Hotelleista

Yleinen lätinä jä kitinä
SnapaHead

Hotelleista

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Mista maksetaan lisahintaa neljan ja viiden tahden hotelleissa?
Otetaas nyt pienta vertailua. Olen ensimmaista kertaa neljan tahden hotellissa, en tietenkaan omaan piikkiini. Yotaksa on n. 220€ laaki. Ainoa ero kahden ja kolmen tahden hotelleihin, joissa olen ollut, on aulan marmorilattiat ja suihkulahde seka homejuustot aamiaisella.
Muutoin ei niinku mitaan. Onhan huone hieno viktoriaaniseen tyyliin vaanneetty, mutta pienin koskaan. Kahden ja puolen tahden hotelli Riian keskustassa: kaksi huonetta, parveke ja jopa piirun verran hienompi kuin tama, hinta 66€ yo. Eli jos olisin omalla rahallani nyt niin maksaisin 160€ lisaa pelkasta sinihomejuustosta ja siita etta minulta varmistetaan joka aamu aamiaisella, etta olenhan hotellin asiakas koska olen ainoa jolla ei ole pukua.
Siis onko nyt niin etta paljon tahtia on vain rahojen ryostoa kusipailta, jotka kuvittelevat statuksensa vaativan ne tahdet. Niin ja onhan tama kaupungin ydinkeskustassa, mutta ei siita ole jarkea maksaa. Vain laiskat juntit haluaa majoituksen keskipisteesta.
Tama vahvistaa entisestaan kasitystani pukumiesten mauttomuudesta ja tyhmyydesta. Puhumattakaan yrityksien tavasta hoitaa hommat.
T3000

Re: Hotelleista

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Suomessa - ei siinä makseta muusta kuin petivaatteiden laadusta ja siitä, miten huone ja hotelli on koristeltu. 3 tähteä suomessa on sama kuin 4,5 Lontoossa. Lontoossa 3 "tähden" hotelli on kamottava sumppu jonne ei haluaisi majoittaa vihollistakaan.

Vähän sama juttu Baltian pääkaupungeissa. Riippuu helvetisti maasta onko niillä tähdillä eroa, jossain se ero on siinä että juokseeko lattialla rotat, torakat vai muurahaiset.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hotelleista

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

T3000 kirjoitti:Suomessa - ei siinä makseta muusta kuin petivaatteiden laadusta ja siitä, miten huone ja hotelli on koristeltu. 3 tähteä suomessa on sama kuin 4,5 Lontoossa. Lontoossa 3 "tähden" hotelli on kamottava sumppu jonne ei haluaisi majoittaa vihollistakaan.

Vähän sama juttu Baltian pääkaupungeissa. Riippuu helvetisti maasta onko niillä tähdillä eroa, jossain se ero on siinä että juokseeko lattialla rotat, torakat vai muurahaiset.

Ja Ranskan neljän tähden hotellitkin voi olla ihan mitä vain. Kerran vuodessa on aina työmatka Ranskan Rivieralle ja pikkukopperosta, jossa on kaikkein välttämättömin (ei siis esim. jääkaappia tai kivoja kaapelikanavia telkkarissa), saa maksaa jotain 1500 - 2000 eukkaa oliko se nyt viikosta vai kymmenestä päivästä.

Hienoin hotla jossa olen yöpynyt on varmaan ollut Hampurin Park-Hyatt. Ja olihan se Sao Paulon Crowne Plaza ihan mukava myös.

Kun olen itse maksava osapuoli, en mene kyllä noin kalliisiin paikkoihin ainakaan ihan vielä. Riippuu tietenkin tarjouksista ja sensellaisista seikoista.
Kikkelis kokkelis.
eps

Re: Hotelleista

Viesti Kirjoittaja eps »

Muistaakseni tähdet eivät kerro Suomessa huoneen laadusta vaan hotellin lisävarusteista. Viiden tähden hotellista ei tarvitse poistua koko matkan aikana.

e.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Hotelleista

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

SnapaHead kirjoitti:Siis onko nyt niin etta paljon tahtia on vain rahojen ryostoa kusipailta, jotka kuvittelevat statuksensa vaativan ne tahdet.

Tama vahvistaa entisestaan kasitystani pukumiesten mauttomuudesta ja tyhmyydesta. Puhumattakaan yrityksien tavasta hoitaa hommat.

Nythän taitaa siis olla niin että Snapa-setä on lähtenyt vähän niinku henkselit paukkuen Baltian reisulle. Siis laittanut kaikki peliin ja imenyt siis pomonsa munaa notta on päässyt duunimatkalle..tyyliä Snapa " he hei mä haluuuuuuun lähtee sinne matkalle, juu mä hoidan kaikki todella hyvin ja myyn todella paljon niitä sinipiikoja ja kaikkee siivoussälää..ja joo voin ottaa sulta Eki vielä poskeenkin jos vaan päästät mut kerrankin ulkomaille."

Ja siis Snapa pääsi matkalle ja fiilisteli täysii et nyt tulee Lahden urpo ja näyttää Riikan mirreille et miten hommat hoidetaan. No Snappis sitten saapu Riikaan se tosi magee Mustaltatorilta ostettu nahkarotsi päällä ja ne vielä mageemmat Keke-lasit silmillään, eikä siis puku matkassa, koska hän haluaa olla niin guuul baby.

Okei ja kaiken lisäksi hänellä kävi zäkpotti kun sekreteri oli varannut abauts 200 egeen kämpän ja Snapa kelas et nyt mulla on kaikki eväät laatu pirkkoon. Ja näin hän lähti Riikan yöelämään, otti lärvin täyteen viinaa ja siis räkä poskella pitkin poikin ja tietysti mainosti että mulla on vähintääkin sviitti et miten ois mimmit jos lähettäis väbä duunaa kiksuu pimpuriin.

Joo luulenpa että mimmit on juotattanut ittensä hotelli Latvian yökerhossa, jossa on aikasta kalliit drinksut ja sitten sanonut että lähdepäs nyt urpo siitä nukkumaan, eli get lost fukkeri. Ja lähti.

ja tästä syystä nyt Snappis on ihan guumana ku luuli et tähtihotellilla sais takuuvarmaa pimppiä, mut ei ja siksi siis, ei pipari huulilla, vaan kyrpä otsassa tai suussa kuten Ekin kanssa taas myöhemmin, ja varsinkin siitä syystä kun Riikan huorat juotatti ittensä Ekin firman piikkiin..ja kun Eki tän näkee niin vähän varmaan joutuu antaa bebaakin?

Muista Snapa, vain huorat pummaa mieheltä juomia, ei ketään muu!!
SnapaHead

Re: Hotelleista

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

jouden-za kirjoitti: neuvoo
Kiitos neuvoista, muru. Muuten tuo meni melkein oikein, mutta olen Koopenhaminassa ja en edelleenkaan ole koskaan asunut Lahdessa.

Harmi ettet sa ole nainen... Jos muuten joskus haluat voisin antaa sinulle livena opastusta kuinka niita naisia kaadetaan. Katsos kun sinun tarvitsee menna baariin ja kierrella ja pysytella soberina ja tehda alotteita niin mina menen istun alas, vedan kannit ja valitsen parhaimmat. Katsos kun ei se muuta tarvitse, naiset vain tulee luokseni. Etuna minulla on se etta olen oikeasti 26v ja hauskan nakoinen kun sina taas olet jotain 54v pillunkipea jamppa, joka intternetissa vaittaa olevansa 26v. Tosin kertoo heti peraan vuonna -87 tapahtuneista Ibitzan ryyppyreissuista.
Oikeasti: lahde mun kaa uimaan?
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Hotelleista

Viesti Kirjoittaja Impi »

jouden-za kirjoitti:Muista Snapa, vain huorat pummaa mieheltä juomia, ei ketään muu!!
Voi olla. Laatunaisille näet miehet tarjoaa ihan omasta aloitteestaan. Tai ainakin luulevat itse niin.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Hotelleista

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

T3000 kirjoitti: Riippuu helvetisti maasta onko niillä tähdillä eroa, jossain se ero on siinä että juokseeko lattialla rotat, torakat vai muurahaiset.
Niinbä, kuten kerroin kun olin Dominikaanisissa, eräässä majatalossa niin samalla kun parhaimman näköinen daami ikinä (mulla) imi kyrpää, niin samalla katsoin ylös seinän ja katon rajaan kun helvetin iso rotta kulki sitä seinää pitkin..montakohan tähtee olla muksahti siinä torpassa, no sitä ei tarina nyt kyl kerro mutta orkku tulla lupsahti kyllä aika ihanasti ja vähän tähtisadetta tuntui simmuissa vilisevänkin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hotelleista

Viesti Kirjoittaja Lolita »

jouden-za kirjoitti:helvetin iso rotta kulki sitä seinää pitkin... orkku tulla lupsahti kyllä aika ihanasti ja vähän tähtisadetta tuntui simmuissa vilisevänkin.
:shock:

Perversionsa kullakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Hotelleista

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

SnapaHead kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: neuvoo
Etuna minulla on se etta olen oikeasti 26v ja hauskan nakoinen kun sina taas olet jotain 54v pillunkipea jamppa, joka intternetissa vaittaa olevansa 26v. Tosin kertoo heti peraan vuonna -87 tapahtuneista Ibitzan ryyppyreissuista.
Oikeasti: lahde mun kaa uimaan?

Nyt kuule juksaat, nimittäin en ole väittänyt kyllä että olisin 26v, 27 v kyllä useinkin.

Ibizza oli v 88.

Niin tosiaan, olen kyllä oikeesti ruma kaljupää ja vielä kaiken lisäksi niin vanhakin, niin ja pillunkipeäkin kaikenlisäksi.

Ja uiminen ei nappaa, mutta pyydä sitä Ekii!! Mut saatan lähteä kattomaan et miten niitä daameja isketään..ehkä vanha vois vielä jotain oppiakin!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Hotelleista

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Suomessa - ei siinä makseta muusta kuin petivaatteiden laadusta ja siitä, miten huone ja hotelli on koristeltu. 3 tähteä suomessa on sama kuin 4,5 Lontoossa. Lontoossa 3 "tähden" hotelli on kamottava sumppu jonne ei haluaisi majoittaa vihollistakaan.

Vähän sama juttu Baltian pääkaupungeissa. Riippuu helvetisti maasta onko niillä tähdillä eroa, jossain se ero on siinä että juokseeko lattialla rotat, torakat vai muurahaiset.
Kerran vuodessa on aina työmatka

Kun olen itse maksava osapuoli, en mene kyllä noin kalliisiin paikkoihin ainakaan ihan vielä. Riippuu tietenkin tarjouksista ja sensellaisista seikoista.
Mikä ihmeen työmatka, sano suoraan vaan että menet sinne panetuttamaan ittees niille mustiaisille.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Hotelleista

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Impi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Muista Snapa, vain huorat pummaa mieheltä juomia, ei ketään muu!!
Voi olla. Laatunaisille näet miehet tarjoaa ihan omasta aloitteestaan. Tai ainakin luulevat itse niin.
Heh, tämä osui juuri oikein, nimittäin kun Suomessakin niin moni kehtaa pummata drinkkiä..ja se jos joku on itsensä alentavaa. Ja jos joku multa erehtyy pummaamaan, niin kerron pienen tarinanpoikasen yks kakx yllättäen heh.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Hotelleista

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Lolita kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:helvetin iso rotta kulki sitä seinää pitkin... orkku tulla lupsahti kyllä aika ihanasti ja vähän tähtisadetta tuntui simmuissa vilisevänkin.
:shock:

Perversionsa kullakin.

Näinbä. Mikä sun on, kerro ja avaudu ja avaa oikeen kunnolla ittes kokonaan?
MarthaFocker

Re: Hotelleista

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

jouden-za kirjoitti:
Nyt kuule juksaat, nimittäin en ole väittänyt kyllä että olisin 26v, 27 v kyllä useinkin.

Ibizza oli v 88.
Ibizalla ryyppäämässä olit siis yhdeksänvuotiaana?
Kova jätkä. Ku mä ryyppäsin ekan kerran vasta 11-vuotiaana Lahes faijan pirtut, mut sä oot näköjään ollu pelimies jo yhdeksänvuotiaana. Rispektii.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hotelleista

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Suomessa - ei siinä makseta muusta kuin petivaatteiden laadusta ja siitä, miten huone ja hotelli on koristeltu. 3 tähteä suomessa on sama kuin 4,5 Lontoossa. Lontoossa 3 "tähden" hotelli on kamottava sumppu jonne ei haluaisi majoittaa vihollistakaan.

Vähän sama juttu Baltian pääkaupungeissa. Riippuu helvetisti maasta onko niillä tähdillä eroa, jossain se ero on siinä että juokseeko lattialla rotat, torakat vai muurahaiset.
Kerran vuodessa on aina työmatka

Kun olen itse maksava osapuoli, en mene kyllä noin kalliisiin paikkoihin ainakaan ihan vielä. Riippuu tietenkin tarjouksista ja sensellaisista seikoista.
Mikä ihmeen työmatka, sano suoraan vaan että menet sinne panetuttamaan ittees niille mustiaisille.
Kyllä se työntekokin siinä panetuttamisen ohessa sujuu.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Hotelleista

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Kerran vuodessa on aina työmatka

Kun olen itse maksava osapuoli, en mene kyllä noin kalliisiin paikkoihin ainakaan ihan vielä. Riippuu tietenkin tarjouksista ja sensellaisista seikoista.
Mikä ihmeen työmatka, sano suoraan vaan että menet sinne panetuttamaan ittees niille mustiaisille.
Kyllä se työntekokin siinä panetuttamisen ohessa sujuu.

Äääh sun kanssa, ei millään taas lämpee paitsi ehkä sieltä..mii laiks..

..ja laiks muuten eräästä toisesta skorpparistakin huolestuttvasti/n paljon, mut ehkä kandee vielä olla hiljakseen koska en yhteenkää naiseen paitsi mutsiini, ni luota!!

Muistakaa tämä miehet et vain äitiinne voitte ja kannattaa luottaa!!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Hotelleista

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

MarthaFocker kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Nyt kuule juksaat, nimittäin en ole väittänyt kyllä että olisin 26v, 27 v kyllä useinkin.

Ibizza oli v 88.
Ibizalla ryyppäämässä olit siis yhdeksänvuotiaana?
Kova jätkä. Ku mä ryyppäsin ekan kerran vasta 11-vuotiaana Lahes faijan pirtut, mut sä oot näköjään ollu pelimies jo yhdeksänvuotiaana. Rispektii.
Martti perkele en ole, ku mä vaan oon ja nautin..ai faijan pirtut, no ny hiffaan mix sullaki nuppi sekasin, jos et ole ottanut oikeita pilsuja aamulla zaks.
Vastaa Viestiin