Tärkein ihminen elämässä

Yleinen lätinä jä kitinä
RolloTomasi

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ainoa olio, jonka olemassaolosta voin olla varma.
Kid

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Kid »

Äiti, se on mun tuki ja turva. Oisin varmaan tappanu itteni teininä jos mun äiti ei ois semmonen ku on. Rakas.
Nussu jakaa toki ekan sijan.
Kittys

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Faghag kirjoitti:Erkoismaininnan saavat kaikki minua vähätelleet henkilöt, joiden uskonpuute kykyihini ovat saaneet minut aina ylittämään itseni ja näyttämään epäilijöille närhen munat.
Tollasesta kerää vaan lisäpotkua! :jee:
Bliss

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Poikani. Ei perusteluja.
Pojan isä myös.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Äiti ja siskot. Ilman äitiä en todennäköisesti olisi selvinnyt mm. yhdestä elämäni vaikeimmasta ajasta niinkin tyydyttävästi kuin selvisin. Se oli ihan korvaamaton! Ja on. Se vaan on niin viisas. Ja mukava. Ja huippu. Ja rento. Mut silti äiti. Ei mikään kaveri. Vanhempi pikkusiskoistani on paras kaverini, ja asui jo Oulussa kun muutin tänne 7v sitten, sekin oli ihan korvaamaton silloin, ja yhä on. Toinen sisko on kans ihan oma persoonansa, sopiva sekoitus mua ja äitiä.. huipputyyppi siis, heh. En kyllä tiedä mitä tekisin ilman näitä kolmea akkaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

sinkkumatti kirjoitti:Tuleva vaimo.
Niin miullakin. (ei siun tuleva vaimo - kaiketi.)

Opetti että parisuhde ja yhdessäolo toisen ihmisen kanssa voi olla sellainen, joka korvaa kaikki muut puutteet. (paitsi kahvia, tupakkaa ja olutta, mutta se nyt on itsestäänselvää)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Angita

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Angita »

Vielä reilu viikko sitten olisin vastannut tähän toisin. Nyt sanon, että isä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tuli hirveä olo kun luin vastauksenne. En pysty itse nimeämään ketään. Tärkeitä ihmisiä on, tietenkin, mutta että tärkein??

En voi nimetä ketään. Ahdistavaa. Minun elämässäni ei ole sitä kaikkein tärkeintä ihmistä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja brona »

LillyMunster kirjoitti:En voi nimetä ketään. Ahdistavaa. Minun elämässäni ei ole sitä kaikkein tärkeintä ihmistä.
Sinä itse?
...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

brona kirjoitti:
Sinä itse?
Joskus yritin ajatella niin, mutta... Ei. En arvosta itseäni niin paljon.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja brona »

LillyMunster kirjoitti:Joskus yritin ajatella niin, mutta... Ei. En arvosta itseäni niin paljon.
Mikset? Musta on ihan tervettä narsismia sanoa itselleen aina välillä, että on hyvä tyyppi ihan sellaisenaan. Pystyy sitten suhtautumaan muihinkin ihmisiin leppoisammin.
...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Äh, huono päivä. Huomenna olen varmaan leppoisampi.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja brona »

LillyMunster kirjoitti:Äh, huono päivä.
:paijaa:
...
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

LillyMunster kirjoitti:Tuli hirveä olo kun luin vastauksenne. En pysty itse nimeämään ketään. Tärkeitä ihmisiä on, tietenkin, mutta että tärkein??

En voi nimetä ketään. Ahdistavaa. Minun elämässäni ei ole sitä kaikkein tärkeintä ihmistä.
Mua taas alkoi ahdistamaan kun aloin ajatella, että olisi oikeasti pakko laittaa ne tärkeimmät ihmiset johonkin "paremmuus" järjestykseen. En halua laittaa!! Vaikka joissain tapauksissa pystyisinkin.

Perhe on tärkeä, pieni osa sukua on tärkeää, jotkut ystävistäni ovat tärkeitä.. lisäksi on ihmisiä jotka ovat merkittäviä elämässäni, jotkut ovat sekä tärkeitä että merkittäviä. Toivon, että jonain päivänä minulla on myös puoliso (ja mahdollisesti omia lapsia) jota saan pitää tärkeinä ja jotka myös pitävät minua tärkeänä (ja merkittävänä).
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Sannu

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Sannu »

irmelianneli kirjoitti:Äiti ja siskot. Ilman äitiä en todennäköisesti olisi selvinnyt mm. yhdestä elämäni vaikeimmasta ajasta niinkin tyydyttävästi kuin selvisin. Se oli ihan korvaamaton! Ja on. Se vaan on niin viisas. Ja mukava. Ja huippu. Ja rento. Mut silti äiti. Ei mikään kaveri. Vanhempi pikkusiskoistani on paras kaverini, ja asui jo Oulussa kun muutin tänne 7v sitten, sekin oli ihan korvaamaton silloin, ja yhä on. Toinen sisko on kans ihan oma persoonansa, sopiva sekoitus mua ja äitiä.. huipputyyppi siis, heh. En kyllä tiedä mitä tekisin ilman näitä kolmea akkaa.
Meillä on taas yksi yhteinen samanlainen asia: Kaksi siskoa eli naisvoittoinen perhe! :yo:
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja mölli »

Minä ja sen jälkeen tällä hetkellä äiti sit tulee lähisuku ja sen jälkeen muu suku.
Kingi I
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sannu kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Äiti ja siskot. Ilman äitiä en todennäköisesti olisi selvinnyt mm. yhdestä elämäni vaikeimmasta ajasta niinkin tyydyttävästi kuin selvisin. Se oli ihan korvaamaton! Ja on. Se vaan on niin viisas. Ja mukava. Ja huippu. Ja rento. Mut silti äiti. Ei mikään kaveri. Vanhempi pikkusiskoistani on paras kaverini, ja asui jo Oulussa kun muutin tänne 7v sitten, sekin oli ihan korvaamaton silloin, ja yhä on. Toinen sisko on kans ihan oma persoonansa, sopiva sekoitus mua ja äitiä.. huipputyyppi siis, heh. En kyllä tiedä mitä tekisin ilman näitä kolmea akkaa.
Meillä on taas yksi yhteinen samanlainen asia: Kaksi siskoa eli naisvoittoinen perhe! :yo:
Jes! Meillähän näitä riittää :) Paitsi että nuo siskot eivät ole keskenään sukua mutta ei sitä lasketa.
Noriyumi

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Perheeni ja ystäväni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Minä, äiti (vaikka välillä ajattelenkin toisin..), paras ystäväni, pikkusisareni. Heihin turvaan ison ja pienen hädän (ei kakkahätä hihi) hetkellä. Kahdelle jälkimmäiselle voin kertoa ihan mitä vaan, joten he ovat mielenterveyteni tukipilari.
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Numero 1.
Ärrä
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 13.12.2005 15:27

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Ärrä »

Pitkäaikaisin lapsuudenystäväni.

Se ehdottomuushan se lienee mikä hälle ansaitsee tuon ykkössijan, menee jopa vanhempien ohi. Menee kaveruus kuulemma (muiden mielestä) melkeen homoksi :roll:
swirl

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ehdottomasti mieheni. Sisarukset ja äiskä ovat myös todella tärkeitä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:Ehdottomasti mieheni. Sisarukset ja äiskä ovat myös todella tärkeitä.
IhQuu! Sä olet takas! :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Filovirus

Re: Tärkein ihminen elämässä

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Laittamatta tärkeysjärjestykseen, koska periaatteessa ovat samalla viivalla, vain eri tavoin. : Mies, äiti, isoveli, kaksi parasta ystävääni, minä itse.
Vastaa Viestiin