Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Yleinen lätinä jä kitinä
nypari

Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja nypari »

Jäsentäkää ajatuksianne ja purkakaa sisäiset möykkynne projisoimalla pahaa oloanne tähän ketjuun. Tässä ketjussa on tarkoitus käsitellä olympiatason vitutuspiikkiä, juuri sitä, joka huuhtoo sen toisenkin aivosolusi.

Aloitan. Olin juuri saanut ajokortin, samoin silloinen paras kaverini. Alla oli äitini salarakas, pippurinen mutta ah-niin-ketterä Ford Fiesta. Kesäpäivä puhalsi lämmintä rohkeutta, ja tuntui, että kaikki oli mahdollista. Hervanta, kuskin vaihto, kaveri puikkoihin ja itse pelkääjän paikalla, paikalle, jonka nimi ei juuri tuolloin olisi voinut olla enempää väärässä. Mutta...

Orivedenkadun päässä siinsi Ruovedenkadun T-risteys, joka oli naurettavan lähellä paikallista uimarantaa, josta rakkauspirun riivaama nuorimies saattoi kuulla pystytisujen neitseellisen soidinäänen. Ehkäpä juuri tuo kuvitelma sekoitti kuskin alttiin mielen, sillä risteysalueella seurasi kunnon moiskaus. Äitini vähiten väärä oli juuri lyhentynyt puoli metriä etuosastaan, ja etualalla valkoinen Skoda saanut ampiasvyötärön. Kaksi timanttihäitä vasta viettänyttä Skodan omistajaa valittivat kilpaa päätään.

Viranomaiset päättivät saman tien tiivistää yhteistyötään ja mahdollisimman näyttävästi, paikalle ei saapunut RAI Uno, mutta moni muu kylläkin.

Soitto äidille. Vain häpeä pystyi kilpailemaan vitutuksen kanssa. Auto jäi Kivitilalle.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Pääsiäinen vuonna 2001.
Voi elämä,just saanu puol vuotta sitten kortin.Kännikuskiks lähin ja äipän tuliterä bemari alle.Noh,raflassa tuli sitten hieman nautittua,vaikka kuskina olin.

Ihan perslärveissä kuskin penkille ja menoks neljält yöllä.Ekana 50 metrin peruutus suoraan nakkikiskalla asioineen Volvokuskin auton kylkeen.Siitä karkuun.Oikealle kaartuva mutka edessä jonka vasemalla puolella autoja parkissa.

Räiskis kolinkolin,3 autoa + mutsin auto rutussa.Ei muuta ku hana pohjaan ja karkuun.Kytät Itäväylällä perässä.Sörkkaan asti päästiin jossa olivat ovelasti sulun tehneet ja siihen jäätiin.

Ei vituttanu kovin paljoa aamulla putkassa ja soittaa mutsille:
-Tota,mä ajoin kolarin viime yönä.
-Niin...
-Olin humalassa
-Hiljaisuus
-Autos on rutussa Pasilan poliisiasemalla
-Hiljaisuus
-Mutsi?
-Tuut tuut tuut

Sitten lampsin äipän luo selvittään asioita ja voi elämä mikä vuoden mykkäkoulu.Eipä taida lainata enää autoa.

Seuraamukset
Sakkoja 2400 markkaa,sillon opiskelijana.
Korvaukset muista autoista,ei kehtaa ees sanoa...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

rontti26 kirjoitti:...
Sietää vituttaakin. Idiootti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

McJanne kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:...
Sietää vituttaakin. Idiootti.
:komp: :komp: :komp:
:komp: :komp: :komp: :komp: :komp: :komp:
nypari

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja nypari »

Älkäähän nyt, hyvä isi hänestä vielä tulee. :shock:
Starflare

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Starflare »

:shock: Ollaanpa kityssä hyvällä päällä :shock:
Exsat

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Starflare kirjoitti::shock: Ollaanpa kityssä hyvällä päällä :shock:
Ei kai rattijuoppoidiotismin arvostelu ole kiinni mielialasta?
ninnithequeen

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lapset lapset. Sattuuhan noita mokia. On sitä muutkin ajaneet kännissä ilman korttia ja alaikäisenä poliisia karkuun, teoistaan maksaneet ja ottaneet opikseen....
millivanilli

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ninnithequeen kirjoitti:Lapset lapset. Sattuuhan noita mokia. On sitä muutkin ajaneet kännissä ilman korttia ja alaikäisenä poliisia karkuun, teoistaan maksaneet ja ottaneet opikseen....
Ei se silti siitä hyväksyttävää tee...
ninnithequeen

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Lapset lapset. Sattuuhan noita mokia. On sitä muutkin ajaneet kännissä ilman korttia ja alaikäisenä poliisia karkuun, teoistaan maksaneet ja ottaneet opikseen....
Ei se silti siitä hyväksyttävää tee...
No ei tietenkään.
Inhottavaa teilausta kun toinen häpeissään kehtaa kertoa nuoruudenmokastaan. Ja jos tosiaan on ottanut opikseen ja jättänyt siihen yhteen kertaan.
Luuletteko ettei aikaisemmin ole kuullut mikä idiootti oli? No varmasti.
Starflare

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Exsat kirjoitti:
Starflare kirjoitti::shock: Ollaanpa kityssä hyvällä päällä :shock:
Ei kai rattijuoppoidiotismin arvostelu ole kiinni mielialasta?
Eli kun tunnustaa olleensa tyhmä, on ihan ookoo että pilkataan lisää?
Exsat

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Starflare kirjoitti: Eli kun tunnustaa olleensa tyhmä, on ihan ookoo että pilkataan lisää?
Mä en tiedä miten muut tuon ylläolevan näkivät, mutta mulle jäi ainakin mielikuva, että herran mielestä oli ihan ok ajaa kännissä ja ihan ok ajaa poliisia karkuun kolarin jälkeen, mutta äipän auton mälläys vähän ketuttaa.
Bliss

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: On sitä muutkin ajaneet kännissä ilman korttia ja alaikäisenä poliisia karkuun
Luojan kiitos, että varsin harvat kuitenkin
nypari

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja nypari »

Äläs ninni nyt taas jeesustele. Rontti tasan tiesi mitä tuleman pitää, kun tarinan täällä kertoo. Eiköhän mies puolustaudu ihan itse, jos tarpeelliseksi katsoo.
Starflare

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Exsat kirjoitti: Mä en tiedä miten muut tuon ylläolevan näkivät, mutta mulle jäi ainakin mielikuva, että herran mielestä oli ihan ok ajaa kännissä ja ihan ok ajaa poliisia karkuun kolarin jälkeen, mutta äipän auton mälläys vähän ketuttaa.
Minulle ei jäänyt tuollaista mielikuvaa.
Bliss

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Starflare kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Mä en tiedä miten muut tuon ylläolevan näkivät, mutta mulle jäi ainakin mielikuva, että herran mielestä oli ihan ok ajaa kännissä ja ihan ok ajaa poliisia karkuun kolarin jälkeen, mutta äipän auton mälläys vähän ketuttaa.
Minulle ei jäänyt tuollaista mielikuvaa.
Mulle jäi mielikuva, että toiminta oli jäbän mielestä ihan oikein ja kivaakin vielä, ainoastaan kiinnijääminen v*tuttaa. Ja tekis uudestaankin, jos vaan äippä vielä lainais autoa... :roll:
ninnithequeen

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nypari kirjoitti:Äläs ninni nyt taas jeesustele. Rontti tasan tiesi mitä tuleman pitää, kun tarinan täällä kertoo. Eiköhän mies puolustaudu ihan itse, jos tarpeelliseksi katsoo.
Ja pah.
Täällä kun ei viime aikoina olla osattu kuin syytellä ja osoitella ja aukoa törkeästi päätään, niin pistäähän tuo nyt vituttamaan. Piis änd lööv :dream:
Starflare

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Bliss kirjoitti: Mulle jäi mielikuva, että toiminta oli jäbän mielestä ihan oikein ja kivaakin vielä, ainoastaan kiinnijääminen v*tuttaa. Ja tekis uudestaankin, jos vaan äippä vielä lainais autoa... :roll:
Huh, aika rankkaa tekstiä. Noin tyhmänä en kuitenkaan edes ronttia pitäisi.
Bliss

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Starflare kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Mulle jäi mielikuva, että toiminta oli jäbän mielestä ihan oikein ja kivaakin vielä, ainoastaan kiinnijääminen v*tuttaa. Ja tekis uudestaankin, jos vaan äippä vielä lainais autoa... :roll:
Huh, aika rankkaa tekstiä. Noin tyhmänä en kuitenkaan edes ronttia pitäisi.
Mielikuva mikä mielikuva, minkäs sille voin.
*olkapäidenkohautusirviö*
Exsat

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Bliss kirjoitti: Mielikuva mikä mielikuva, minkäs sille voin.
*olkapäidenkohautusirviö*
Ja jostain ilmeisesti kumpuaa se, että useammalla kuin yhdellä on näitä "mielikuvia".
Zeb

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Starflare kirjoitti:Noin tyhmänä en kuitenkaan edes ronttia pitäisi.
En tunne kyseistä herraa, mutta jostainhan nuo kännikaahailijaneropatit aina säännöllisin väliajoin sikiävät, joten eiköhän yksi tänne 400 Kityläisenkin joukkoon mahdu - onhan tänne kaikenlaista muutakin yllättävää mahtunut... Ketä sitten muuten pitäisit niin tyhmänä?
Bliss

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Exsat kirjoitti:Ja jostain ilmeisesti kumpuaa se, että useammalla kuin yhdellä on näitä "mielikuvia".
Onkohan ko. nuorimies antanut jollain tavalla aihetta tuollaisten mielikuvien luomiseen, mene ja tiedä :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei tuollaista kännissä ajelua "vaan tapahdu". Itse sinne rattiin mennään ja mun mielestä on ihan itsestäänselvyys, ettei kännissä ajeta. Toi nyt vaan oli mun mielestä aivan idioottimaista toimintaa. Turha kitistä, kun homma on täysin itse aiheutettua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Alkuvuonna 1998

Olin perheeni kanssa mummolassa, ja huomasin unohtaneeni tärkeitä papereitaa kotiin. Pikkusiskoni sai samoihin aikoihin allergisen reaktion antibiooteista, joten päätimme, että lähden käymään kotikunnassamme siskoni kanssa; sisko lääkäsiin ja minä paperinhakuun.
Kortti oli ollut pari kuukautta taskussa, ja alla oli äitini Toyota Corolla.

Ajoin tienlaitaan parkkeeratun traktorin etukuormaajaan, suoralla tieosuudella ajonopeuteni ollessa n.30km/h.

Miettikää vituttiko se?

Olipas kiva soittaa äipälle, että "täällä se sun Toyotasi on keula kasassa ja konepelti rullalla. Oottakaa vähä, minä tulen tuolla pikkuCorollalla hakemaan teidät..."

No oikeasti, tilannehan oli hieman toinen kun miltä se tuossa kuulostaa. Oli järkyttävän liukasta, tie oli pieni kapea soratie, mutta täysin peilijäässä, ja jään päällä oli pari senttiä vettä, eli siis unelmaluistinrata. Ajonopeutta ei voinut nostaa yli kolmeenkymppiin. Olin tullut tätä minulle hyvin tuttua kotitietä jo parin kilometrin päähän kotoa, kun näin tien laitaan parkkeeratun traktorin. Se oli hinaamassa ojaan suistunutta farmariautoa ylös.

Koska traktosi oli aivan laidassa, ja toinen auto ojassa, ja tieosuus oli täysin suora ja näkyvyyttä vaikka minne asti päätin ohittaa tilanteen. Juuri kun olin lähes traktorin kohdalla, ajoin ilmeisesti samoihin uriin, mistä se toinenkin henkilöauto oli sinne ojaan spinnannnut, ja nämä urat heittivät autoni suoraan päin traktorin etukuormaajaa.

(Olin yllättynyt miten paljon ennätin toimia ja ajatella tilanteessa; johtui tosin varmaan pienestä tilannenopeudesta.)
Yritin ajaa ojaan, että en olisi törmännyt traktoriin, mutta en ennättänyt, ja törmäys oli väistämätön. Keula niiasi kauniisti etukuormaajan alle, ja perä nousi ilmaan. RYSK.

Tärähdyksen jälkeen tutkimaan vahinkoja. Ette muuten usko, miten pieni riisikuppi rutistuu!! Keula oli täysin kasassa, syyläri oli painunut sisään, kuskinpuolen ovi ei auennut enää jne... Onni onnettomuudessa oli ollut etukuormaajan korkeus; se oli juuri sopiva, sillä jos se olisi ollut vähänkin ylempänä, se olisi tullut sisään tuulilasista, ja en kukaties olisi tässä tätä kirjoittamassa.

Hetki siinä mietittiin, että mitäs nyt? No, auto käyntiin, kerran se syylärikään ei vuotanut, ja ajelin kotiin sen viimeiset pari kilometriä. No, sitten olimme siis peräkorvessa ja auto oli rutussa, ja perhe odotteli meitä siellä mummolassa. No, onneksi autotallissa oli minun autoni; hyvin kevytperäinen huonorenkainen vm'77 takavetoinen Toyota... Arvatkaas kaksi kertaa jännittikö lähteä rattiin?!?!

Ja niin, opinko mitään? Ilmeisesti en, sillä jos nyt tänä päivänä tulisin tuohon samaan tilanteeseen, toimisin täysin samoin, sillä kokisin pysähtymisen sillä liukkaalla suuremmaksi riskiksi kuin ohittamisen, eli ruttaisin varmaan taas yhden auton...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Starflare

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Zeb kirjoitti:En tunne kyseistä herraa, mutta jostainhan nuo kännikaahailijaneropatit aina säännöllisin väliajoin sikiävät, joten eiköhän yksi tänne 400 Kityläisenkin joukkoon mahdu - onhan tänne kaikenlaista muutakin yllättävää mahtunut... Ketä sitten muuten pitäisit niin tyhmänä?
Pidän itseasiassa muutamaakin ihmistä niin tyhmänä. Yhden rattijuopon tunnenkin, ja kerran olen poliisitkin sen perään soittanut.
Vastaa Viestiin