Ampukaa, se on terroristi!

Yleinen lätinä jä kitinä
Quarter

Ampukaa, se on terroristi!

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Miten on? Nyt kun jenkit ja britit ovat saaneet osansa terroristien pommeista, niin uskallatko lähteä käymään esim. Lontoossa? Ei sillä, että siellä paukahtaisi, vaan sillä että poliisit voisivat pitää sinua potentiaalisena terroristina ja listiä siihen paikkaan. Käyttäydytkö epäilyttävästi? Oletko perussuomalainen, joka kulkee pää hieman kumarassa eikä katsele juuri ihmisiä silmiin? Kannatko ehkä reppua? Omaatko tummat piirteet tai hikoiletko paljon?

Vai onko tämä kaikki vain uutisten liioittelua? Ei kai mikään valtio anna tuommoisia ohjeita poliisivoimilleen...?

Itse en suoraansanoen uskalla lähteä lontooseen tai jenkkeihin.. kannan aina reppua (sinne saa tavarat paremmin kun taskuihin), olen tumma enkä ihan joka naapurinpojan näköinen. Hitto jos siellä joku yli-innokas tinanappi saa päähänsä, että mä oon epäilyttävä niin terve vaan..
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Ampukaa, se on terroristi!

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Tottakai uskallan lähtee käymään, ei niitä kannata pelätä tai miettiä jos sellaisia asioita alkaa etukäteen pelkäämään niin kohta sitä ei sit uskalla ees omasta kodista lähtee ulos.
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
tonyjl

Re: Ampukaa, se on terroristi!

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Sinne mennään mihin huvittaa. Kuolee sitä kuitenkin joskus. Ja kuollutta ei vituta. Mä en ainakaan jätä elämääni elämättä sen takia että jotkut eläimet räjäyttelee pommejaan.
Dumari

Re: Ampukaa, se on terroristi!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kyllä katson tarkkaan minne lähden, mutta Lontooseen tai Jenkkeihin ei pelota lähteä. Afganistaniin tai Irakiin meno vaatisi jo sitten "jotain ihan muuta"-mielialaa kuin turismimatkailua. Pääsääntöisesti pommit ei pelota, mutta tuskin matkustaisin sellaiseen paikkaan aivan heti, jossa on pommi pamahtanut.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ampukaa, se on terroristi!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Katsotaan saanko luodin kaaliini kunkohta lähden ylipukeutuneena, reppu täynnä piuhoja sekä sähkölaitteitä, normaalissa syntymähumalassa täristen Kämpin uudelle asemalle riehumaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Ampukaa, se on terroristi!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Egyptiin olen menossa vielä tänä syksynä. Ei kuitenkaan pelota. Vietän suurimman osan ajasta merellä, jossa ei vissin pahemmin pauku - ellei jallajallan sekoittaman vatsan metaanipäästöjä lasketa (alle)..
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Ampukaa, se on terroristi!

Viesti Kirjoittaja pix »

lontoossa nyt on aina vaarana saada puukosta tai luodista randomilla, uuttahan tossa on vaan se et nyt sitä tekee poliisitkin..
slam

Re: Ampukaa, se on terroristi!

Viesti Kirjoittaja slam »

Jos haluaa välttää itsemurhan, niin kantaa jotain pommin näköistä laitetta paitansa alla piilossa ja virittelee sitä valvontakameran edessä paikoilleen... :roll:
Vastaa Viestiin