Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Yleinen lätinä jä kitinä

Älygallup

Olen mielestäni keskimääräistä älykkäämpi
43
54%
Taidan olla aika keskiverto
28
35%
Olen mielestäni keskimääräistä tyhmempi
4
5%
Vaikea sanoa mitään kumpaankaan suuntaan
5
6%
 
Ääniä yhteensä: 80

Bigmama

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Olin, mutta aivosoluni alkoivat nuupahtamaan vanhetessani, enkä ole enää niin kovin näppärä ja fiksu
AarneAnkka

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sain tässä palikkatestissä 18 / 20 pistettä. Hups. :oops:
Elukka

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:Sain tässä palikkatestissä 18 / 20 pistettä. Hups. :oops:
19 / 20 :mrgreen:
Herra Manala

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Eh tota. Ajattelin että toi teidän palikkatesti on joku kompa. Vissiin kuitenkin ala-asteikäisille suunnattu?

20/20. Mikä tahansa muu tulos tuosta olisi hävettänyt aika reippaasti.
Pehmovanukas

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

20/20. Missä te oikeen pystyitte mokaamaan tossa?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pehmovanukas kirjoitti:20/20. Missä te oikeen pystyitte mokaamaan tossa?
Samoin.. ehkä tossa on joku värileikki, ettei kaikki osaa asosioida värejä ylhäältä vastauksen väreihin altaalta, kun ovat erit?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Elppis kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:20/20. Missä te oikeen pystyitte mokaamaan tossa?
Samoin..
Minä jaksoin tehdä kolme ensimmäistä, jonka jälkeen totesin alakoulutestin mielenkiinnottomaksi ja suljin selaimen ikkunan. Miten te oikein pystytte kiinnostumaan tekemään tuollaisia?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Herra Manala

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

urpiainen kirjoitti:Minä jaksoin tehdä kolme ensimmäistä, jonka jälkeen totesin alakoulutestin mielenkiinnottomaksi ja suljin selaimen ikkunan. Miten te oikein pystytte kiinnostumaan tekemään tuollaisia?
Taidamme vain olla vähän typeriä ja yksinkertaisia sinuun verrattuna. Onneksi se ei sentään ole rikos.
Pehmovanukas

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

urpiainen kirjoitti:Minä jaksoin tehdä kolme ensimmäistä, jonka jälkeen totesin alakoulutestin mielenkiinnottomaksi ja suljin selaimen ikkunan. Miten te oikein pystytte kiinnostumaan tekemään tuollaisia?
Mua kiinnostui, että vaikeutuuko se jossain välissä.
Zeb

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

urpiainen kirjoitti:Minä jaksoin tehdä kolme ensimmäistä, jonka jälkeen totesin alakoulutestin mielenkiinnottomaksi ja suljin selaimen ikkunan. Miten te oikein pystytte kiinnostumaan tekemään tuollaisia?
Jaksoin tehdä sen, koska tehdessäni vain fikusna pitämäni Ankan epätäydellinen suoritus oli julkistettu, ja halusin tietysti päteä itsekseni suoriutumalla paremmin :D Enää en jaksaisikaan, koska niin moni muukin on jo ehtinyt osoittaa olevansa älykäs ollakseen 8-vuotias.

Ehkä siinä kuitenkin oli jokin Elpan mainitsema värijippo ?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Pehmovanukas kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Minä jaksoin tehdä kolme ensimmäistä, jonka jälkeen totesin alakoulutestin mielenkiinnottomaksi ja suljin selaimen ikkunan. Miten te oikein pystytte kiinnostumaan tekemään tuollaisia?
Mua kiinnostui, että vaikeutuuko se jossain välissä.
Niin. Minä taas pelkäsin, että se vaikeutuisi jossain välissä enkä pystyisikään pitämään yllä virheetöntä sarjaani, jolloin joutuisin joko salailemaan tulokseni Kityssä - tai sitten alistuisin armottoman pilkan kohteeksi. Riskit suhteessa mahdolliseen voittoon olivat siis liian suuria, ja jänistin testistä.
Herra Manala kirjoitti:Taidamme vain olla vähän typeriä ja yksinkertaisia sinuun verrattuna. Onneksi se ei sentään ole rikos.
No tätä minäkin olen uumoillut. Ja rikoshan sen pitäisi olla. Tyhmyydestä pitäisi todellakin sakottaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Pehmovanukas

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Ainoa kohta missä piti pähkiä oli se laatikko, että montako laatikkoa mahtuu isompaan laatikkoon. Silmämääräisesti oli hankala sanoa onko tilavuus 4x4 vai 5x5.
Elukka

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pehmovanukas kirjoitti:Ainoa kohta missä piti pähkiä oli se laatikko, että montako laatikkoa mahtuu isompaan laatikkoon. Silmämääräisesti oli hankala sanoa onko tilavuus 4x4 vai 5x5.
Se oli juurikin se joka mulla meni pieleen.
Huono "silmämitta". :roll:
AarneAnkka

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:20/20. Mikä tahansa muu tulos tuosta olisi hävettänyt aika reippaasti.
Tein kiireessä pari kertolaskua väärin. Häpeän aika reippaasti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

20/20

Ehkäpä siinä oli just se, että noin helpossa testissä menee äkkiä hätäisyyksissään vastaamaan väärin, kun on niin älyttömän helppoa. Itse kauhulla jännitin koko ajan, että teen just sellaisen ajatusvirhemokan (tyypillisiä minulle) ja joudun täällä tunnustamaan vähemmän kuin täydet pisteet. Käytin tosin kohtuuttoman paljon aikaa noin helppoon testiin, kun kaikkien noiden viestien jälkeen piti pelätä sitä mokaamista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hebuli

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Auttakaa! Mitä tuossa testissä pitää oikein tehdä?
Geetzu

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Äh, se missä oli mustia bokseja enempi ni nujers mut. Näytti muka fiftyfiftyltä. Joku ois voinu olla fiksu ja laskeakin ne jopa.
Herra Manala

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pehmovanukas kirjoitti:Ainoa kohta missä piti pähkiä oli se laatikko, että montako laatikkoa mahtuu isompaan laatikkoon. Silmämääräisesti oli hankala sanoa onko tilavuus 4x4 vai 5x5.
Hassu juttu, mutta mä taas pohdin 3x3 ja 4x4 välillä.
Gwyneira kirjoitti:Äh, se missä oli mustia bokseja enempi ni nujers mut. Näytti muka fiftyfiftyltä. Joku ois voinu olla fiksu ja laskeakin ne jopa.
No mutta senhän näki heti niistä kulmista kumpia oli enemmän.

Miettikääs jos joku noista testin tekijöistä tai oikeasta kohderyhmästä löytää vahingossa tän keskusteluketjun googlaamalla. Kaks-kolmekymppiset kaverit kiistelemässä ala-asteikäisten matikkatestin tuloksista. :D
ElanorRaven

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

20/20! Tarkottaax tää, että oon superviisas tai jotain?
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Gwyneira kirjoitti:Äh, se missä oli mustia bokseja enempi ni nujers mut.
Surkean sisälukutaitoni johdosta käsitin kysymyksen väärin ja vastasin pyllylleen. Tulokseksi tästä alakoululaisille suunnatusta palikkatestistä tuli siis 19/20.

Mielestäni olen keskimääräistä älykkäämpi.
Oikeasti? Tuskin.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
segma

Re: Oletko keskimääräistä älykkäämpi?

Viesti Kirjoittaja segma »

17/20

Keksinkin syyn kaikille ongelmille tähänastisessa elämässäni. En pysty suoriutumaan täysillä pisteillä ala-asteikäisten matikkatesteistä. Mitenköhän olen selvinnyt muka yliopistoon?

Oikeasti ainoa tehtävä missä en osannut, oli tuo kulmanarviointitehtävä. Näyttivät hyvin samankokoisilta kaikki. Kaksi muuta kämmiä menivät huolimattomuuden piikkiin.

Edit: VOI KYÖSTI! Olisi kai pitänyt lukea tehtävänanto siinä kulmatehtävässä. Ei ihme että vastasin ensin kaikki ne, jotka olivat samoja kuin se kuvassa ollut kulma. (Kun siinä kysyttiin mikä EI ole sama) Kyllä sitä aina välillä onnistuu oikein yllättämään itsensäkin tuon typeryyden kanssa.
Vastaa Viestiin