rontista tulee isä

Yleinen lätinä jä kitinä
hebuli

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja hebuli »

rontti24 kirjoitti:jooh,eli tänne saa vanhaa kunnon ronttia onnitella tulevasta isyydestä ensi syksynä
Retorinen kysymys: oliko alkoholilla osuutta asiaan. Mitään väliä onko sukset ristissä, kunhan ei ole jalat ristissä. Silloin ei tule lasta eikä paskaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Onnea rontille! Vanhemmuus kasvattaa. (Näin luulisin, ei omakohtasta kokemusta.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
rontti24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

[quote="MarthaFocker"]

Ei olekaan muuta elämää.
Ei sillä olekaan väliä, mutta tulipahan nyt selväksi ettemme pidä toisistamme. Ihan vain muistutukseksi.

[quote]

joo,mä en tykkää susta enkä leiki sun kans legoilla enää.pois mun hiekkalaatikosta,hushus.
rontti24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

hebuli kirjoitti:
rontti24 kirjoitti:
Retorinen kysymys: oliko alkoholilla osuutta asiaan. Mitään väliä onko sukset ristissä, kunhan ei ole jalat ristissä. Silloin ei tule lasta eikä paskaa.
jaa,en tiä tarkkaa siitospäivää,joten paha mennä sanomaan...
rontti24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

sipsi kirjoitti:Onnea rontille! Vanhemmuus kasvattaa. (Näin luulisin, ei omakohtasta kokemusta.)
kaipa se kasvattaa,mut ei musta aikusta ikinä tule...
Exsat

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja Exsat »

rontti24 kirjoitti: kaipa se kasvattaa,mut ei musta aikusta ikinä tule...
Ymmärrän täysin, että lapsen äidin kanssa ei oikeen juttu toimi.
nypari

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja nypari »

Exsat kirjoitti:
rontti24 kirjoitti: kaipa se kasvattaa,mut ei musta aikusta ikinä tule...
Ymmärrän täysin, että lapsen äidin kanssa ei oikeen juttu toimi.
Ilmeisesti se äitikään ei halua koskaan aikuiseksi. No mutta, kuulostaa ihan perheeltä. Ja onnea tulevalle isälle!
Patz

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja Patz »

nypari kirjoitti:No mutta, kuulostaa ihan perSeeltä.
Sä taidat olla se toinen joka ei osaa kirjottaa. Korjasin sun virheen.
Exsat

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja Exsat »

nypari kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
rontti24 kirjoitti: kaipa se kasvattaa,mut ei musta aikusta ikinä tule...
Ymmärrän täysin, että lapsen äidin kanssa ei oikeen juttu toimi.
Ilmeisesti se äitikään ei halua koskaan aikuiseksi. No mutta, kuulostaa ihan perheeltä.
Vielä kun löytyis jostain vanhemmat tuolle sisarusparvelle!
Enthu

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Mylwin kirjoitti:
Enthu kirjoitti:åhå,onnea Rontti :cheer:
Katsoin aluksi että tuo siun allekirjoitus kuului tuohon viestiin, ajattelin että olipa osuvaa. =D

Onnea miunkin puolesta.
tottakai kuuluu se mun vakkariallekirjoitus nyt :D
hebuli

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja hebuli »

rontti24 kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Retorinen kysymys: oliko alkoholilla osuutta asiaan.
jaa,en tiä tarkkaa siitospäivää,joten paha mennä sanomaan...
Eli vastaus on kyllä.
slam

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti: Vielä kun löytyis jostain vanhemmat tuolle sisarusparvelle!
Ooh, kuinka aika mies oletkaan Exat...
hermine

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja hermine »

Onnea, mulle on positiivinen yllätys että joku mies on noin innoissaan lapsestaan, kun täälläkin nuoret miehet tuntuvat puhuvan niistä vaan pakollisena riesana joka pilaa elämän :)
rontti24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

hermine kirjoitti:Onnea, mulle on positiivinen yllätys että joku mies on noin innoissaan lapsestaan, kun täälläkin nuoret miehet tuntuvat puhuvan niistä vaan pakollisena riesana joka pilaa elämän :)

eipä se mun elämää pilaa.vaikka olenkin ikuinen lapsi itekkin,niin vastuu kannetaan asioista jotka sitä vaatii...
nypari

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja nypari »

rontti24 kirjoitti:
hermine kirjoitti:Onnea, mulle on positiivinen yllätys että joku mies on noin innoissaan lapsestaan, kun täälläkin nuoret miehet tuntuvat puhuvan niistä vaan pakollisena riesana joka pilaa elämän :)

eipä se mun elämää pilaa.vaikka olenkin ikuinen lapsi itekkin,niin vastuu kannetaan asioista jotka sitä vaatii...
Rontti, jos sä olet aidosti innoissasi tulevasta isyydestäsi, niin anna sen sitten näkyä. Tuollainen kypsymätön mukaäijäily haisee halvalle ja maistuu lähinnä huomiohakuiselta egoismilta.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja HotPants »

rontti24 kirjoitti:
eipä se mun elämää pilaa.vaikka olenkin ikuinen lapsi itekkin,niin vastuu kannetaan asioista jotka sitä vaatii...
Muista sitte että teoistaan jäbä tunnetaan. Meinaan, että nyt voi noin sanoo helposti ja samalla vaiks vääntää torttua toisesta päästä, mutta sitten kun oikeat situationit iskee päälle..
Ole sitten megessä kun naisesi menee synnytysvalmennukseen että synnytykseen ja kun vauva on syntynyt ja sillä on raskasta sen hoidossa, jos ette sillon asu yhessä.. Oikeesti mukana.
<3
rontti24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

nypari kirjoitti: Rontti, jos sä olet aidosti innoissasi tulevasta isyydestäsi, niin anna sen sitten näkyä. Tuollainen kypsymätön mukaäijäily haisee halvalle ja maistuu lähinnä huomiohakuiselta egoismilta.
saakai sitä ny äijäillä ja elostella?ei pidä ottaa mua niin vakavasti.tiedän että kirjotan paljon paskaa jne,mut hei,entä sitten?ei se ny maailmaa kaada jos mä vähän tääl jauhan mitä sylki suuhun tuo ja kuittailen.älä ota niin vakavasti asioita,vaan huumorin kannalta.
nypari

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja nypari »

rontti24 kirjoitti:
nypari kirjoitti: Rontti, jos sä olet aidosti innoissasi tulevasta isyydestäsi, niin anna sen sitten näkyä. Tuollainen kypsymätön mukaäijäily haisee halvalle ja maistuu lähinnä huomiohakuiselta egoismilta.
saakai sitä ny äijäillä ja elostella?ei pidä ottaa mua niin vakavasti.tiedän että kirjotan paljon paskaa jne,mut hei,entä sitten?ei se ny maailmaa kaada jos mä vähän tääl jauhan mitä sylki suuhun tuo ja kuittailen.älä ota niin vakavasti asioita,vaan huumorin kannalta.
Myönnän, että otan tämän asian vakavasti. Mullahan ei ole (tietääkseni) omia lapsia, mutta kun niitä toivottavasti joskus saan, niin isän vastuu ja perheenä pysyminen on mulle kunnia-asioita. Mulla nyt vaan särähti kevyeltä tuntunut suhtautumisesi ko. asioihin. Toisaalta kukin tavallaan.
Dumari

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja Dumari »

hermine kirjoitti:Onnea, mulle on positiivinen yllätys että joku mies on noin innoissaan lapsestaan, kun täälläkin nuoret miehet tuntuvat puhuvan niistä vaan pakollisena riesana joka pilaa elämän :)
Ikinä kuullut sanontaa ettei miehet puhu tunteistaan? Kyllä miehet (viimeistään synnytyksessä) innostuvat aiheesta, eivät vaan näytä sitä, koska se ei ole niin påp!

Totta munassa olisin onnellinen jos isukiksi joskus pääsisin (tietyin reunaehdoin toki).
rontti24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

nypari kirjoitti: Mulla nyt vaan särähti kevyeltä tuntunut suhtautumisesi ko. asioihin. Toisaalta kukin tavallaan.
siis luuletko että suhtaudun tohon asiaan kevyin mielin?hyvä kityläinen,voi kuinka väärässä oletkaan.
nypari

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja nypari »

rontti24 kirjoitti:
nypari kirjoitti: Mulla nyt vaan särähti kevyeltä tuntunut suhtautumisesi ko. asioihin. Toisaalta kukin tavallaan.
siis luuletko että suhtaudun tohon asiaan kevyin mielin?hyvä kityläinen,voi kuinka väärässä oletkaan.
En luule mitään. Kyseessähän oli vain minun oma tulkinta ja tunne, minkä kirjoituksesi minussa herätti. Ei tästä nyt mitään isompaa issueta kannata tehdä.
rontti24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

nypari kirjoitti:Ei tästä nyt mitään isompaa issueta kannata tehdä.
jooh,oikeessa olet...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Mikset vastaa mulle mitään? Miten suhtaudut esimerks synnytysvalmennusasiaan ja mukana oloon oikeesti??
Tiesin yhen jäbän, joka aina sanoi rakastavansa lapsia ja olevansa itsekin vähän lapsenmielinen ja haluavansa lapsia.. No, sitten päarin vuoden päästä noista sanoista jäbä sai lapsen yhen tytskän kanssa ja se arkielämä kait ottaa vähän koville. Kun olis tosiaan kivaa leikkiä sen skidin kans, mutta jättää rankempi duuni jolleki toiselle.

Molempien skidi, molempien duuni. Niinkuin pääperiaatteessa.
<3
rontti24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

HotPants kirjoitti:Mikset vastaa mulle mitään?
sä oot rontti boikotissa :shock:
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: rontista tulee isä

Viesti Kirjoittaja HotPants »

rontti24 kirjoitti:
HotPants kirjoitti:Mikset vastaa mulle mitään?
sä oot rontti boikotissa :shock:
Miks? Mulla on on kuiteski just hyviä pointteja, jos et oo huomannu.
Liian vaikee pala sulle? Vastaa äläkä pelkää. Mies.
<3
Vastaa Viestiin