Tärkein ihminen elämässä

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kuka se sinulle on?
Miten tuo henkilö on ansainnut sen kaikkein tärkeimmän arvon/roolin? Vai tarvitseeko ihmisen jollain keinoin ansaita sitä, että on jollekin se tärkein...?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Geetzu

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ei näköjään tarvitse ansaita yhtään mitään. Tytär.
ninnithequeen

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tyttäreni. Tarvitseeko perustella?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja martza »

Poikani ja tyttäreni. Enkä perustele.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
killkill

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja killkill »

Minä itte, pappilan musta sika.
nypari

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mulla lienee asiat hyvin, koska lapsettomana voin sanoa, että tärkeimpiä ihmisiä on monta.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Olen itsekäs ja ajattelen olevani itse elämäni tärkein ihminen.
Jos minulla olisi lapsi/lapsia, menisi tuo itseni edelle.
Jos omaa itseään ei saisi sanoa tässä tilanteessa, todennäköisesti voisin todeta oman äitini olevan elämäni tärkein. Tämä olisi kyllä erittäin vaikeaa sanoa ääneen ja tuon jos sanoo, sisältäise se paljon anteeksiantoa erilaisista asioista äitiäni kohtaan... :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Patz

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Patz »

mustaenkeli kirjoitti:Olen itsekäs ja ajattelen olevani itse elämäni tärkein ihminen.
Jos minulla olisi lapsi/lapsia, menisi tuo itseni edelle.
Jos omaa itseään ei saisi sanoa tässä tilanteessa, todennäköisesti voisin todeta oman äitini olevan elämäni tärkein. Tämä olisi kyllä erittäin vaikeaa sanoa ääneen ja tuon jos sanoo, sisältäise se paljon anteeksiantoa erilaisista asioista äitiäni kohtaan... :?
Tätä komppaan 100%
1108

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vastaan vaarini, äidin puolelta, tältä sotasankarilta sain ryhtiä elämääni.
Vastaan isäni, hän opetti minut ampumaan, kalastamaan ja metsästämään. Ja tämän lisäksi rakentamaan.
Vastaan äitini, hän opetti minut huolehtimaan läheisistäni
Vastaan siskoni, ämmä opetti minut vittuilemaan
Vastaan veljeni, hän opetti minut jarruttamaan (vaikkakin tuloksena oli sairaalareissu...)
Dumari

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Veli.
sinkkumatti

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Tuleva vaimo.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä olen elämäni tärkein ihminen. Äiti taitaa olla kakkossijalla, vaikka sen tunnustaminen onkin vaikeaa kaiken menneen valossa. Äiti on tuki ja turva ja veli on huolenpidon ja hössötyksen kohde nro 1. Isäkin on tärkeä. Ja hyväparas kaveri, jolle voi kertoa kaiken.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Avohaniseni :h:
Yksi niistä todella harvoista ihmisistä, jotka todella ymmärtävät minua. KeskustelukuNppaneista parhain. seksistä nyt sitten puhumattkaan :mrgreen:
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Think »

Voisin tietysti sanoa itsenikin, mutta toisaalta hän voisi olla joku ystävistäni. Etenkin kaksi heistä on todellisesti ansainnut paikkansa elämäni tärkeimpänä/tärkeimpinä ihmisinä. Molemmat äärimmäisen hienoja ihmisiä ja edustavat ehdottomasti sitä kaikkea hyvää jota tämä maa päällään kantaa.
Ovela kuin orgasmi
hermine

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja hermine »

Siskoni, rehellisesti sanottuna jos hän kuolisi en tiedä miten voisin elää. Kun on ihan pikkuisesta kasvanut yhdessä jonkun kanssa, juuri siskon kanssa ensimmäisenä jaettu kaikki tärkeät asiat aina, tuntuu että itsestäkin lähtisi liian iso pala jos häntä ei olisi. Varmasti suurin osa elämäni muistoista on tällä hetkellä sellaisia, etten voi jakaa niitä kenenkään muun kanssa (vanhempana tietysti tuo painopiste muuttuu, kun suurin osa muistoistakin on kertynyt ajalta kotoamuuton jälkeen). Ei se periaatteesa mitään ole tehnyt tuon asemansa ansaitakseen, ollaan aika erilaisia ihmisinäkin eikä tosiaan kaikesta samaa mieltä, mutta ilman toisiamme olisimme molemmat kasvaneet ihan toisiksi ihmisiksi kuin mitä nyt olemme.

Samalla tuo kaikista rakkain ihminen on aiheuttanut minulle elämässäni myös kaikista eniten sekä huolta, surua että ärtymystäkin.
tonttu

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Äitini, isäni ja siskoni. Ja tuleva aviomieheni.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja tuike »

Poika. Ja äiti.
Muut tulevat kaukana perässä.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Äiti, isä ja pikkusisko (joka on myös paras ystäväni).
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja brona »

Äippä. Uranainen, joka kasvatti mut yksin ja jolle voi kertoa mitä tahansa. Äiti on kova jätkä ja ainoa ihminen, joka saa mut kiehumaan raivosta alle sekunnissa.

Molemmat enoni. Mun lapsuuden kivijalat, auktoriteetit ja miehen mallit.

Mummu. Äidin äiti, hoiti mua äidin opiskellessa ja lomien aikana. Opetti leipomaan, kutomaan ja ompelemaan kuten äitikin.

Paras kaverini. Soulmate.
...
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Canine »

Mieheni. Ehdottomasti. :h:
Not only is life a bitch, it has puppies
AarneAnkka

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Varmaan siskoni. Mutta on minulle hyvin tärkeitä ihmisiä useampiakin.

Minun pitäisi oppia pitämään itseänikin itselleni tärkeämpänä kuin nyt. Voi pilata ihmissuhteetkin, jos pistää itseään aivan liikaa likoon ja kuluttaa itsensä loppuun, olen alkanut tajuta.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Ehkä niitä tärkeitä ja läheisiä ihmisiä ei olisi, jos kykenisin asettamaan heidät tärkeysjärjestykseen...

Poikaystävä?
Perhe?
22 vuotta kestänyt syvä ja rakas ystävyyssuhde?
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Kittys

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kääpiöt :h: , perhe; oma ja siskon, mummi ja muut "läheiset". Niin ja hyvät ystävät. Muulla ei niin väliä.

Lapsen takia vois tehä ihan mitä vaan. Kuolla tai sahatuttaa päänsä irti. Se riittää.
Faghag

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Listaisin elämääni eniten vaikuttaneiksi ihmisiksi kaikki kusipäiset ja luonnevikaiset yksilöt, joita olen tavannut niin vapaa-aikana kuin työelämässä, sillä he ovat omalla järkyttävällä esimerkillään näyttäneet minulle millaiseksi ihmiseksi EI KANNATA kehittyä.

Erkoismaininnan saavat kaikki minua vähätelleet henkilöt, joiden uskonpuute kykyihini ovat saaneet minut aina ylittämään itseni ja näyttämään epäilijöille närhen munat.
Avatar
Voyageur
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 101
Liittynyt: 12.10.2005 21:14
Paikkakunta: Ivalo

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Voyageur »

Absolutely mun broidi, kun se vaan on niin fiksu ja hassu pöllöilijä.
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
Vastaa Viestiin