Uteliaisuuskysymys

Yleinen lätinä jä kitinä

Kurkistatko kylässä?

Kurkistan peilikaapin sisälle, olen mies.
5
8%
Kurkistan peilikaapin sisälle, olen nainen.
13
21%
En kurkista, olen mies.
21
34%
En kurkista, olen nainen.
23
37%
 
Ääniä yhteensä: 62

bedlam

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen mies, en kurkista. Sen sijaan lausahdan aina muutaman kerran Candyman. Mutta ei sillä haju ole koskaan karkiksi muuttunut.
Geetzu

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Unohtelen aina kaikkea kotiin joten kovin usein lainailen kyläiltävän kaapista vaikkapa pikkuhousunsuojaa tai tampaxia, joskus oon ettinyt stidejäkin. Ja kun lapset mukana elämässä niin yleensä vieraista vessoista pengotaan myös vaippoja yms. En ole kyllä aikoihin ollut kylässä ihmisellä, jota en tuntisi niin hyvin, etteikö meillä olisi puolin ja toisin tapanakin jo toisen kaapeille meno. Miksi sinne "yleiseen tilaan" pitäisi jemmata jotain salaista? Ei mulla himassakaan dildoja enää vessankaapistossa säilytellä, oon tullut häveliääksi ehkä näin waimona, ei enää nappaa vanhempien / anopin kuitteja kuunnella. Sitä en voi ajatuksenakaan sietää, että joku ilman lupaa lainaisi vaikkapa meikkejäni, tai höylää, harjaa, mitä tahansa ei-kertakäyttöistä. Vaan eivätpä minun vieraat niin teekään.

Eilen kun käväisin kamulla niin rupes ärsyttämään vessanpeilissä hammastahnaroiskeet. Vaivaudun kyykistymään altaan alta pesunestettä ja paprulla siivosin ärsyt jäljet. En jaksanut mainita asiasta. Niin joo, samaisen mieshenkilön vessanpöntön yleensä siivoan myös, en oikein tykkää kakkatahroista. Mut ei olla niistäkään koskaan juteltu.
Avatar
Sponge Bob's pet snail G
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 08.04.2006 11:47

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Sponge Bob's pet snail G »

No en todellakaan kurkistele toisten kaappeihin!

Ruksi kohtaan: En kurkista, olen nainen.
"Meow."
swirl

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nainen, enkä kurkista. Olen suorastaan tuskaisen ei-kiinnostunut (mikä verbaalinen lahjakkuus olenkaan) mistään toisten asioista.
safi

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja safi »

Ei ole ollut tarvetta kurkistella toisten kaappeihin salaa pytyllä istuessani. Toisaalta minua ei kiinnosta muutenkaan muiden olemiset ja elämiset ja tämä on ilmeisesti suoraan verrannollinen asia kaikkeen muhunkin mahdolliseen tirkistelyyn, joita jotkut suurella innolla toteuttavat tavalla tai toisella.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

En kurkista (evvk), mutta ei minua haittaisi jos joku luonani vieraileva henkilö kurkistaisi minun peilikaappiini, jos minulla peilikaappi olisi. Jos sieltä löytyisi dildo, ja vierailija kuolisi järkytyksestä sydänkohtaukseen, niin itsepä olisi kuolemansa aiheuttanut.
Elukka

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Elukka »

EveryWoman kirjoitti:En kurkista (evvk), mutta ei minua haittaisi jos joku luonani vieraileva henkilö kurkistaisi minun peilikaappiini, jos minulla peilikaappi olisi. Jos sieltä löytyisi dildo, ja vierailija kuolisi järkytyksestä sydänkohtaukseen, niin itsepä olisi kuolemansa aiheuttanut.
Muistutus itselle: Älä kurkista EW:n peilikaappiin. :shock:
hebuli

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Minua kiinnostaa kovasti että muut kävisivät minun peilikaapillani. Olen väsännyt mekanismin jolla peilikaapit avautuvat aina kun yrittää vetää vessan, jotta näkee kaappiin tarkasti asettamani Big Zorbas XXXL-kondomipaketin sekä kalliin Le Homme Fatale-tuoksusarjan, jota saa vain ulkomailta. Kännykkänikin olen täyttänyt salaperäisin "Heiii... Kiitoksia viimeisestä! Huomenna uusiksi? Terkuin Suomen Naisten käsipallomaajoukkue"-viestein.
Kid

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nainen olen enkä kurkistele. Ei ole tarvetta tietää mitä muut kaapeissaan säilyttelee.
Sen verran vielä, et jos tartten tamppoonia tai pumpulipuikkoa tai mitä tahansa, niin kysyn.
Peilikaapin pidän suht siistinä siks, että ite löydän sieltä tarvitsemani asiat en siksi että joku sinne kurkkais. Aivan sama mulle.
Viimeksi muokannut Kid, 10.04.2006 14:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Elukka kirjoitti:Muistutus itselle: Älä kurkista EW:n peilikaappiin. :shock:
:D Selvennys:

Minulla ei ole peilikaappia. Dildon (tai siis vibraattorin) säilytämme makuuhuoneen kaapissa, jonne sinnekin saa kurkistaa ellei syytä mahdollisesta löydösten aiheuttamasta mielenterveydellisestä häiriöstä meitä (kuten äitini taannoin syytti minua luettuaan päiväkirjaani ilman lupaa).
ninnithequeen

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ensimmäinen asia, mikä tuli mieleen tätä lukiessani, oli se, etten saunailtoja enää järjestä :D

Ja juu, en tutki kenenkään kaappeja salaa, mutta myönnän että mieli tekis. "Mitähän riettaita salaisuuksia tollakin on"
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mieleni tekee mutta en kurkista
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Miten voi tulla mieleen penkoa toisen kaappeja? Ne ovat yksityistä tilaa johon vieraalla ei ole oikeutta kurkkia. Kaappien tarkoitus on mielestäni paitsi säilyttää, myös piilottaa, joten kyllä ne olisivat avohyllyjä jos jokaisen haluttaisiin näkevän mitä sisällä on. Jos jotain tarvitsee, voi pyytää sen sijaan että kolaa nurkkia.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Mies ja kurkistan kylla kaappiin mikali tarvitsen jotakin mika ei ole nakyvilla (esim hammastikku lounaan jalkeen) tai kasisaippua (miksi se ei muka saa olla altaan vierella?), josko se siella olisi.
Jos se ei altaan ylapuolella olevasta peilikaapista loydy niin sitten saa kylla olla eli taysimittaiseen kaappiratsiaan en ryhdy.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja aasi »

En ole edes tajunnut että voisin kurkistella vieraiden kaappeihin..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pehmovanukas

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

hermine kirjoitti:Mutta miksi? Mikä siinä ärsyttää? Ärsyttääkö myös jos joku kysyy mitä kuuluu tai mitä ajattelet? (mulla nimittäin ihan samanlainen uteliaisuus vaikuttaa molempiin)
Ei ole yhteismitallinen tilanne. Silloin voi valita, mitä antaa ulos ja mitä pitää sisällään. Eikö sulle opettu pienenä, että urkkiminen on huono tapa?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Ann »

Olen miinoittanut oman peilikaappini siten, että jos erehdyt sen ovia aukomaan, niin sieltä lentää kosmetiikkaa niskaan. Eli ei, en avaa muidenkaan kaappeja.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Aito_Johanna

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Bhven kirjoitti: Ilmoitat tarpeesta käydä "puuteroimassa".
Tämä on :off: mutta joskus naureskeltiin jonkun kaverin kanssa sitä, miten urpo tapa tämäkin on, ja kuulemma - väitti kaveri - vain suomalaisille ominainen. Ei ole sivistynyttä ilmoittaa vessakäyntiään koko illanviettoseurueelle, vaikka sen verhoilisi sievästi "puuterointiin". Voi vain huomaamatta poistua hetkeksi. Eivät ne muut siitä minkään hämmingin valtaan joudu.
hermine

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja hermine »

Pehmovanukas kirjoitti:Eikö sulle opettu pienenä, että urkkiminen on huono tapa?
Niin on seurassa supattelu ja muu salailukin ja mitä muuta on kuin tahallista kiusaamista jättää päiväkirjansa levälleen pöydälle tai laukkunsa auki lattialle ja poistua huoneesta :)

No joo, tää ikävä piirteeni varmaan liittyy siihen, että itse en näe suurinta osaa omaisuudestani minkäänlaisena minän jatkeena, joten mun tavaroihini koskeminen ei ole uhka minuudelleni, kun niillä ei joka tapauksessa ole muuta arvoa kuin käyttöarvo. Oikeastaan mikä voisi kertoa minusta vähemmän kuin joku vessan hyllyllä nököttävä terveyssidepaketti: joka ikinen terve nainenhan niitä on jossain vaiheessa elämäänsä käyttänyt ja tuolla niitä ihan samanlaisia paketteja on kaupan hyllytkin täynnä...
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja saira »

Mulla oli nuorempana vihko, johon kirjoitin mieltä vaivaavat asiat, ja joskus myös kavereiden ja ystävien vaikeudet. Olipa myös "ystävä", joka ei osannut olla lukematta vihkoa, jonka kaivoi laukustani ollessaan vieraana ja ollessani muutaman minuutin poissa huoneesta... Ei hjuva... Eli nykyään ei ole tapana kirjoittaa ylös mitään, vaikka minulle itselleni se olisi helpoin tapa käsitellä asioita.
Durasel

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Avaan aina kaikki kaapit kylässä ollessani ja valokuvaan tavarat sieltä.
Pehmovanukas

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

hermine kirjoitti:Niin on seurassa supattelu ja muu salailukin ja mitä muuta on kuin tahallista kiusaamista jättää päiväkirjansa levälleen pöydälle tai laukkunsa auki lattialle ja poistua huoneesta :)
No meilläpäin ystävien kesken tuota kuvataan sellaisella termillä kuin "luottamus" ja se kohdistuu sellaiseen toiseen termiin jota et varmaan tunne, eli "yksityisyyden suoja."
ninnithequeen

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tulipa tässä mieleen...kyllä miun peilikaappiin saa katsoa, ja niinhän nuo saunaillassa tekivätkin, kun sanoin että ottakaa sieltä. Ei siellä mitään hävettävää ole, kai? Miehen parranajokone, miun meikit, dödöt jne.
Toisaalta outoa. Toisaalta vedin kilarit kun anoppi kurkki vanhan kämppämme vaatekaappeihin. Jotta olinko viikannut poikansa paidat tarpeeksi hyvin, tuli mieleen. En näyttänyt suuttumustani hänelle kyllä.
Pehmovanukas

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Suvinen kirjoitti:Meilläpäin tuollaista kutsutaan luonnolliseksi uteliaisuudeksi ja tuota sinun tekopyhää ruikutustasi niuhottamiseksi.
Eli sinusta on luonnollista uteliaisuutta kaivella toisen laukkua tai lukea toisen päiväkirjaa? Mielenkiintoista, yleensä naiset näkevät kummankin noista teoista äärimmäisen raivarin aiheeksi miehen tekemänä.

Perusteles nyt vielä miksi kantani on "ruikutusta" ja erityisesti sen, miksi se on tekopyhää? Jos tapaisin jonkun ystäväni urkkimassa asioitani salaa ja luvatta, olisi kyllä entinen ystävä. Samalla lailla minä kunnioitan heidän yksityisyyttään. Onneksi ympärilläni on vain ihmisiä joihin voi luottaa.

Edit: Ja jotta tyhmempikin tajuaa, kyse ei ollut kylppärin kaapista. Ei siellä ole mitään salattavaa noin normaalisti. Aika vainoharhaista siivoilla pois jotain terveyssiteitä ja voiteita. Kaikki eivät ole yhtä sairaalloisia urkkijoita kuin sinä "luonnollisine uteliaisuuksinesi."
Viimeksi muokannut Pehmovanukas, 11.04.2006 1:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Uteliaisuuskysymys

Viesti Kirjoittaja saira »

Kyllä mä oletan voivani luottaa ystäviini sen verran, ettei mun tarvitse piilottaa joka ikistä paperin palaa heidän kahville tullessaan. Tottakai annan kavereiden käydä kaappia läpi jos sieltä jotain tarvitsevat, mutta kuuluu jo hyviin tapoihin kysyä lupa. Mistä joku voi tietää, vaikka minulla olisikin kaapissa/laukussa jotain, joka ei ole tarkoitettu muiden silmille.

Ja tästä esimerkistäni vielä, kyseessähän ei ollut vain minun, vaan myös minuun luottavien ihmisten salaisuudet. Ei ole tullut tämän jälkeen kovin useasti edes mieleen pyytää kyseistä ihmistä kylään...
Vastaa Viestiin