Rupsahtaminen

Yleinen lätinä jä kitinä
Turbohaltija

Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mikä osa sinusta on rupsahtanut? Milloin se tapahtui, missä iässä?

Mulle tuli 33-vuotiaana, eli viime vuonna, pieni ryppy oikean silmän alle. Siihen asti oli ollut vain vasemman silmän alla moinen. Nyt olen symmetrinen! :hep: :ohyeah: :cheer:
ninnithequeen

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tissit tissit. Isot ovat, ja luonnollisesti maan vetovoima pistää alaspäin. Onneksi on hyvejä liivejä.

Ja eipä tuo naamakaan kovin hehkeältä näytä, ainakaan tällä hetkellä, mä olen umpiväsynyt enkä jaksais enää tehdä noita hommia kun koko elämä tuntuu kuolevan siihen että yhen baarin saa pidettyä pystyssä väkisin....

Niin ja hampaat. Sukuvika, sano. Eikä ole varaa korjauttaa. Hoitovirheen takia pelkään kuollakseni hammaslääkäriä.

Niin ja raskausarvet mahassa. Mutta ne kuvastavat vain rakkautta, eikö?
AarneAnkka

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Minulla iän karttuessa pehmeän kudoksen määrä naamassani on vähentynyt, joka tekee minusta vähemmän vauvelin näköisen, eli ihmisarvoni ns. miehenä on kasvanut. Toistaiseksi ikääntyminen ei ole aiheuttanut mitään negatiivista. *koputtaa puuta*
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Mun takapuoli rupsahtelee aina silloin tällöin ja sen jälkeen täytyy aina käyttää vähän aikaa kaasunaamaria.
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ninnithequeen kirjoitti:Niin ja raskausarvet mahassa. Mutta ne kuvastavat vain rakkautta, eikö?
Juu. Kaverin tyttö sanoo aina et "näytä äiti taas niitä rakkausarpia". <3
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lapitii kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niin ja raskausarvet mahassa. Mutta ne kuvastavat vain rakkautta, eikö?
Juu. Kaverin tyttö sanoo aina et "näytä äiti taas niitä rakkausarpia". <3
Ehana!
Juu, nuo nyt ei edes pahoja ole, ja vaalentuneet todella hyvin vuosien myötä. Vuosien myötä, äh....*on wanha*
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Tissithän ne kai ekana tavoittelevat maata, painavat kun ovat.. :(

Ja tokihan sitä valokuvia vertaillessaan huomaa, että eriltä näyttää naamastakin kuin joskus 2-kymppisenä mutta eiköhän se liene kuulu vähän niinQ asiaan. Kai sitä nyt saa 3-kymppisellä muutama naururyppy tms jo ollakin :)

Kohtalaisen hyvin olen kai kuitenkin säilynyt. Useasti sanovat ainakin nuoremman näköiseksi kuin mitä olen, vai liekkö sitten ovat vain muka kohteliaita..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä olen vissiin niin pieni vielä että en koe rupsahtaneeni muualta kuin korvien välistä...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Leila

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Leila »

Mulle tuli viime kesänä sellaiset juonteet suupieliin. Ne tekevät kasvoistani kireän ja ikävän näköiset. Yritän hälventää juonteita hymyilemällä paljon, sillä silloin juonteet eivät enää erotu muiden ruttujen seasta. Rinnoissa on myös raskausarpia. Muuta rupsahtamista en vielä tunnusta.
safi

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja safi »

Tämän ketjun vastaajien on syytä olla täyttänyt vähintään sen 30v. Jos ennen sitä maagista ikää kertoo olevansa jo rupsahtanut jostain, niin on todella peiliin katsomisen paikka.

Minähän en ole rupsahtanut mistään ja kroppa on edelleen kuin nuorella tytöllä. Perse tainnut levitä hieman niistä ajoista, tosin ei paljoa.
Vakavasti ottaen 30v. täytettyäni kasvojen iho on vanhentunut selkeästi ja ensimmäisiä juonteita on alkanut ilmestyä silmien ympäristöön. Kuiva iho, talvisin paljon kylmissä ja kosteissa olosuhteissa työskentely on tehnyt tehtävänsä. Unohtamatta sitä että olen ehtinyt tupakoimaankin hullussa nuoruudessani ihan kiitettävän ajan ja tupakkahan se tunnetusti vasta ihoa vanhentaakin...
Bliss

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulle mahtuu edelleen samankokoiset vaatteet päälle, kuin just 2-kymppisenäkin. Tietty maan vetovoima vaikuttaa noihin tisseihin, mutta mitäpä tuosta, ei mulla ole oikein tarvetta ilman paitaa tai liivejä kuljeskella. Raskauden jäljiltä on mahassa jotain omituista ylimääräistä nahkaa, mutta muuten katson olevani ikäisekseni kohtalaisen vähän rupsahtanut. Toki korjannette jos pidän liian ruusuista kuvaa itsestäni... :roll:
bedlam

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vatsa oli vielä viisi vuotta sitten kova ja litteä, vaikkei sen eteen tehnyt yhtään mitään. Nyt on jo välillä melkoinenkin pömppö. Muuten olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen, pari kertaa on Alkonkin kassa sanonut papereita katsoessaan, että "En usko!".
Bhven

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Bhven »

bedlam kirjoitti:Nyt on jo välillä melkoinenkin pömppö.
Se on vaan mukavuusläskiä, eli ei tarvitse palella talvella. Jos painoindeksi on alle 25 ilman suurta lihasmassaa ei mitn probleemaa.

Semmoinen on pistänyt silmään, että Ville Valon naama on kyllä turvonnut ihan törkeästi. Huomaa esim wings of a butterfly videosta. Itsekin olen pallonaama. Se on se 30+ v.
sanctus

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Ah Ben!

Tuen, pyrin!

klips*

En tuekaan. Oli jo poistettu.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Ann »

Näin viikonloppuna hevicornerissa vanhan luokakaverin, joka näytti ihan megarupsahtaneelta viisikymppiseltä. Pelotti. Oma rupsuuntuminen näkyy lähinnä niissä suoraan pakaraan menneissä Snickers-patukoissa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Ann »

McJanne kirjoitti: Mietinkin miks olet niin sympaattisen olonen vaikka trollaatkin huolella :>
Mä kirjoitan asiaa. Sä olet vaan niin vitun tyhmä ettet tajua.

Ja trolleista puheenollen, koska oot viimeksi kattonut peiliin?
Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

bedlam kirjoitti:Vatsa oli vielä viisi vuotta sitten kova ja litteä, vaikkei sen eteen tehnyt yhtään mitään. Nyt on jo välillä melkoinenkin pömppö. Muuten olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen, pari kertaa on Alkonkin kassa sanonut papereita katsoessaan, että "En usko!".
Btw Krissekin mainitsi, että näytät kyllä nuoremmalta kuin olet.. ja samaa sanoi muuten lauantain synkkärisankarista. Ihanaa kun mulla on niin nuorekkaita kavereita, ehkä mun omaa rupsahtelua ei sit niin helposti huomaa ;)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

KisSandra kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Vatsa oli vielä viisi vuotta sitten kova ja litteä, vaikkei sen eteen tehnyt yhtään mitään. Nyt on jo välillä melkoinenkin pömppö. Muuten olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen, pari kertaa on Alkonkin kassa sanonut papereita katsoessaan, että "En usko!".
Btw Krissekin mainitsi, että näytät kyllä nuoremmalta kuin olet.. ja samaa sanoi muuten lauantain synkkärisankarista. Ihanaa kun mulla on niin nuorekkaita kavereita, ehkä mun omaa rupsahtelua ei sit niin helposti huomaa ;)
Jeeee, kiitti Krisselle!! :) Hän oli itse kyllä häikäisevän kaunis nuori nainen, huhhuh! Onko teijän koko suvulla tommoset yhtä ihanat silmät ku teillä? <3
killkill

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja killkill »

Naama on ikään nähden ihmeen uurteeton. Monet perheelliset tutut näyttävät kymmenen vuotta vanhemmilta. Sekin auttaa, että lopetti baarielämän, säännöllisen tupakoinnin ja hymyilemisen - ei tule ryppyjä ;) Ikääntyminen pikemminkin kuuluu kuin näkyy: olkapäänivelet rutisevat ja paukkuvat niin että pienet lapset pelkäävät.
bedlam

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
KisSandra kirjoitti: Btw Krissekin mainitsi, että näytät kyllä nuoremmalta kuin olet.. ja samaa sanoi muuten lauantain synkkärisankarista. Ihanaa kun mulla on niin nuorekkaita kavereita, ehkä mun omaa rupsahtelua ei sit niin helposti huomaa ;)
Jeeee, kiitti Krisselle!! :) Hän oli itse kyllä häikäisevän kaunis nuori nainen, huhhuh! Onko teijän koko suvulla tommoset yhtä ihanat silmät ku teillä? <3
Kiitokset täältäkin, kylläpäs tässä nyt nuortuu entisestään! Oli kyllä tosiaan nätti hän, suklaasilmiäkö koko suku olette?
hebuli

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Joo, pari tosi pahanhajuista rupsahdusta on joskus päässyt ilmoille. Silloin tällöin kun yritän päästä Lintsin hurjempiin laitteisiin, aletaan kysellä papereita ja vinoilla "Tulikos paappalle nitrot mukaan? Onko tahdistimessa varmasti tuoreet paristot? Meidän vakuutus ei sitten korvaa jos delaat tuonne ylös.". Pissiksetkin vaan nauravat nykyisin räkäisesti jos yrittää pummia heiltä tupakkaa. Vetää mielen mustaksi, tekisi mieli alkaa vetää Karhua kaiken päivää.

Ainoa hyvä puoli vanhenemisessa tuntuu olevan että nykyisin käy selvästi parempi flaksi kuin nuorempana, tosin ikähaarukkakin on nykyisin korkeampi kuin juuri armeijasta päässeenä. Eilen kuuntelin (=en voinut välttyä kuulemasta) viereisessä pöydässä olleiden kahden hädintuskin kaksikymppisen neidin kälätystä. Ei helvetti mitä juttuja, aivoni putosivat lautaselle. Tappaisin itseni jos tuollaiset kuuluisivat edelleen viiteryhmääni. Ei ihmekään että kaikki oli niin paljon vaikeampaa nuorempana. Kyllä se taitaa vaan olla niin että naisetkin paranevat kypsyessään ja kerätessään elämänkokemusta.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

irmelianneli kirjoitti:Jeeee, kiitti Krisselle!! :) Hän oli itse kyllä häikäisevän kaunis nuori nainen, huhhuh! Onko teijän koko suvulla tommoset yhtä ihanat silmät ku teillä? <3
bedlam kirjoitti:Kiitokset täältäkin, kylläpäs tässä nyt nuortuu entisestään! Oli kyllä tosiaan nätti hän, suklaasilmiäkö koko suku olette?
Näihin vastaan nyt kyllä samalla tavalla kun joskus ollessani ehkä 5 vuotias: ”suklaa ja suklaa, aina sitä suklaata.. ihan samanväristä se on lehemänpaskaki!” En pienenä tyttönä sitten yhtään tykännyt siitä ainaisesta nappisilmättelystä mutta tänä päivänä kyllä oikeasti suhtaudun siihen hiukan myönteisemmin (kun oon perkele huomannut et jos ei sitä siedä niin siihempä se sitten saatana jääkin ;) joten kiitos kiitoksista ja vastakehuista molemmille, sekä Krissen että omien silmieni puolesta. En muuten äkkiseltään hoksaa, että oisko muilla kun mulla, siskolla ja Krissellä ruskeita silmiä ja meidän perheen tyttöjen silmät ja Krissen silmät tulee vielä erisuvuista.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
hermine

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja hermine »

Voiko ihminen alkaa yhtäkkiä uudelleen kasvamaan pituutta 23-vuotiaana? Jos siis ei ole moneen vuoteen enää kasvanut?
hebuli

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja hebuli »

hermine kirjoitti:Voiko ihminen alkaa yhtäkkiä uudelleen kasvamaan pituutta 23-vuotiaana? Jos siis ei ole moneen vuoteen enää kasvanut?
Voi, mutta on varsin epätavallista. Muistaakseni maailman pisin elävä mies on iältään jotain reippaasti päälle kolmikymppinen ellei enemmänkin, ja käsittääkseni kasvaa edelleen pituutta.

Useimmiten kuitenkin aikuisen luusto asettaa käsittääkseni rajat pituuskasvulle nuoruuden jälkeen, ja sen jälkeen kasvuhormoni kasvattaa enintään kehon ääreisosia (paitsi ei valitettavasti kuitenkaan mulkkua), ei pituutta.
hermine

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mjööh, ehkä läheiseni, jotka väittävät etten ennen ollut näin pitkä, ovatkin sitten vaan itse alkaneet kutistumaan "vanhuuttaan".

Edit. no oikeestaan aiheeseen liittyen, 22 ja 23 ikävuoden välillä muutuin kasvoista yllättävän lyhyessä ajassa enemmän aikuisen kuin teinin näköiseksi. Ja aiemmin ei näkynyt naamasta nukkumattomat yöt, nykyään jos on univelkaa kertynyt, huomaa miten suun ympärille muodostuu tympeät juonteet ja ryppyjä silmien ympärille (onneksi ne lähtee pois kun saa taas unta kunnolla). Silloin näytän nykyisissä vaatteissani ja hiuksissani ihan säälittävältä kolmekymppiseltä, joka yrittää leikkiä teiniä. Ikävä muistutus siitä, että joskus vielä on pakko muuttua. Vartalossa en oo huomannut muuta muutosta sitten 16. ikävuoden kuin että rinnat eivät enää ole "kasvuturvoksissa" piukeana vaan vähän sellaiset lössykäntuntuiset ja reiteeni on muodostunut selluliittia (ihme näillä elintavoilla, ettei tuon enempää).
Viimeksi muokannut hermine, 17.04.2006 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin