Oletko keskimääräistä terveempi?

Yleinen lätinä jä kitinä

Terveys

Olen huippukunnossa!
2
4%
Minulla on hyvä kunto!
7
15%
kunnossani ei ole moittimista.
8
17%
Minun tulisi aloittaa kunnonkohotus heti!
8
17%
Sairas kysely.
8
17%
EVVK
1
2%
Joku sekoittaa kuntoilun ja terveyden toisiinsa, niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa!
14
29%
 
Ääniä yhteensä: 48

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen nyt tosi sairas ja syön entibiootteja, mutta kuitenkin..

Hemoglobiini on juuri mitattu 149,
ei muuta kun suomen hiihtomaajoukkoeeseen vaan?
Sydän lyö harkitsevasti 52 kertaa minuutissa levon aikana.
Kaikki muutkin veriarvot kohdallaan!

Olen siis sairasterve.
Pyyhin Netikettiin..
Edith

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nykyiselläni voin oikein hyvin. Jos saisin uuden vasemman polven, voisin täydellisen erinomaisesti! Allergialääkkeet hankin tosin tänään.
ninnithequeen

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jos joku sais mun selän kuntoon niin sitten.
Tosin tää pitkin kevättä jatkunut flunssailu ei voi tehdä kuin hallaa....
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Edith kirjoitti:Nykyiselläni voi oikein hyvin. Jos saisin uuden vasemman polven, voisin täydellisen erinomaisesti!
Saat miulta lainaan! Voisin pari viikkoa skipata punttisaleilun ja joku vois tuuppia minuu pyörätuolissa.

"I want that one!"
..
"I don't like it."
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elukka

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Olen elämäni kunnossa! :mrgreen:
Mikään paikka ei ole tällä hetkellä särki ja luiden ympärille on jopa ilmaantunut jostain jokunen lihaskin. :shock:
Durasel

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

:arrow: Romukoppaan
Leila

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Olen ollut jo reilun kuukauden sairaslomalla, ja päivä päivältä tunnen, kuinka kuntoni kohenee. En minä nyt ihan rapakunnossa ollutkaan, mutta minulta poistettiin kasvain isossa leikkauksessa, ja huh mikä homma on ollut parantaa leikkaushaavaa. Aikaisemmin en olekaan sairastellut mitään vakavampaa. Kunhan lääkäri antaa luvan, niin aloitan taas kunnon kohotuksen lenkkeilemällä ja jumpalla.
Oli aika pelottavaa, kun paino putosi leikkauksen jälkeen n. 5 kiloa(58-> 53). Luut törröttivät enkä pystynyt edes kunnolla istumaan, kun persuksessakin jotkin luut painoivat ilkeästi. Kaikki lihakset hävisivät ja jäljelle jäi pelkkä löysä nahka. Todella kummallinen olotila. Ja vaikka olen syönyt kuin poni, niin paino ei ole noussut kuin muutaman kilon. Parantuminen vaatii ilmeisesti paljon energiaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Luin että "Minulla on hyvä auto!" .. =P

Joo, kait mie keskimääräistä paremmassa kunnossa olen. Luulisin. Millä sitä mitataan?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Paskat.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Olen rappiolla.
Nyt penikseni on fantastinen!
Pehmovanukas

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Mitä enemmän urheilet, sen todennäköisemmin on joku paikka rikki. Paitsi jos ui, siinä on vaikea saada mitään muuta kuin klooriastma.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Pehmovanukas kirjoitti:Mitä enemmän urheilet, sen todennäköisemmin on joku paikka rikki.
Näinhän se on, mutta ei kaikilla. Tunnen vanhoja äijiä, ikiliikkujia, eikä merkkiäkään rapistumisesta. Itse olen maanantaikappale, siihen täytyy vaan mukautua. Jääpussien teippailua polviin iltaisin, lepopäiviä, erikoispohjallisia jne. Silti väittäisin että kuntoni on rautainen.
Älä löi! En ole hurrit!
Ebola

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Ihan sairas koko Pupu. Syntymästä asti ollut riesana bakteerit ja viihrukset. Allergiatkin vaivaa, onneksi seNtään ei ruoka-allergioita. Selkäkin on ihan vitturallaan, eikä auta vaikka onkin selkä sekä vatsa lihakset kyNppi kunnossa. Muuten moon ihan reilassa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Pehmovanukas kirjoitti:Mitä enemmän urheilet, sen todennäköisemmin on joku paikka rikki.
Allekirjoitan ja komppaan... 100-0 totta!! Nih.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
tonttu

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Pitäisi aloittaa kunnonkohotus, olen ollut saamaton kuntoilun suhteen tänä talvena. Ei vaan ole saanut aikaiseksi. Ja nyt hengästyttää kun nousee rappuset hieman reippaammin ylös. :ruoskii itseään:
Noriyumi

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Kuntoa tarvitsisin lisää. Lauantaina sentäs olin miehen ja sen kavereiden kesken pingisturnauksessa. Hiki nousi pintaan ja hauskaa oli :)

Eilen pyöräiltiin ja kivaa sekin oli. En ollutkaan ollut pyörän selässä muutamaan vuoteen :? Oma pyöräni Espoossa on cacca, enkä ole viitsinyt sitä kunnostaa kun se on niin wanhakin.

Jos löydän jostain päin stadia pingispöydän jota voi käyttää kamujen kanssa pelaamiseen, voisin tehdä pingistärskyt jonkun kanssa vaikkapa täältä kitystä.
Kid

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Noriyumi kirjoitti: Jos löydän jostain päin stadia pingispöydän jota voi käyttää kamujen kanssa pelaamiseen, voisin tehdä pingistärskyt jonkun kanssa vaikkapa täältä kitystä.
Jos löydät niin mut saat seuraks. Kouluaikoina tuli lintsattua tunneiltakin kun sitä jymähti pelaa tauolla pingistä...On se vaan erihauska peli.
RolloTomasi

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

en taida olla ihan terve, mutta mitä tekemistä sillä on kuntoilun kanssa?
Zeb

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Olen sairastanut tämän kevään aikana enemmän kuin koskaan elämässäni ja tunnen itseni lähinnä rapakuntoiseksi romuksi. Olen toisaalta miettinyt, että jos näistä sairauksista selviäminen ottaa koville, niin miten ihmeessä ikinä selviäisinkään vakavammista, kroonisista sairauksista ?

Pitäisi olla kiitollinen siitä, että sairauteni ovat ohimenevää sorttia - yksi operoitu eturistiside, joka on estänyt jo enemmän kävelynkin jo 4 kuukautta ---> 5 kg läskinlisäys ja rapakunto, yksi tulehtunut viisaudenhammas, johon saaduista antibiooteista... öh, no, muita vaivoja, sekä 3 viikkoinen, ennätyspitkä flunssa.

Lieneekö kyseessä ennenaikainen vanhuus ?
Enthu

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Ihan hyvässä kunnossa lukkunottamatta neuropsykologisista vammaa joka
ei koskaan parannu,mutta on hyvin hallittavissa.Fyysisesti harrastan kuntosalia,ulkoilua,pitkiä kävelylenkkejä (joskus olen hölkännytkin).
Nyt kun kesä tulee,vois aloittaa taas uimisen...vaikka se onkin enemmän räpiköimistä,kellukkeita en sentään tarvii enää :lol:

Tossa lähellä ois kyl Tapanilan Erä,ainoa vaan et ne lajit jotka kiinostais ...
sähly,lentis,koris... aika kallista ohjattuna tai ilmankin sitä.
Noriyumi

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Kid kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Jos löydän jostain päin stadia pingispöydän jota voi käyttää kamujen kanssa pelaamiseen, voisin tehdä pingistärskyt jonkun kanssa vaikkapa täältä kitystä.
Jos löydät niin mut saat seuraks.
Jes!! :) Mutta en ole vielä löytänyt. Miten hiton hankalaa on löytää pingispöytä tästä stadista?!?!
Durasel

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Noriyumi kirjoitti:
Kid kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Jos löydän jostain päin stadia pingispöydän jota voi käyttää kamujen kanssa pelaamiseen, voisin tehdä pingistärskyt jonkun kanssa vaikkapa täältä kitystä.
Jos löydät niin mut saat seuraks.
Jes!! :) Mutta en ole vielä löytänyt. Miten hiton hankalaa on löytää pingispöytä tästä stadista?!?!
Kisahallissa on pöytiä, tai ainakin oli (eiköhän siellä vieläkin ole). Sisäänpääsy kait 2e, jos kestää rahvaan seuraa (lue: siellä on muitakin) :D
Avatar
Joozu
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 14.01.2006 18:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko keskimääräistä terveempi?

Viesti Kirjoittaja Joozu »

Voin oikein hyvin, mutto fyysinen kuntoni on aivan surkea :) Eli miten tämän nyt tulkitsisi?
Vastaa Viestiin