Allergiat

Yleinen lätinä jä kitinä

Kärsitkö allergioista?

En ollenkaan
17
33%
Hiukan
7
14%
Jonkin verran
15
29%
Huomattavasti
8
16%
Asun ulkomaailmalta eristetyssä kopissa
2
4%
Vain tuulenpuiskista (EVVK)
2
4%
 
Ääniä yhteensä: 51

killkill

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mä luin tuon Gatin paasauksen kolme kertaa. Pilkusta eteenpäin en vieläkään ymmärrä mitään. Toisaalta "Mä olen kännissä vain" sisältääkin ihan riittävästi informaatiota.

Minusta kapula on paljon luovempi olotila kuin känni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:Mä luin tuon Gatin paasauksen kolme kertaa. Pilkusta eteenpäin en vieläkään ymmärrä mitään. Toisaalta "Mä olen kännissä vain" sisältääkin ihan riittävästi informaatiota.

Minusta kapula on paljon luovempi olotila kuin känni.
Sä oletkin tyhmää paskasakkia hannuhanhimaailmassa, jossa sulta pyydetään kyrpää festareilla.

Olen tajunnut, mitä Bruce Leen tai mikäoli, enmuista Zenhemmon "Repose in the Nothing" tarkoittaa. En välitä muusta maailmasta enään. Rakennu Tyhjässä. Fuck you and teidän maailma ja neuvot.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Ebola

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Gattaca kirjoitti:
killkill kirjoitti:Mä luin tuon Gatin paasauksen kolme kertaa. Pilkusta eteenpäin en vieläkään ymmärrä mitään. Toisaalta "Mä olen kännissä vain" sisältääkin ihan riittävästi informaatiota.

Minusta kapula on paljon luovempi olotila kuin känni.
Sä oletkin tyhmää paskasakkia hannuhanhimaailmassa, jossa sulta pyydetään kyrpää festareilla.

Olen tajunnut, mitä Bruce Leen tai mikäoli, enmuista Zenhemmon "Repose in the Nothing" tarkoittaa. En välitä muusta maailmasta enään. Rakennu Tyhjässä. Fuck you and teidän maailma ja neuvot.
Painu Nyt Jo Vittuun.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ebola kirjoitti:Painu Nyt Jo Vittuun.
Oiskos Sulla sellanen tiukka ja märkä Vittu johon painua.. sisäänulossisäänulos..

Ai ku sä tykkäisit ja voihkisit.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
killkill

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Sä oletkin tyhmää paskasakkia hannuhanhimaailmassa, jossa sulta pyydetään kyrpää festareilla
Ei vittu! VIELÄKIN sitä korpeaa tuo! Uskomaton tapaus :repskops: Tapahtumasta on 20 vitun vuotta ja joku ventovieras on siitä kateellinen.

Kaikin mokomin, anna tulla vaan. Mä pistän kohta koneen kiinni ja piristän sitten itseäni maanantaina töissä, mukavassa työtuolissani lukemalla Suuren Ajattelijamme Lahjomattomasti Laadittuja Näkemyksiä Miehistä, Naisista ja Sen Sellaisesta. Kuinka hänen viisautensa elähdyttääkään poloista minua.

Hauskaa :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Sä oletkin tyhmää paskasakkia hannuhanhimaailmassa, jossa sulta pyydetään kyrpää festareilla
Ei vittu! VIELÄKIN sitä korpeaa tuo! Uskomaton tapaus :repskops: Tapahtumasta on 20 vitun vuotta ja joku ventovieras on siitä kateellinen.
Joo mutta sitten sä kumminkin löysit sen jälkeenkin luontaispantavaa festareilla. Viittisitkö selittää miten vai oletko vaan niin käsitämättömän hyvännäköinen Siittäjä, jonka lapsen naiset haluaa kantaa?

HANNUHANHIMAAILMA!!
Viimeksi muokannut Gattaca, 13.05.2006 12:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sinkkumatti

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:HANNUHANHIMAAILMA!!
Voi poikaparka jos tietäisit mitä kaikkea tuo maailma on tarjonnut.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sinkkumatti kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:HANNUHANHIMAAILMA!!
Voi poikaparka jos tietäisit mitäkaikkea tuo maailma on tarjonnut.
Jos Kitypellejen ristiinnnussinta. sisäsiittosuhteilua katsoo, niin pelkkää paskaa. Mutta se onkin paskasakille. Huorilta saan rahalla. miksi suhteeseen jonkun muun kuin todella minun maailmaani tukevan sieluntoverin kanssa? Ei kannata. Enkä löydä. Siis huoriin. Pystytisuisiin.
Viimeksi muokannut Gattaca, 13.05.2006 12:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
killkill

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Joo mutta sitten sä kumminkin löysit sen jälkeenkin luontaispantavaa festareilla. Viittisitkö selittää miten vai oletko vaan niin käsitämättömän hyvännäköinen Siittäjä, jonka lapsen naiet haluaa kantaa?
Sori, olen vannonut juhlallisen valan Nussivan Maailman Suurritarikunnan Initiaatioriitissä 15. syntymäpäivänäni, ettei Veljeskuntamme Menestyksen Salaisuuksia Naismaailmassa koskaan paljasteta tavallisille kuolevaisille. Etenkään varkautelaisille. Jos olisit asunut Putaalla, sitten ehkä.
Ebola

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Gattaca kirjoitti:
Ebola kirjoitti:Painu Nyt Jo Vittuun.
Oiskos Sulla sellanen tiukka ja märkä Vittu johon painua.. sisäänulossisäänulos..

Ai ku sä tykkäisit ja voihkisit.
Eiköhän se nyt ole jo todistettu ettei sitä sisäänulossisään toimintaa pääse maistamaan kuin rahalla, ammattilaisella.
Sinkkumatti

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti: Jos Kitypellejen ristiinnnussinta. sisäsiittosuhteilua katsoo, niin pelkkää paskaa.

Päinvastoin. Ihanaa, puhdasta kiimaa. Märkää, maukasta ja niin jumalaisen hyvää seksiä. Hyviä muistoja, mahtavia orgasmeja ja suunnattoman ihania tisuja. Ja tätä samaa on tarjolla aina vain pilvin pimein. Maistus varmaan sullekin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ebola kirjoitti:Eiköhän se nyt ole jo todistettu ettei sitä sisäänulossisään toimintaa pääse maistamaan kuin rahalla, ammattilaisella.
No se on selvää, koska olen olen psykofyysisesti eri lajia, eikä minulle ole mahdollisuutta pitää lähes ketä vaan vitunkantajaa iHQuna tai hänen minua.

Joten nussikaa tavikset taviksia, jotka on taviksesti tavispingviinimaailmassanne, ja joista teistä henkisestikin (niinkuin teillä roboteilla sellaista olisi) tykkää. Minä odotan turhaan yhtä ELÄVÄÄ ihmistä parisuhteeseen siis naista, muuten nussin huoria, liharobotteja.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen aistivinani ilmassa.... Nuuh.... Suurta Viihdettä! Säästän tämän ketjun illan ratoksi.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lolita kirjoitti:Olen aistivinani ilmassa.... Nuuh.... Suurta Viihdettä! Säästän tämän ketjun illan ratoksi.
Sua panisin, mutta "kengännumerosi" (men Talk and so do you childish imbesill) on liian suuri Luotettavaan parisuhteeseen.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:(äitini mielestä minä olen komeampi)
Nyt kyllä putosin huolella.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:(äitini mielestä minä olen komeampi)
Nyt kyllä putosin huolella.
Kerrohan nyt ihan tarkkaan. miksi minä olen rumempi.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja saira »

Aivan loistavaa! Allergiakyselystäkin on muovautunut Gattacan pilluketju!!! Juuh, jatkakaa...

Ja aiheeseen, minulla ei ole minkäänlaisia allergioita, onneksi.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Allergiat

Viesti Kirjoittaja ak »

saira kirjoitti:Aivan loistavaa! Allergiakyselystäkin on muovautunut Gattacan pilluketju!!! Juuh, jatkakaa...
Se on kato paha juttu, kun on noin vahvasti pillulle allerginen. Tai sit kaikki pillut Gatille allergisia.
Vastaa Viestiin