Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Yleinen lätinä jä kitinä

Mielestäni pitäisi...

Pitää yhteisö suljettuna, tunnareita vain suosituksin
21
41%
Avata yhteisö, mutta tyhjentää galleriat ja viestihistoria
6
12%
Avata uusille, tyhjentää galleriat ja suhteilut, erotiikka, shrink ja paskanjauhanta
6
12%
Avata uusille ja vain tyhjentää galleriat
18
35%
 
Ääniä yhteensä: 51

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:Joo katsotaas...Gattacan kanssa on näemmä puhuttu äijäilyasioita ja äijäilyasioita siinä missä sun kanssas on sentään puhuttu äijäilyasioita ja äijäilyasioita!
Kyseinen herra kehui myös melkein otelleensa thaiboxingin suomenmestaruudesta, kilpailleensa pitkään lajissa mutta nyt kiinnosti vain massa.

Hankin vippaskonstein toki nimensäkin selville. Painostuskeino enempään mahdolliseen (?) nimipaljasteluunsa netissä . Ja kas kummaa kun sitä nimeä ei löydy thaiboxareiden sivustolta ollenkaan. Ei ainakaan kilpaillut ole. :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:Onhan tuota vainoharhaisuutta.

Oma Citytarinani:
Vuonna kuokka ja lapio todella mokasin Cityssä.
Verraten vittuuntuneena ja pettyneenä tein sen mielestäni ainoan yksityisviestin paljastukseni, eli postasin pätkän erään Cityneidon meiliä, jossa periaatteessa viaton yöpymissuunnitelma. (ja köh.. ehkä myöhemmin yksittäisiä sanoja novellistaan). Naisen oikeaa nimeä en edes tiennyt.

Siitä sain huonon maineen, jota mielestäni on liioiteltu. Tyhmästi tehty silti. (Sovimme kyllä asian eikä tappanut minua kun myöhemmin kovin varattuna minut tapasi)

No anyway, miespuolinen Cityläinen, jonka silloin arvelin olevan sen mieliharmini osittainen aiheuttaja, alkoi lähettää minulle viestejä, joissa hienosti kiertäen uhkaili brutaalilla väkivallalla. Äijä on 125-kiloinen hormonikaappi.
Joopa joo. Helmikuun (2004) miitissä arveltiin, että et uskaltanut tulla paikalle NLE:n pelossa. Ja maaliskuussa 2004 et uskaltanut (?) tulla miittiin, koska olit suututtanut lähes koko Cityn irvailemalla swirlin ja Tiger78:n suhteen päättymisestä...

Em. helmikuun miitissä Suuri Ihastuksesi vanamo btw lausui sinusta jotenkin näin: "Kun on nähnyt sen kundin, niin tajuaa kyllä miksi sen nimimerkki on "Poikuus41".

No, älä ota pulttia. Se oli v a i n hänen subjektiivinen mielipiteensä...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Homeboy65 kirjoitti:Joopa joo. Helmikuun (2004) miitissä arveltiin, että et uskaltanut tulla paikalle NLE:n pelossa. Ja maaliskuussa 2004 et uskaltanut (?) tulla miittiin, koska olit suututtanut lähes koko Cityn irvailemalla swirlin ja Tiger78:n suhteen päättymisestä......
Häh??
Haista vittu, masopelle.
Uskaltamisella ei mitään tekoa asian kanssa.
Ei minua huvita matkustaa sellaisia matkoja muuten kuin pillun toivossa :D Tulinhan sitten toissakesän Koffpuistomiittiin, koska olin niin lähellä lomalla, tunnin matkan päässä. Sinnekin NLE:n piti tulla, mutta eipä tullutkaan. Myönnän, että juuri siltä hyökkäyksensä varalta otin mukaan sen taktisen linkkarini, joskin arvelin että 21-sentin terällä varustettu leukuni vasta olisi toiminut ASP-teräspamppua vastaan! :D

Eli siis meitä vaarallisia psykopaattisia hulluja riittää :D Siinä olisikin ollut enemmän äksöniä kuin minun ja Turbon leikkimatsi ja Turbon uimaretki koristealtaassa :D
Homeboy65 kirjoitti: Em. helmikuun miitissä Suuri Ihastuksesi vanamo btw lausui sinusta jotenkin näin: "Kun on nähnyt sen kundin, niin tajuaa kyllä miksi sen nimimerkki on "Poikuus41".
Oliko tuokin ihan välttämätöntä sun sanoa, oliko?
Vanamon juttu oli Cityssä leikkikiusimista, meilissä sitten selitin etten vonkaa ja sovittiin asia.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

killkill kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:äijäilyasioita ja äijäilyasioita ... äijäilyasioita ja äijäilyasioita!
Notta pillusta puhuminen tuntemattomien kesken on ihan sama juttu kuin teleskooppipampun heiluttelu? Minusta jälkimmäinen on enemmänkin psykoottista.
No kyllä minusta myös ensimmäinen on aika psykoottista.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca: helmikuun miitissä jotkut (en minä!) arvelivat että et uskaltanut tulla NLE:n pelossa. Maaliskuun miitin yhteydessä taas ITSE myönsit ettet uskaltanut tulla paikalle "bodarien ja vihaisten cityläisten" takia. Se siitä.

Ei kai olisi pitänyt paljastaa tuota vanamon lausuntoa. Sori. Mutta tosiasiassa ulkonäkösi on ihan kohtuullinen. Yksittäisten immeisten mielipiteille ei pidä antaa liian suurta painoarvoa. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Myönnän, että juuri siltä hyökkäyksensä varalta otin mukaan sen taktisen linkkarini, joskin arvelin että 21-sentin terällä varustettu leukuni vasta olisi toiminut ASP-teräspamppua vastaan! :D
Väärähkö arvio. Puolimetrisellä teleskooppipampulla kun huitasee kerran kämmensyrjääsi niin et pidä puukkoa kädessäsi viikkoon.
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Homeboy65 kirjoitti:Sori. Mutta tosiasiassa ulkonäkösi on ihan kohtuullinen.
Love is in the air.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Myönnän, että juuri siltä hyökkäyksensä varalta otin mukaan sen taktisen linkkarini, joskin arvelin että 21-sentin terällä varustettu leukuni vasta olisi toiminut ASP-teräspamppua vastaan! :D
Väärähkö arvio. Puolimetrisellä teleskooppipampulla kun huitasee kerran kämmensyrjääsi niin et pidä puukkoa kädessäsi viikkoon.
Minä olen vitun nopee. Nopeempi ainakin kuin se hormoniläjä. Lyhyt puukko kyllä huono pitempää asetta vastaan. Iso painava Leuku mun käsityksellä sovelletuista miekkailutekniikoista kelpaisi myös torjuntaan. Ja osuma sillä mihin tahansa niin henki pois jos ei heti niin kohta :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Minä olen vitun nopee. Nopeempi ainakin kuin se hormoniläjä. Lyhyt puukko kyllä huono pitempää asetta vastaan. Iso painava Leuku mun käsityksellä sovelletuista miekkailutekniikoista kelpaisi myös torjuntaan. Ja osuma sillä mihin tahansa niin henki pois jos ei heti niin kohta :D
Nyt taitaisi olla aika syödä iltapuuroa ja laittaa satukirjat pois.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti: Nyt taitaisi olla aika syödä iltapuuroa ja laittaa satukirjat pois.
Sinuun käyttäisin lapakatkoa jääkiekkomailaa. Muutaman olen kerännyt nurkkiin. Sinäkin saat oman niin loppuu tuo vihjailu. Minulle laminoitu Jari Kurri-special.

Edit: alkaa vituttaa jos luullaan etten pistäisi useimpia täällä turpiin.. put your money where your mouth is ja maksa mulle matkalippu ja hotellimajoitus vielä :D

Edit 2: Jos tasoittaisimme ilmeisen massaeromme pitkillä lyömäaseilla (keppi, maila tai simulointiin joku pehmoversio), niin sinä saisit vakavia luunmurtumia tai pehmosellaisia.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tuossa kun juttelitte nle:stä... mä olen tainnu joskus joutua samoille sokkotreffeille sen kanssa. ainakin kuulostaa ihan samalta tyypiltä. ja se on sekaisin :shock:

edit: ei ollukkaan, anteeks väärä hälytys
Viimeksi muokannut par-sky, 31.03.2006 10:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Sinuun käyttäisin lapakatkoa jääkiekkomailaa. Muutaman olen kerännyt nurkkiin. Sinäkin saat oman niin loppuu tuo vihjailu. Minulle laminoitu Jari Kurri-special.

Edit: alkaa vituttaa jos luullaan etten pistäisi useimpia täällä turpiin.. put your money where your mouth is ja maksa mulle matkalippu ja hotellimajoitus vielä :D

Edit 2: Jos tasoittaisimme ilmeisen massaeromme pitkillä lyömäaseilla (keppi, maila tai simulointiin joku pehmoversio), niin sinä saisit vakavia luunmurtumia tai pehmosellaisia.
Voi hellanlettasduudelis sentään! Minä en oikein usko että sinä pistäisit täältä juuri ketään turpiin, vaikka miten haluaisit siinä pienessä fantasiamaailmassasi uskoa, joten pitäisin sinuna suutanikin hieman soukemmalla.

Pari faktaa sinusta:
- Olet huonoryhtinen, lihasvoimasi ei riitä edes rankasi tukemiseen
- Et ole päivääkään eläessäsi tehnyt mitään fyysistä tai rasittavaa
- Et osaa minkään sortin itsepuolustusta, ellei chuck norrisin leffoja lasketa
- Et harrasta mitään liikuntaa, olet notkea kuin rautakanki
- Sinulla on yli nelikymppisen huonosti itseään hoitaneen fysiikka

Vaikka olisit mielikuvitusmaailmassasi millainen Jet Li tahansa, kylmä totuus on, että kadulla legosi olisi kurkussa ennenkuin ehdit taittovialtasi edes huomaamaan. Epäilemättä esimerkiksi safi laittaisi sinulle pataan koska tahansa, jos päätäsi alkaisit liikaa aukomaan. Lopeta siis hyvällä tuo machoilu ryhdittömän nörttiluuserin katteella.

Niin ja kaiken kukkuraksi. Et sinä edes uskaltaisi.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 31.03.2006 0:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tuon lasken haasteeksi Manala.
Luuletko, etten ole kyllästynyt teidän isojen pullapoikien uhoiluun?
Olet ihan kuin koulukiusaajat tuossa. Suuri nautinto kurittaa sinua.

Edit: Kuntopuoli tuossa edelleen oikein, muu väärin.
Odotettaisko kesään, motivois kuntoiluani?
Viimeksi muokannut Gattaca, 31.03.2006 0:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Tuon lasken haasteeksi Manala.
Luuletko, etten ole kyllästynyt teidän isojen pullapoikien uhoiluun?
Olet ihan kuin koulukiusaajat tuossa. Suuri nautinto kurittaa sinua.
:D En minä edelleenkään näe täällä muiden kuin sinun uhoavan.

Vai meinaat sinä oikein kurittaa minua. No pitääpä kysyä voittoni perään ensi kerralla kun nähdään. Luullakseni olet luimistelevaa ja hiljaista poikaa siinä vaiheessa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Tuon lasken haasteeksi Manala.
Luuletko, etten ole kyllästynyt teidän isojen pullapoikien uhoiluun?
Olet ihan kuin koulukiusaajat tuossa. Suuri nautinto kurittaa sinua.
:D En minä edelleenkään näe täällä muiden kuin sinun uhoavan.

Vai meinaat sinä oikein kurittaa minua. No pitääpä kysyä voittoni perään ensi kerralla kun nähdään. Luullakseni olet luimistelevaa ja hiljaista poikaa siinä vaiheessa.
Kuntopuoli sinulla yllä oikein, muu väärin.
Sitten painopuoli.
Hyvänkin 185-senttisen keskisarjalaisen ainoa vastine huonollekin liki parimetriselle superraskassarjalaiselle on aina pumppuhaulikko. Joku keppisimulaatio vaikka pehmennyksellä sua varjellakseni (en tahdo vielä linnaan) tasoittaisi.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tarvitsisiko tämä uhoaminen oman ketjunsa?? :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

LillyMunster kirjoitti:Tarvitsisiko tämä uhoaminen oman ketjunsa?? :D
Se on testosteroni kun haisee.
Manalalla se vaihe kuukautiskierrostaan.
Mielestäni Manala aloitti halveksuvalla offtopicointini offtopicoinnilla.
Alunperin offtopicissa kyse vain siitä NLE-jutusta josta sitten juontui pärjääkö leukulla teleskooppipampulle jne..

Joku hengenvaaraton kokoaan tasoittava matsi vaikkapa joo pehmokepeillä olis kesäksi paikallaan.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Kuntopuoli sinulla yllä oikein, muu väärin.
Sitten painopuoli.
Hyvänkin 185-senttisen keskisarjalaisen ainoa vastine huonollekin liki parimetriselle superraskassarjalaiselle on aina pumppuhaulikko. Joku keppisimulaatio vaikka pehmennyksellä sua varjellakseni (en tahdo vielä linnaan) tasoittaisi.
No eihän siinä muuta ollutkaan, kuin sitä kuntopuolta, jossa siis olet selvästi alakynnessä lähes kaikkiin muihin ihmisiin verrattuna. Ihme ettet ole vielä sähkökäyttöistä pyörätuolia itsellesi hankkinut.

Pitikö tuo ylläoleva teksti nyt tulkita siten, että aiotkin hakata minut pumppuhaulikolla etkä perinteisin keinoin? Vai sillä kepillä? Eikös sitä herrasmiehet ennen tapelleet nyrkein? Olet sinäkin joskus tainnut kauhistella, että nykynuoriso jopa potkii!

Eli mitenkäs se nyt onkaan, minä olen haastanut sinut johonkin, ja sinä näytät minulle siitä hyvästä fyysisen ylivertaisuutesi pumppuhaulikolla?

Ihan oikeasti, tämä ei ole mikään videopeli, jossa nopeasta runkkauskädestä on etua. Tuollaisella paskanjauhalla saat vielä jonkun oikeasti suuttumaan itseesi. Ikävä kyllä minä pidän sinua vähän liian vässykkänä ja katteettomana uhoajana ottaakseni mokeltamistasi pätkän vertaa tosissani. Kunhan vähän pidän hauskaa kustannuksellasi.

Vaan olisipa silti nautinto nähdä esim. Safi vetelemässä sinua korvasta pitkin seiniä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kuten yllä sanoin, painoetusi tasoitukseksi ja vammoje(si) välttämiseksi ehdotan vahvasti topattuja keppejä ja kenties jääkiekkokypäriä. Minulla on kypärät.

Potkia?
No saatana, osaanhan minä potkia, mutta sinulle kävis huonosti.
Minä olen sentään mies, jolle Auvo Niiniketo on sanonut "hyvä". :D
(öh.. se oli kyllä jabista se :D)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Eiköhän nyt oikeasti olisi aika sulkea se satukirja ja mennä nukkumaan? Minäkin lupaan sitten sanoa "hyvä".

Enkä minä ala pelleilemään kanssasi minkään vaahtokumitikkujen kanssa. Sinä voit heilua yksin sen tikkusi kanssa niin minä työnnän sen sitten sinun perseeseesi kun se alkaa ärsyttämään liikaa. Ok?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:Eiköhän nyt oikeasti olisi aika sulkea se satukirja ja mennä nukkumaan? Minäkin lupaan sitten sanoa "hyvä".

Enkä minä ala pelleilemään kanssasi minkään vaahtokumitikkujen kanssa. Sinä voit heilua yksin sen tikkusi kanssa niin minä työnnän sen sitten sinun perseeseesi kun se alkaa ärsyttämään liikaa. Ok?
Nyt sua pelottaa. Arvasin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Nyt sua pelottaa. Arvasin.
Jep, siksihän minä olen meistä se, joka kantaa puukkoja mukana tavatessaan ihmisiä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Nyt sua pelottaa. Arvasin.
Jep, siksihän minä olen meistä se, joka kantaa puukkoja mukana tavatessaan ihmisiä.
Vain jos ovat sinun kokoisia mutta paljon hyväkuntoisempia ja steroidihumalassa :D

Pitäähän se puukko olla, jos ei voi kantaa miekkaa. Ja sitten voi aukaista makkarapaketin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Vain jos ovat sinun kokoisia mutta paljon hyväkuntoisempia ja steroidihumalassa :D
Kyllä sinä olet muissakin miiteissä puukkoa kantanut. Kehuskellut nilkkakoteloillasi ja vaikka mitä. Säälittävää pelkuruutta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NILKKAkotelolla?? :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin