kyllä määrity sen mukaan, kuinka paljon vittuilee tai kuinka laadukasta(?) se on. (Eli anteeksi nauruni, jos sitä oikeasti kuvittelit)
Joten jos jotkut nyt sattuvat aukomaan päätään mukaloukkaavilla sanoilla kauniissa järjestyksessä, se ei kyllä ihmisestä vahvaa tee. Päin vastoin.

Sun kannattaa kyllä miettiä moneen otteeseen, mitä se Vahvuus todellisuudessa tarkoittaa, jos vaikka vahingossa sattuisit ymmärtämään sen merkityksen.

Ja mun ei oikeasti tartte vittuilla kenellekään, riittää että sanon mielipiteeni ja jos se ei miellytä tai siitä loukkaannutaan, se ei ole mun ongelma.
Toisin sanoen mieluummin kirjoittelen rauhallisesti ja edes suht. asialauseilla, kuin että alan lasten tasolla heittelemään vittuiluakovallayrityksellä-tekstiä. Sullekin muutama vuosi lisää, niin Ehkä ymmärrät mitä tarkoitan.


Ihan hyvin tunnuit säkin jaksavan pysyä messissä.
Vieläkö jaksat? Harmittaako?

ps. Sä voisit avautua kunnolla vaikka kityssä, arvioin sitten onko susta mihinkään sen vittuilun saralla.

Ainiin, anteeksi etten alentunut nimittelemään tai yrittänyt vittuilla, vaikka se ehkä siten mut vahvemmalta sun silmissä olisi saanut näyttämäänkin. Silläkään kun ei vaan satu olemaan mulle mitään merkitystä.
Ihanaa (tavallaan) kun joku jaksaa suhtautua asiaan niin paatoksella.

Itseäni kuitenkin jäi mietityttämään vai se, että
mistä kummasta tässä nyt oikein väännetään?
Siitäkö kumpi on parempi paikka keskusteluille? City vai Kity?

Syytöksesi jätän kommentoimatta, koska se ei edistä tätä keskustelua lainkaan. Auoin päätäni cityn puolella ja osasitpa lukea senkin tosikon-omaisesti. En ole yllättynyt. *

Sanon nyt vain tämän:
Sinä et ehkä sovi tähän yhteisöön. Hyvänä puolena siinä on se, että ei tänne kuuluminen ole kenellekään pakollista.

Joten jos haluat vääntää aiheesta, niin hyvä on, ei minulla pikku tappelua vastaan mitään ole, menee aamuisena päänavausharjoituksena.
Mutta kerro nyt ihmeessä, että
mistä tässä tapellaan?


Vedit jo provokotin pöytään cityn puolella. Mielestäni tuo ei ole provoa, vaan sinua nyt kiukuttaa jokin pahemman kerran. Mikä?

*itseppä tartuit pikkuprovooni kuin mölökala syöttiin.
En edes minä perusta tätä HUPIA vain päänaukomiselle... (vaikka kyllähän aina vittuilu työnteon voittaa :roll: )
Ei tässä mistään väännetä, satuin vaan sanomaan viattoman mielipiteeni kityn ulkoasusta, jos sitä pidetään kiukutteluna, Ok. Ikävää jos se on niin vakavaa, jos ei yksi ihminen maapallolla kitystä pidä.

Ja tartuin tohon sun löpinään koska mua jäi sen verran HUVITTAMAAN sun ylistys tota kityn "vittuiluideaa" kohtaan, että olisin mielelläni halunnut nähdä jotakin enemmän ja sanoillesi vastiketta.

Tappelemaan en ole alkamassa. Jäin vain odottamaan vaan sitä "mä oon vähän vitun kova ämmä kun vittuilenkaikille kityssä"-tyyppistä annatusta.

Ainiin, mutta sekin taisi olla sarkasmia.
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
MarthaFocker

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Jenah kirjoitti:Ikävää jos se on niin vakavaa, jos ei yksi ihminen maapallolla kitystä pidä.
Ei se olekaan.
Et taida pahemmin lukea muiden kirjoituksia, kun jo olet puolustuskannalla, kun olet tahallasi väärin ymmärtänyt.
Aika akkamaista minusta.
Patz

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Patz »

Menkää v*ttu sinne Cityyn jänkättämään, s*atana!
Jos Kity on perseestä, pysykää poissä täältä!
Ja jos Cityn jutut ja provot vituttaa, onko sinne pakko mennä lukemaan niitä juttuja!

HÄH!!11 Kysyn vaan!
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Jenah »

MarthaFocker kirjoitti:
Jenah kirjoitti:Ikävää jos se on niin vakavaa, jos ei yksi ihminen maapallolla kitystä pidä.
Ei se olekaan.
Et taida pahemmin lukea muiden kirjoituksia, kun jo olet puolustuskannalla, kun olet tahallasi väärin ymmärtänyt.
Aika akkamaista minusta.
Mistä ihmeestä sä ton käsityksen sait? Kun kyse oli pelkästä perustelusta, miksi Kity ei mielestäni ole niin hyvä. Puolustuskannalla ei tarvinnut sillon olla, kun ei kerran oltu mistään syytettykään.
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Zeb kirjoitti:Anteeksi, en ole ymmärtänyt syyllistyväni syrjähyppyihin kirjoittaessani Cityyn. Luulin että mulla ja Kityllä oli sellainen moderni vapaa suhde.

Cityn palvelut on kyllä nykyään niin huonolaatuisia, että sen puolesta voisin kyllä harkita vakavampaakin suhdetta Kityn kanssa.
Ei kannata. se pettää sua kuitenkin!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Jenah »

Suvinen kirjoitti:No mutta. Onhan Citystä saatu tänne paljonkin hyvää viimeaikoina, mm. McJanne ja EleanorRaven..
Jatketaan kalastelua. Kai tänne yksi Jenahkin mahtuu provoilemaan ja tyhmiä puhumaan. Saadaanpa lisää catfighteja!
Ellei tyhmiä niin ainakin turhia.
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Voisiko PetriFB ja Jenah perustaa oman palstan? Ehkä siitä tulisi juuri se oikean näköinen ja keskustelutasoltaan paras palsta ever.
Feiz

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Ai täällä jo nahistellaan jostain eri forumeille kirjoittelusta.
Ei jestas tää touhuhan käy sairaammaksi päivä päivältä. Noh viihdyttävää kisailua omalla tavallaan.....jatkakaa..... :roll:
MarthaFocker

Re: Lutkailut c/k-ityjen välillä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Hei nettihän on täynnä tosikoiden palstoja, joissa kityläisten kaltaisia örvelöitä ei suvaita.
näkökulma.org ja mitä niitä nyt oli.
Sinne vaan kaikki xenat ja xenan mieliset.
Vastaa Viestiin