Toimintasuunnitelma

Yleinen lätinä jä kitinä
Patz

Re: Toimintasuunnitelma

Viesti Kirjoittaja Patz »

AarneAnkka kirjoitti:Johtuu ehkä siitä että sieltä puuttuu vaihtoehto "ei tarvitse tehdä mitään"?
Lisäksi puuttuu vaihtoehdot "en tiedä" ja "aivan sama".

Odotan että joku tekee päätökset puolestani, laiska kun olen.
nokkaelain

Re: Toimintasuunnitelma

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

aasi kirjoitti:Katsoin itseasiassa vasta nyt noita äänestystuloksia ja yllätyin kuinka moni olisi ollut valmis pitämään palstan täysin suljettuna tai jopa tyhjentämään viestihistorian kokonaan. Olkoonkin että äänestysprosentti ei vielä kovin kummoinen ole.
Yksi syy on varmaankin se, että lähinnä ne ovat äänestäneet, joista tuntuu siltä, että jotain tuon tapaista pitäisi tehdä. Äänestys melkeinpä pitäisi järjestää jollain toisella tavalla, jos yleisempi mielipide haluttaisiin tietää. Mikä ei kyllä ainakaan minun puolestani ole tarpeen, ellei enempää tule vaatimuksia tuollaisista kovemmista toimista.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toimintasuunnitelma

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

aasi kirjoitti:
Ehkä sopiva kompromissi voisi olla että vanhimpia ketjuja joihin ei ole enää kirjoitettu, poistettaisiin sopivan ajan kuluttua.
Joo, kannatetaan. Juu, ei se kerran vuodessa tyhjentaminen ollut hyva idea ollenkaan, jutut katkeaisivat ikavasti. En ajatellut, halusin vain rajayttaa kityn ilmaan.
Kikkelis kokkelis.
Edith

Re: Toimintasuunnitelma

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti:
aasi kirjoitti:Katsoin itseasiassa vasta nyt noita äänestystuloksia ja yllätyin kuinka moni olisi ollut valmis pitämään palstan täysin suljettuna tai jopa tyhjentämään viestihistorian kokonaan. Olkoonkin että äänestysprosentti ei vielä kovin kummoinen ole.
Yksi syy on varmaankin se, että lähinnä ne ovat äänestäneet, joista tuntuu siltä, että jotain tuon tapaista pitäisi tehdä. Äänestys melkeinpä pitäisi järjestää jollain toisella tavalla, jos yleisempi mielipide haluttaisiin tietää. Mikä ei kyllä ainakaan minun puolestani ole tarpeen, ellei enempää tule vaatimuksia tuollaisista kovemmista toimista.
Ah, näistäpä sanoista tajusin minäkin osallistua sitten. Painava sanomani äänestyksessä oli, ja yhäkin on, että pidetään kaikki entisellään. Täsmäys: Eli siis että palataan vanhaan systeemiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Toimintasuunnitelma

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hankitaan isompi serveri?
Pyyhin Netikettiin..
Exsat

Re: Toimintasuunnitelma

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Niba kirjoitti:Hankitaan isompi serveri?
Voisko joku selittää mulle hitaasti ja yksinkertaisesti miten tämä ratkaisisi tämänhetkiset ongelmat?
ninnithequeen

Re: Toimintasuunnitelma

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voisiko joku selittää mulle mitä ovat tämän hetkiset ongelmat?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Toimintasuunnitelma

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

aasi kirjoitti: Ehkä sopiva kompromissi voisi olla että vanhimpia ketjuja joihin ei ole enää kirjoitettu, poistettaisiin sopivan ajan kuluttua.
Minä en kannata mitään ketjujen poistamisia.

Suurin syy miksi kirjoitan, on oppiminen, joka jakautuu 1. itsereflektioon ja 2. muiden erilaisista näkemyksistä oppimiseen. Nämä molemmat, ja etenkin itsereflektio, vaikeutuvat jos vanhimpiin ketjuihin ei pääse käsiksi. Minua ärsyttää jo se, että Cityn vanhimmat viestit ovat jossakin hötäkässä kadonneet, joten en voi enää lukea, mitä ja miten silloin mistäkin asiasta sanoin. Samoin Kity Ykkösen viestien menetys harmittaa. Kolmas kerta - tai etenkin se, jos Kityssä otetaan käyttöön joku ketjujen tuhoamissysteemi - voi hyvinkin saada minut siirtymään sellaiselle palstalle, jossa vanhatkin ketjut pyritään säilyttämään (tai vaihtoehtoisesti palaan päiväkirjasysteemiin, jolloin ikävä kyllä menetän ulkopuolisten panostukset "keskusteluun").

Tämä on vain minun mielipiteeni: älkää ottako siitä paineita. Tarvittaessa äänestän jaloillani. Toivoisin kuitenkin yleisen mielipiteen selvittämistä jotenkin muuten kuin asenteellisesti laadituilla gallupeilla ennen kuin alkuperäistä systeemiä muutetaan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Toimintasuunnitelma

Viesti Kirjoittaja aasi »

EveryWoman kirjoitti:Minä en kannata mitään ketjujen poistamisia.
En minäkään.
Suurin syy miksi kirjoitan, on oppiminen, joka jakautuu 1. itsereflektioon ja 2. muiden erilaisista näkemyksistä oppimiseen. Nämä molemmat, ja etenkin itsereflektio, vaikeutuvat jos vanhimpiin ketjuihin ei pääse käsiksi. Minua ärsyttää jo se, että Cityn vanhimmat viestit ovat jossakin hötäkässä kadonneet, joten en voi enää lukea, mitä ja miten silloin mistäkin asiasta sanoin. Samoin Kity Ykkösen viestien menetys harmittaa. Kolmas kerta - tai etenkin se, jos Kityssä otetaan käyttöön joku ketjujen tuhoamissysteemi - voi hyvinkin saada minut siirtymään sellaiselle palstalle, jossa vanhatkin ketjut pyritään säilyttämään (tai vaihtoehtoisesti palaan päiväkirjasysteemiin, jolloin ikävä kyllä menetän ulkopuolisten panostukset "keskusteluun").
Huomioitu.
Tämä on vain minun mielipiteeni: älkää ottako siitä paineita. Tarvittaessa äänestän jaloillani. Toivoisin kuitenkin yleisen mielipiteen selvittämistä jotenkin muuten kuin asenteellisesti laadituilla gallupeilla ennen kuin alkuperäistä systeemiä muutetaan.
Jos kaikki päätökset tehtäisiin demokraattisesti ja aina niihin tyytymättömät äänestäisivät jaloilleen, jäljelle ei jäisi lopulta mitään siitä monimuotoisuudesta joka tuntuu kuitenkin olevan Kitylle ominaista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Toimintasuunnitelma

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Aasi kirjoitti:Jos kaikki päätökset tehtäisiin demokraattisesti ja aina niihin tyytymättömät äänestäisivät jaloilleen, jäljelle ei jäisi lopulta mitään siitä monimuotoisuudesta joka tuntuu kuitenkin olevan Kitylle ominaista.
Oikeassa lienet, mutta minulla ei ole ollut tapana tehdä mitään mihin en ole motivoitunut (kuten kirjoitella pitkiä viestejä jonnekin, missä niiden ei voi edes toivoa pysyvän tallella ad infinitum). Oma tyytyväisyyteni on minulle Kityn monimuotoisuutta tärkeämpää.

Hyvä kuitenkin tietää, että olet ottanut mielipiteeni huomioon. Uskon, että jos päädyt lanseeraamaan ketjunpoistojärjestelmän, sinulla on siihen hyvä syy. Kunnioitan päätöstäsi, mikä ikinä se tulee olemaan, ja toivon muiden kunnioittavan minun päätöstäni jos sen seurauksena (tai muuten!) haluan poistua.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Toimintasuunnitelma

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

aasi kirjoitti:Avasin nyt kuitenkin gallerian niille, joilla siellä oli aiemminkin kuvia.
Mulla ei näköjään ole enää oikeuksia mihinkään galleriaan, siis omani lisäksi. Onko pikkujoulugalleria poistettu? siellä olin minäkin vahingossa päässyt taustalle kuvaan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Toimintasuunnitelma

Viesti Kirjoittaja aasi »

Jyrki73 kirjoitti:Onko pikkujoulugalleria poistettu? siellä olin minäkin vahingossa päässyt taustalle kuvaan.
On poistettu.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimintasuunnitelma

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

aasi kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:Onko pikkujoulugalleria poistettu? siellä olin minäkin vahingossa päässyt taustalle kuvaan.
On poistettu.
Haluaisin katsoa gallerioita, vongatakseni.
En pääse kun ei ole omaa kuvaa enkä nyt voi lisätäkään.
Miten laittaisin sinne perseen ja karvaisen pillun kuvan, siis vain päästäkseni kurkkimaan misujen gallerioita ja vongatakseni?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin