Mihin matkalle?

Yleinen lätinä jä kitinä
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Matkustan kohta Romaniaan. Se on mukavaa. Siellä voi olla vilkasliikkeisiä tummia pikku-ukkoja ja lintuinfluenssaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Keikaus kirjoitti:Matkustan kohta Romaniaan. Se on mukavaa. Siellä voi olla vilkasliikkeisiä tummia pikku-ukkoja ja lintuinfluenssaa.
Kiertelin Romaniassa kesällä 2004. Hienoja paikkoja paljonkin, mutta ehkä huikein kokemus oli kun laskeuduimme muutaman päivän vuoristovaelluksen jälkeen Transsilvanialaiseen (onko Draculan lisäksi Frank N Furter kotoisin täältä?) maaseutulaaksoon. Se oli kuin olisi kävellyt suoraan vanhaan suomifilmiin. Ihmiset nostelivat käsin heinää seipäille, maalaiskylien teillä ja pelloilla hevosvankkurit olivat paljon yleisempiä kuin autot tai traktorit, ja muutenkin oli aika epätodellinen olo. Ystävälliset ihmiset tarjosivat mielellään kärrykyydin väsyneille vaeltajille, vaikka mitään yhteistä kieltä ei ollut. Ja sitten tämän agraarimuseon tulisi liittyä EU:hun ensi vuonna...
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Haemaeraemies kirjoitti:Jossain vaiheessa Amsterdam ja Hollantia muutenkin,kesällä ois hieno käydä tanssaamassa viikon festareilla vapaamielisessä portugalissa.
Vapaamielinen Portugali my ass. No joo, jos oman ensimmäisen serkkunsa kanssa seurustelu on vapaamielistä niin sitten. Ai niin, ja homofobisten juttujen kovaan ääneen julistaminen työtilanteessa. No, tarkoitit varmaan vapaamielisyydellä jotain muuta.

Portugalilaiset ovat masentuneita ja melankolisia ihmisiä, jotka vaikuttavat siltä, kuin ei kannattaisi yrittää, kun mikään ei onnistu kuitenkaan. Ei ainakaan yhtä hyvin kuin naapurimaa Espanjassa. Taitaa vähän maan kaukainen suuruus painaa nykysuorituksia. No okei, ei siellä nyt niin masentavaa ollut, ihan kivaa ja mielenkiintoista. Mielenkiintoista oli myös se, että kun kysyin junassa matkalla Lissaboniin junassa olevilta ihmisiltä, että kuinka monta ihmistä Lissabonissa asuu, vastaus oli että tosi monta.

Brona kertoi, että Portugalissa nauretaan lihaville ihmisille.

Silti, kaikesta tästä huolimatta voisin hyvinkin matkustaa Portugaliin uudestaan ja vaikka vähän tarkistaa luulojani.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Nimitz kirjoitti: Juu, edullinen on. Onko SASin tarjous?
KLM:n tarjous, mutta lennän KLM:llä ainoastaan damiin saakka. Sieltä Chicagoon sitten Southwestillä.
Nimitz kirjoitti: Itse sain (pari vuotta sitten) myös ~400€ menopaluun Chicagoon. Punkattiin silloin Sheraton hotellissa siinä joen rannalla ja sekin järjestyi sika halvalla. :D
Mäkin sain järkättyä hotellin kohtalaisen halvalla. Kyllä sitä oikeesti voi säästää aika paljonkin, kun näkee vaivaa eri lentoyhtiöiden ja hotellien vertailussa.
Nimitz kirjoitti: Hyvää matkaa. :yo:
Kiitos paljon :D
En olekaan koskaan aikaisemmin käynyt USA:ssa, joten odotan matkaa innolla, vaikken sikäläistä kulttuuria fanitakaan.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti:kesällä täytyisi keritä paitsi vaeltamaan Lappiin, niin myös ihmettelemään Saksaan (kunhan ne potkupallokisat siellä loppuvat). Jostain syystä en nimittäin koskaan ole käynyt Saksassa, vaikka maa minua suuresti kiinnostaakin. Nyt olen järjestämässä kesäkaudelle pariakin työmatkaa maahan, ja niiden yhteydessä onnistunee toivottavasti lomailu ja vierailu saksalaisten ystävieni luona.
Lennot Muncheniin varattu: viikko nahkahousujen ja mursuviiksien seassa. Ja pallokisatkin ovat vielä käynnissä. Toivottavasti onnistuu vetäytyä vuorille edes osaksi aikaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Olisi kiva matkustaa.
Viimeksi muokannut Keikaus, 26.04.2006 23:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Runkkis

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Keikaus kirjoitti:Vihjailen kainosti, että myyn SAS:n 500 euron matkalahjakortin 400 eukalla...
Voimassaoloaika?
Noriyumi

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Viime vuoden puolella olin oikea matkakoiruli ja matkasin toiselle puolelle Euroopan laitaa, Amerikkaan ja vielä Aasian itäkolkille. Seuraava matka taitaa olla ihan vain Tukholmaan, mutta vaihtelua sekin :)
sinkkumatti

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

98 päivää kesäloman alkuun...


Bulgarian Sunny Beachille kahden viikon matka hotelleineen ja lentoineen alle 700 euroa.. Kuka lähtee?
Patz

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja Patz »

sinkkumatti kirjoitti:Bulgarian Sunny Beachille kahden viikon matka hotelleineen ja lentoineen alle 700 euroa.. Kuka lähtee?
No kun noin nätisti pyydät ja kerran maksatkin niin voisinhan mä vaikka lähtee :mrgreen:
sinkkumatti

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Patz kirjoitti:No kun noin nätisti pyydät ja kerran maksatkin niin voisinhan mä vaikka lähtee
Korjaus edelliseen. Rikkaat rotukoirien omistajat ja uudessa rivarissa asuvat maksavat köyhien kaupunkilaisten matkat.


Mut toi aikas halpa. Taidanpas aloittaa rekrykampanjan velipojasta...
Nowaysis

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Dont mean to rain on your parade, mutta eikö tuo ole aika kaamea turistihelvetti? Siis riippuu mistä kukin tykkää, mutta tuolla ei kuulemma oikeasti ole mitään paikallista, palvelun taso surkea, yhtä rakennustyömaata koko alue? Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta näin olen itseni antanut ymmärtää.

Siis Sunny Beach ja vastaavat.
sinkkumatti

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Nowaysis kirjoitti:Dont mean to rain on your parade,
Pal mahdollista, mutta missä halvassa kohteessa sitten ei olisi turisteja paljon?

http://www.iltalehti.fi/tsau/matkakohte ... each.shtml
Patz

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja Patz »

sinkkumatti kirjoitti:Korjaus edelliseen. Rikkaat rotukoirien omistajat ja uudessa rivarissa asuvat maksavat köyhien kaupunkilaisten matkat.
No hitto. Ehkä mun pitää vaan odottaa syksyyn asti kun firma kustantaa mut viikoks Espanjaan...
Exsat

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Sunnybeach on aika kamala paikka. Samaan hintaan pääsee myös muualle Bulgariaan, ja varmasti hieman miellyttävämpiä kohteitakin on tarjolla. Itse olin toissakesänä Nessebarissa, muutaman kilometrin päässä Sunnybeachilta. Jonain biletyskohteena se ehkä menisi, tai ihan vaan rantalomana, mutta muutoin ei kyllä kummallakaan kohteella ollut mitään erityistä annettavaa.
sinkkumatti

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Exsat kirjoitti:Sunnybeach on aika kamala paikka.
Tjaa. Mä olen taas saanut kahdelta duunikaverilta ihan toisenlaista infoa. Mutta eipä kyllä 700 euron matkan hinnalla voi mitään varsinaista luxusta odottaakkaan.
safi

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja safi »

sinkkumatti kirjoitti:luxusta
Niin ja kun vielä hieman pitemmälle mietitään, niin paskaakos sillä kohteella niin väliä. Kunhan löytyy niitä kauniita ja mielellään jakkupukuun pukeutuvia paikallisia naikkosia seuraksi.
sinkkumatti

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

safi kirjoitti: Kunhan löytyy niitä kauniita ja mielellään jakkupukuun pukeutuvia paikallisia naikkosia seuraksi.
Kauniita kyllä, mutta ei jakkupukua kiitos. Jakkupuvut on kammottavia.
Exsat

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

No niitä naisia siellä on, sellaisia anorektisen näköisiä kaikki paikalliset. Ja pukeutuvat todella naisellisesti. Ja kalja on halpaa, ruoka tosin ei kovin kummoista. Kyllä sä ehkä viihtyisit siellä.
sinkkumatti

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Exsat kirjoitti:pukeutuvat todella naisellisesti. Ja kalja on halpaa,

Kyllä sä ehkä viihtyisit siellä.
:mrgreen: Gimme 5!
Kid

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja Kid »

sinkkumatti kirjoitti: Bulgarian Sunny Beachille kahden viikon matka hotelleineen ja lentoineen alle 700 euroa.. Kuka lähtee?
Millon lähet? Toukokuussa meiltä löytyy matkoja kuule 4 tähden htl 619€ kaks viikkoo :cheer:
sinkkumatti

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Kid kirjoitti:Millon lähet? Toukokuussa meiltä löytyy matkoja kuule 4 tähden htl 619€ kaks viikkoo
Mites heinäkuussa, het alusta?
Kid

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja Kid »

sinkkumatti kirjoitti: Mites heinäkuussa, het alusta?
Esim.3.7 lähdölle edullisin 659€ se kaks viikkoo. Tosin siihen ei kuulu aamiaista.
~Tätimatkatoimistotäti~
Nowaysis

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Kyllä 700e vie jo melko monenlaiselle lomalle, riippuu edelleen mitä hakee :)
Ok, pidättäydyn avautumasta aiheesta enempää.
sinkkumatti

Re: Mihin matkalle?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Nowaysis kirjoitti:Kyllä 700e vie jo melko monenlaiselle lomalle, riippuu edelleen mitä hakee
Kerro kerro. Sitä vartenhan tämä ketju on!
Vastaa Viestiin