rontista tulee isä

Yleinen lätinä jä kitinä
rontti24

rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

jooh,eli tänne saa vanhaa kunnon ronttia onnitella tulevasta isyydestä ensi syksynä
slam

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja slam »

Miehen työ. Oon kans yrittänyt sorkkia sinne suuntaan, mutta äpärää ei ole kotiin kannettu :)
rontti24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

onhan se hienoa kyllä,paras asia mitä mulle on tapahtunu.tosin tän tulevan äitin kans on vähän sukset ristissä...mutta mä kannan vastuuni,onhan se kuitenkin munkin lapsi jota mä rakastan ylikaiken (niinkuin myös sitä naista)
slam

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja slam »

rontti24 kirjoitti:sukset ristissä...
En tiedä nainen on sellainen otus, että se on aina sukset ristissä. En yleistä, mutta sellaisia kokemuksia omaan. (maine mother ja muut) Useampien miesten kanssa pystyy sentään keskustelemaan.
rontti24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

tosin en kyllä kiellä sitä etteikö myös mussaolis syytä...ehkäpä suurimmaksi osin...
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

rontti24 kirjoitti:onhan se kuitenkin munkin lapsi
Onneksi olkoon, munkki!
"I want you to get excited about your life."
rontti24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

Hallusinaatio kirjoitti: Onneksi olkoon, munkki!
kiitos,oli se jo aikakin =)
MarthaFocker

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Sitä aina yrityksiltä tivataan yhteiskuntavastuuta, mutta
tässä kohtaa yhteiskuntavastuu pitäisi ehkä laajentaa koskemaan myös yksilöitä.
Mies, sterilisoi itsesi ennen kuin se on liian myöhäistä.
rontti24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

joopajoo
MarthaFocker

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

rontti24 kirjoitti:joopajoo
Hyvin sanottu siellä takana.
rontti24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

mitä säkin katkeroitunu pieni ihminen siinä vittuilet jos et saa omaa lasta aikaseks?
MarthaFocker

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

rontti24 kirjoitti:mitä säkin katkeroitunu pieni ihminen siinä vittuilet jos et saa omaa lasta aikaseks?
Ei lasta ei paskaa.
Nyyh kuule. Tarvii olla tollee ilkee, et mä oon hedelmätön.
Oon vaan niin kateellinen. ANTEEKSI ANTEEKSI!!!!1
Ja ummettaakin vielä. Arvaa kuule miltä tuntuu ku otan vaan kamaa sisään, mutta mitään ei tu ulos? Miettikää miltä musta tuntuu...

En halunnut vittuilla, eikä tämä liity mitenkään siihen, että olet mielestäni koko palstan typerin kirjoittaja.
Olen vain niin katkera ja kateellinen.
Anteeeeeksiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....
slam

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja slam »

[quote="MarthaFocker"][/quote]

Olet varsinainen törkyturpa. Pitäisköhän noit sun leukoi hieman säätää... beibi, että kaikki mölyt ei tule ulos. Ja olisi tarkoitus sinne sanallinen kyrpänikin saada mahtumaan. 8)
MarthaFocker

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

slam kirjoitti:
Olet varsinainen törkyturpa. Pitäisköhän noit sun leukoi hieman säätää... beibi, että kaikki mölyt ei tule ulos. Ja olisi tarkoitus sinne sanallinen kyrpänikin saada mahtumaan. 8)
No hei beibi. Jos sinä sanot minulle, että pitäisi pitää mölyjä mahassa, niin jo mahtaa se sanallinen kyrpäsi olla mittava kun suodattamisen jälkeenkin pystyt tuottamaan keskimääräisesti 16 viestiä päivässä. Alan ihan epäillä, että liekö se mahtuvan suuhuni, vaikka se oman nyrkin nieleekin.

Mutta ei siinä mitään. Rontti se tuottaa 44 viestiä ekana päivänä. Se on jotain se. Unohtui sanoa, tervetuloa takaisin. Oli ikävä.
rontti24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

MarthaFocker kirjoitti: En halunnut vittuilla, eikä tämä liity mitenkään siihen, että olet mielestäni koko palstan typerin kirjoittaja.
Olen vain niin katkera ja kateellinen.
Anteeeeeksiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....

hahhahhahhahaaa...paljonpa mua kiinnostaa mitä tollanen sekasikiö on musta mieltä.sulla nyt ei varmasti ole mtn muuta elämää ku yrittää provoilla jotain.mitä vitun väliä sillä on mitä paskaa mä täällä jauhan,eiks nää foorumit oo just sitä varten?kai sitä ny perkele saa ilmottaa vanhoille tutuille että mitä mun elämässä on tapahtunu viime aikoina?ota se sit millä tyylillä otat,susta paljonpa väliä on mun elämässä...en ees antais,vaik oisin eläny puuttees viimeset 5päivää...
slam

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja slam »

MarthaFocker kirjoitti:
No hei beibi.
No. Hej, beeba. Oli mukavaa vetää sinua takaapäin sanallisesti tänään shätissä. Nautin siitä suuresti. Kirjallinen pimpulasi tuntui oivalliselta munaani vasten. Tehkäämme se uudelleen.
Enthu

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja Enthu »

åhå,onnea Rontti :cheer:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Enthu kirjoitti:åhå,onnea Rontti :cheer:
Katsoin aluksi että tuo siun allekirjoitus kuului tuohon viestiin, ajattelin että olipa osuvaa. =D

Onnea miunkin puolesta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
RolloTomasi

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Onnea, toivottavasti kaikki menee hyvin.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja HotPants »

rontti24 kirjoitti:onhan se hienoa kyllä,paras asia mitä mulle on tapahtunu.tosin tän tulevan äitin kans on vähän sukset ristissä..
Onneks olkoon, jäbä!

Suxet ristissä? Meikkis vinksaa: se on pelästyny tosta situationista ja sillon fiilikset pinnassa, siis ihan jo sen lisäks jos teillä on ollu jotain kärhämää viä välillänne. Kandeis jutskata sen kaa kunnolla ja sanoo, että oot megessä. Tiätty jos ei haluu että oot megessä, niin eri sanat sitte. Jotain rauhottavaa any case.

Shrink is in da house. Again.
<3
MarthaFocker

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

rontti24 kirjoitti:

hahhahhahhahaaa...paljonpa mua kiinnostaa mitä tollanen sekasikiö on musta mieltä.sulla nyt ei varmasti ole mtn muuta elämää ku yrittää provoilla jotain.mitä vitun väliä sillä on mitä paskaa mä täällä jauhan,eiks nää foorumit oo just sitä varten?kai sitä ny perkele saa ilmottaa vanhoille tutuille että mitä mun elämässä on tapahtunu viime aikoina?ota se sit millä tyylillä otat,susta paljonpa väliä on mun elämässä...
Ei olekaan muuta elämää.
Ei sillä olekaan väliä, mutta tulipahan nyt selväksi ettemme pidä toisistamme. Ihan vain muistutukseksi.
en ees antais,vaik oisin eläny puuttees viimeset 5päivää...
Tämä oli ilmeisen merkityksellistä tässä yhteydessä.
Kylläpä nyt harmittaa. Just kun meinasin kysyä, että voisitko siittää minutkin. No ei sitten... Dämed.
Exsat

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja Exsat »

rontti24 kirjoitti:en ees antais,vaik oisin eläny puuttees viimeset 5päivää...
Siis kokonaiset viis päivää? Voiko sellaisen jälkeen vielä oikeasti selvitä hengissä? :shock: Jotain realismia noihin kirjoituksiin hei, ei tuollaista kukaan usko.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

slam kirjoitti:Kirjallinen pimpulasi tuntui oivalliselta munaani vasten. Tehkäämme se uudelleen.
Slam sai römpsää ihan kirjaimellisesti?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
MarthaFocker

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Mylwin kirjoitti: Slam sai römpsää ihan kirjaimellisesti?
Noin sanallisesti ronklasin vähän Slamin ahteria.
slam

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja slam »

MarthaFocker kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Slam sai römpsää ihan kirjaimellisesti?
Noin sanallisesti ronklasin vähän Slamin ahteria.
Ei, kun me vaan söpöiltiin. Minä nussin katsos.
Vastaa Viestiin