Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Yleinen lätinä jä kitinä

Mielestäni pitäisi...

Pitää yhteisö suljettuna, tunnareita vain suosituksin
21
41%
Avata yhteisö, mutta tyhjentää galleriat ja viestihistoria
6
12%
Avata uusille, tyhjentää galleriat ja suhteilut, erotiikka, shrink ja paskanjauhanta
6
12%
Avata uusille ja vain tyhjentää galleriat
18
35%
 
Ääniä yhteensä: 51

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minua kiinnostaisi tietää onko Manalalla MINKÄÄNLAISTA itsepuolustuskoulutusta ja missä lajissa. Omani olen ilmoittanut. Jos sillä ei ole, niin käytännössä se on iso nyrkkeilysäkki sitten... ainakin jos ei painiksi mene, jolloin kyllä litistää minut massallaan.

Siis vähän karatea (paskaa), potkunyrkkeily, miekkailun alkeiskurssi.
Teoriakirjoja (hyviä) paljon, teoria pilkattavaa teille, mutta elävä mieli opettaa niistä itsensä ja teoriakirjoistahan minä naisenkin tyydyttämään opin ja hyvin toimi :D

ja NOPEA olen käsistäni.
Potkujen nopeushan riippuu joustavuudesta, ja se nyt huono, mutta venytellään, saatana.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

McJanne kirjoitti:
Vain idiootti nostaa sitä koipea, paa totena mekkoosi. Ja tästä on 19v "työkokemus".
No PÄÄHÄN potkimisessa ei ole mitään järkeä, se on selvä. Säästäkäämme se leffojen koristeeksi.

(Lentävä kiertopotku , hah!!)
Takapotkuakaan en suosittele.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmovanukas

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:ja NOPEA olen käsistäni.
Potkujen nopeushan riippuu joustavuudesta, ja se nyt huono, mutta venytellään, saatana.
Voi elämä. Mistään kursseista ei ole mitään hyötyä jos niitä pidä treenaamalla yllä. Treeniksi ei riitä pelkkä säkki. Tunnen kaverin joka kävi 12 vuotta jujitsua ja taekwondoa ja ihan samalla lailla se on tänä päivänä nyrkillä tapettava niinkuin minäkin. 10 vuotta sitten oli ihan eri asia. Sun vuonna nakki ja makkara käymät alkeiskurssit ja teoriatkirjat voit työntää rectumiin. Oikeassa tappelutilanteessa ei ole aikaa miettiä ja pohtia mitä tehdä, vaan torjuntojen, väistöjen ja liikkeiden pitää tulla selkärangasta reflekseinä jotta noista lajeista olisi mitään hyötyä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmovanukas kirjoitti:Oikeassa tappelutilanteessa ei ole aikaa miettiä ja pohtia mitä tehdä, vaan torjuntojen, väistöjen ja liikkeiden pitää tulla selkärangasta reflekseinä jotta noista lajeista olisi mitään hyötyä.
Tuo on ihan selvä, ja siksi minusta onkin pelleilyä joissain lajeissa opettaa jotain patenttikikkoja. Niinikedollakin jotain "lyönnin torjunta" ja sitten tekniikat 1 ja 2 siihen. Ei toimi tosielämässä.

Mutta miten lienee tuon Manalankaan katukokemus?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kuva
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja cardic »

Gattaca kirjoitti:
Varo puheitasi, muuten pääset seuraavana käsittelyyn.
Sinusta nyt varmasti selviän, olet sen verran pienempi kuin Manala.
ootas hetki, miten se nyt menikaan.... ainiin joo...
oon pienempi ku sina, mut ma oon nopee. nopeuteni on sita luokkaa, ettet hitaine jasenines ehi osua muhun ollenkaan.
osasinko lainata suurta ajattelijaa oikein?
ala turhaan tuhlaa voimiasi muhun, keskity vaan manalaan. seuraan tulevaa taistoanne mielenkiinnolla
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Manala: Ai tuo on lapsuuden painajaisunesi?
Nyt selvisi miksi minä näen unia joissa syön pikkuvauvoja.

Cardic:
En muista että olisit minua lyhyempi.
Mutta minä nyt vaan olen nopea.

Eri juttu sitten riittääkö se nopeus voimana jos ei ole massaa takana :D
Samanlaiselle kuikelolle kyllä, mutta sikaniska-manalat pahempi juttu :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12289
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca:

"Kun provosoidaan ei pidä provosoitua." Mauno Koivisto

"Let it be." The Beatles
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

:roll:
Toisaalta olisi hyvä tapa näyttää enimmäkseen inhoamalleni Kity-yhteisölle, sen minulle vastenmielisen mölyäijän ja ykköskukoksi itseään luulevan nöyryyttämisellä, mieluiten Kitylutka ja -pukki yleisön todistaessa. Ja sitten tarvis saada pillluu.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti::roll:
Toisaalta olisi hyvä tapa näyttää enimmäkseen inhoamalleni Kity-yhteisölle, sen minulle vastenmielisen mölyäijän ja ykköskukoksi itseään luulevan nöyryyttämisellä, mieluiten Kitylutka ja -pukki yleisön todistaessa. Ja sitten tarvis saada pillluu.
Tiedätkö, kyllä sinä ihan itse teet noita johtopäätöksiä ja leimaamisia omassa harhaisessa pääkopassasi. Ja sitten vielä oikein perus sankaritarina päälle: "Kookaburra kukisti kiusaaja-pinviinin, sai fameja ja pildeä koko yhteisöltä". Sori, ei toimi. Ei onnistu. Et vain osaa. Eikä sinusta olisi siihen missään mielessä.

Sama juttu toistuu ihan kaikessa. Sinä OLISIT paras missä tahansa jos vain joskus TEKISIT jotain. Ikävä kyllä sinusta ei reaalimaailmassa ole muuhun kuin runkkaamaan paperitolloja lattialle äitisi siivottavaksi.

Mutta onhan tämä kutkuttava tilaisuus. Sinä olet ylittänyt hyvän käytöksen ja henkilökohtaisten asioiden juoruamiskynnyksen rajat niin moneen otteeseen niin monen mielestä - puhumattakaan uhkailuistasi - että moni varmasti näkisi mielellään turpaanvetolupailusi lunastamistilaisuuden. Minä ainakin odotan innolla. Pitäisikö meidän järjestää oikein joku miitti asian kunniaksi toukokuun vikaksi päiväksi? Saisit sitten kity-yhteisön edessä esittää kurkipotkusi tyylillä, jonka vain 43-vuotias huonoryhtinen ja selkärankansa rautatangoksi luuduttanut tupakoitsija osaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:Tiedätkö, kyllä sinä ihan itse teet noita johtopäätöksiä ja leimaamisia omassa harhaisessa pääkopassasi. Ja sitten vielä oikein perus sankaritarina päälle: "Kookaburra kukisti kiusaaja-pinviinin, sai fameja ja pildeä koko yhteisöltä". Sori, ei toimi. Ei onnistu. Et vain osaa. Eikä sinusta olisi siihen missään mielessä..
Kookaburra-pingviinivertaus ei ole minulla paremmuusasteikko, vaan vierauden tuntoa. Enkä nyt aivan harhoja nähnyt ennen viimeistä poistumistani, että melkein mikä vaan sanomiseni mistä vaan asiasta käännettiin minun henkilöni pilkaksi. Sekä asiajuttuni että huumorijuttuni. Koulukiusaajakäytöstä se.

Ja sitähän sinäkin tässä ketjussa teet.
Lähti siitä kun arvelin, että pitkällä leukulla pärjäisi teleskooppipampulle. Sinä epäilit ja minä yhtenä vastaperusteena heitin, että olen nopea. Plus että minulla on käsitys miekkailutekniikoista ja leukulla voi torjua ja se on aseena tappava. Ja siitä sinun aivan välttämättä piti ensin minua alistaen sanoa tuota "satuiluksi" ja sitten kääntää fysiikkani pilkaksi ja väheksynnäksi. Mikä helvetti tuossa muka antoi solvauksillesi aihetta? En edes puhunut paskaa.

Ja sitten täällä on paljon väkeä, joilla on ilmeinen tarve kehuskella asemallaan, osaamisellaan ja rahoillaan. Ja sitten jos on puhe yhteiskunnallisista ongelmista, he kääntävät sen köyhien ja heikkojen pilkaksi.. siis kääntäen taas kehuvat omaa erinomaisuuttaan.

Ja aiai jos jotkut eivät pidä heidän arvojaan itsestäänselvyyksinä... sehän kyseenalaistaisi heidän erinomaisuutensa merkityksen!! ... no joo, niin sanojathan on sitten säälittäviä "viherpiipertäjiä", "kettutyttöjä" ellei peräti "kommunisteja".

Siitä jengistä tulee ihan mieleen jenkkikomedioiden kopeat, aina ylivertaisuuttaan korostavat pepsodenthymyiset "popular" arjalaisnuoret. Toki hyviä joo, mutta täytyykö sitä koko ajan näyttää ja pilkata huonompiaan?

Kityn porukasta osa on jäänyt aivan lapselliselle peruskoulutasolle henkisesti. Takana täytyy sittenkin olla hirveä tyhjyys elämässä ja huono itsetunto, jopa huonompi kuin minulla.

Niin sinullakin. Pelkkää itsekehua ja "oikeassaoloa" sinulla päivästä toiseen. Epävarma pikkupoika taidat olla lihojesi alla.

En todellakaan ole antanut sinulle anteeksi, mitä sanoit habituksestani Espoon pubikeikan aikaan. Että kuin lantasaappaissa pellon laidalla. Tuliko vahva olo itselle, tuliko?

Ja sitten sinun nyt viime päivinä täytyy pyytämättä pilkata ikääni ja ulkonäköäni ja laihuuttani ja ryhtiäni ja kuntoani ja likinäköisyyttäni ja viimeksi jopa viinajuontikykyäni?? ... koeta kehittää joku oikea itsetunto, jookos. Nykyinen esitys on liian läpinäkyvää.
Herra Manala kirjoitti: Sama juttu toistuu ihan kaikessa. Sinä OLISIT paras missä tahansa jos vain joskus TEKISIT jotain. Ikävä kyllä sinusta ei reaalimaailmassa ole muuhun kuin runkkaamaan paperitolloja lattialle äitisi siivottavaksi...
No olenhan minä monesti sanonut, etten osaisi mitään oikeita töitä tehdä, edes siivoojana. Ja että ammattitaitoni ei nettinörttinä enää riitä mihinkään. Vääriä valintoja, pitkäaikaista masennusta. Ja ehkä myös, että kun maailmassa kukkoilevat sinunlaisesi, tuntuu että miksi yhtään mitään tässä maailmassa.

Ainoa mitä osaisin, on analysoida minulle vastenmielisiä ilmiöitä ja filosofioita. Mutta se on purkamista, ei rakentamista. Eikä sellaisesta makseta muille kuin pakinoitsijoille tai kirjailijoille.
Herra Manala kirjoitti: Sinä olet ylittänyt hyvän käytöksen ja henkilökohtaisten asioiden juoruamiskynnyksen rajat niin moneen otteeseen niin monen mielestä -
.
I call them as I see them.
Ja toisesta kulttuurista katsoen kityläiset ovat paskasakkia, sori.

Mitä tulee henkilökohtaisten asioiden juoruamisen.. sitä on liioiteltu.

Pahin oli tuo tässä ketjussa sanomani yksityismeilin paljastus Cityssä vuosia sitten. Olin kohtalaisen aggrettunut.

Sen lisäksi olen kertonut nähneeni yhden Kityläisen tissit ja tyhjän kirjahyllyn. Hänen ensin ihan pyytämättä arvioituaan koko olemukseni kelvottomaksi, mikä sekin lienee yksityisasia kun yksityiskodissa minut näki? Ja sitten olen kertonut tietäväni meilistä toisen Kityläisen pillunkarvojen värin (väriä sanomatta :D) . Nikit mainiten.

Sen sijaan sitä näkemääni Kityläisen suorittamaa panonalkua en laske yksityisasioiden paljasteluksi. Olisi mennyt panemaan yksityisesti.

Oikein sääntömuutos laitettiin "minun takiani" siinä vaiheessa kuin jossain ketjussa arvostelin erään Kitymisun itse siinä kertomaa elämäntapaa. Heti joku nälvimään että olen vaan kade kun en saa. Minä siihen, ettei minulla ole mitään syytä olla sille neidolle katkera. Taas vastine että olen vain kateellinen. Toistin, ettei minulla ole mitään syytä olla sille neidolle katkera.

Ja tatatataa.. neiti itse pamauttaa postauksen, että "kerrotaan nyt sitten kun noin mieli tekee".. ja kertoo itse kaiken meilinvaihdostamme. No en saatana ollut pyytänyt enkä toivonut!! Mutta sekin meni minun piikkiin, hirveä noitavaino palstoilla ja oikein sääntömuutos.

Ketju jossa asiasta valitin mainettani puhdistaakseni tietenkin "siirrettiin näkymättömiin", kuten ylläpidon äksöneissä vieläkin lukee.

---
Ja jos ja kun sitten olen muuten nälvinyt joidenkin "yksityiselämää".. niin eikö mene jakeluun, etten minä näiden ihmisten yksityisasioista MITÄÄN TIEDÄ?? En ole edes TAVANNUT näistä kuin osan, lyhyesti miitissä. En tiedä mitään muuta kuin mitä ITSE ovat niistä kirjoittaneet tälle koko planeetalle näkyvälle foorumille! Jos joku näkee eikä tykkää niin voivoi sitten. Mutta yksityisasia ei enää ole se, mitä tänne itse omilla näppiksillään laittavat.
Herra Manala kirjoitti: 43-vuotias huonoryhtinen ja selkärankansa rautatangoksi luuduttanut tupakoitsija osaa.
Kumara ryhti ja vino selkä on vain etu otteluasennossa :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Lähti siitä kun arvelin, että pitkällä leukulla pärjäisi teleskooppipampulle. Sinä epäilit ja minä yhtenä vastaperusteena heitin, että olen nopea. Plus että minulla on käsitys miekkailutekniikoista ja leukulla voi torjua ja se on aseena tappava. Ja siitä sinun aivan välttämättä piti ensin minua alistaen sanoa tuota "satuiluksi" ja sitten kääntää fysiikkani pilkaksi ja väheksynnäksi. Mikä helvetti tuossa muka antoi solvauksillesi aihetta? En edes puhunut paskaa.
Todellakin puhut paskaa siksi kun et ymmärrä omia rajojasi. Teleskooppipampulla on kolmisenkymmentä senttiä enemmän ulottuvuutta kuin morallasi, ja se on vähän helvetisti se. Ja sillä lyömällä pystyy todellakin lamauttamaan jopa paremmin kuin puukolla viiltämällä. Sinulla ei olisi mitään mahdollisuuksia terän kanssa teleskooppipamputtajaa vastaan. Jos kuvittelet muuta, näet taas omia iltasatujasi.
Kityn porukasta osa on jäänyt aivan lapselliselle peruskoulutasolle henkisesti. Takana täytyy sittenkin olla hirveä tyhjyys elämässä ja huono itsetunto, jopa huonompi kuin minulla.
Voi jeesus. Sinun katteeton tappelu-uhosi on kuin suoraan ala-asteen kolmasluokkalaisen käsikirjasta. Sinä puhumassa muiden jäämisestä peruskoulutasolle henkisesti on aivan käsittämättömän huono vitsi.
En todellakaan ole antanut sinulle anteeksi, mitä sanoit habituksestani Espoon pubikeikan aikaan. Että kuin lantasaappaissa pellon laidalla. Tuliko vahva olo itselle, tuliko?
Älä välitä, en minäkään sinulle sitä, mitä sanoit tyttöystävälleni kun minä kävin WC:ssä. Oikeastaan aivan helvetin hienoa että järjestit tämän tekosyyn käydä itseesi luvallisesti käsiksi itsepuolustuksena. Ansaitset saada selkääsi jo pelkästään siitä hyvästä.
Ja sitten sinun nyt viime päivinä täytyy pyytämättä pilkata ikääni ja ulkonäköäni ja laihuuttani ja ryhtiäni ja kuntoani ja likinäköisyyttäni ja viimeksi jopa viinajuontikykyäni?? ... koeta kehittää joku oikea itsetunto, jookos. Nykyinen esitys on liian läpinäkyvää.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Minä tiedän rajani, tiedätkö sinä?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:Todellakin puhut paskaa siksi kun et ymmärrä omia rajojasi. Teleskooppipampulla on kolmisenkymmentä senttiä enemmän ulottuvuutta kuin morallasi, ja se on vähän helvetisti se. Ja sillä lyömällä pystyy todellakin lamauttamaan jopa paremmin kuin puukolla viiltämällä. Sinulla ei olisi mitään mahdollisuuksia terän kanssa teleskooppipamputtajaa vastaan. Jos kuvittelet muuta, näet taas omia iltasatujasi.
No ensinnäkään ei ollut kyse "omista rajoistani" muuten kuin että olen nopea. Kestä se. Sinä vaan välttämättä halusit käyttää tilaisuuden pilkata habitustani ihan kuin koulukiusaajat.

Jos aseita mietitään...
Nyt ei ole kyse mistään vitun morasta, vaan leukusta, jossa on 21-senttinen, leveä ja painava terä.

Pituuseroa ei ole hirveästi ainakaan NLE:n aspiin, joka ei ollut ainakaan puolimetrinen (hei miten tämä menee falliSeksi? :D) Tai jos olikin, yli 10 senttiä menee bodarin kouraan. Itse asiassa alkuperäiset leukut museoissa ovat usein vielä pitempiä kuin minun hyväteräksinen Lapin Puukon tekemä, saamelaismuseoissa näkee 25, jopa 30 senttiSIÄ. (liian fallista joo :D)

Oleellisinta on, että leukun terä on jo sen pituinen, että sillä voi TORJUA eli miekkailutermein "väistää". Ihan eri asia kuin pikkupuukko, jolla ei voi torjua, ja on siis ilman muuta alakynnessä vähänkin pitempää asetta vastaan. Vinosilmillä on leukua vastaava ase, "Butterfly sword", jossa tosin on rystyssuoja ja niitä käytettiin kaksittain. Ja niitä käytettiin miekkojen torjumiseen.

Ja siinä tulee sitten esiin taktiikka tai taito.
Suomalaiskansallisesti useimmat käyttäisivät pamppua vain mätkimällä jotain yliolanlyöntejä, rintamasuunta eteenpäin. Vähänkin asetaktiikkaa ymmärtävä tajuaa, että pitää tehdä itsestään asennolla mahdollisimman pieni maali. Pitää torjua vastustajan älyttömät heijarit joko hänen aseeseensa tai käsivarteensa. Pitää hämätä ja harhauttaa.

Ja sitten leukulla ei vain "viilletä".
Leuku ei ole lappalaisilla ase vaan työkalu. Tarkoitettu pienten PUIDEN kaatamiseen (olen omalla tehnyt) ja luiden katkomiseen. Pieni VESURI. Hiiliteräksisenä saatanallisen teräväksi hiottavissa. Joten aseena käytettäessä leukumies voisi torjua aspin heiluttajan iskun, hämätä ja LYÖDÄ. Tai ihmiseen se kannattaisi tehdä (miekkailusanastoa) dry cut- through cut yhdistelmällä, samalla sekä lyödä että vetää tai työntää, että terä tarttuu. Onnistunut osuma jos ei luita katkoisi, ainakin katkaisisi vastustajan kyynärvarsilihakset/hauiksen/ aukaisisi vatsan. Ja se siitä.

Mutta tietenkin nämä on vain teoriaa sikäli, että veitsiDUELEJAKAAN ei juuri koskaan tapahdu. Livepuukotukset on niin yllättäviä, ettei toinen ehdi terästään esiin vetämään, vaikka sellainen olisikin.

(Harmi muuten etten saa ketään leikkimään muovipuukoillani, vaikka haluaisin kokeilla jailstyleä versus sapeliotetta versus tanto-otetta :D)
Herra Manala kirjoitti:
Kityn porukasta osa on jäänyt aivan lapselliselle peruskoulutasolle henkisesti. Takana täytyy sittenkin olla hirveä tyhjyys elämässä ja huono itsetunto, jopa huonompi kuin minulla.
Voi jeesus. Sinun katteeton tappelu-uhosi on kuin suoraan ala-asteen kolmasluokkalaisen käsikirjasta. Sinä puhumassa muiden jäämisestä peruskoulutasolle henkisesti on aivan käsittämättömän huono vitsi..
Excuse moi.
Minulla ei tässä alunperin ollut mitään tappelu-uhoa sinun kanssasi, ennen kuin aloit koulukiusaajatyyliin suoraan minuun littymättömästä aseteoriasta plus väitetystä nopeudestani vetämään solvauksia habituksestani ja siitä etten pärjäisi kenellekään. Mikä muu luontainen reaktio minulle voisi tulla, kuin että näyttää sinulle mistä se isä-kana pissii?
Herra Manala kirjoitti: Älä välitä, en minäkään sinulle sitä, mitä sanoit tyttöystävälleni kun minä kävin WC:ssä. Oikeastaan aivan helvetin hienoa että järjestit tämän tekosyyn käydä itseesi luvallisesti käsiksi itsepuolustuksena. Ansaitset saada selkääsi jo pelkästään siitä hyvästä.
:oops: Joo se juttu.
Ensinnäkin olin pohjia vetäneenä vähän helvetin kännissä.
Toiseksi kännisestä mielestäni katosi hetkeksi, että neito on sinun tyttöystäväsi. Hetken ajattelin häntä sinkkuna. (olithan kusella :D )
Kolmanneksi sen verran Kitytyyliä olen nähnyt, että todellakin käsitin sanansa sille yhdelle kyrvänvonkaukseksi.
Neljänneksi tajuttuani erehdykseni, pyysin heti tyttöystävältäsi anteeksi. Sanoin, että oli asiatonta. Jos ei muista, se ei enää ole minun vika. Anteeksipyyntöni siis uudestaan.
Herra Manala kirjoitti:
Ja sitten sinun nyt viime päivinä täytyy pyytämättä pilkata ikääni ja ulkonäköäni ja laihuuttani ja ryhtiäni ja kuntoani ja likinäköisyyttäni ja viimeksi jopa viinajuontikykyäni?? ... koeta kehittää joku oikea itsetunto, jookos. Nykyinen esitys on liian läpinäkyvää.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Minä tiedän rajani, tiedätkö sinä?
Sinä et tiedä rajojasi. Ja enpä mahda mitään sille, että vaikka en itse mitään olisi tai olisin samapsykovammainen kuin sinä, psykologinen arvioni sinusta on mielestäni paikkansapitävä. Ei tarvitse myöntää, mutta harkitse tykönäsi motiivejasi asenteeseesi.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja alja »

ehdotan seuraavia toimia:
-palautetaan kaikki kadotetut ketjut, vaikka vain aljan sähköpostiin; saadaan uteliaisuus tyydytettyä ja tärkeät tiedot jaettua allekirjoittaneelle
-estetään kenenkään epäilyttävän pääsy palstalle, miitteihin ja sellaista (eli kukaan ei enää pääse mihinkään)
-toimitetaan aljalle aikaa ja energiaa , jotta hän voi osallistua jatkossa tarpeeksi aktiivisesti palstan tapahtumiin eikä joudu jälkikäteen sitten kitisemään. (vai onko se kitysemään?)

blaa blaa blaa
grr
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja aasi »

alja kirjoitti:ehdotan seuraavia toimia:
-palautetaan kaikki kadotetut ketjut, vaikka vain aljan sähköpostiin; saadaan uteliaisuus tyydytettyä ja tärkeät tiedot jaettua allekirjoittaneelle
Käyttäjäryhmissä on nyt ryhmä "Vakkarit", joilla on pääsy "Juoruluolaan". Luolasta löytyy muutama poistettu ketju. Lisäsin sinne nyt aljan, muut voivat käydä halutessaan pyrkimässä käyttäjäryhmät-linkin kautta nappia painamalla jos haluavat juoruta ilman julkisuutta.

Taidan kohta avata taas gallerian kaikille rekisteröityneille, eiköhän paniikki ole sen verran laskenut.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja alja »

aasi kirjoitti:
alja kirjoitti:ehdotan seuraavia toimia:
-palautetaan kaikki kadotetut ketjut, vaikka vain aljan sähköpostiin; saadaan uteliaisuus tyydytettyä ja tärkeät tiedot jaettua allekirjoittaneelle
Käyttäjäryhmissä on nyt ryhmä "Vakkarit", joilla on pääsy "Juoruluolaan". Luolasta löytyy muutama poistettu ketju. Lisäsin sinne nyt aljan, muut voivat käydä halutessaan pyrkimässä käyttäjäryhmät-linkin kautta nappia painamalla jos haluavat juoruta ilman julkisuutta.

Taidan kohta avata taas gallerian kaikille rekisteröityneille, eiköhän paniikki ole sen verran laskenut.
Kiitos Aasi, hyvin toimittu.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

alkoiko tämä kaikki tosiaan Aasin silliä ja kuravettä-jutusta? Siis Aasihan ei puhunut kuravedestä, mutta myönsi kun joku mainitsi ja siihen. AJ vielä lisäsi ettei tämä huijaa ketään, että ihan totta suoltaa ulos. Juttu kaatuu Aasin omaan niskaan. Joutuu kohta aloittamaan uuden yhteisön puhtaalta pöydätä ja suunnittelemaan taas kaikki alusta. ;)
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Toimenpiteet odottamattoman julkisuuden vuoksi

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Suvinen kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:alkoiko tämä kaikki tosiaan Aasin silliä ja kuravettä-jutusta?
Öö, ei? Aasin aprillipila oli seurausta tästä aiemmasta mediahärpäkästä.
Tai sitten en ymmärtänyt viestiäsi, mikä ei olisi uutta kyllä sekään.
Mistä media härpäkästä? Joku kumminkin huijannut median kiinnostuksesta?
Vastaa Viestiin