Rupsahtaminen

Yleinen lätinä jä kitinä
Patz

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tissit roikkuu, kaula roikkuu, luomet roikkuu, perse roikkuu... v*ttu, hyvin riippunutta koko runko. Tartten Body Doublen, sellasen paremman!!
AarneAnkka

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:luomet roikkuu
Silmäsellaiset, vai iholla olevat?

Ohhoh, olipas puujalka.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja BrianW »

hebuli kirjoitti:J
Ainoa hyvä puoli vanhenemisessa tuntuu olevan että nykyisin käy selvästi parempi flaksi kuin nuorempana, tosin ikähaarukkakin on nykyisin korkeampi kuin juuri armeijasta päässeenä. Eilen kuuntelin (=en voinut välttyä kuulemasta) viereisessä pöydässä olleiden kahden hädintuskin kaksikymppisen neidin kälätystä. Ei helvetti mitä juttuja, aivoni putosivat lautaselle. Tappaisin itseni jos tuollaiset kuuluisivat edelleen viiteryhmääni. Ei ihmekään että kaikki oli niin paljon vaikeampaa nuorempana. Kyllä se taitaa vaan olla niin että naisetkin paranevat kypsyessään ja kerätessään elämänkokemusta.
Hyvä kannanotto kaikkiaan. Vielä kun saat Big G:nkin uskomaan tuon viimeisen lauseen.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Amorosa

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Amorosa »

Joka kohta on jo jotenkin rupsahtanut, elämä näkyy. Mun äiti on jotenkin osannut iskostaa päähäni sen luonnollisuuden, joka ikääntymiseen kuuluu. Ei tuo haittaa, ei tarvitse missään julkisuuden valokeilassa loistaa, ei tartte esiintyä työkseen jne.

Tärkeintä on kuitenkin se sisäinen olo, joka tosiaan on ohittanut tärkeydellään ulkonäön jo aikapäivät sitten. Niin, siis sen sisäisen olon kun sais itselleen täydelliseks, niin se olis pop...
Mulli75

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Toki korjannette jos pidän liian ruusuista kuvaa itsestäni... :roll:
Sen mitä olen sinut nähnyt niin luulin joskus että sinä olet minua nuorempi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

En tiedä onko rupsuttelua vai mitä, mutta mun mielestä mä vaan tuun paremman näköiseksi päivä päivältä.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:En tiedä onko rupsuttelua vai mitä, mutta mun mielestä mä vaan tuun paremman näköiseksi päivä päivältä.
Ditto. :ohyeah:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Silmäpussit ja otsarypyt ovat salakavalasti ilmestyneet parin viimevuoden aikana.
Bliss

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Toki korjannette jos pidän liian ruusuista kuvaa itsestäni... :roll:
Sen mitä olen sinut nähnyt niin luulin joskus että sinä olet minua nuorempi.
Ou, tänks :D
Taidan olla M:lle pullakahveet auki tästä hyvästä :roll:
chunkbite
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 06.09.2005 12:08
Paikkakunta: Oulu

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja chunkbite »

Eipä taida olla vielä pienintäkään aikomusta rupsahtaa, vaikka syksyllä mittariin rapsahtaa jo 33v. Hädin tuskin saan näkyviin ne paikat, joissa kasvojeni kurtut joskus mahdollisesti saattaisivat sijaita, kun oikein irvistelee.

Henkkareiden satunnaisille kyselijöille on aina yhtä hauska hymyillä aidon huvittuneesti. Toisaalta ei se aina niin herkkua ole, että leimataan oman ikäisessä seurassa liikkuessaan 'junioriksi'. Onneksi eivät sentään uskaltaudu päätäni taputtelemaan.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Think »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:En tiedä onko rupsuttelua vai mitä, mutta mun mielestä mä vaan tuun paremman näköiseksi päivä päivältä.
Ditto. :ohyeah:
JepJep. Eli Aarnea lainatakseni: Kun komppikitara soi; ei itkeä saa...
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tämä aihe ei ollut vuonna 2006 ajankohtainen. Nyt se ehkä alkaa ollakin. Ryppyjä en ole edelleenkään lärvistäni löytänyt, mutta muutama juonne on otsassa. Samoin jos tarkkaan katsoo, niin silmien alapuolella on havaittavissa vienot juonteet. Suun ympärillä on sitten paremmin havaittavat. Tänä vuonna on vielä kysytty paperit alkomahoolia/tupakkaa ostellessa enkä muutenkaan uskalla ostaa moisia, ellei ei ole paprut mukana.

Eli rupsahdus on alkanut. Hitaasti mutta varmasti. Tissitkin ovat kasvaneet hieman, mutta se voi johtua kyllä tästä extra-laardin kertymisestä. Ennen laardi ei tosin tisseihin kertynyt, mutta nykyään nähtävästi kyllä. Toisaalta tuleehan multa maitoakin rinnoista. Enkä siis ole raskaana enkä imetä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kreitsu kirjoitti: Toisaalta tuleehan multa maitoakin rinnoista. Enkä siis ole raskaana enkä imetä.
Onko toi nyt se biologinen kello, jonka olet missannut?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

sivustahuutaja kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti: Toisaalta tuleehan multa maitoakin rinnoista. Enkä siis ole raskaana enkä imetä.
Onko toi nyt se biologinen kello, jonka olet missannut?
Sellasta paskaahan mulle yritettiin syöttää (jo sillon monta vuotta sitten), vaikka kyseessä oli erään lääkekokeilun aikaansaama kammottava sivuoire (kaikkien muiden sivuoireiden lisäksi). Sivuoire jatkuu edelleen (vaikken luonnollisesti kys. lääkettä enää vedä), tosin näyttää siltä että maidontuotanto on hiljalleen loppumassa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Olen vuoden 2006 jälkeen vanhentunut noin 20 vuotta.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
En taida uskoa, vaikka tietty yrität vakuutella avasi tekstillä "now panic and freak out".

Ehkä mulle pari harmaata hiusta on tullut lisää, mutta niitä ei taida kaljusta juurikaan huomata?
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Rupsahtaminen

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Attractive Face or Not? It depends on Tongue Posture

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Vastaa Viestiin