Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Yleinen lätinä jä kitinä
Starflare

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:Ei tuollaista kännissä ajelua "vaan tapahdu". Itse sinne rattiin mennään ja mun mielestä on ihan itsestäänselvyys, ettei kännissä ajeta. Toi nyt vaan oli mun mielestä aivan idioottimaista toimintaa. Turha kitistä, kun homma on täysin itse aiheutettua.
Kyllä, komppaan. Mutta kuinka kauan on aiheellista ruoskia ihmistä virheistään?
Zeb

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nypari kirjoitti:Jäsentäkää ajatuksianne ja purkakaa sisäiset möykkynne projisoimalla pahaa oloanne tähän ketjuun.
Möykystä tuli mieleen kuinka Touko-Pouko askartelipaskarteli ihmisen sielun. Kuolemantapaukset lienevät niitä selkeimpiä sulamattomia möykkyjä tässä sielussa. Ehkä niiden ei kuulukaan sulaa ? Mitään sellaista merkityksellistä asiaa ei tule mieleen, jossa olisi näin jälkikäteen ajatellen kannattanut/voinut toimia toisin. Näemmä aika tappaa vitutuksen tehokkaasti.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Zeb kirjoitti:
nypari kirjoitti:Jäsentäkää ajatuksianne ja purkakaa sisäiset möykkynne projisoimalla pahaa oloanne tähän ketjuun.
Möykystä tuli mieleen kuinka Touko-Pouko askartelipaskarteli ihmisen sielun
Persus, en ole taaskaan näköjään lukenut tehtävänantoa riittävän tarkasti.

Luulin, että tämä on ketju, jonne kerrotaan auliisti autotunaroinnit. Unohtakaa siis aiempi avautumiseni! Joo, möykky on mun sieluni, piikkilankaa ympärillä ja naulat läpi lyötyinä. Kaunis kerrassaan.

Ei mulla ole paha olo äitini auton ruttaamisesta, vaan siitä, että minun piti luopua siitä ´77 takapotkusta tämän episodin seurauksena...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Starflare kirjoitti:Kyllä, komppaan. Mutta kuinka kauan on aiheellista ruoskia ihmistä virheistään?
Vastahan minä ensimmäisen kerran asiasta tölväisin. Nyt olen sanottavani Rontille sanonut, asia on mennyttä, eikä siihen tarvitse palata.

Ei se vähennä teon halveksuttavuutta, että se on tapahtunut vuosia sitten. Asia otettiin puheeksi nyt, kommentoin sitä nyt ja nyt se on kommentoitu ja loppuunkäsitelty.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Starflare

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Kyllä, komppaan. Mutta kuinka kauan on aiheellista ruoskia ihmistä virheistään?
Vastahan minä ensimmäisen kerran asiasta tölväisin. Nyt olen sanottavani Rontille sanonut, asia on mennyttä, eikä siihen tarvitse palata.

Ei se vähennä teon halveksuttavuutta, että se on tapahtunut vuosia sitten. Asia otettiin puheeksi nyt, kommentoin sitä nyt ja nyt se on kommentoitu ja loppuunkäsitelty.
Auts! Nyt sivalsit ikävästi pakarat punaisiksi :D .
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Noh,olisi kai pitänyt jättää toikin asia kertomatta.Ihan sama se mulle on mitä siellä tuomitsette tuntematonta.Mä olen saanu ihan tarpeeksi kuulla jo paskaa ja tuomintaa tosta töppäilystä.Tulipahan se kerran koettua ja opittua kantapään kautta.

Se mitä sillon 5vuotta sitten tein EI TODELLAKAAN ollut millään tavalla hyväksyttävää.Se on jo kuitenkin tapahtunut,aika kulunut ja rangaistukseni ja häpeän kärsinyt.

Tottakai se vieläkin vituttaa miten olin niin saatanan hölmö.No opiksi on otettu ja pääasiahan tossa on se ettei kellekään ihmiselle käyny mitään.Peltiä rutussa,paska fiilis ja rahalliset korvaukset.

Tottakai,jos eläisin sen hetken uusiksi,miettisin vähän enempi ennenkuin hyppäisin humalassa rattiin.Eipähän tule toistumaan.

Mitenkään tuo teko EI OLE puolusteltavissa.Omaa tyhmyyttäni sen tein.Kännin piikkiin voisin sen pistää,mutta en sitä tee,koska kylölä humalassakin pitäisi olla jonkunlainen kontrolli.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Ann »

rontti26 kirjoitti:koska kylölä humalassakin pitäisi olla jonkunlainen kontrolli.
Ootko nytkin kännissä?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Herra Manala

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Lapset lapset. Sattuuhan noita mokia. On sitä muutkin ajaneet kännissä ilman korttia ja alaikäisenä poliisia karkuun, teoistaan maksaneet ja ottaneet opikseen....
No haista nyt sinäkin typerä sossutantta vittu. Ihan kuin muiden ihmisten turvallisuuden vaarantaminen, muiden omaisuuden paskaksi pistäminen, täysin vastuuton hengenvaaran aiheuttaminen ystävilleen ja viattomille sivullisille olisi joku vitun "sattuuhan noita pikkumokia" -vaihe elämässä jonka jokainen joutuisi kokemaan.

Totuus on se, että ainoastaan helvetin pieni osa ihmisistä on noin saatanan läpiurpoja idiootteja kuin rontti, ja että ihmiskunta tulisi paljon paremmin toimeen, jos moiset paskaläjät olisi eliminoitu ysimillisellä heti teini-iän kynnyksellä kun on huomattu ettei paska ole päästä pakenemassa. Faijalle kirje kotiin että fiasko tuli, nussi uudelleen paremmalla onnella. Ja jos vielä putkautat toisen yhtä läpiurpon äpärän, niin valtio maksaa mielellään sekä kastraation että jälkiabortin.

"On sitä muutkin ajaneet kännissä ilman korttia". No eiväthän perkele ole, elleivät kuulu samaan fiksuusluokkaan kuin rontti.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Lapset lapset. Sattuuhan noita mokia. On sitä muutkin ajaneet kännissä ilman korttia ja alaikäisenä poliisia karkuun, teoistaan maksaneet ja ottaneet opikseen....
No haista nyt sinäkin typerä sossutantta vittu. Ihan kuin muiden ihmisten turvallisuuden vaarantaminen, muiden omaisuuden paskaksi pistäminen, täysin vastuuton hengenvaaran aiheuttaminen ystävilleen ja viattomille sivullisille olisi joku vitun "sattuuhan noita pikkumokia" -vaihe elämässä jonka jokainen joutuisi kokemaan.

Totuus on se, että ainoastaan helvetin pieni osa ihmisistä on noin saatanan läpiurpoja idiootteja kuin rontti, ja että ihmiskunta tulisi paljon paremmin toimeen, jos moiset paskaläjät olisi eliminoitu ysimillisellä heti teini-iän kynnyksellä kun on huomattu ettei paska ole päästä pakenemassa. Faijalle kirje kotiin että fiasko tuli, nussi uudelleen paremmalla onnella. Ja jos vielä putkautat toisen yhtä läpiurpon äpärän, niin valtio maksaa mielellään sekä kastraation että jälkiabortin.

"On sitä muutkin ajaneet kännissä ilman korttia". No eiväthän perkele ole, elleivät kuulu samaan fiksuusluokkaan kuin rontti.
Hah,vedä sä vitun Kityurpoilija pitkä vittu päähäs ja pakene vuorille.Johan mä sanoin tossa aikasemmin että tekojani ei voi selittää.Toivottavasti Gattaga vetää sult legot kurkkuun.Odotan vuoroani.Voi olla että Manalan retale vittuili väärälle miehelle.Ainiin,sähän oot jostain vitun Tampereelta,josta ei sikiä ku saatanana hölmöä wannabe hämäläinen sakkia.

Oijoi,odotan innolla sitä,ku toi sunkin tekopyhyys joskus laukeaa sun omaan nilkkaan.Voi manala reppana,se voi tapahtua aijemmin kun osaat kuvitellakaan.

Mun puolesta,mee hoitoon.
Exsat

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Exsat »

rontti26 kirjoitti:.Ainiin,sähän oot jostain vitun Tampereelta,josta ei sikiä ku saatanana hölmöä wannabe hämäläinen sakkia.
Hei nyt jotain rotia noihin juttuihin!
Geetzu

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

rontti26 kirjoitti:--
Sanoithan itsekin, että kännissä tulisi tietty kontrolli säilyttää. Jos tuohon ei pysty niin hoidon kautta on mahdollisuus päästä eroon kännistä. Tähän vaihtoehtoonhan moni joutuukin turvautumaan, jos ei pelkästään omansa niin muiden ihmisten turvallisuuden takia... En millään usko, että esim. itse tulisin koskaan joutumaan tilanteeseen, jossa ajaisin kännissä. Ajatuksena se tuntuu yhtä todennäköiseltä kuin ampua jonkun pää paskaksi kadulla. Noin muuten tykkäsin kyllä itse puolustuspuheenvuorostasi, poimin sieltä selkeää katumusta ja uskon vakaasti, että ihminen voi tosiaan oppia kerrasta, kunhan se oppi tulee ihan kantapään kautta...

(Olen muuten itse peruuttanut parkkipaikalla autoni paskaksi päätettyäni yön kännäyksen jälkeen "ihan vaan siirtää sen parkkiin kahden metrin päähän jotta välttäisin aamun takuuvarmat sakot". Kalliiksi tuli, mutta onneksi vaan itselleni.)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

rontti26 kirjoitti:Ainiin,sähän oot jostain vitun Tampereelta,josta ei sikiä ku saatanana hölmöä wannabe hämäläinen sakkia.
Se voi olla Rontilla ikävä yllätys edessä pikemmin kuin aavistaakaan :D


Mitä nyt muuten tulee tuohon sinun "sattumukseesi", vitun typerästi tehty, sietääkin vituttaa, mutta fiksusti kirjoitit tuossa edellä katumuksesta. Varmasti tiesit itsekkin kirjoittaessasi alkuperäistä viestiä, että tuskin sinulle tullaa rispektiä huutelemaan. Tuomitsen tekosi, mutta se on jo mennyttä ja olet siitä oppinut selvästi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:Ainiin,sähän oot jostain vitun Tampereelta,josta ei sikiä ku saatanana hölmöä wannabe hämäläinen sakkia.
Se voi olla Rontilla ikävä yllätys edessä pikemmin kuin aavistaakaan.
Mä naureskelin ihan samaa :D
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Lolita kirjoitti:
Se voi olla Rontilla ikävä yllätys edessä pikemmin kuin aavistaakaan :D

Oon kyllä asunu Tampereella.En sinne muuttais takasin.
Herra Manala

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

rontti26 kirjoitti:Hah,vedä sä vitun Kityurpoilija pitkä vittu päähäs ja pakene vuorille.Johan mä sanoin tossa aikasemmin että tekojani ei voi selittää. Toivottavasti Gattaga vetää sult legot kurkkuun.Odotan vuoroani.Voi olla että Manalan retale vittuili väärälle miehelle.Ainiin,sähän oot jostain vitun Tampereelta,josta ei sikiä ku saatanana hölmöä wannabe hämäläinen sakkia.

Oijoi,odotan innolla sitä,ku toi sunkin tekopyhyys joskus laukeaa sun omaan nilkkaan.Voi manala reppana,se voi tapahtua aijemmin kun osaat kuvitellakaan.
Kuulehan paviaanin tasolle jäänyt paskageneraattori. Kyllä sinun tekojasi voidaan selittää. Jos olisit rahtusen fiksumpi, olisit huomannut että selitin jo. Tekosi ovat yksinkertaisesti selitettävissä sillä, että olet niin vähä-älyinen idiootti, ettet osaa laskea päässäsi yhteen yksinkertaisiampiakaan syy-seuraussuhteita. Olet niin saatanan tyhmä, että kuvittelet saavasi respektiä perustaessasi keskusteluketjuja, joissa kerrot nussineesi 88:aa naista. Olet niin vitun lahjaton, että slamikin saa rinnallasi viikonpäiväketjun näyttämään joululta.

Ja se, että osaisit odottaa vuoroasi, edellyttäisi että osaisit edes laskea kahteen. Ja ykkösen jälkeen ei muuten tule "yks enenpi". Parempi vain kun pysyt siellä vallikallion shellillä teinisierraasi puunaamassa muiden 18-vuotiaiden kehitysvammaisten lippalakkipäisten amisten kanssa. Harjoittele vaikka pakoputkia laskemalla. Niitä sinulla on epäilemättä yhtä monta kuin twin-cam moottorissa venttiilejä.

Ja kolomen jälkeen ei sitten tule "nelijä". Ei aijemmin eijkä myöhemmin.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Herra Manala kirjoitti: Kuulehan paviaanin tasolle jäänyt paskageneraattori. Kyllä sinun tekojasi voidaan selittää. Jos olisit rahtusen fiksumpi, olisit huomannut että selitin jo. Tekosi ovat yksinkertaisesti selitettävissä sillä, että olet niin vähä-älyinen idiootti, ettet osaa laskea päässäsi yhteen yksinkertaisiampiakaan syy-seuraussuhteita. Olet niin saatanan tyhmä, että kuvittelet saavasi respektiä perustaessasi keskusteluketjuja, joissa kerrot nussineesi 88:aa naista. Olet niin vitun lahjaton, että slamikin saa rinnallasi viikonpäiväketjun näyttämään joululta.

Ja se, että osaisit odottaa vuoroasi, edellyttäisi että osaisit edes laskea kahteen. Ja ykkösen jälkeen ei muuten tule "yks enenpi". Parempi vain kun pysyt siellä vallikallion shellillä teinisierraasi puunaamassa muiden 18-vuotiaiden kehitysvammaisten lippalakkipäisten amisten kanssa. Harjoittele vaikka pakoputkia laskemalla. Niitä sinulla on epäilemättä yhtä monta kuin twin-cam moottorissa venttiilejä.

Ja kolomen jälkeen ei sitten tule "nelijä". Ei aijemmin eijkä myöhemmin.
Hohhoijaa,sä se sitten jaksat päiväst toiseen olla yhtä viisas.Voi reppana,hanki jo se elämä.Sunlaisella ääliöllä se tosin voi olla hivenen vaikeaa.

Ja ihan tiedoksi vain,että en omista autoa.
Aito_Johanna

Re: Vituttaa, vituttaa, kuuntelen...

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Herra Manala kirjoitti: paviaanin tasolle jäänyt paskageneraattori
Tässä ois taas valtavaa potentiaalia titteliksi nimimerkin alle.
Vastaa Viestiin