Kivien katselu

Yleinen lätinä jä kitinä
Durasel

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Tuollainen jätkä perustaa tällaisen topikin ja tähän aikaan aamusta...
NIIN ETTÄ HÄ??? mit-vit?
Geetzu

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Joku muukin nukkunut huonosti?

Mulla on yksi koristekivi. Katselen sitä toisinaan, useimmiten otan ihan käteen ja tunnustelen. Jännä miten tuo yksi kivi pintoineen ja muotoineen vie aina kauas menneeseen, semmoseen ihkupihkuhetkeen. Ennen se tuoksuikin, mutta olen nuuhkinut jo hajuttomaksi.

Kaverini katseli koko pääsiäisen rairuohon kasvamista. Joi olutta sohvalla, ja okei leffapino ja pieni matkajääkaappi vieressä tyhjenivät myös, mutta lähinnä nuo pyhät menivät ruohon kasvun ihailuun. Lopulta meni hermot ja ruoho annettiin naapurin pupulle.
Bigmama

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Mä hiplaan kiviä, isältä opittu tapa.
Siis oikeita kiviä, sileitä matkamuistokiviä, stressikiviä
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mä katselen pikkukiviä mitä vaan ilmestyy meiän eteiseen. ja vaan katselen, joku muu saa siivota ne pois.
Me transmitte sursum, Caledoni!
PerttiMakimaa

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Katselun kohteitakin kiinnostaa? :)
swirl

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja swirl »

Katselisin erittäin mielelläni kiviä. Jalokiviä. Mitä enemmän karaatteja, sen parempi.

Mmmmm. Timantteja.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Multa löytyy lasisia kiviä,kaartion muotoisia,pieniä ja isoa, ja ne kaikki on käytössä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
prosessi

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minä jouduin tuijottamaan yhtä kiveä kaksi tuntia viikossa puolen vuoden ajan. Lukion kuvaamataidon opettaja oli sitä mieltä, että vaikka minä kuinka yritin piirtää kyseisen kiven mallista, tuli lopputuloksesta aina feenikslinnun munan näköinen. Joten piirsin sitä samaista kiveä siihen asti uudestaan, uudestaan ja uudestaan, kunnes viimeinen kuvaamataidon pakollinen kurssi päättyi. Kyseinen opettaja kyllä kidutti minua monella muullakin tavalla, kuten ripustamalla kaikki piirrokseni erään kaapin oveen, erikseen muiden töistä, koska ne kuulemma olisivat pilanneet kokonaisvaikutelman...

Yhden kiven olen ostanut. Eräs nainen möi sileitä kiviä varustettuna mietelauseilla ja pienillä puisilla leppäkertuilla. En pitänyt niistä ollenkaan, kuten en myöskään pidä mietelauseilla varustetuista postikorteista. Yksi kivi kuitenkin pisti silmään, se oli täysin symmetrinen ja sydämen muotoinen ja teksti oli muista poikkeava: "Meitä täydellisiä on niin vähän." Niin on. :twisted:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ostin panttihuutokaupasta Canon 650 EOS kameran ja laukun, laukussa oli :o matkakivi, luulisin :?: sen olevan jotain painavaa spektroliitin tapaista, painaa keskimääräistä enemmän, siis auttamatta joku hienompi kivi! :lol:

Saavuttanut paikan TV-säleikösäni. Sinä pieni kolhu mutta pysyy paikallaan paremmin niin munanmuotoisena!
Sain samassa hötäkässä tupakansytyttimen ja parit paristot, katselen niitäkin päivänä harvana.

(Päähän pälkähti ikävä ajatus, olisin saanut kivimuseonjohtajalta 40€:lla 56€ kivikirjan SUOMEN KIVET antakaa kirves, lyön jalkaan!)
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kiviäkin kiinnostaa.
ninnithequeen

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Koristekiviä ostelen kukkaruukkuihin aina silloin tällöin. Tiimarista ainakin saa. Nätimpää kuin se multa. Tykkäisiköhän Veikko kivipinnasta ruukussaan?
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja ak »

Itse katselen lähinnä tuollaisia vajaan kahdenkymmenen kilon painoisia kiviä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kivipuutarha olisi hieno. sitä mäkään en varmaan sais epähuomiossa tapettua
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja Clay »

par-sky kirjoitti:kivipuutarha olisi hieno. sitä mäkään en varmaan sais epähuomiossa tapettua
Et ole ilmeisesti kuullut sanontaa: kuollut kuin kivi.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

niin, mutta MÄ en olisi tappanu sitä :)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Bliss

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Koristekiviä ostelen kukkaruukkuihin aina silloin tällöin. Tiimarista ainakin saa. Nätimpää kuin se multa. Tykkäisiköhän Veikko kivipinnasta ruukussaan?
Plantagenista saa kivempia kiviä ;)
Herra Manala

Re: Kivien katselu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Eurosportilta onneksi tulee nyt tuota kiviurheilua oikein enemmänkin kanssa. Olen katsellut useamman tunnin joka päivä kiviä.
Vastaa Viestiin