Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Yleinen lätinä jä kitinä

Mielestäni pitäisi...

Pitää yhteisö suljettuna, tunnareita vain suosituksin
21
41%
Avata yhteisö, mutta tyhjentää galleriat ja viestihistoria
6
12%
Avata uusille, tyhjentää galleriat ja suhteilut, erotiikka, shrink ja paskanjauhanta
6
12%
Avata uusille ja vain tyhjentää galleriat
18
35%
 
Ääniä yhteensä: 51

killkill

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja killkill »

BigDick kirjoitti:Sätissä myös kuultiin, että eräs kityläinen oli kertonut sitä ja tätä, tästä toimittaja kaverillensa.
Tiesin kyllä, että uudelle toimittajapolvelle on herttaisen yhdentekevää mitä lähteitä käyttävät, mutta tuo on jo aika ohutta :D
hebuli

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Aiijjaa? Mä taas kuulin yhdeltä että eräs olisi ollut yhteydessä yhteen toiseen jolle se kertoi just siitä kun eräs oli "erästä" mieltä "yhdestä", vaikka niillä ei sitten lopulta ollutkaan välillään sitä mistä yhdessä toisessa foorumissa puhuttiin!

(Lebowskin äänellä:) "Mulla on kato tietoo hei! Uutta jutskaa on tullut ilmi, ja kato hei, mul on tietoo!" (valkoryssä tipahtaa matolle)
BigDick
Kitinä paheena
Viestit: 27
Liittynyt: 06.09.2005 19:36

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja BigDick »

killkill kirjoitti:
BigDick kirjoitti:Sätissä myös kuultiin, että eräs kityläinen oli kertonut sitä ja tätä, tästä toimittaja kaverillensa.
Tiesin kyllä, että uudelle toimittajapolvelle on herttaisen yhdentekevää mitä lähteitä käyttävät, mutta tuo on jo aika ohutta :D
Se oli ite kuulemma kertonut kaikkea sille ja sanonut sitten, että kysyä ninniltä lisää, koska ne on kavereita.

Näin kuulin flirtissä.
BigDick
Kitinä paheena
Viestit: 27
Liittynyt: 06.09.2005 19:36

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja BigDick »

hebuli kirjoitti:Aiijjaa? Mä taas kuulin yhdeltä että eräs olisi ollut yhteydessä yhteen toiseen jolle se kertoi just siitä kun eräs oli "erästä" mieltä "yhdestä", vaikka niillä ei sitten lopulta ollutkaan välillään sitä mistä yhdessä toisessa foorumissa puhuttiin!

(Lebowskin äänellä:) "Mulla on kato tietoo hei! Uutta jutskaa on tullut ilmi, ja kato hei, mul on tietoo!" (valkoryssä tipahtaa matolle)
Aivan sama.
HellBell

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Oikeasti.. Ei enää mitään toisten käräytyksiä.
Viimeksi muokannut HellBell, 29.03.2006 12:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:
Eikös aasi sanonut jossain, että Ilta-sanomien toimittaja on nyt bannattu? Muistanko väärin? Kuka se oli? Joku vakiokirjoittaja? En muista toimittajiksi muita kuin Marttaa, joka nyt on varmasti syytön ja sitäpaitsi bannaamaton.

Ehkä ei kannata syytellä tiedätte-kenenkä -lausuntoa lehdelle, jos itse toimittaja on Kityläisiä?
Ei se bannattu toimittaja käsittääkseni ehtinyt kirjoittaa yhtäkään viestiä eikä varmasti aikonutkaan muuta kuin lukea palstaa. Bannista kyllä suivaantui, kts. asiakeskustelujen "Kumpi olet?"-ketju.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

hebuli kirjoitti:Aiijjaa? Mä taas kuulin yhdeltä että eräs olisi ollut yhteydessä yhteen toiseen jolle se kertoi just siitä kun eräs oli "erästä" mieltä "yhdestä", vaikka niillä ei sitten lopulta ollutkaan välillään sitä mistä yhdessä toisessa foorumissa puhuttiin!
Hevosmiesten puheita :D
Minäkin tiedän polveutuvani espanjalaisesta aatelissuvusta, koska "muuan herra Pääsky" on vuonna 1912 sanonut niin tuntemattomasssa lähteessä. :D

Nou hätä, minähän oikeasti tiedän polveutuvani Tanskan viimeisestä pakanallisesta viikinkikuningaasta Knut Suuresta, plus yhdestä hakkapeliitasta ja yhdestä nuijasodan everstistä plus yhdestä noita-akasta. Mahtoi olla kimppakiva :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Patz

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lilo kirjoitti: kts. asiakeskustelujen "Kumpi olet?"-ketju.
Ehdotan, että sarjamurhaaja-aiheelle perustetaan oma FAQ-osio, jotta ajan hermolla pysyminen olisi meille ja toimittajille mahdollisimman vaivatonta.
killkill

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:plus yhdestä hakkapeliitasta ja yhdestä nuijasodan everstistä plus yhdestä noita-akasta. Mahtoi olla kimppakiva :D
Tämä vastasikin minua kauan askarruttaneeseen kysymykseen, mitä saadaan kun risteytetään autonrengas, kapiainen ja koukkunenäinen, syylänaamainen, itsekseen höpisevä naiserakko? :)
hebuli

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Patz kirjoitti:
Lilo kirjoitti: kts. asiakeskustelujen "Kumpi olet?"-ketju.
Ehdotan, että sarjamurhaaja-aiheelle perustetaan oma FAQ-osio, jotta ajan hermolla pysyminen olisi meille ja toimittajille mahdollisimman vaivatonta.
Tämä selvä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:Tämä vastasikin minua kauan askarruttaneeseen kysymykseen, mitä saadaan kun risteytetään autonrengas, kapiainen ja koukkunenäinen, syylänaamainen, itsekseen höpisevä naiserakko? :)
Voisinpa myös sanoa, että sukuni alkuperä on jäljitetty vuonna 1632 Turun markkinoilta karanneisiin gibboni-apinoihin, mutta se on Pahkasian juttuja se. Muut paikkansapitäviä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
AarneAnkka

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Miettikää: onko tätä kohua ja hässäkkää enää parin viikon, tai parin kuukauden päästä? Jaksaako porukkaa kiinnostaa enää sen jälkeen?
Elukka

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:Miettikää: onko tätä kohua ja hässäkkää enää parin viikon, tai parin kuukauden päästä? Jaksaako porukkaa kiinnostaa enää sen jälkeen?
Luultavasti ei. :think:
AarneAnkka

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Miettikää: onko tätä kohua ja hässäkkää enää parin viikon, tai parin kuukauden päästä? Jaksaako porukkaa kiinnostaa enää sen jälkeen?
Luultavasti ei. :think:
Niinpä. Eli ovatko mitkään toimenpiteet oikeastaan tarpeellisia? Kohun laannuttua täällä on ihan samanlaista kuin ennenkin. Mitä nyt ehkä muutama lisävakkari tullut messiin.
killkill

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Voisinpa myös sanoa, että sukuni alkuperä on jäljitetty vuonna 1632 Turun markkinoilta karanneisiin gibboni-apinoihin, mutta se on Pahkasian juttuja se. Muut paikkansapitäviä.
Meillä taas kulkee suvun geenipoolissa Ayshire-lehmää, kottikärryjä ja Java-moottoripyörää.
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Miettikää: onko tätä kohua ja hässäkkää enää parin viikon, tai parin kuukauden päästä? Jaksaako porukkaa kiinnostaa enää sen jälkeen?
Ketään ei jaksa kiinnostaa edes nyt. Muutama vainoharhainen vain kuvittelee niin.

---

Muistattekos tapauksen Petri Gerdt? Hänhän noita pommiohjeitaan sun muita suttauksia tiedusteli ja kirjoitteli jollekin keskustelupalstalle. Moniko teistä internetin suurkuluttajista edes a) kävi kyseisellä keskustelupalstalla b) alkoi lukemaan siellä satunnaisten ihmisten viestihistoriaa läpi, jos Gerdtistä nimimerkkeineen ei enää löytynyt mitään nimimerkki- tai avainsanahaulla?

Veikkaan että aika tavalla ei-juuri-kukaan. Ja te sentään edustatte netin suurkuluttajia. On surkuhupaisaa kuvitella, että tänne tulisi järkyttävä invaasio jotain random-kityläisten viestihistoriaa tonkivia satunnaiskäyttäjiä vain sen vuoksi, että palstasta on mainittu jonkinlainen yhteys johonkin päästään pimahtaneeseen kiljuhanheen.

Minun mielestäni kaikki voisivat nyt hengittää pari kertaa syvään, ja alkaa ajattelemaan aivoillaan. Palsta olisi hyvä saada mahdollisimman nopeasti avoimeksi, sillä jos tänne muutama satunnaiskäyttäjä julkisuuden takia sattuu eksymään edes pääsivulle asti, se on aina plussaa uusien käyttäjien toivossa. Jos kuvagalleriankin poiston jälkeen vielä vainoharhattaa, voisi ehkä miettiä tuon haku-toiminnon disabloimista hetkeksi. Kuitenkin te voitte oman viestihistorianne tutkimisen kieltää ruksimalla itsenne ulos tältä palstalta ja sen jälkeen rekisteröitymällä takaisin.

Jumaliste, nuo edellämainitut ovat jo ihan älyttömiä (turhia) varotoimia. Jos nuo ei vielä riitä teille vainoharhaisille psyykevikaisille hulluille, jotka popsitte päivittäin niitä C-vitamiinia vahvempia, ja virtuaalieläminen tuntuu edelleenkin kamalan extremeltä juuri nyt, kannattaa alkaa kontrastina harjoittaa jotain oikeasti extremeä lajia, kuten parvekehyppyä kutosesta.

"THEY are coming...peittäkää jäljet, polttakaa Kity!!!"
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16630
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Herra Manala kirjoitti:(...)
Minulla on identiteettikriisi. Kirjoitan Kityyn(?) viestin, jonka ainoa sisältö on kompata täysillä Manalaa. Joka kohtaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Elukka

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Elukka »

urpiainen kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:(...)
Minulla on identiteettikriisi. Kirjoitan Kityyn(?) viestin, jonka ainoa sisältö on kompata täysillä Manalaa. Joka kohtaa.
Elämä on.
Ja kyllä, minustakin tämä virtuaalinen Katrina vesilasissa meinaa paikoitellen livetä naurettavan puolelle. :komp:
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elukka kirjoitti:Ja kyllä, minustakin tämä virtuaalinen Katrina vesilasissa meinaa paikoitellen livetä naurettavan puolelle. :komp:
Ai miten niin meinaa... Minusta on ylipäätänsä naurettavaa edes pitää tällaista kriisipalaveria asian takia. Surkuhupaisaa siitä tekee nämä muutamat kynsin hampain viestihistorian poistamista vaativat hysteeriset hullut.
prosessi

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Muistattekos tapauksen Petri Gerdt? Hänhän noita pommiohjeitaan sun muita suttauksia tiedusteli ja kirjoitteli jollekin keskustelupalstalle. Moniko teistä internetin suurkuluttajista edes a) kävi kyseisellä keskustelupalstalla b) alkoi lukemaan siellä satunnaisten ihmisten viestihistoriaa läpi, jos Gerdtistä nimimerkkeineen ei enää löytynyt mitään nimimerkki- tai avainsanahaulla?
Tuskin kukaan muu (suurkuluttaja tai ei) tästä olisi kiinnostunut kuin toimittajat. Enkä myöskään usko, että toimittajatkaan viitsisivät etsiä viesti viestiltä mitään sen kummempaa, kun sen yhden nimimerkin viestit on poistettu. Otsikkojen selailua puolestaan varmasti tapahtuisi, ja joissakin ketjuissa on sellaista tietoa, joka saattaisi kiinnostaa uutisellisesti, lähinnä mieleen tulee muutama ketju shrinkistä (esim. perheväkivalta) ja suhteiluista. Mutta minua moiset eivät haittaa, tuskin edes noita keskusteluja uutisoituina kytkettäisiin kenenkään oikeaan nimeen.

Ainoa varsinainen riski nettiavautumisissa on se, että itse syystä tai toisesta päätyisi julkisuuteen, jolloin juuri ne omat viestit muuttuvat mielenkiintoisiksi. Sarjamurhaajamme tapauksessa juuri niin kävi, hänen viestinsä jaksettiin kyllä selata median toimesta, eikä murha kuitenkaan ole ainoa mahdollinen syy päätyä julkisuuteen. Sinänsä kiusallista, mutta itsepähän olemme valintamme tehneet. Eikä mikään estä pelastautumista valokiilaan joutumisen jälkeen esim. ylläpidon avulla. Takaisin normaalitilaan minunkin mielestäni.
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BigDick kirjoitti:kuulemma kertonut kaikkea... kuulemma sitä sille... kuulemma tätä tälle... sitten ehkä jos vain kuin
Hirveätä arpomista. Onko tämä nyt joku saatanan salaisuus jos Angita on itse julkisesti sanonut, ettei tehnyt mielestään yhtään mitään väärää kertoessaan Ilta-Sanomien toimittaja Juha-Pekka Tikalle kesselin entiset nimimerkit, cityn keskustelualueiden sekä flirttipuiston osoitteen, kityn keskustelupalstan osoitteen kitystä erkaantuneena yhteisönä ja käskenyt utelemaan nimimerkki ninnithequeenilta lisää koska hän on sanonut olevansa kesselin hyvä tuttu. Miksi teette sellaisista asioista salaisuuksia, jotka eivät näytä salaisuuksia olevan itse "vasikallekaan"? Varsinkin kun 80% kuitenkin tietää mistä on kyse. Eiköhän se oikeus tietää ole silloin lopulla 20%:llakin.

Olen ihan epäsymppis. Vituttaako?
BigDick
Kitinä paheena
Viestit: 27
Liittynyt: 06.09.2005 19:36

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja BigDick »

Herra Manala kirjoitti:
BigDick kirjoitti:kuulemma kertonut kaikkea... kuulemma sitä sille... kuulemma tätä tälle... sitten ehkä jos vain kuin
Hirveätä arpomista. Onko tämä nyt joku saatanan salaisuus jos Angita on itse julkisesti sanonut, ettei tehnyt mielestään yhtään mitään väärää kertoessaan Ilta-Sanomien toimittaja Juha-Pekka Tikalle kesselin entiset nimimerkit, cityn keskustelualueiden sekä flirttipuiston osoitteen, kityn keskustelupalstan osoitteen kitystä erkaantuneena yhteisönä ja käskenyt utelemaan nimimerkki ninnithequeenilta lisää koska hän on sanonut olevansa kesselin hyvä tuttu. Miksi teette sellaisista asioista salaisuuksia, jotka eivät näytä salaisuuksia olevan itse "vasikallekaan"? Varsinkin kun 80% kuitenkin tietää mistä on kyse. Eiköhän se oikeus tietää ole silloin lopulla 20%:llakin.

Olen ihan epäsymppis. Vituttaako?
Vituttaa se, että oli itse tuohon liian neiti :P
bedlam

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vai että näin.
Elukka

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Elukka »

BigDick kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Olen ihan epäsymppis. Vituttaako?
Vituttaa se, että oli itse tuohon liian neiti :P
Mitäs olit. :P
Onneksi Manala sentään oli mies ja päästi kissan pussista.
(Minäkö utelias :?: )
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja cardic »

Herra Manala kirjoitti: Olen ihan epäsymppis. Vituttaako?
ma en ymmarra miksi piti jollekin iltapaivalehden toimittajalle menna laulaan.
jos polliisi kysyy, sille tietenkin kerrotaan, mut ei millekaan haaskoille
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Vastaa Viestiin