Hyvä jekku huomiseksi

Yleinen lätinä jä kitinä
Pehmovanukas

Hyvä jekku huomiseksi

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Huomenna on minun elon kalenterini mukaan taas aprillipäivä. Perjantaina baariin eksyneitä on hyvin helppo uunottaa "tärkeillä" puheluilla lauantain aamutunneilla, mutta kertokees minkälaisia jekkuja oletta tehneet itse? Vois täksi vuodeksi vähän panostaa ja miettä tänä iltana jollekulle pahaa-aavistamattomalle jotain oikein mehukasta.
ninnithequeen

Re: Hyvä jekku huomiseksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä olin kauan sitten ilkee mutsille ja faijalle. Olin vissiin jotain 15 vee sillon. Menin kotiin nuorisotilalta ja päätin jekuttaa niitä hiukan, ja sisään mennessäni ryntäsin hirveellä vauhilla yläkertaan puuskuttaen: "Missä mutsin auto on??!! Se ei oo tuolla parkkipaikalla!!!" Säikähtivät niin pirusti. Ja suuttuivat tietysti kun nauraa käkätin aprillia aprillia. Noh, jälkeenpäin ovat nauraneet itsekin jutulle.
prosessi

Re: Hyvä jekku huomiseksi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kerran meillä oli vieraita mökillä. Minä ryntäsin sisään ja kerroin nähneeni kaksi norsua, jotka ajoivat jäätietä pitkin maasturilla, ja että epäilin ettei jää enää kantaisi niin painavaa kuormaa. Ensin kaikki ryntäsivät ikkunaan, sitten he tajusivat miten järjetön väite oli, jolloin äiti kysyi että milloin viimeksi olin mitannut verensokerini. Vastasin, että aprillipäivänä.
ninnithequeen

Re: Hyvä jekku huomiseksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Huuto.netissä kaupattiin joskus käytettyä raskaustestiä, joka näytti positiivista. Tuosta ei kyllä aprillipäivänpila juuri törkeämmäksi muuttuisi... :roll:
Mä sain ton kans sähköpostiini. Anteeks vaan, mut repesin aika hyvin...
MarthaFocker

Re: Hyvä jekku huomiseksi

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Siihen aikaan kun kännyköissä ei näkynyt viestin lähettäjää ensin, vaan viesti piti kelata loppuun asti, tietääkseen kenen se on, lähetin faijalleni suuren saldoviestin ja rutkasti tyhjää siihen perään.
Mies pitää laskunsa aina säntillisinä, mutta nyt oli ollut Norjassa, ja pelkäsi suurta laskua... ei sentään niin suurta kuin räpelöimäni viesti kertoi, noin 800 markkaa.
Voi, melkein kävi sääliksi, kun isä oli kiukutellut koko päivän kun lasku oli päässyt yllättämään.

Osu ja uppos.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Hyvä jekku huomiseksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Äiteeni ja työtoverinsa järjestivät siivoojalle jekun. Ei edes aprillipäivä. rakensivat vessaan "kylmäkallen", miehennäköisen, vaatteista ja jostain täytteistä. No siivooja aamulla yksin töihin tullessaan säikähti helvetisti. Kutsui kytät. Kytätkin alkuun pelokkaina vain töni ilmestystä. :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Re: Hyvä jekku huomiseksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kusetin ukkoani aika hyvin: rakas pikkuveljeni kun sai kortin ja sai meidän vanhan automme siihen päälle. Ukkorukka unenpöpperössä ja minä kauhiasti huutamaan että no nyt se saakeli kolaroi meitin Kirpun! Toinen etuvalo paskana! Mies siihen: "Olikse kännissä?" Repesin, ja sitten vasta herralle selvis että kyseessä oli aprillia....
Vastaa Viestiin