Kevät

Yleinen lätinä jä kitinä
Elukka

Re: Kevät

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sais nyt ainakin toi talvi jo pikkuhiljaa loppua.
Liian matalat lämpötilat ja toi taivaalta variseva valkoinen töhnä aiheuttaa omakotiasujalle ihan kohtuuttoman paljon vaivaa. :|
bedlam

Re: Kevät

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kevät on vuodenajoista lempparini. Periaatteessahan se on kesän odottelua, mutta kun se kesä taas on minulle monasti liian kuuma.

Kun huomaa, että aamulla rappukäytävään astuessaan ei tarvitsekaan laittaa valoja päälle nähdäkseen. Ja että kuuden tunnin yöunet eivät enää tarkoitakaan silmien turvotusta ja migreeninsekaista työpäivää. Ja kun aamulla alkaa heräilemään valoon ennen kännykän piippausta.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Kevät

Viesti Kirjoittaja pix »

voi kun nuo lumet sulais äkkiä pois ja se kevät tulisi jo!
keväässä on parasta pikku purot ja leskenlehdet sekä kevään tuoksu (ja kyllä, olen kasvanut maalla), mutta kaikkein parasta on tuntea auringon lämpö ja luonnon herääminen..
varmaan turha mainita että rrrakastan kevättä!
ninnithequeen

Re: Kevät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt minua rupes ärsyttämään nuo lumihanget tuolla pihalla. Ja tuo pakkanen. Nyt on maaliskuu, pentele, ja maaliskuussa pitäisi olla jo se kevät!!! :evil:
ninnithequeen

Re: Kevät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jep. Juuri kun näytti hyvältä ja lumi oli näyttämässä sulamisen merkkejä; sieltähän sitä valkoista sontaa tulee lisää taivaan täydeltä :evil:
slam

Re: Kevät

Viesti Kirjoittaja slam »

Onhan se tulossa, mutta en kaipaa todellakaan moista aikaa. Hormoonit vain hyrisee ja panettaa entistä enemmän, mutta kuinka ollakaan! kun kelpaan! seuraksi! every day... not :(
slam

Re: Kevät

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:Jep. Juuri kun näytti hyvältä ja lumi oli näyttämässä sulamisen merkkejä; sieltähän sitä valkoista sontaa tulee lisää taivaan täydeltä :evil:
Saapi nyt vielä sataa lunta. Saat sen kevääs, kun on sen aika :)
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kevät

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Suvinen kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Mutta onhan keväässä ainakin Suomessa aivan ainutlaatuisen masentavakin vaihe (kuukausista julmin...).
Ei kevät ole mitään ilman tuota rujon rumaa kautta.

Kun kaikki on niin paljasta ja rumaa, valo on niin voimakasta että joka ikinen läikkä paljastuu - silloin maailma on parhaimmillaan.

Samasta syystä rakastan eniten aamuyön hetkiä juuri ennen auringonnousua.
On hiiskumattoman hiljaista, kaikki ovat horteessa, unessa, maailma odottaa heräämistä henki kurkussa.
Minä taidan olla enemmän syysihmisiä monessakin mielessä. Mutta kevään valossa on kyllä jotain läpitunkevaa. Minusta se vain on jotenkin niin kovaa valoa, että ikäänkuin naulaa paikalleen. Sellainen valo tarvitsee jotain pehmennystä, jotta voisi uskoa elämään ja siihen, että joku joskus herää siitä tilasta. Mutta kunhan ensimmäiset vihreydet pilkahtavat jostain esiin, niin pilkahduksen tuoma toivonkipinä riittää pehmentämään kevään valon vähemmän latistavaksi ja sitä kautta siedettävämmäksi. Sitä paitsi, huhtikuussa menee katupölyä silmiin ja kurkkuun ihan liikaa, jotta voisi nauttia mistään.

Aamuyöt ovat ihania, mutta vain kesäyöt. Mikään ei kuitenkaan vedä vertaa syyspäivän kirpeydelle merellä. Silloin kauneutta voi koskettaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
rontti24

Re: Kevät

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

ninnithequeen kirjoitti:Kaipaatko jo kevättä? no EN TOD!
Ja mitä siinä eniten? Ensimmäisiä narsisseja, valoa, lumien sulamista?
heh,ensimmäisistä NARSISTEISTA =P
Itse taidan odottaa eniten sitä, että pääsen taas puuhaamaan tuonne etupihalle. Nuo sisäkasvit kun eivät täällä pimeydessä viihdy :(
niin sä vai =P
Niin, ja jostain hassusta syystä innostun aina, kun näen kevään ensimmäisen kuivan asfaltin pätkän :D mä taas ku eka orava on jääny auton alle
Samalla tavalla kuin ensimmäisestä leskenlehdestäkin. Tai lintujen innostuneesta viserryksestä.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Kevät

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Kevät on jees. Panisin.
<3
rontti24

Re: Kevät

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

mä en ainakaan panis,taidan olla selibaatissa koko kevään ja kesän ja syksyn...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Kevät

Viesti Kirjoittaja HotPants »

rontti24 kirjoitti:mä en ainakaan panis,taidan olla selibaatissa koko kevään ja kesän ja syksyn...
:?: Miks? Tätä on aina pakko kysyy, jos kaikki ei duunaa seksiä kuten kuiteski pitäs.
<3
rontti24

Re: Kevät

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

mä oon niiiiin rasittavalla päällä etten kerro =P
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Kevät

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Okke! Indimiteettiä on kunnioitettava, tiiän. :)
<3
rontti24

Re: Kevät

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

mulle ihan se ja sama...kunnioitan vain veteraaneja =)
Vastaa Viestiin