Uteliaisuuskysymys

Yleinen lätinä jä kitinä

Kurkistatko kylässä?

Kurkistan peilikaapin sisälle, olen mies.
5
8%
Kurkistan peilikaapin sisälle, olen nainen.
13
21%
En kurkista, olen mies.
21
34%
En kurkista, olen nainen.
23
37%
 
Ääniä yhteensä: 62

Bhven

Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Olet ystäväsi/tuttavasi/sukulaisesi/kaverisi kaverin luona kylässä. Ilmoitat tarpeesta käydä "puuteroimassa". Ykkösen tahi kakkosen toimitettuasi peset kätesi ja sitten...

Kurkistatko peilikaapin sisälle?

Tutkimuksen mukaan X prosenttia ihmisistä näin tekee.
tonttu

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja tonttu »

En kurkista, olen nainen.
Edith

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Edith »

En kurki.
slam

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja slam »

Käyn kusella ja virutan kädet + takaisin istumaan ihmisten seuraan. hmm. Ei tulisi edes mieleen... mut nyt kun asia mainittiin, niin suatampa harkita, jos muistan...
Patz

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Patz »

Riippuu tilanteesta. Kavereiden kaapeissa ei ole mitään jännää mutta jonkun puolituntemattoman kaapissa vois vaikka ollakin....
hermine

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja hermine »

Kurkistelen kaikkiin mahdollisiin kaappeihin ja laatikoihin. Tuossa käytävällä oli joku jättänyt oven auki moneksi päivää, ketään ei kuulunut olevan sisällä, oli pakko käydä sielläkin vähän katselemassa. Viinirypäleitä oli kulhollinen lattialla eikä ollut peittänyt sänkyään. Toisten ihmisten häkkivarastoista voi löytyä jänniä juttuja kuten päiväkirjoja. Tuntemattomien nettipäiväkirjat vasta kivoja ovatkin. Hauskimpia ovat puolitutut, jotka eivät tiedä että luen niitä. Vanhojen rakkauksien nimiä täytyy googlettaa säännöllisin väliajoin, jos pysyisi perillä mitä ne tekevät nykyään. Kyselen kaikilta vierailijoilta, että saanko katsoa mitä sun laukussa/taskussa/lompakossa on tai saanko lukea sun tekstiviestit. Useimmissa arkisissa vuorovaikutustilanteissa vähintään 80% puheestani on kysymyksiä. Pidän iltakävelyistä hämärän aikaan, kun ihmiset eivät ole vielä vetäneet verhoja eteen, mutta valot ovat päällä ja he puuhaavat kotonaan jotain arkista: silittävät pyykkiä olohuoneessa, lukevat lehteä keittiössä, katsovat tv:tä. Pidän jotain kertovista elämän äänistä ympärillä, siitä kun naapuri tiskaa, soittaa saksofonia tai nauraa ystäviensä kanssa tai joku juoksee portaat alas.
Viimeksi muokannut hermine, 09.04.2006 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja syttiK »

En kurkista. Tissit!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
AarneAnkka

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ruksasin vaihtoehdon "kurkistan", mutta nyt kun rupesin ajattelemaan niin on todettava että kohteliaisuussyistä en kurkista. Siksi että itseäni vituttaa suunnattomasti kun muut penkovat tavaroitani.

Ei sikäli että peilikaapissani olisi mitään ihmeellistä...
hermine

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja hermine »

AarneAnkka kirjoitti:Siksi että itseäni vituttaa suunnattomasti kun muut penkovat tavaroitani.
Mikä siinä ärsyttää, jos siis kyseessä ei ole tilanne jossa joku salaa tonkii todistusaineistoa sinua vastaan? (kuten tyttöystävä joka vainoharhaisesti etsii todisteita kuvitellusta pettämisestä) Eikö siitä pitäisi olla otettu, että jotain kiinnostaa?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja syttiK »

hermine kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Siksi että itseäni vituttaa suunnattomasti kun muut penkovat tavaroitani.
Mikä siinä ärsyttää, jos siis kyseessä ei ole tilanne jossa joku salaa tonkii todistusaineistoa sinua vastaan? (kuten tyttöystävä joka vainoharhaisesti etsii todisteita kuvitellusta pettämisestä) Eikö siitä pitäisi olla otettu, että jotain kiinnostaa?
Minä en ainakaan tykkää, että JOKU penkoo mun tavaroita. Ihan sama tekeekö hän sen salaa vai täysin avoimesti. Itse en myöskään koske muiden henk.koht. tavaroihin.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
hermine

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mutta miksi? Mikä siinä ärsyttää? Ärsyttääkö myös jos joku kysyy mitä kuuluu tai mitä ajattelet? (mulla nimittäin ihan samanlainen uteliaisuus vaikuttaa molempiin)
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja syttiK »

hermine kirjoitti:Mutta miksi? Mikä siinä ärsyttää? Ärsyttääkö myös jos joku kysyy mitä kuuluu tai mitä ajattelet? (mulla nimittäin ihan samanlainen uteliaisuus vaikuttaa molempiin)
Se ärsyttää siinä, että NE on mun kamoja ja en halua kenenkään penkovan mun tavaroita. Ei kurkistuksia peilikaappiin, ei vaatekomeroon, ei laatikoihin, ei mihinkään. Musta on hassua, että joku haluu tutkiskella/kurkistella toisen tavaroihin, itse en niin tee.

Ajatusten/kuulumisten kyselemisen mä kategorioin ihan toisin kuin ed., tosin "uteluista" en tykkää, niihin jätän vastaamatta.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joskus kurkistan, joskus ei tule mieleenkään. Yleisesti ottaen olen utelias ja kurkin ja tirkistelen melkein yhtä paljon kuin Hermine. Jokaisen uteliaan kurkistelijan on hyvä tiedostaa, että kurkkiessaan voi löytää myös jotain, mitä ei halunnut tietää. Siitä voi syyttä vain itseään. Esimerkkinä voin mainita, että selaimen historiatiedoista voi löytää miehensä etsimässä seksiseuraa.

Edit: Tyydytän tirkistelyhaluani myös kiikaroimalla naapuritaloihin.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

En, enkä oikein ymmärrä, että minkä siellä pitäisi minua niin kiinnostaa.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja snowmen »

En kurki!
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Lolita kirjoitti:Esimerkkinä voin mainita, että selaimen historiatiedoista voi löytää miehensä etsimässä seksiseuraa.
Ehkä tämä mies halusi vain testata millä pohjalla luottamus suhteessa on.
Viimeksi muokannut Hallusinaatio, 09.04.2006 23:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I want you to get excited about your life."
hermine

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja hermine »

Sitten kun mä olen vanha ja yksinäinen (en vihjaa, että Lolita olisi) ja asun ylempänä kuin ekassa kerroksessa, josta kaikki ohikulkijat näkevät mut jos olen ikkunassa, mäkin hankin kiikarit.

Jostain syystä ei ole ikinä tullut mieleenkään, että voisin löytää jotain oikeasti epämiellyttävää. En oikein osaa edes kuvitella, mitä sellaista voisi olla, paitsi havainto että mulle ei olla kerrottu jotain mitä mun mielestäni kuuluisi tietää. Edes känniset seksiviestit joltain ämmiltä miehen puhelimessa ei kauheasti hetkauta mua mihinkään suuntaan koska se on kuitenkin puhunut mulle niistä ihmisistä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

En mäkään oikein tykkää et mun kamoja pengotaan (enkä pengo muiden), mut jos joku niin haluu tehä niin yleensä sanon vaan et "kerro mullekin jos löydät jotain mielenkiintosta".

Edit/lisäys: No jos on joku poju kiikaris niinq silleen, nii kyl mä saatan kattoo peilikaappiin et onks siä monta hammasharjaa tai jotai naisten juttuja tms. Eli tunnustan!
Viimeksi muokannut Lapitii, 10.04.2006 16:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja saira »

En pengo muiden tavaroita, mielellään edes luvan kanssa. Olen tarkka reviiristäni, ja loukkaannun jos joku ylittaa reviirini rajat penkomalla ilman lupaa minun kämpässäni. Arvostan ennemmin sitä, että minulta kysytään lupa jos tekee mieli tutkia joku kaappi. Enkä silloin kieltäydy. Yleensä ainakaan.
Elukka

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tunnustan: Olen nuuskija. :oops:
Bliss

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Bliss »

En tutki, kurki enkä pengo muualla kuin mutsin kaapeilla :)
Turbohaltija

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

En pidä siitä, että mun tavaroitani pengotaan, joten en itsekään pengo muiden kamoja. Vastenmielisyys on riittävä peruste. Jos haluaa tunkeutua toisen yksityisyyteen, niin kysyy luvan siihen. En tosin voi sietää tungettelevia ihmisiä.
ElanorRaven

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kurkistan :oops:

Onneksi mulla ei ole peilikaappia.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Lolita kirjoitti:Esimerkkinä voin mainita, että selaimen historiatiedoista voi löytää miehensä etsimässä seksiseuraa.
Tuohon nyt on muitakin syitä kuin oikea seuran etsiminen. Tässä ketjussa ihmiset kurkkivat huvikseen toisen historiatietoja ja peilikaappeja, joten eikö ole mahdollista, että toinen kurkkisi huvikseen deitti-ilmoituksia?

Mielestäni parisuhteessa luottamuspula johtaa aina toisen elintilan pienenemiseen ja tätä kautta ongelmiin. Perinteinen argumentti tähän tietenkin on: 'pitää urkkia, jotta saa selville pettääkö se mua!'. Mitä väliä tuolla pettämisellä muka on? Jos homma toimii, niin sitten se toimii. Jos homma ei toimi, niin mitään syytä jatkaa suhdetta ei ole, petti toinen tai ei.

En oikein jaksa kuvitella onnellista 30v kestänyttä parisuhdetta, jossa tarkistetaan rutiinina selainhistoria ja tekstiviestit päivittäin, sekä nuuhkitaan alushousut jokaisen pidemmän poissaolon jälkeen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No, nyt kun se selaimen historia aiheutti näin paljon kommentteja, niin voin kertoa, ettei minulla ollut tapana kotona niitä tonkia. Miksi olisi, oma kotikone, ei sinne mitään mielenkiintoista eksy. Etsin muistaakseni jotain sivua tai jokin ihan järkeenkäypä syy siihen selaamiseen oli ja huomasin että "Jaa, Suomi24-keskusteluja." Hiiri kun oli osoitteen kohdalla, siihen keltaiseen tekstiin tuli näkyviin osa chättikeskustelusta. Ei niitä olisi varmaan muuten tullut katsottua, jos ei silmille olisi hypännyt salainen seksiseura.

Yhtenä kommenttina asian selvittelyssä myöhemmin oli, että oisit voinut tyhjentää sen historian, en olisi halunnut tietää :)
Vastaa Viestiin