Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Yleinen lätinä jä kitinä

Puolestani palstan saa avata kaikille jos..

Galleriat ja viestihistoria tyhjennetään
14
22%
Galleriat ja erotiikka, suhteilut, paskanjauhanta ja shrink tyhjäksi
6
10%
Galleriakuvat vaan pois
8
13%
Poistan tunnarin jos avataan, perkele
0
Ei ääniä
Palataan vanhaan vaan, mitäs tässä nyt tekemään
31
49%
Joku, muu, mikä/tuulenpuiska/evvk-ammattioppilaitos
4
6%
 
Ääniä yhteensä: 63

Pehmovanukas

Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Näyttäisi siltä, että enemmistö ei halua pitää kityä suljettuna yhteisönä. Millä edellytyksillä sen sittten voisi avata?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Taidan mennä laidasta laitaan kommentteineni, mutta haluan palata vanhaan sellaisenaan. Mitään osastoa ei ryhdytä tyhjentämään prkle! Jokainen sitten poistelkoon itse haluamansa kuvat galleriasta ja sensuroikoon viestejään, jos tuntuu, ettei pysty seisomaan kaiken sanomansa takana. Itse jo poistin paikkakunnan käyttäjätiedoistani ja heti tuli turvallisempi olo :roll:

Edit: Siis rekisteröitymisen voi puolestani tehdä hieman entistä vaativammaksi, esimerkiksi vaatia vahvistusta ilmoitetusta meiliosoitteesta. Samoin edelleen mielelläni luovun viestihistorian selausmahdollisuudesta. En ymmärrä mihin moista edes tarvitaan.
Viimeksi muokannut Lolita, 28.03.2006 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:Mitään osastoa ei ryhdytä tyhjentämään prkle! Jokainen sitten poistelkoon itse haluamansa kuvat galleriasta ja sensuroikoon viestejään, jos tuntuu, ettei pysty seisomaan kaiken sanomansa takana.
:komp: :komp: , 100%
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lolita kirjoitti:Taidan mennä laidasta laitaan kommentteineni, mutta haluan palata vanhaan sellaisenaan. Mitään osastoa ei ryhdytä tyhjentämään prkle! Jokainen sitten poistelkoon itse haluamansa kuvat galleriasta ja sensuroikoon viestejään, jos tuntuu, ettei pysty seisomaan kaiken sanomansa takana. Itse jo poistin paikkakunnan käyttäjätiedoistani ja heti tuli turvallisempi olo :roll:

Edit: Siis rekisteröitymisen voi puolestani tehdä hieman entistä vaativammaksi, esimerkiksi vaatia vahvistusta ilmoitetusta meiliosoitteesta. Samoin edelleen mielelläni luovun viestihistorian selausmahdollisuudesta. En ymmärrä mihin moista edes tarvitaan.
Ok, samoilla linjoilla. Sovitaan joku päivä milloin tämä tehdään että ehtii tarkistaa viestihistoriansa ja galleriansa. Vaikka mä olen edelleen sitä mieltä että joku kuukausi voitaisiin pitää matalaa profiilia.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elukka

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Nyt kun miettii, niin eipä mun kirjotuksissa ainakaan taida mitään niin silmitöntä sossupr0n0a olla, etteikö sitä kehtaisi muille näyttää... :think:
KoNppaan :komp: siis Lolia: Poistakoot omansa se, joka siihen tuntee tarvetta.
Joku siirtymäaika voisi tietysti olla (viikko?), jotta halukkaat ehtivät sensuroimaan viestihistoriansa ja galleriansa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Lolita kirjoitti:Taidan mennä laidasta laitaan kommentteineni, mutta haluan palata vanhaan sellaisenaan.
Nainen, olet nopea. Ei sinun perässäsi pysy millään.
Lolita kirjoitti:Samoin edelleen mielelläni luovun viestihistorian selausmahdollisuudesta. En ymmärrä mihin moista edes tarvitaan.
No minä esimerkiksi koin yhtenä päivänä keskeiseksi löytää viestin, jonka muistin nimimerkki Lolitan kirjoittaneen joku aika sitten johonkin ketjuun. Toiminto oli perin kätevä. Sitä paitsi, toisinaan oltuani pitkään (jotain yli 3 minuuttia) pois palstalta, saatan hyvinkin tarkistaa, mitä pari suosikkinimimerkkiäni on sinä aikana kirjoitellut. Keskeinen toiminto siis.

Äänestin paluuta vanhaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

:off:

Sen verran ollaan saatu nostatettua myrskyä vesilasissa, siis minun korvieni välisessä vesilasissa, että katsoin asialliseksi kertoa esimiehelleni, mihin olen sotkeutunut. Siis paikan nimeä mainitsematta. Ihan vaan siltä varalta, että jotain mielikuvituksellista tapahtuu :D
Tuli pöhkö olo.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

urpiainen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Samoin edelleen mielelläni luovun viestihistorian selausmahdollisuudesta. En ymmärrä mihin moista edes tarvitaan.
No minä esimerkiksi koin yhtenä päivänä keskeiseksi löytää viestin, jonka muistin nimimerkki Lolitan kirjoittaneen joku aika sitten johonkin ketjuun. Toiminto oli perin kätevä. Sitä paitsi, toisinaan oltuani pitkään (jotain yli 3 minuuttia) pois palstalta, saatan hyvinkin tarkistaa, mitä pari suosikkinimimerkkiäni on sinä aikana kirjoitellut. Keskeinen toiminto siis.
Mä olen käyttänyt toimintoa joskus etsiäkseni omia kirjoituksiani. Viestihistoriasta on esim. krapuloissaan kätevä tarkistaa nopeasti, mitä kaikkea on palstalle yöllä suoltanut.
slam

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja slam »

6 vastaan 7

ps. Tyhjennys olisi pitänyt tehdä aika päiviä sitten.
Herra Manala

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Montakohan erilaista, "tarkennettua" äänestystä nyt joudutaan tekemään, että saadaan Tixin kanta ajettua läpi?
Pehmovanukas

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Herra Manala kirjoitti:Montakohan erilaista, "tarkennettua" äänestystä nyt joudutaan tekemään, että saadaan Tixin kanta ajettua läpi juuri sellaisena kun hän itse haluaa?
No jos katsotaan toista galluppia, niin huomattavasti omaani ehdotustanu rankemmat vaihtoehdot ovat kokonaisäänimäärässä johdossa. Montakohan kertaa aio näkyvästi ottaa kantaa oman näkemyksesi puolesta? Mulle on periaatteessa sama miten mennään, mutta en pidä sulkemista fiksuna vaihtoehtona, ja toisaalta ymmärrän niitä joilla on intimiteettihuolia.
Herra Manala

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pehmovanukas kirjoitti:Montakohan kertaa aio näkyvästi ottaa kantaa oman näkemyksesi puolesta?
Eikun mä vaan hei haluan kans oman gallupin.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Ja kaikki tämä älämölö siksi että jotkut saatanan keltaisen lehdistön homot ja huoranpenikat tonkivat sattuneesta syystä erään, sanotaan nyt entisen, kityläisen taustoja. Ei kai se nyt maailmaa kaada tehtiin mitä tahansa palstan osalta. Mä kunnioitan aasin päätöstä jokatapauksessa.

Ja koska tää juttu on jo myös Wanha totean että: Painukaa jo takaisiin napoihinne toimittajanperkeleet jotta vainoharhaisimmat runkumme voi levollisin mielin postailla masturbointitottumuksistaan ja tissimieltymyksistään!!

:finger:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Kid

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lyhyesti ja ytimekkäästi, jatketaan kuten ennenkin.
HellBell

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja HellBell »

En osaa sanoa muuta kuin että ehkä on hyvä ajatella asiaa käyttäjiä suojaavassa merkityksessä, kun tässä nyt kuitenkin on kyseessä aikas käymistilassa (edelleen ja tuntuu jatkuvan esim.mediassa.. tv-keskustelut aiheesta seurannevat ennen pitkää yms) oleva kohujuttu.

Kohun silmään päätyneen yksityisyys.. meidän kaikkien jonkinlainen "normitilan" yksityisyys tällä palstalla.. lojaalisuus.

Tällaista ei olisi voitu ennustaa. Pelottavaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Minä en ainakaan ole kirjoittanut tänne mitään sellaista, minkä päätyminen vaikka koko maailman tietoon olisi minulle jokin ongelma (haloo, ainahan tämä on ollut kaikille avoin foorumi!?!?!!!). Jos jotkut säikkyyksissään nyt vaativatkin kaiken maailman "toimenpiteitä", toivon että ainakaan viestihistorioita ei tyhjennettäisi. Jokainenhan voi niin halutessaan varsin helposti itsekin saada sen aikaan omalla kohdallaan (ja uskon, että ne joiden viestihistorioita itse välillä mielenkiinnosta selaan, eivät omaansa poista).

Sen vielä jotenkin ymmärrän, että jos joku on tahtomattaan saanut pärstäkuvansa jonkun toisen galleriaan, hän saattaa toivoa gallerioiden tyhentämistä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Sen sijaan että näin ratkaisuhakuisesti haetaan toimintatapaa, toivoisin hieman ongelmalähtöisempää menettelyä. Kartoitetaan ja mietitään tapauskohtaisesti mitä asialle voitaisiin tehdä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pehmovanukas

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Minusta kokonaiskuva alkaa näillä äänestyksillä hahmottua. Enimmistö haluaa pitää paikkaa avoinna eikä suurin osa halua puuttua viestein sisältöön. Ehdotan siis seuraavaa:

Ensin annetaan pieni varoaika (tämä viikko?) käyttäjille suorittaa mahdollisia omien tekstien sensuureja ja pyytää moderaattoreita poistamaan myös niihin liittyviä lainauksia.

Sen jälkeen yksittäisen henkilön viestihistorian selausmahdollisuus poistetaan, galleriat tyhjennetään ja uudet toivotetaan tervetulleeksi ilman eri hyväksymisiä kuten ennenkin.

Jaksasessaan aasi voinee sitten modata gallerioita siten, että niitä pääse katsomaan vain "aktiivit" jotta ihmiset uskaltavat sitten taas joskus kuviansa laitella tarjolle?

Pidän edelleen kiinni sitä, että mahdollisuus saada uusia (fiksujakin) käyttäjiä lisää on vain positiivinen asia.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pehmovanukas kirjoitti:...
Tämä kuulostaa erittäin hyvältä. Sinä olet sitten viisas ja fiksu mies.

Edit: One lineriä varten ei tarvitse lainata koko tekstiä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
HellBell

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lolita kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:...
Tämä kuulostaa erittäin hyvältä. Sinä olet sitten viisas ja fiksu mies.
Edit: One lineriä varten ei tarvitse lainata koko tekstiä.
Samassa rintamassa ollaan. Ihan ookoolta kuulostaa.
Edit: Tosin gallerioiden tyhjennysoperaatioon varaus. Kuvat voi poistaa omavalintaisesti jne.
Edit2: Viestijuttujen suhteen se ja sama.
Viimeksi muokannut HellBell, 29.03.2006 17:12. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Elukka

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Varauksellinen kannatus :komp: Pehmovanukkaan ehdotukselle.
Varauksellinen siksi, etten ole ihan varma gallerioiden tyhjäämisen tarpeellisuudesta. Toisaalta sou not, äkkiähän ne kuvatukset sinne halutessaan saa takaisin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

aasi kirjoitti:Sen sijaan että näin ratkaisuhakuisesti haetaan toimintatapaa, toivoisin hieman ongelmalähtöisempää menettelyä.
En tiedä, mitä tämä tarkoittaaa, mutta kannatan! Ongelmien vatvominen ilman pyrkimystä ratkaisuihin kuulostaa sellaiselta, että voisin olla hyvä siinä! Hyvä Aasi!

Pehmovanukkaan ehdotuksessa oli ihan järkeviä juttuja, paitsi että vieläkään en ole nähnyt yhtään edes suurin piirtein vakuuttavaa argumenttia siihen, miksi tämä olisi muka tarpeellista:
Pehmovanukas kirjoitti:Sen jälkeen yksittäisen henkilön viestihistorian selausmahdollisuus poistetaan
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
JakeBlues

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Elukka kirjoitti:Toisaalta sou not, äkkiähän ne kuvatukset sinne halutessaan saa takaisin.
No juu. Eipä se aasi tätä varmaan kuva-arkisto palvelimeksi ollutkaan bygannut. Eiköhän nuo kuvat löytyne jokaiselta omasta takaa...

Ei kun portit auki vaan. Saadaan kunnon takatuuli seuraaville heittokierroksille! Toivottavasti nähdään pitkiä kaaria.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Komps komps edellisiin!!

Mitä täällä pimeässä peiton alla paniikissa tutisemaan.

Galleriat voi puolestani tyhjentää, ja niihin jatkossa tiukka kuri; naamaa ei siellä näy ilman jokaisen kuvassaolijan lupaa. (Toki näinhän sen tilanteen pitäisi olla nytkin)
Viestejä nyt ei ainakaan poisteta, siinä en näe järkeä. Jokainen tänne kirjoittaessaan on tiennyt foorumin julkisuudesta, mutta tuo varoaika viestiensä editoimiseen on varmaan jollekin paikallaan.
Omien viestien selausmahdollisuutta kannatan, muiden viestien selaus ei ole niin oleellinen ominaisuus.

Auki vaan! Onhan KITYä sitäpaitsi ennenkin "mainostettu" cityn puolella. Nyt kun julkisuutta tuli vähän enemmän*, niin mitä siitä pelästymään...


*)Lehtimaininta n. 400 hengen nettiyhteisöstä, nimeä ei mainittu, osoitteesta puhumattakaan.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Uusi tarkennettu äänestys toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja cardic »

viikon parin paasta kokonaan avoimeks
pari paivaa vanhat galleriatirkistelijat poistoon
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Vastaa Viestiin