Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Yleinen lätinä jä kitinä

Mielestäni pitäisi...

Pitää yhteisö suljettuna, tunnareita vain suosituksin
21
41%
Avata yhteisö, mutta tyhjentää galleriat ja viestihistoria
6
12%
Avata uusille, tyhjentää galleriat ja suhteilut, erotiikka, shrink ja paskanjauhanta
6
12%
Avata uusille ja vain tyhjentää galleriat
18
35%
 
Ääniä yhteensä: 51

BigDick
Kitinä paheena
Viestit: 27
Liittynyt: 06.09.2005 19:36

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja BigDick »

Elukka kirjoitti:
BigDick kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Olen ihan epäsymppis. Vituttaako?
Vituttaa se, että oli itse tuohon liian neiti :P
Mitäs olit. :P
Onneksi Manala sentään oli mies ja päästi kissan pussista.
(Minäkö utelias :?: )
Mut saanko anteeksi? metroseksuaalisuuteni vaikutti tuohon :lol:
Patz

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Patz »

BigDick kirjoitti:metroseksuaalisuuteni vaikutti tuohon :lol:
Voi RAMi kulta, sun tapauksessa se sana on homoseksuaalisuus.
Elukka

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Elukka »

BigDick kirjoitti:Mut saanko anteeksi? metroseksuaalisuuteni vaikutti tuohon :lol:
Noup, tommonen "Joku sano jostain jotain, mutta enpä kumminkaan kerro teille, että kuka ja kenestä ja mitä..." -sisäpiirimeininki on ihan perseestä. :perse:
ninnithequeen

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

cardic kirjoitti: ma en ymmarra miksi piti jollekin iltapaivalehden toimittajalle menna laulaan.
jos polliisi kysyy, sille tietenkin kerrotaan, mut ei millekaan haaskoille
Minua todella vituttaa, että sanoin sille toimittajalle yhtään mitään. En arvellut todellakaan siitä olevan harmia joillekin hysteerikoille, enkä varsinkaan Kitylle. Ja tuli muuten mieleen, ko. toimittaja oli löytänyt Cityn kautta kotisivuni jo ennen puhelinkeskusteluamme. Ja kas, siellähän on linkki Kityyn, luonnollisesti :?
BigDick
Kitinä paheena
Viestit: 27
Liittynyt: 06.09.2005 19:36

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja BigDick »

Patz kirjoitti:
BigDick kirjoitti:metroseksuaalisuuteni vaikutti tuohon :lol:
Voi RAMi kulta, sun tapauksessa se sana on homoseksuaalisuus.
hys hys! kukaan ei tiedä, että se olen minä :lol: oikeesti en vaan muista salasanaani niin en voi käyttää nickkii kuin himassa.



älä kutsu mua RAMiks pliiiiss. se ei ole mun nimi :lol:

PS: salee haluisit oikeesti maistaa munlaista viiden tähden LUXUS rattopoikaa 8)


Vaan tasokkaa naiset ostaa näitä palveluja
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

cardic kirjoitti:ma en ymmarra miksi piti jollekin iltapaivalehden toimittajalle menna laulaan.
Älä välitä, ei kukaan muukaan ymmärrä. Laulaja itse tuntuu olevan ainoa, joka pitää tekoa täysin normaalina ja ymmärrettävänä, eikä ymmärrä mistä tämä kaikki haloo nyt on peräisin.

Minä vaan kovasti toivon, että täällä ei nyt ruvettaisi mihinkään älyttömiin toimenpiteisiin yhden ajattelemattoman juoruilijan vuoksi. Kity takaisin niinkuin oli. Plz.
BigDick
Kitinä paheena
Viestit: 27
Liittynyt: 06.09.2005 19:36

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja BigDick »

Elukka kirjoitti:
BigDick kirjoitti:Mut saanko anteeksi? metroseksuaalisuuteni vaikutti tuohon :lol:
Noup, tommonen "Joku sano jostain jotain, mutta enpä kumminkaan kerro teille, että kuka ja kenestä ja mitä..." -sisäpiirimeininki on ihan perseestä. :perse:
Käy hakee salamii tohon :wink:
Patz

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Patz »

BigDick kirjoitti:Vaan tasokkaa naiset ostaa näitä palveluja
Epäilemättä. Onneks ei oo vielä tähän päivään mennessä tarvinnut ostaa rattopoikia.

Pitäskö meidän laittaa sullekin kolehti pystyyn ettei sun tartteis myydä itseäs? Tunnen yhden toisenkin homoseksuellin joka myi itseään ja sen tyypin tulevaisuudennäkymät ei oo kovin ruusuiset...
BigDick
Kitinä paheena
Viestit: 27
Liittynyt: 06.09.2005 19:36

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja BigDick »

Patz kirjoitti:
BigDick kirjoitti:Vaan tasokkaa naiset ostaa näitä palveluja
Epäilemättä. Onneks ei oo vielä tähän päivään mennessä tarvinnut ostaa rattopoikia.

Pitäskö meidän laittaa sullekin kolehti pystyyn ettei sun tartteis myydä itseäs? Tunnen yhden toisenkin homoseksuellin joka myi itseään ja sen tyypin tulevaisuudennäkymät ei oo kovin ruusuiset...
Toi ei ole enää hauskaa, mutta myy ittees pingviini :lol:
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Minua todella vituttaa, että sanoin sille toimittajalle yhtään mitään. En arvellut todellakaan siitä olevan harmia joillekin hysteerikoille, enkä varsinkaan Kitylle.
Etkös sinä itsekin ollut puolustamassa viestien poistoa, muokkaamista tai jotain muita "vaadittuja" hysteerisiä varotoimia?
Ja tuli muuten mieleen, ko. toimittaja oli löytänyt Cityn kautta kotisivuni jo ennen puhelinkeskusteluamme. Ja kas, siellähän on linkki Kityyn, luonnollisesti :?
Niin, on tosiaan todella löyhäpäistä että kukaan menee markkinoimaan jollekin toimittajalle ketään sarjamurhaajan ystävänä ja antamaan tällaisten ihmisten nimimerkkejä ja virtuaalisia käyntikortteja. Niiden takaa kun todella on löydettävissä monesti kotisivujen osoitteita, kuvia itsestä ja perheestä, nimiä, henkilötietoja ja katuosoitteita niiden kitylinkkien lisäksi. En todellakaan voi hyvällä ymmärrysyritykselläkään sietää noita asioita mitä J-P Tikalle on menty laulamaan.

No täytyy sun puolesta kyllä sanoa, että sua on ihan turhaan näissä keskusteluissa täällä bashattu syyttä. Siinä yks syy miksi minusta tuo "yksi sanoi sitä et joku oli ehkä sanonu jotain" -keskustelu oli ärsyttävää, koska useimmat assosioi edellisten keskustelujen pohjalta sinut pääpiruksi ja medialaulajaksi täysin syyttä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

BigDick kirjoitti:Toi ei ole enää hauskaa, mutta myy ittees pingviini :lol:
Kai sä tajuat, että ainoa, joka nauraa sun "vitseille" olet sinä itse.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Herra Manala kirjoitti: Niin, on tosiaan todella löyhäpäistä että kukaan menee markkinoimaan jollekin toimittajalle ketään sarjamurhaajan ystävänä ja antamaan tällaisten ihmisten nimimerkkejä ja virtuaalisia käyntikortteja.
...
En todellakaan voi hyvällä ymmärrysyritykselläkään sietää noita asioita mitä J-P Tikalle on menty laulamaan.
...
No täytyy sun puolesta kyllä sanoa, että sua on ihan turhaan näissä keskusteluissa täällä bashattu syyttä. Siinä yks syy miksi minusta tuo "yksi sanoi sitä et joku oli ehkä sanonu jotain" -keskustelu oli ärsyttävää, koska useimmat assosioi edellisten keskustelujen pohjalta sinut pääpiruksi ja medialaulajaksi täysin syyttä.
Nyt tulee kyllä päiväkohtainen ennätys Manalan komppisektiossa soittamisessa. :komp: 100% näille.
Nighthawk

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Nyt kun ollaan jo vähän saatu tuota julkisuutta, niin olisi mielestäni hyvä tehdä jotain räväkkää. Voitaisiin esimerkiksi tehdä sen japanilaisen lahkon tapaan yllätyshyökkäys metroon tjsp.
BigDick
Kitinä paheena
Viestit: 27
Liittynyt: 06.09.2005 19:36

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja BigDick »

Lolita kirjoitti:
BigDick kirjoitti:Toi ei ole enää hauskaa, mutta myy ittees pingviini :lol:
Kai sä tajuat, että ainoa, joka nauraa sun "vitseille" olet sinä itse.
En edes minä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Onhan tuota vainoharhaisuutta.

Oma Citytarinani:
Vuonna kuokka ja lapio todella mokasin Cityssä.
Verraten vittuuntuneena ja pettyneenä tein sen mielestäni ainoan yksityisviestin paljastukseni, eli postasin pätkän erään Cityneidon meiliä, jossa periaatteessa viaton yöpymissuunnitelma. (ja köh.. ehkä myöhemmin yksittäisiä sanoja novellistaan). Naisen oikeaa nimeä en edes tiennyt.

Siitä sain huonon maineen, jota mielestäni on liioiteltu. Tyhmästi tehty silti. (Sovimme kyllä asian eikä tappanut minua kun myöhemmin kovin varattuna minut tapasi)

No anyway, miespuolinen Cityläinen, jonka silloin arvelin olevan sen mieliharmini osittainen aiheuttaja, alkoi lähettää minulle viestejä, joissa hienosti kiertäen uhkaili brutaalilla väkivallalla. Äijä on 125-kiloinen hormonikaappi.

Ja joku paljasti nimeni Cityn palstoilla kostoksi.. se on luultavasti pahin juttu mun loppuelämän maineen kannalta.

Kun bodarille vittuilivat palstoilla muista syystä muutkin, mies luuli, että minä olen kaikkien niiden vittuilujen takana. En ollut, käytin vain omaa nikkiä. Ja lähetti taas noottia piilouhkauksin. Lisäksi oli lähettänyt samanlaista postia niille, joita minuksi luuli. Yksi sitä postia saaneista meilasi sitten minulle, ja arveli sen lihakasan seonneen.

Sitten aloin minäkin vainoharhailla.
Yhtenä talvi-iltana soi ensin summeri ja sitten ovikello (olivat päässeet jotenkin sisään). Kumma aavistus, en avannut. Askeleet meni taas alakertaan. Kurkin ikkunasta ja siellä näkyi kaksi ihan helvetin leveää bodarin selkää, mutta ei kasvoja portaikon lipan alta. Mietin olisko se tosiaan niin hullu, että tulee tänne saakka.

Sitten pari viikkoa kävelin työmatkan käsi talvitakin taskussa, se iso tappolinkkarini valmiiksi kämmenessä, ympäristöä tarkkaillen. :D
(Edit: kyllähän sitä muutenkin bodareista selviäisi :D , mutta kun tällä oli teleskooppipamppu, jota miitissä esitteli)

Hyvin todennäköisesti sekoilin ja vainoharhailin.
Mutta.. nyt vaikuttaa, että täällä ON vaarallisia hulluja, muitakin kuin minä :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 29.03.2006 19:26. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
MarthaFocker

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti: En muista toimittajiksi muita kuin Marttaa, joka nyt on varmasti syytön ja sitäpaitsi bannaamaton.
Tähän varmaan saitkin jo vastauksen Manalalta. Joka tapauksessa, olin toimittaja tai en, niin arvostan kaverini Kesselin yksityisyyttä enemmän kuin skuupin tavoittelemista.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:arvostan kaverini Kesselin yksityisyyttä enemmän kuin skuupin tavoittelemista.
Kaverisi?
Täytyikö sun kertoa sillekin, niinkuin muille miespuolisille kavereillesi, mistä se naisen pissa tulee? :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
MarthaFocker

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:arvostan kaverini Kesselin yksityisyyttä enemmän kuin skuupin tavoittelemista.
Kaverisi?
Täytyikö sun kertoa sillekin, niinkuin muille miespuolisille kavereillesi, mistä se naisen pissa tulee? :D
Ei tarvinnut. Tai emme muistaakseni keskustelleet siitä...
Mutta luulen, että sillä oli jonkinlainen käsitys naisen anatomiasta. Parempi kuin 130% muilla mieskavereillani...hehe...

edit: naisten pyllyistä tulevista my little poneista ja purppurapilvistä turinoimme kyllä.
killkill

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:alkoi lähettää minulle viestejä, joissa hienosti kiertäen uhkaili brutaalilla väkivallalla. Äijä on 125-kiloinen hormonikaappi.

Ja joku paljasti nimeni Cityn palstoilla kostoksi..
Mä muistan tämän episodin. Olin kyllä kyseisen kaverin livenä tavanneena hieman yllättynyt, vaikutti ihan leppoisalta. Toisaalta jos kundilla oli eka roidikuuri menossa, odottamatonta käyttäytymistä kannattaa odottaa.
Starflare

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Starflare »

killkill kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:alkoi lähettää minulle viestejä, joissa hienosti kiertäen uhkaili brutaalilla väkivallalla. Äijä on 125-kiloinen hormonikaappi.

Ja joku paljasti nimeni Cityn palstoilla kostoksi..
Mä muistan tämän episodin. Olin kyllä kyseisen kaverin livenä tavanneena hieman yllättynyt, vaikutti ihan leppoisalta. Toisaalta jos kundilla oli eka roidikuuri menossa, odottamatonta käyttäytymistä kannattaa odottaa.
Oliko kyseessä NotLikeEvery1?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:Olin kyllä kyseisen kaverin livenä tavanneena hieman yllättynyt, vaikutti ihan leppoisalta. Toisaalta jos kundilla oli eka roidikuuri menossa, odottamatonta käyttäytymistä kannattaa odottaa.
Tapasinhan minäkin siellä missä sinäkin. Lauhkea kuin lammas silloin, Tosin aukoi sitä ASP-teleskooppipamppuaan raflassa ja selitti, että siitä lähtee pelottavampi ääni kuin hänen ysimillisestä revolveristaan. :D

(ysimillinen revolveri on muuten harvinaisuus, sehän on pistoolikaliiperi)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
killkill

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja killkill »

Starflare kirjoitti:Oliko kyseessä NotLikeEvery1?
Juu, sama nimimerkki.
Gattaca kirjoitti:ASP-teleskooppipamppuaan... ysimillisestä revolveristaan
On teillä ollut sitten vähän erilaiset puheenaiheet. Muistaakseni keskustelin ko. hlön kanssa nais-asioista ja kehonrakennuksesta..
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti: On teillä ollut sitten vähän erilaiset puheenaiheet. Muistaakseni keskustelin ko. hlön kanssa nais-asioista ja kehonrakennuksesta..
Kalusto esiteltiin jatkopaikassa, mikäsenyolikaan.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

killkill kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:ASP-teleskooppipamppuaan... ysimillisestä revolveristaan...
nais-asioista... kehonrakennuksesta...

On teillä ollut sitten vähän erilaiset puheenaiheet.
Joo katsotaas...Gattacan kanssa on näemmä puhuttu äijäilyasioita ja äijäilyasioita siinä missä sun kanssas on sentään puhuttu äijäilyasioita ja äijäilyasioita!
killkill

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja killkill »

Herra Manala kirjoitti:äijäilyasioita ja äijäilyasioita ... äijäilyasioita ja äijäilyasioita!
Notta pillusta puhuminen tuntemattomien kesken on ihan sama juttu kuin teleskooppipampun heiluttelu? Minusta jälkimmäinen on enemmänkin psykoottista.
Vastaa Viestiin