Sisäsiisti kämppätoveri?

Yleinen lätinä jä kitinä
slam

Sisäsiisti kämppätoveri?

Viesti Kirjoittaja slam »

Kahdessa huushollissa, joissa vieraillut olen nähnyt alivuokralaisia. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä aihepiiristä? Joudun ilmeisesti 9000 eurova maksamaan taloyhtiölle, ja sitten saan asua vuokralla kohtuullisen halpaan hintaan ja samalla voin ostaa käNpää itselleni, jos jaksan.

Kait sen vuokran saisi revittyä selkänahastaan ja ei ole edes paha vuokramäärä, mutta aina mukavampaahan sitä rahaa olisi sijoittaa muuhunkin kuin asumiseen, joten en sulkisi missään tapauksessa pois alivuokralaisen hommaamista, kun mahdollisesti joutuisin pitämään autoakin :P Ja maksamaan sen aiheuttamat kulut.

Eli voisin vuokrata privaatin peräkamarin, jonne on mahdollisesti jäämässä parisänky. Sen saa toki hävittää, pieniä + polttaa pois... XD. :lol:

Ihanteita toisen asujan suhteen:

-hiljainen
-ei syljeskele parvekkeelta tai kuse ja heittele pulloja sieltä alas
-ei sotke seiniä
-kunnioittaa naapureita
-tupakoimaton (maksimassiin 1-3 tupakkaa päivässä)

-Itselläni tulee olemaan ainakin jossakin vaiheessa useampi polkupyörä ilmeisesti parvekkeelle mahtuvat.
-Haisen välillä hieman hieltä ja saatan napata asiallisesti muutaman kaljan, mutta en aiheuta häiriötä.
-Peseydyn useammin kuin ennen :D ja oksennan ämpäriin vain kerran vuodessa...

Hyvä yhteiskemia olisi plussaa tietysti, vaikka eihän minulle puhua tarvitse...
Leilah

Re: Sisäsiisti kämppätoveri?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

slam kirjoitti: -Itselläni tulee olemaan ainakin jossakin vaiheessa useampi polkupyörä ilmeisesti parvekkeelle mahtuvat.
-Haisen välillä hieman hieltä ja saatan napata asiallisesti muutaman kaljan, mutta en aiheuta häiriötä.
-Peseydyn useammin kuin ennen :D ja oksennan ämpäriin vain kerran vuodessa...

Hyvä yhteiskemia olisi plussaa tietysti, vaikka eihän minulle puhua tarvitse...
Ihanan rehellinen kuvaus itsestä ja elämäntavoista, kuin deitti-ilmoitus! Jos tarve vaatisi, niin voisin yrittää sinulle alivuokralle. Minä kyllä puhuisin sinulle ja esittelisin keskeneräisiä neuletöitä...
slam

Re: Sisäsiisti kämppätoveri?

Viesti Kirjoittaja slam »

Leilah kirjoitti: Ihanan rehellinen kuvaus itsestä ja elämäntavoista, kuin deitti-ilmoitus! Jos tarve vaatisi, niin voisin yrittää sinulle alivuokralle. Minä kyllä puhuisin sinulle ja esittelisin keskeneräisiä neuletöitä...
Kunhan vain pystyisit pitämään ne neuletyöt omana tietonasi. :lol: Ensi töikseni keitän itselleni kaurapuuron ja sitten puhdistan pyörän rattaita vanhalla lakanasta revityllä suikaleella. Voishan tuon jälkimmäisen tehdä tietysti ulkonakin. Olishan se ehkä kiusallisempaa, jos nainen olisi samassa huushollissa kuin platoninen miesyksilö, mutta pärjäisin varmasti sellaisenkin kanssa, kunhan on siveyden sipuli eikä koskettele minua tai näyttäydy paljastetuin rinnuksin. :lol:

Läppä sikseen... Ei kaiketi ihmisen sukupuolella ole merkitystä ja hänen harrastuksillaan, kunhan ne eivät ylitä sietorajaani. Olen itse aika rauhallinen kämpillä ja kuuntelen musiikkia very hiljaa ja makailen tv;een ääressä puolittain unessa. Toivoisin toiselta asukkaalta samanmoisia mieltymyksiä arkipäivisin.

Kait sen vuokran saan revittyä selkänahastani, mutta jäisihän sitä rahaa 200 sataa muuhunkin elämiseen, jos olisi puolet siitä maksava ihminen samassa huushollissa. Onhan se vähän liian iso kämppä (saunoineen), mutta samanverran se kunnan vuokrakaksio maksaa täällä Ylöjärvelläkin (yksiöitä ei edes löydy pahemmin) ja onhan sijaintipaikka ihan luxorna vrt. näihin seutuihin ja ei tuohon hintaan saa tuollaista vuokralle kovin äkkiä samalta seudulta.
slam

Re: Sisäsiisti kämppätoveri?

Viesti Kirjoittaja slam »

Jos en löydä työtä, niin asuntokin saattaa haaveeksi jäädä. Saisi nyt löytyä se työpaikka. Haluan sen asunnon, mikä olisi tarjolla! Kunnalla on ollut asutohakemus vetämässä vuoden verran, mjutta hiljaista on ollut, vaikka lupasivat hoitaa asiaa mahd. pian.

MjuT Työtä nyt jostakin! Hmm? Kehtaisikohan noista paikoista kysellä, missä on ollut työssä. 12 tunnin työ ei kiinnosta, mutta ehkä kesäksi. hmm. :roll:

Ajoin ruokaa niin intensiivisesti, että puuautoilu jäi syrjään. Ne soittelivat lähinnä minulle sieltä, ja kyselivät olenko vapaalla. Loppui siihen, kun minua käskettiin kyselemään sieltäpäin töitä eli eivät enää ehdotelleen... Silloin oli ruoka-ajoa ihan tarpeeksi, että ei oikein edes jaksanutkaan kysellä lisää työtä.

Marraskuussa sitten pitkään sairaslomalla ollut kaveri palasi ruoka-auton rattiin, mikä oli itselleni oikeastaan suuri helpotus. Aloin oleen jo kohtuullisen burn out koko touhuun ja samaan reittiin. Samalla viikolla koppasin jakelu-autopaikan, mutta se oli aika rajua puurtamista, kun olin niin kohtuu burn aut...

Oli mukava viettää pitkään vapaata ja mielellään jatkaisikin, mjutta rahaa tarttisi... ja siksi töitä :P
Vastaa Viestiin