Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Yleinen lätinä jä kitinä
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Eihän tässä kohta uskalla tulla enää mihinkään miittiin, kun on tyylitön ja mauttoman näköinen...
Sulla jos jollakin on oma tyylisi. Sitä kannatan.
Kikkelis kokkelis.
RolloTomasi

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

epakohteliaisuus ja epaystavallisyys
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Rupesin juuri kuvittelemaan Lolitaa omissa (niin saakelin tyylikkäissä, heh) vaatteissani. Kamala ajatus. Ottakaamme siis yhdet jokaisen henkilökohtaiselle tyylille!
Kikkelis kokkelis.
Starflare

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:Eihän tässä kohta uskalla tulla enää mihinkään miittiin, kun on tyylitön ja mauttoman näköinen...
Mulle tuli ihan sama ajatus.
ninnithequeen

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä mäkin käyttäisin samanlaisia ihkuja minihameita ja saappaita ja sukkiksia kuin Lolitakin, jos mulla olisi yhtä ihanat, pitkät sääret....Mun päällä vastaavat olisivat lähinnä koomisia :roll:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Kyllä mäkin käyttäisin samanlaisia ihkuja minihameita ja saappaita ja sukkiksia kuin Lolitakin, jos mulla olisi yhtä ihanat, pitkät sääret....Mun päällä vastaavat olisivat lähinnä koomisia :roll:
Mä en ehkä käyttäisi, mutta Lolitalle ne sopii. Mä saattaisin käyttää jotain vastaavaa makkarin puolella vaihtelun vuoksi, jos joskus meinaan ehtisin ajatella seksivaatteita ennen kuin paneskelu alkaa. :wink:

Ja todella toivon, että en ole loukannut ketään mainitsemalla mielestäni tyylittömiä vaatteita tms. Loppujen lopuksi minulle on aika sama, miten ihmiset pukeutuvat ja moni tyyli, jota välillä pidän hirveänä tai mauttomana, voi olla ihan viehättävä mukavan ihmisen päällä. Ja joskus joku mukahirveä tyyli on todella mielenkiintoinen ja mehukas. Enkä todellakaan kuvittele, että kaikki osaisivat arvostaa ööh, beigeä kashmir-villatakkiani, helmistä puhumattakaan.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

EveryWoman kirjoitti:Lähtökohtaisesti tyylitöntä ja rumaa ei ole oikeastaan mikään. Paitsi liika seksikkyys, joka on sekä tyylitöntä että rumaa. Liialla seksikkyydellä tarkoitan äärimmäistä sukupuolista eksplisiittisyyttä, eli äärikireää, ääriavaraa, äärikiiltävää ja mahdollisimman huomiotaherättäviä värejä. Eroottisuus sen sijaan liittyy monellakin tavalla kauneuteen.
Hmm. Taidan itse asiassa allekirjoittaa tuon ekan lauseen, mutta en tuota paitsi-sanalla alkavaa. Mietin tässä nimittäin eräitäkin nimeltä mainitsemattomia kulttuureja, joissa naiset ja miehet hyppivät koko lailla puolialasti tiukoissa pikkutamineissa jo pelkästään säästä johtuen. On mielenkiintoista nähdä, kuinka luonnollisesti he suhtautuvat siihen. Toisaalta, välillä tuntuu, että tuollaisissa kulttuureissa seksiä on tosi paljon pinnalla, mutta pinnan alla ei juuri mitään. Täällä taas on päällisin puolin aika siveää menoa, mutta pinnan alta löytyy vaikka mitä kinkyä. Ja silti, jos näkisin unelmieni pikku-ukon vatkaamassa lanteitaan napaan asti auki olevassa paidassa, niin suunta olisi aivan selvä eli sänky.

Muistelen tässä ensimmäistä Brasilian reissuani, kun kaverini kauhisteli sitä, että kävin heidän pihasuihkussaan (ketään ei ollut kotona ja pihan ympärillä oli aita) alasti, vaikka rannalla ihmiset kävelivät postimerkin kokoisissa bikineissä. Oli se uskallettua se.
Kikkelis kokkelis.
RolloTomasi

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

nyt paallani on musta poolo, mustat reisitaskuhousut ja mustat nauhattomat nahkakengat. se ei mielestani ole tyylikasta eika epatyylikasta, vaan tyylin ulkopuolella oleva, turvallisen huomiotaherattamaton vaatetus.

vaatteiden valinnalla on kai muutamia perusteita. vaatteiden tulee olla kaytannolliset (siksi paksupohjaiset vaelluskengat ovat hyva valinta, olivat tyylikkaita tai ei), olla erottamatta niiden kantajaa taustasta, ja suojata kantajaa ulkomaailmaa vastaan niin fyysisesti kuin psyykkisesti (siksi heti kun rikastun, vaihdan mustaan pukuun).
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

RolloTomasi kirjoitti:nyt paallani on musta poolo, mustat reisitaskuhousut ja mustat nauhattomat nahkakengat (...) heti kun rikastun, vaihdan mustaan pukuun.
Siis tuo avatar-kuva on oikeasti sinun kuvasi? :shock:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Keikaus kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Lähtökohtaisesti tyylitöntä ja rumaa ei ole oikeastaan mikään. Paitsi liika seksikkyys, joka on sekä tyylitöntä että rumaa. Liialla seksikkyydellä tarkoitan äärimmäistä sukupuolista eksplisiittisyyttä, eli äärikireää, ääriavaraa, äärikiiltävää ja mahdollisimman huomiotaherättäviä värejä. Eroottisuus sen sijaan liittyy monellakin tavalla kauneuteen.
Hmm. Taidan itse asiassa allekirjoittaa tuon ekan lauseen, mutta en tuota paitsi-sanalla alkavaa. Mietin tässä nimittäin eräitäkin nimeltä mainitsemattomia kulttuureja, joissa naiset ja miehet hyppivät koko lailla puolialasti tiukoissa pikkutamineissa jo pelkästään säästä johtuen. On mielenkiintoista nähdä, kuinka luonnollisesti he suhtautuvat siihen.
Seksikkyydellä en viitannut luonnolliseen alastomuuteen vaan keinotekoiseen provosointiin.
jos näkisin unelmieni pikku-ukon vatkaamassa lanteitaan napaan asti auki olevassa paidassa, niin suunta olisi aivan selvä eli sänky
Jos paita olisi laadukasta materiaalia ja vastapainona olisi pitkät suorat housut ja siistit kengät, määrittelisin asun eroottiseksi - pvc:stä tehdyllä paidalla neonvärisiin leopardistringeihin yhdistettynä taas seksikkääksi. Yli vietynä seksikkyys ei ole tyylikästä eikä kaunista, vaikka yleistä kopulaatiohalukkuutta herättäisikin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ääh, kyllä te tiedätte, että mä vitsailin enkä kerjää mitään vakuutteluja pukeutumistyylistäni. Aika harva lopultakin on nähnyt mut ihan tavisvaatteissa arjen kunniaksi.

Paljon voisi jutella yksittäisiä rumia ja tyylittömiä vaatteita ja värejä ja asioita, mutta sitten kun sen saman tyylittömän vaatekappaleen näkee jonkun sellaisen päällä, jonka tyyliin se kuuluu kuin rusinat pullaan, se rumuus onkin muuttunut joksikin muuksi. Ajatelkaamme EW:n karmeaa nahkaliiviä, en voisi kuvitella sen sopivan kenenkään muun ylle kuin EW:n eikä varmaan edes näytä omituiselta. Karmeasta tulee jotain muuta. Eipä sitä kai voi sitten tuomita asioita kuin omalla kohdallaan. Minä en esimerkiksi voi sietää valkoisia alusvaatteita ja teini-iässä, kun Levikset olivat kuuminta hottia ja muita farkkuja ei kukaan pitänyt, kieltäydyin koskemastakaan moisiin. Ja kehtaan vielä ihmetellä, miksi yläasteella kiusattiin...

Nyt menen esittelemään arkityyliäni Tikkurilaan shoppailun merkeissä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Ääh, kyllä te tiedätte, että mä vitsailin enkä kerjää mitään vakuutteluja pukeutumistyylistäni. Aika harva lopultakin on nähnyt mut ihan tavisvaatteissa arjen kunniaksi.

Paljon voisi jutella yksittäisiä rumia ja tyylittömiä vaatteita ja värejä ja asioita, mutta sitten kun sen saman tyylittömän vaatekappaleen näkee jonkun sellaisen päällä, jonka tyyliin se kuuluu kuin rusinat pullaan, se rumuus onkin muuttunut joksikin muuksi. Ajatelkaamme EW:n karmeaa nahkaliiviä, en voisi kuvitella sen sopivan kenenkään muun ylle kuin EW:n eikä varmaan edes näytä omituiselta. Karmeasta tulee jotain muuta. Eipä sitä kai voi sitten tuomita asioita kuin omalla kohdallaan. Minä en esimerkiksi voi sietää valkoisia alusvaatteita ja teini-iässä, kun Levikset olivat kuuminta hottia ja muita farkkuja ei kukaan pitänyt, kieltäydyin koskemastakaan moisiin. Ja kehtaan vielä ihmetellä, miksi yläasteella kiusattiin...

Nyt menen esittelemään arkityyliäni Tikkurilaan shoppailun merkeissä.
Näinpä näin.

Perhana, voi siis olla, että sinäkin pukeudut arkena kashmir-neuleeseen ja kiedot joutsenkaulasi ympärille helminauhan..

Valkoiset alusvaatteet. Minä tykkään kyllä niistäkin. Tykkään kyllä beigeistäkin alusvaatteista, kunhan ne eivät ole mummomallistoa. Leviksistä en ole tykännyt vähään aikaan, mutta ehkä rupean taas tykkäämään. Ainakin niistä uudemmista malleista.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pöh, tuli kaksi kertaa. Eli tuplaorkku.
Viimeksi muokannut Keikaus, 21.02.2006 16:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
RolloTomasi

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

urpiainen kirjoitti:Siis tuo avatar-kuva on oikeasti sinun kuvasi? :shock:
Aivan, minahan siina olen. :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

RolloTomasi kirjoitti: vaatteiden valinnalla on kai muutamia perusteita. vaatteiden tulee olla kaytannolliset (siksi paksupohjaiset vaelluskengat ovat hyva valinta, olivat tyylikkaita tai ei), olla erottamatta niiden kantajaa taustasta, ja suojata kantajaa ulkomaailmaa vastaan niin fyysisesti kuin psyykkisesti (siksi heti kun rikastun, vaihdan mustaan pukuun).
Ei paksupohjaisissa vaelluskengissä ole mitään, kuten ei joissain korokepohjissakaan... Aina löytyy poikkeuksia sääntöihin!
Kikkelis kokkelis.
RolloTomasi

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Keikaus kirjoitti:
Ei paksupohjaisissa vaelluskengissä ole mitään, kuten ei joissain korokepohjissakaan... Aina löytyy poikkeuksia sääntöihin!
Nyt pitaisi enaa vain tietaa, mika on korokepohja. :roll:
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 21.02.2006 16:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Lolita kirjoitti:Ajatelkaamme EW:n karmeaa nahkaliiviä, en voisi kuvitella sen sopivan kenenkään muun ylle kuin EW:n eikä varmaan edes näytä omituiselta.
No kyllä se monen mielestä sangen omituiselta näyttää, mutta sen luen ihmettelijöiden ongelmaksi. Lisäksi voin aina vedota heidän estetiikantajunsa kehittymättömyyteen, koska harva (= ei kukaan) ihmettelijöistä on perehtynyt esteettisiin kysymyksiin vuosia, kuten itse olen. Ja näyttää kieltä perään! :D
Karmeasta tulee jotain muuta.
Kauneus on kontekstisidonnaista, kuten karmeuskin.
Eipä sitä kai voi sitten tuomita asioita kuin omalla kohdallaan.
Vain omalla kohdallaan ja lisäksi vain sillä hetkellä. Minäkin kykenen keksimään vaikka mitä hirvityksiä, joita en juuri nyt suostuisi päälleni pukemaan. Tiedän kuitenkin kokemuksesta, että viiden vuoden kuluttua saatan olla aivan lääpälläni samoihin riepuihin. Ajan kuluessa kontekstit ja mieltymykset muuttuvat. Yleensä juuri siitä kaikkein vihatuimmasta jutusta tulee palvontaobjekti myöhemmin. Jään siis odottelemaan neonvärien paluuta vaatekaappiini (yök!!!).
hermine

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja hermine »

sinkkumatti kirjoitti:
kid kirjoitti:No höh. Just tommonen paita on kiva kun se piilottaa pömppömasun.
Höpsistä. Tuo paita piilottaa pömppömasun yhtä hyvin, kuin sissiteltta jäähallin.
Oikeastaan nuo "äitiystopit" vaan korostavat pömppömassua, koska yleensä niitä käyttävät ainoastaan sellaiset ihmiset, joiden vartalossa ainoa hyvä kohta on tissit (joten ne täytyy saada esille ja peittää mahdollisimman paljon kaikesta muusta). Eli väistämättä sieltä poimutuksen alta löytyy pömppä, mielikuvituksen varaan jää vain, että millainen.

Mä en kauheasti tykkää sellaisesta mitäänsanomattomasta beige/pastelli -opiskelijatyttötyylistä (ks. esim Kultakatriinamainos bussipysäkillä missä on se tyttö ja poika). Eli vaaleansiniset farkut, haalea neulepaita ja ei-minkäänvärisiksi värjätyt hiukset ponnarilla sekä kymmentä eri meikkituotetta naamassa mutta näkymättöminä sävyinä. Tää on siis kuitenkin eri asia kuin matematiikanopiskelijatyyli, pastelliopiskelijat panostavat paljonkin ulkonäköönsä toisin kuin nörtit (joiden hiukset ovat ihan luonnollista maantienharmaata ja kasvot oikeasti meikittömät), mutta tekevät sen täysin samantekevällä tavalla. Ennemmin vaikka rohkeaa tyylittömyyttä, olisi jotain katseltavaa sentään. Kyllä siitä oudosta tyylittömyydestä muotoutuu aikaa myöten se ihan oma ja hieno tyyli, kun vaan tarpeeksi kokeilee.

Bilettämään lähtiesään pastelliopiskelijat käyttävät juurikin noita äitiystoppeja...ja sit korkkarit niitten mitäänsanomattomien farkkujen kanssa. Toisaalta mulla ei kyllä ole yhtään varaa arvostella kun itse usein raahaudun yliopistolle suunnilleen sen näköisenä kuin olisin lehtikeräyslaatikosta herännyt.
Exsat

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Elukka kirjoitti: Noi teiniXien suosimat turkispuudelipampulat farkun lahkeissa on aika hoopon näköisiä kanssa.
Siis mitkä??

Mun työsuhdeteineillä on jotain turkispampuloita kengissään, mutta housuissa en ole nähnyt niitä kenelläkään.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vaola kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Muistelen tässä ensimmäistä Brasilian reissuani, kun kaverini kauhisteli sitä, että kävin heidän pihasuihkussaan (ketään ei ollut kotona ja pihan ympärillä oli aita) alasti, vaikka rannalla ihmiset kävelivät postimerkin kokoisissa bikineissä. Oli se uskallettua se.
Me taas kerran vietettiin porukalla saunailtaa poikaystävän kaverin ja hänen venäläisen tyttöystävänsä seurassa. Kaikki muut saunoivat alasti, mutta tällä venäläisellä tytöllä oli yllään bikinit. Mutta ne bikinit olivatkin sellaiset naruvempeleet, että en ole koskaan (siis KOSKAAN) törmännyt suomalaisilla rannoilla sellaisiin. Ihan kivan näköistä kyl... :wink:
Voitko kuvitella, että mun mielestä sekasaunat on teeskentelyn huippu... Teeskennellään, ettei vastakkaisen sukupuolen vartalot kiinnosta. Tai en tiedä, tarviiko teeskennellä. Miksi mulle tulee sekasaunoista mieleen vain orgioiden esileikit. Ihan ookoo siihen tarkoitukseen, mutta muuten vähän ehkä ei. Ja kuitenkin voisin mennä, jos en muuten, niin tsekkaamaan, ketä kiinnostaa mun kuppikoko ja se kuinka hän kiinnostuksensa peittelee.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Varmasti itsekin teen pukeutumisessani välillä ylilyöntejä ja totaaliasia virheliikkuja mutta siitä huolimatta listaan muutamia:
(Jotkut näistä on mainittu jo aiemminkin)

- Mustat sukkahousut kesällä. Niin ei vain kuulu pukeutua
- Sukkahousut hyvin pitkälti muutenkin. Ovat kaikenlisäksi useimmiten epämukavat ja epäkäytännölliset.
- Liian lyhyet farkut tai muut housut talvella. Kesällä ok, kun ei ole sukkia ja kengätkin on keveämmät.
- Talvitakissa sellainen tyyliltään pehmolelun turkkimainen ”karva” –kaulus. Jotkut pidemmät karvahärpäkkeet joihinkin tiettyihin takkeihin kyllä sopivat
- Perseeseen uppoavat liian tiukat housut
- Housujen vyötärön yli näkyvät pikkuhousut, erityisesti stringit. Tätä näkee ihan liikaa erityisesti ravintoloissa naisten istuessa muuten niin huolitellun näköisenä kuitenkin perseen ollessa käytännössä paljaana (miesten mieleen varmasti, en epäile)
- Liian pienten rintaliivien aiheuttamat ns. tuplatissit (yritin etsiä selventävää kuvaa mutta en löytänyt)
- Tennissukat
- Toppahousut / tuulipuvun housut / verkkahousut jne. yhdistettyinä korkkareihin / avokkaisiin jne.
- Polvissa asti roikkuvat lökäpöksyt
- Näkyvä raja siinä missä meikkivoide /puuteri loppuu ja oma iho alkaa (miksi yleensäkään pitää käyttää niin räikeästi omasta ihosta poikkeavaa sävyä)
- Miehillä (lähes) napaan asti auki napitettu paita ja sieltä rönsyävät hikiset rintakarvat.
- Liiallinen humalatila

Jatkan listaa myöhemmin jos katson aiheelliseksi.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Korppi

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja Korppi »

Mielestäni tyylitöntä, epäseksikästä ja rumaa on se,
* kun vanhalla naisella on aivan blondatut hiukset, helvetisti pinkkiä huulipunaa ja sinistä luomiväriä.
* kun jätkät roikottaa housuja niin, että persvako näkyy.
* kun nuorella gimmalla on pakkasilmalla pikkiriikkiset vaatekappaleet päällä.
tonttu

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

No siis tuli tässä mieleen, että semmonen jenkkakahvat-löllömaha yhdistelmä survottuna lantiomallin farkkuihin ja napapaitaan on aika järkyttävä. Ja näitä näkee töissä tuolla baareissa yllättävän usein.
Itsekin omaan pienen en-niin-litteän massun, eikä tulisi mieleenkään laittaa napapaitaa.
1108

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Itsekin omaan pienen en-niin-litteän massun.
Ihan söpö se on.
ninnithequeen

Re: Mikä on mielestäsi tyylitöntä, epäseksikästä tai rumaa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tonttu kirjoitti:No siis tuli tässä mieleen, että semmonen jenkkakahvat-löllömaha yhdistelmä survottuna lantiomallin farkkuihin ja napapaitaan on aika järkyttävä. Ja näitä näkee töissä tuolla baareissa yllättävän usein.
Itsekin omaan pienen en-niin-litteän massun, eikä tulisi mieleenkään laittaa napapaitaa.
Samikset!
Mä en käsitä pulleita teinityttöjä, jotka luulevat näyttävänsä ilmeisesti hurjan hottiksilla jenkkakahvat farkuista tursuten :laatta:

Ja mistä nämä skinipojat ovat keksineet sen muodin, että farkkujen pitää olla n. 10 cm liian lyhyet? Siihen vielä kolme numeroa liian isot maiharikengät ja kolme numeroa liian pieni pilottirotsi. Ziisös...
Vastaa Viestiin