Punttisalireeni

Yleinen lätinä jä kitinä

Reenaa, reenaa, että mahrut porukkaan!

päivittäin
1
2%
4-6 kertaa viikossa
4
9%
2-3 kertaa viikossa
12
27%
vähintäin kerta viikossa
3
7%
kausittain eli epäsäännöllisen säännöllisesti
8
18%
joskus ja jouluna
1
2%
ennen, en enää
7
16%
mielummin köytän itseni pihakoivuun
9
20%
magaheavydutyä eli tosimiehen horkkupuNppausta
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 45

Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Punttisalireeni

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Epäsäännöllisen säännöllisesti ja erittäin kausiluontoisesti valitettavasti..

Noin 1kk sitten aloitin taas liian pitkä tauon jälkeen liikkumisharrasteen, eli nyt on sit se kausi päällä.. :)

Käyn 3 krt/vko vesijuNpalla ja sen päälle vesikävelyy.. Myöhemmin tossa keväällä olin ajatellut, että 2 krt/vko riittäs tota ja jos alkas kuntosalilla sit käymään sen 2krt/vko kans. Jos tuohon pääsen niin olen jo kovasti tyytyväinen itseeni. Kaikki sen päälle olis sitten extraa ja vois olla extra tyytyväinen itseensä niillä viikoilla. On hyvä olla joskus extra tyytyväinen ja jos ei aseta rimaa ihan ylikorkeeksi niin sen saavuttaminen ei käy ylivoimaiseksi.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
killkill

Re: Punttisalireeni

Viesti Kirjoittaja killkill »

Feiz kirjoitti:Ei toi oo treenaaja. Toihan on URPO.
Itse asiassa kuvaus on aika osuva. Tosin nuo elämäntapa-POTARIT pesiytyvät yleensä yhdelle tai kahdelle salille ja tavallisen kuntoilijan on helppo valita treenipaikakseen miellyttävämpi ympäristö. Sitäpaitsi hauras miehinen itsetunto tankoon kasatuista säälittävän pienistä painoista ei kärsi tavallisten kuolevaisten keskuudessa niin paljon, kuin "jurassic parkissa", jossa karjahtelevat T-Rexit tekevät supersarjoja sadan kilon käsipainoilla :D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Punttisalireeni

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

4-6. Tosin vaihtelee tiettykii koulun aikataulujen mukaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumari

Re: Punttisalireeni

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Viimeiset 5kk 1,2krt/kk. Eipä ole pahemmin inspannut tehdä mitään kun ei täysillä saa vetää. Kellotan kuukauden päästä tämän topikin uudestaan, sitten tiedetään tahti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisalireeni

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

4kertaa per viikko. Ohjelma löytynee ikiliikkujat-ketjusta. Palautusjuoma menee reeninjälkeen, jotain Fastin mössöä on.

Pidän punttisalin ilmapiiristä, kovan treenin masokistisesta euforiasta, känsistä käsissä ja pakko sitä jollain on kroppaa tukea kun luuranka muistuttaa vaivaiskoivua.

En pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka juoksevat ympäriinsä pääsemättä mihinkään. Punttisali on meikäläisen urheilumuoto, olenhan punaniska.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Punttisalireeni

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä käyn kerran-pari viikossa ja oikeastaan ihan vain ollakseni rauhassa. Täysin omissa ajatuksissa ja pienessä hiessä. Paikkana vuosien takaisen kotini talonyhtiön kellari, jonne sain ns. jatkoluvan koska olen niin ihQ kiltti ja kaiken aina paikoilleen nätisti jättävä, luotettava mimmi (no joskus vähän treffailin yhtiön huoltomiestä, mutta silleen hetken vaan). Mulla tuo ei tosiaan ole "treenaamista", mutta kroppa ja pää tuntuu hyvältä jälkeenpäin ja se on se pointti. Eilen kävin sen verran soutelemassa ja reisiä levittelemässä, että tuntui saunaan meno tuon jälkeen palkinnolta. Ja en tosiaan ole ennen muksuakaan ollut kova salilla kävijä.
Kid

Re: Punttisalireeni

Viesti Kirjoittaja Kid »

Säännöllisen epäsäännöllisesti. Kun salille meen niin käyn sillä 3-5 kertaa viikossa. Näin ehkä pari kuukautta ja sit saattaapi tulla kuukauden tauko.. Kumma juttu, et vaikka tietää kuin hyvää se tekee, silti tauon jälkeen se alottaminen tuntuu pirun vaikeelta.
Eilen kävin taas tauon jälkeen ja nyt on paikat kipeet. Ehanaa.
Feiz

Re: Punttisalireeni

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Ei toi oo treenaaja. Toihan on URPO.
Itse asiassa kuvaus on aika osuva. Tosin nuo elämäntapa-POTARIT pesiytyvät yleensä yhdelle tai kahdelle salille ja tavallisen kuntoilijan on helppo valita treenipaikakseen miellyttävämpi ympäristö. Sitäpaitsi hauras miehinen itsetunto tankoon kasatuista säälittävän pienistä painoista ei kärsi tavallisten kuolevaisten keskuudessa niin paljon, kuin "jurassic parkissa", jossa karjahtelevat T-Rexit tekevät supersarjoja sadan kilon käsipainoilla :D
Salillahan ei saisi ikinä kiinnittää huomiota muiden treenaamiseen ja painoihin, MUTTA jos nyt vahingossa sivusilmällä huomaat jonkun tuplanneen sinun maksimipainot omaan VERRYTTELYsarjaan niin hoe mielessäsi suomalaista salikateusmantraa: "Vitun hormooni, vitun hormooni, vitun HORRRRMOOONI" Sen jälkeen taas hymyilyttää ja voi salin AINOANA naturaaliurheilijana jatkaa painojen kilistelyä. 8)

Vastasi itse 4-6 kertaa. Tällä hetkellä 4 kertaa ja kunnes reenikaverin muut urheilut menevät tauolle niin lisäämme viikkoannoksen 5 kertaan.

Sen verran pitää sanoa, että vasta nyt vuosien jälkeen huomaan olevani todella addiktoitunut kyseiseen touhuun, koska löysin treenin viisastenkiven syksyllä--> Ei alkomahoolia. Jumankauta kun on eri touhua treenata kun ei juo. Yksikin juomakerta saa viikon treenin pilalle, ehkä jopa kahden. Sitä uhrausta ei enää kovin helpolla tee.

Itselleni ei maistu yhtään juoksemiset sun muut aerobiset. Ainoa voisi olla uinti kun siinä on kilpaa joskus polskutellut, mutta ei huvita kiveksen vertaa lähteä yleisiin uimahalleihin tungokseen lillumaan.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Punttisalireeni

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

MarthaFocker kirjoitti:
jouska-setä kirjoitti:sehän on kait kans sitä reenailuu..eli päivittäin minäkin sitten juuh.
No kai sulla on sitten oikee käsi jo sen paksunen, että joudut pyytämään apua sen kynnyksen yli saamiseksi? Vai oletko vasenkätinen (=freak show) ?

"jouska-setä"..hetken meni ku kelasin et miten mun nimi on tollanen heh Martti ja Martin paksut tarpeet..ja joo kyl vasuri futaa kans ihan jees.
Ollaan vaan ja nautitaan
killkill

Re: Punttisalireeni

Viesti Kirjoittaja killkill »

Feiz kirjoitti:"Vitun hormooni, vitun hormooni, vitun HORRRRMOOONI" Sen jälkeen taas hymyilyttää ja voi salin AINOANA naturaaliurheilijana jatkaa painojen kilistelyä
Pidetään miälessä... vitn HORRRRRMOONI :D
ninnithequeen

Re: Punttisalireeni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En käy salilla. Jotenkin tylsää. Enkä mää siellä muitten edessä kehtais heiluakaan kyl :D
Mulle on ihan muut liikuntamuodot sopivempia, ihan jo muksunkin takia...Eli lenkkeily ja kotosalla juNppaaminen. Ja joskus ratsastuskin, oih, kun pääsis taas. Elppa, millos mennään?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Punttisalireeni

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Ja joskus ratsastuskin, oih, kun pääsis taas. Elppa, millos mennään?
Sit kun mä osaan.

Mut joo, jostain vois joskus varata jonkun maastojutskan, vaikka issikkatallilta.
The great club outshines the individual, always and forever.
hebuli

Re: Punttisalireeni

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:En käy salilla. Jotenkin tylsää. Enkä mää siellä muitten edessä kehtais heiluakaan kyl :D
Mulle on ihan muut liikuntamuodot sopivempia, ihan jo muksunkin takia...Eli lenkkeily ja kotosalla juNppaaminen. Ja joskus ratsastuskin, oih, kun pääsis taas. Elppa, millos mennään?
Mites lenkkeily ja ratsastus ovat helpompia (kuin salillakäynti) muksun kanssa? Juokseeko muksu vieressäsi kun lenkkeilet, vai työnnätkö sitä kottikärryissä? Monilla kaupallisilla saleilla on muksuparkki, sinne vaan muksut katsomaan videolta muumeja samalla kun äitee nostaa rautaa ylös. Ei kelpaa jälkikasvukaan enää tekosyyksi salikäynneiltä kieltäytymiseen.
hebuli

Re: Punttisalireeni

Viesti Kirjoittaja hebuli »

On tästä tullut mainittua useammassakin otteessa, mutta käyn (puntti)salilla aika tasantarkkaan kahtena päivänä viikossa töiden jälkeen. Tuntuu riittävän ihan hyvin, eikä homma ala maistua puulta parin kuukauden välein, kuten tuntuu helposti käyvän jos käy innokkaasti melkein joka päivä.

Aerobiset päivät ovat sitten erikseen, noihin punttitreenipäiviin ei sotketa ainakaan mitään kovin vaativaa aerobista treeniä muuta kuin enintään vähän lämmittelyksi. Jos jää mehuja joillekin aerobikeille tai muille hömpötyksille punttitreenin jälkeen, sehän ei kerro muuta kuin että punttittreeni on ollut kovin tehoton ja lepsu. :wink: Ne myös sotkevat palautumista ja treenien tehoa. Eri päivinä sitten lenkille, uimaan tms.
Vastaa Viestiin