Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Yleinen lätinä jä kitinä
sinkkumatti

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:En minä kyllä suuremmin tykkää tästä muodista, että farkun lahkeet kuuluvat saapikkaiden sisälle.
Ai helveetti juu. Alkoholin polttamat aivoni muistivat juuri viimelauantain bongaukset kallesta. Siellähän oli neidoilla bootseja jalassa ja lahkeet niiden sisässä... Kammottava muoti. Bootsit ja porkkanahousut. ei eie eie..
Dumari

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti: Joo, ja kesämökillä käytetyt asut ovat ihan luku sinänsä..
Siellä tulee käytettyä kaikista rakkaimpia vanhoja vaatteita, jotka ovat hiukan risoja tai muutenvaan kulahtaneita. Vanhoista vaatteista tulee muistoja mieleen ja mökillä on muutenkin kivaa, mii likes!

edit: ja sitten ei todellakaan tarvitse miettiä sopiiko mikäkin vaate minkä kanssa, kuten städissä joskus ulos lähtiessä joutuu tekemään.
Sannu

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Faghag kirjoitti:Minun mielestä goottipukeutuminen on tyylitöntä siksi, että se ei juurikaan sovi mihinkään muuhun tilaisuuteen kuin larppaamiseen. Gootti täydessä tällingissä maitokaupassa on huvittava näky. Kesähelteellä Tuska-festareilla pvc-muovissa hikoileva gootti on arkkiesimerkki säähän sopimattomasta pukeutumisesta. :-D
Joo nyt kyllä räväytän d-duurin komppikitarasta. Mä en jotenkin myöskään ole löytänyt itsestäni sisäistä goottia. Mun mielestä maitotiskilla haahuilevat gootit ovat nimenomaan huvittava näky. Ehkä olen vain kapeakatseinen ja vanhanaikainen, mutta jotenkin tuollainen vaatteilla huomionherättäminen on vaivaannuttavaa...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti: edit: ja sitten ei todellakaan tarvitse miettiä sopiiko mikäkin vaate minkä kanssa, kuten städissä joskus ulos lähtiessä joutuu tekemään.
Joo, ja sitten kun käy kyläkaupassa ne rytkyt päällä, luulee olevansa ihan sairaan hyvännäköinen joka tapauksessa. Koska on KAUPUNGISTA.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti: En minä kyllä suuremmin tykkää tästä muodista, että farkun lahkeet kuuluvat saapikkaiden sisälle. En todellakaan kaipaa paluutta yhdeksänkymmentäluvulle asiassa, mutta ehkä vähitellen taivun. Tyhmältä se nayttää kuitenkin.
Mä olen kertaalleen saanut haniseltani kuulla tavastani tunkea college-paidan (samoin kuin minkä tahansa muunkin paidan) helma housunvyötärön sisään. :oops:
AarneAnkka

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tämä on vain henkilökohtaista eikä mainstreamia, mutta jostain syystä en pidä sellaisista muodottomista topatusta sametista tehdyistä hatuista joita jotkut naiset mielellään pitävät, ja jotka ovat heidän itsensä mielestään kauhean söpöjä. Minusta ne näyttävät lähinnä pöhköiltä, kuin päähän painettu muovailuvahamöykky.

Vähän huonot esimerkkikuvat, mutta suunnilleen tällainen:

KuvaKuva

Älkää kysykö miksi näin on. En tiedä.
sinkkumatti

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

AarneAnkka kirjoitti:Älkää kysykö miksi näin on. En tiedä.
:P minä taas pidän vasemmanpuolesta hattunsa kanssa hyvin suloisena ilmestyksenä.
AarneAnkka

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

sinkkumatti kirjoitti: :P minä taas pidän vasemmanpuolesta hattunsa kanssa hyvin suloisena ilmestyksenä.
Hänellä on sentään hattu vielä suhteellisen järkevästi päässä. Yleensä tuollainen möykkyhattu on painettuna niin syvälle päähän että silmät hädin tuskin näkyvät.
RolloTomasi

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Faghag kirjoitti:Minun mielestä goottipukeutuminen on tyylitöntä siksi, että se ei juurikaan sovi mihinkään muuhun tilaisuuteen kuin larppaamiseen.
Minusta goottipukeutuminen puolestaan on älyttömän tyylikästä ja seksikästä. Ja sopii paljon muuhunkin kuin larppaamiseen. Esimerkiksi veren juomiseen elävältä uhrilta tai treffeille Päättömän ratsumiehen kanssa.
Dumari

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti: edit: ja sitten ei todellakaan tarvitse miettiä sopiiko mikäkin vaate minkä kanssa, kuten städissä joskus ulos lähtiessä joutuu tekemään.
Joo, ja sitten kun käy kyläkaupassa ne rytkyt päällä, luulee olevansa ihan sairaan hyvännäköinen joka tapauksessa. Koska on KAUPUNGISTA.
Sori, nyt meni juna ohi ja lujaa. Miten se kaupungista maalle tuleminen vaikuttaa vaatteiden muotiarvoon? Vai tarkoititko että itse luulee näyttävänsä paremmalta? Mä en luule, enkä esitä pahemmin mitään jos menen kyläkauppaan, joskin saatan vaihtaa kalansuomuihin liatut housut toisiin.... jos jaksan :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:Sori, nyt meni juna ohi ja lujaa. Miten se kaupungista maalle tuleminen vaikuttaa vaatteiden muotiarvoon? Vai tarkoititko että itse luulee näyttävänsä paremmalta? Mä en luule, enkä esitä pahemmin mitään jos menen kyläkauppaan, joskin saatan vaihtaa kalansuomuihin liatut housut toisiin.... jos jaksan :D
´

Joo, nimenomaan että itse luulee näyttävänsä paremmalta. Minä ainakin luulen. Tai siis tiedän. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elukka kirjoitti:
Lolita kirjoitti: En minä kyllä suuremmin tykkää tästä muodista, että farkun lahkeet kuuluvat saapikkaiden sisälle. En todellakaan kaipaa paluutta yhdeksänkymmentäluvulle asiassa, mutta ehkä vähitellen taivun. Tyhmältä se nayttää kuitenkin.
Mä olen kertaalleen saanut haniseltani kuulla tavastani tunkea college-paidan (samoin kuin minkä tahansa muunkin paidan) helma housunvyötärön sisään. :oops:
Älä välitä, mun eksä teki ihan samoin ja mä rakastin sitä. Samoin Mervi rakastaa Mattia, vaikka Matti paidanhelma housujen sisällä vielä lyökin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti: Joo, nimenomaan että itse luulee näyttävänsä paremmalta. Minä ainakin luulen. Tai siis tiedän. :wink:
Minäkin joskus luulin että Helsingin ulkopuolella pukeudutaan vain tuulipukuihin, mutta d´oh!

Muistan kyllä elävästi yhtenä juhannusaamuna kun kaveri käveri meni älyttömässä aamugänässä kymmenen aikaan kyläkauppaan pukeutuneena lantsareihin, boksereihin ja sadetakkiin. Parkkiksella hän vetäsi vesimelonin naaman, kusi ruusupuskaan ja avasi oluen.

edit: se oli sitä kuuminta håttia :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
Muistan kyllä elävästi yhtenä juhannusaamuna kun kaveri käveri meni älyttömässä aamugänässä kymmenen aikaan kyläkauppaan pukeutuneena lantsareihin, boksereihin ja sadetakkiin. Parkkiksella hän vetäsi vesimelonin naaman, kusi ruusupuskaan ja avasi oluen.

edit: se oli sitä kuuminta håttia :D
On ihan luonnollista seurustella vain hyvännäköisten ihmisten kanssa.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti: edit: se oli sitä kuuminta håttia :D
On ihan luonnollista seurustella vain hyvännäköisten ihmisten kanssa.
Viddu, nainen! En nyt taas tajua sua yhtään. Missään kohtaa tarinassa en puhunut seukkailusta mitään, niin mistäs sä sen yhtäkkiä nykäsit esiin?
Eikä siellä ollut yhtään naista mukana, yllättäen tuollaista sikailua ei olisi hyväksytty olleskaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti: edit: se oli sitä kuuminta håttia :D
On ihan luonnollista seurustella vain hyvännäköisten ihmisten kanssa.
Viddu, nainen! En nyt taas tajua sua yhtään. Missään kohtaa tarinassa en puhunut seukkailusta mitään, niin mistäs sä sen yhtäkkiä nykäsit esiin?
Eikä siellä ollut yhtään naista mukana, yllättäen tuollaista sikailua ei olisi hyväksytty olleskaan.
Tarkoitin nyt seurustelua ihan kanssakäymismielessä! Mut hei, ei siinä miesten välisessä sellaisessakaan seurustelussa ole mitään pahaa!
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti: Tarkoitin nyt seurustelua ihan kanssakäymismielessä! Mut hei, ei siinä miesten välisessä sellaisessakaan seurustelussa ole mitään pahaa!
Jaa, itse käytän seurustelu-sanaa vain jos ollaan jossain "hienommassa" tilanteessa, jolloin puhutaan asioista ja pidetään jonkin sortin dialogia pystyssä.

Olenhan mä kavereiden kanssa jatkuvasti, mutta sitä kutsun hengailuksi justiinsa edellämainitun konfliktin ehkäisemiseksi. Hassu oot :D
hermine

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Lolita kirjoitti:Tuli vielä tämmöinenkin aiheesta mieleen: Kuinka moni teistä uskaltaa pukeutua omasta mielestään mukavasti tai oman persoonallisen tyylin mukaisesti, tai jopa ruman tyylittömästi, vaikka tietää, että muiden mielestä on tyylitön, epäseksikäs ja karmaiseva.
Tunnustan..tosin nykyään vähän rajoittuneesti, en esim. enää tahdo kertaakaan nolata vanhempiani liikkumalla näiden seurassa tai sukulaisten nähden jossain kamalissa rääsyissä kun niitä se oikeasti hävettää. Mut kavereitten seurassa tykkään pukeutumisvitseistä.

Yllättäen oon muuten huomannut, että baarissa mulla käy aina paras flaksi sellaiset karmeat paksut, kulahtaneet, harmaat villahousut jalassa (talvella mukavuutta). Siis ihan silleen näkyvillä hameen alla. En tajua mihin tuo perustuu.
Lolita kirjoitti:Minä rakasta rumia ja tyylittömiä vaatteita ja kenkiä sopivina annoksina!
Niin minäkin. Välillä kotona ollessani laitan tahallaan (tietyllä tyylillä kuitenkin, esim. pukeutumiskoodi "navettapiika") mahdollisimmat rumat vaatteet päälle. Siitä vaan saa jotain kieroutunutta nautintoa. Rumuudessa on oma estetiikkansa...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hermine kirjoitti: Niin minäkin. Välillä kotona ollessani laitan tahallaan (tietyllä tyylillä kuitenkin, esim. pukeutumiskoodi "navettapiika") mahdollisimmat rumat vaatteet päälle. Siitä vaan saa jotain kieroutunutta nautintoa. Rumuudessa on oma estetiikkansa...
Siitä saa sellaista nautintoa, että enpäs pukeudu niin kuin te haluaisitte tai odotatte minun pukeutuvan, vaan pukeudun juuri niin kuin haluan. Se on vapauttavaa.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Naurettava isottelu bannien kiertämisellä.
Armoton
Kitisijä
Viestit: 10
Liittynyt: 22.02.2006 14:56

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Armoton »

hebuli kirjoitti:Gattaca.
Totta, uskon olevani ruma ja epäseksikäs kun niin moni kertoo. Paitsi ne naiset jotka himoaa minua.
Elukka kirjoitti:Naurettava isottelu bannien kiertämisellä.
Liian helppoa amatöörillekin, arvaan helposti tukittavissa. Ei mitään ylpeiltävää.
No Mercy For The Wicked
Faghag

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

sinkkumatti kirjoitti:
Lolita kirjoitti:En minä kyllä suuremmin tykkää tästä muodista, että farkun lahkeet kuuluvat saapikkaiden sisälle.
Ai helveetti juu. Alkoholin polttamat aivoni muistivat juuri viimelauantain bongaukset kallesta. Siellähän oli neidoilla bootseja jalassa ja lahkeet niiden sisässä... Kammottava muoti. Bootsit ja porkkanahousut. ei eie eie..
Kiitos, matti :) Just mietin miten pukeutuisin seuraavaa Kalle-reissua varten. Nyt tiedän: pillifarkut reilusti bootsin varteen ja sitten jalalla komiasti Suomi-baarin pöydillä. A vot!! :-D
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tämä nyt menee vähän ohi topikin, mutta tuli mieleen, kun Folio sanoi ihmisten negatiivisesta asenteesta vaaleanpunaista kohtaan - pari vuotta sitten oli koulussa samalla kurssilla söpö tyttö, jolla oli kaikki vaaleanpunaista: silmälasin sangat, penaali, vaatteet, reppu.. hiuksia ei sentään ollut vaaleanpunaiseksi värjätty. Mä tykkäsin.
Nyt penikseni on fantastinen!
tonttu

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kittys kirjoitti: Miks kaula pitää peittää?
No jos on niiq ihqsti imutellut poika/tyttöystistä ja sit vähä sen kaulaaki, ni sit niiq on saattanu tulla fritsui junou!!??!+1 Ni sen takii. :lol:
Vastaa Viestiin