Eräs vesseli..

Yleinen lätinä jä kitinä
Elukka

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:cheer: *melkein sukua julkkikselle* :cheer:
nokkaelain

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Täytyy sanoa, että juttu olisi IS:kin kannalta vähemmän mairitteleva, jos asiasta kerrottaisiin kaikki puolet.

Itse jutusta; varmaan monellekin tuli alunperinkin mieleen, ettei ole tosiaan mitenkään varmaa, että kaikissa tapauksissa olisi kyse murhista tms. (mihin syytettykin näköjään vetoaa), kun kerran on kyse sekakäyttäjistä... Kaksi "vahinkoa" on jo aika epäilyttävää, jos ei nyt aivan mahdotonta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sanoisin vieläkin että Kesseli oli kiva kaveri. Vaikka olikin homo ja murhamies. Pitäisikö murhamiesten näyttää kuulantyöntäjiltä sarvet päässä ja osata vain jotain murahteluja. Kaikki Kesselin tavanneet voivat allekirjoittaa tämän. Meissä kaikissa on vikamme, Kesselilla mainitut. Mutta kuten huomasimme leikkeistä, lausuntoja olivat antaneet hänen homoystävänsä(rauhaa heille), sellaista puupppaa ilmeni leikkeistä. Pitäisikö meidän avautua tässä Kesseli-jupakassa ja korjata kaikki lehtimiesten virheet.
Kesselin pitäisi korjata lausuntojaan ja myöntää syyllisyytemme.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niba kirjoitti:Vaikka olikin homo...
Tartun tähän. Millä tavalla se mitä ihminen tykkää tehdä makuuhuoneessaan ja kutsua seksiksi vaikuttaa siihen miten mukava ihminen hän on? Kuinka tarkkaan sä kyselet uusilta tuttavuuksilta niiden seksuaalisista mieltymyksistä? Rajautuuko epäluulo vain homoihin vai kuuluuko heteroseksiinkin jotain sellaista, mikä tekee ihmisestä vähemmän hyvän tyypin?
Noriyumi

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Lolita kirjoitti:
Niba kirjoitti:Vaikka olikin homo...
Tartun tähän. Millä tavalla se mitä ihminen tykkää tehdä makuuhuoneessaan ja kutsua seksiksi vaikuttaa siihen miten mukava ihminen hän on? Kuinka tarkkaan sä kyselet uusilta tuttavuuksilta niiden seksuaalisista mieltymyksistä? Rajautuuko epäluulo vain homoihin vai kuuluuko heteroseksiinkin jotain sellaista, mikä tekee ihmisestä vähemmän hyvän tyypin?
Suomalaisten miesten håmåfobia, jyuu sii.

Johan se on palstalta ja muutenkin nähty että jos mies esim. on trendikäs, se on håmå = huono asia. Jos on istuvat farkut jalassa = håmå. Jos katsoo vahingossa miten lintu lentää taivaalla = håmå. Hiusten sukiminen = håmå. Jos hengittää = håmå (no hah hah :D ). Jos pitää muusta kuin hevistä = håmå, joten on pakko sitten kuunnella vaikka heviä, KUNHAN ei vain ole håmå. Jos on liian hyvin leikatut hiukset = håmå. Liian bodattu = håmå.

Jos mies tekee jotain huonoa, otetaan sana "håmå" käyttöön, eikä kukaan hetero suomalainen mies tahdo vahingossakaan omata ripaustakaan mitään joka saisi muut sanomaan sen H-sanan, tai edes ajattelemaan sitä sanaa. Sanan "håmå" varjolla jotkut pyrkivät kontrolloimaan itseään ja varsinkin muita tietynlaiseen käyttäytymiseen ja elämäntyyliin, koska oma itsetunto ei kestä sitä että käytetään sitä H-sanaa hänestä. Samaten sillä peitetään omaa epävarmuutta. Esim. jos nainen sanoo ihailevansa jotain miestä, paikalla oleva toinen mies sanoo "se on niin håmåmainen" peittääkseen epävarmuuttaan ja kuitatakseen jotain jotta nainen kiinnittäisi huomion häneen. Miesten välisessä kilpailussa sana "håmå" otetaan käyttöön kun ei ole muuta millä taistella. Näin ollen komeaa heteromiestä jota naiset kuolaavat kutsutaan håmåksi, koska sitä vain haluaa itsellekin naista. :roll:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:
Niba kirjoitti:Vaikka olikin homo...
Tartun tähän. Millä tavalla se mitä ihminen tykkää tehdä makuuhuoneessaan ja kutsua seksiksi vaikuttaa siihen miten mukava ihminen hän on? Kuinka tarkkaan sä kyselet uusilta tuttavuuksilta niiden seksuaalisista mieltymyksistä? Rajautuuko epäluulo vain homoihin vai kuuluuko heteroseksiinkin jotain sellaista, mikä tekee ihmisestä vähemmän hyvän tyypin?
Sä olet hyvä tyyppi! Nyt minusta saa vain tartunnan, jos tarttuu.
En minä kysele, minä tiedän, olenhan yoda.
Jos miehelle läheisempi on hänen äitinsä kuin isäänsä, ei siitäkään voida vetää johtopäätöksiä. Minusta on vain niin hauskaa puhua homoista homoina ja jne. Huolimatta että tykkään naisista enemmän kuin Aleksanteri III. En hauku homoja homoiksi, minä kutsun heitä sillä nimellä. Jokainen langettaa tuomion itse. Oletko valmis heittämään viimeisen kiven?
Pyyhin Netikettiin..
Pehmis

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Niba kirjoitti:Jos miehelle ... ... En hauku homoja homoiksi, minä kutsun heitä sillä nimellä.
Yritätkö tällä erottelulla miehet - homot sitten korostaa jotakin vai kaikkia seuraavista väittämistä:

1) Homot eivät ole miehiä
2) Miehet eivät ole homoja
3) Seksuaalinen suuntautuminen määrittää mieheyden

tai vaihtoehtoisesti olet jompaa kumpaa mieltä

4) Et kutsu homoja miehiksi, koska he ovat vielä miehisempiä kuin miehet
5) Et kutsu homoja miehiksi, koska he ovat vähemmän miehisiä kuin miehet?

Oli vastauksesi mikä tahansa, olet silti urpo.
Sudenhenki

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Noriyumi kirjoitti: Suomalaisten miesten håmåfobia, jyuu sii.
Hyödyllinen tieto, sillä aiemmin en tiennyt olevani håmåfoobikko.
Noriyumi kirjoitti:Johan se on palstalta ja muutenkin nähty että jos mies esim. on trendikäs, se on håmå = huono asia. Jos on istuvat farkut jalassa = håmå. Jos katsoo vahingossa miten lintu lentää taivaalla = håmå. Hiusten sukiminen = håmå. Jos hengittää = håmå (no hah hah :D ). Jos pitää muusta kuin hevistä = håmå, joten on pakko sitten kuunnella vaikka heviä, KUNHAN ei vain ole håmå. Jos on liian hyvin leikatut hiukset = håmå. Liian bodattu = håmå.
Tämän mukaan olen håmå, håmå joka kärsii håmåfobiasta, vaikeaa on elo.
Noriyumi kirjoitti:Jos mies tekee jotain huonoa, otetaan sana "håmå" käyttöön, eikä kukaan hetero suomalainen mies tahdo vahingossakaan omata ripaustakaan mitään joka saisi muut sanomaan sen H-sanan, tai edes ajattelemaan sitä sanaa. Sanan "håmå" varjolla jotkut pyrkivät kontrolloimaan itseään ja varsinkin muita tietynlaiseen käyttäytymiseen ja elämäntyyliin, koska oma itsetunto ei kestä sitä että käytetään sitä H-sanaa hänestä. Samaten sillä peitetään omaa epävarmuutta. Esim. jos nainen sanoo ihailevansa jotain miestä, paikalla oleva toinen mies sanoo "se on niin håmåmainen" peittääkseen epävarmuuttaan ja kuitatakseen jotain jotta nainen kiinnittäisi huomion häneen. Miesten välisessä kilpailussa sana "håmå" otetaan käyttöön kun ei ole muuta millä taistella. Näin ollen komeaa heteromiestä jota naiset kuolaavat kutsutaan håmåksi, koska sitä vain haluaa itsellekin naista. :roll:
En ole itse yläasteen jälkeen nähnyt yhdenkään kaverini haukkuvan toista miestä håmåksi tosissaan. Taas jotain poikkeavia?
Elukka

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sudenhenki kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Jos mies tekee jotain huonoa, otetaan sana "håmå" käyttöön, eikä kukaan hetero suomalainen mies tahdo vahingossakaan omata ripaustakaan mitään joka saisi muut sanomaan sen H-sanan, tai edes ajattelemaan sitä sanaa. Sanan "håmå" varjolla jotkut pyrkivät kontrolloimaan itseään ja varsinkin muita tietynlaiseen käyttäytymiseen ja elämäntyyliin, koska oma itsetunto ei kestä sitä että käytetään sitä H-sanaa hänestä. Samaten sillä peitetään omaa epävarmuutta. Esim. jos nainen sanoo ihailevansa jotain miestä, paikalla oleva toinen mies sanoo "se on niin håmåmainen" peittääkseen epävarmuuttaan ja kuitatakseen jotain jotta nainen kiinnittäisi huomion häneen. Miesten välisessä kilpailussa sana "håmå" otetaan käyttöön kun ei ole muuta millä taistella. Näin ollen komeaa heteromiestä jota naiset kuolaavat kutsutaan håmåksi, koska sitä vain haluaa itsellekin naista. :roll:
En ole itse yläasteen jälkeen nähnyt yhdenkään kaverini haukkuvan toista miestä håmåksi tosissaan. Taas jotain poikkeavia?
Poikkeavia eli toisin sanoen håmåja! :P
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

"Mustanikki" on laittanut galleriani "joulukoriste"-kuvaan:
"Toihan on ihan kesselin näköinen. Ettei vaan olis sukuu runkkarille?"

Kesselin naaman olen nähnyt vain uutislähetyksessä mutta hänhän on Kaunis Poika! Olen otettu jos näyttäisin vähän siltä epäillyltä sarjamurhaaja-håmålta! Ja minähän se runkkari olen.. :roll:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Huomenna sitten julistetaan tuomio. Jännitys tiivistyy!
Pehmis

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Lolita kirjoitti:Huomenna sitten julistetaan tuomio. Jännitys tiivistyy!
Ihan suotta, siinä päätetään vain siitä istuuko vankilassa hovioikeuden tuomioon asti vaiko ei.
silsakenraali™

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Pehmis kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Huomenna sitten julistetaan tuomio. Jännitys tiivistyy!
Ihan suotta, siinä päätetään vain siitä istuuko vankilassa hovioikeuden tuomioon asti vaiko ei.
En tunne juttua sen enempää, mitä täältä ja mediasta olen lukenut ja kuullut. Minulle on jäänyt käsitys, että näyttö muista kuin tästä tuoreimmasta tapauksesta on melko hatara? Tässähän maallikko helposti ajattelee omalla heinäntekojärjellään, että eihän ns. "bonus pater familia" eli tavallinen tallaaja nyt millään, ikinä, koskaan voisi olla sattumalta osallinen kolmelle samalla tavalla, samantyyppisissä olosuhteissa tapahtuneelle teolle.
Pehmis

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

silsakenraali™ kirjoitti:En tunne juttua sen enempää, mitä täältä ja mediasta olen lukenut ja kuullut. Minulle on jäänyt käsitys, että näyttö muista kuin tästä tuoreimmasta tapauksesta on melko hatara? Tässähän maallikko helposti ajattelee omalla heinäntekojärjellään, että eihän ns. "bonus pater familia" eli tavallinen tallaaja nyt millään, ikinä, koskaan voisi olla sattumalta osallinen kolmelle samalla tavalla, samantyyppisissä olosuhteissa tapahtuneelle teolle.
Näyttö on juu vahvan kuuloista vain viimeisimmästä teosta. Eipä sillä mitään väliä ole, jos tuomio tulee, se tulee murhasta ja elinkautista ei korota mikään vaikka olis 5 murhaa takana. Vanhoissa teoissa ei varmaan riitä näyttö tuomitsemiskynnykseen millään, eikä niillä ole mitään väliä koska vaikka tuomio tulisi, se olisi elinkautinen kaikista kolmesta.
Mulli75

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lolita kirjoitti:Huomenna sitten julistetaan tuomio. Jännitys tiivistyy!
Tuomio elinkautinen lukee tekstitv:ssä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mulli75 kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Huomenna sitten julistetaan tuomio. Jännitys tiivistyy!
Tuomio elinkautinen lukee tekstitv:ssä.
Iltalehti ainakin tarjoaa sivuillaan jutun kylkiäisinä nimen ja pärstäkuvan.
Leipää ja sirkushuveja :roll:
Don't Panic!
swirl

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja swirl »

Iltasanomien uutinen asiasta.
ninnithequeen

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nexie kirjoitti: Iltalehti ainakin tarjoaa sivuillaan jutun kylkiäisinä nimen ja pärstäkuvan.
Leipää ja sirkushuveja :roll:
Onpas pojan ulkonäkö muuttunut...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:Iltasanomien uutinen asiasta.
Oho :shock: Ja teloitussurman suorittanut pari sai 11- ja 11,5- vuotta.. :roll: Sairasta!!! Pedofiili saa 3kk ehdonalaista, huumausaineiden hallussapitäjä saa vuoden.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Oho :shock: Ja teloitussurman suorittanut pari sai 11- ja 11,5- vuotta.. :roll: Sairasta!!! Pedofiili saa 3kk ehdonalaista, huumausaineiden hallussapitäjä saa vuoden.
Joo, pikkasen on omituista nyt tämmönen.

Eiköhän ne valita tuomiosta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Oho :shock: Ja teloitussurman suorittanut pari sai 11- ja 11,5- vuotta.. :roll: Sairasta!!! Pedofiili saa 3kk ehdonalaista, huumausaineiden hallussapitäjä saa vuoden.
Joo, pikkasen on omituista nyt tämmönen.

Eiköhän ne valita tuomiosta.
En mä tuomiosta valita, murhasta/taposta pitäis saadakin kunnon syyte. Nyt vaan mun mielestä typerää että toiset saa 10 vuotta päähän ampumisesta ja toinen elinkautisen lääkkeilla surmaamisesta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Ann »

Elppis kirjoitti:Nyt vaan mun mielestä typerää että toiset saa 10 vuotta päähän ampumisesta ja toinen elinkautisen lääkkeilla surmaamisesta.
Jos lääkkeillä kokeellista kotikemiaa harrastanut tavoitteli surmanneensa mammonia(=teko suunniteltu), niin se käsittääkseni painaa tuomiollisessa vaakakupissa enempi kuin "ammuin kimmastuksissani Peraa pyssykällä päähän".
Rotan aivot valtasivat pääni.
Noriyumi

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Sudenhenki kirjoitti: En ole itse yläasteen jälkeen nähnyt yhdenkään kaverini haukkuvan toista miestä håmåksi tosissaan. Taas jotain poikkeavia?
Kaverisi kuulostavat aika fiksuilta 8)
Noriyumi

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Oho! Elinkautinen! Sitä ehdittiin jo toitottaa, mutta taivasteleNpa minäkin sitä...
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eräs vesseli..

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Antti Olavi Taskinen, 29, tuomittiin elinkautiseen vankeuteen murhasta, taposta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.

oho noriymi ehtikin ensin :roll:

Edit:kai ton nimen saa julkaista kun se ollu HS ? mikäli ei sen voi poistaa
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Vastaa Viestiin