Hautaus

Yleinen lätinä jä kitinä

Kiinnostaa?

Haluan tulla haudatuksi maan alle kompostoituvaan n. 900€ hintaiseen groteskinnäköiseen arkkuun, jossa matoja tuottava mätä ja loisiva lihani voi rauhassa elää.
2
6%
Kehoani sekä elämääni kunnioittavana ihmisenä haluan tuhkani haudattavan siististi kauniissa uurnassa.
29
94%
 
Ääniä yhteensä: 31

prosessi

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minä haluaisin, että minusta tehtäisiin koiranruokaa, mutta koska mitä todennäköisimmin sisällän kaikenlaisia epäterveellisiä kemikaaleja siinä vaiheessa, kun jauhaminen olisi tarkoitus suorittaa, lahjoitan itseni tieteelle. Tulevat lääkärit saavat pilkkoa minut kappaleiksi ja kursia kokoon, mistä saadulla kokemuksella he ehkä jopa onnistuvat pelastamaan jokusen ihmishengen.
Herra Manala

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

-Superior- kirjoitti:kaunein ja vapauttavin alku elämänjälkeiseen loppuun
Elämä on ihmisen parasta aikaa.
AarneAnkka

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:Urpo=Sinä
Täysin turha vittuilu, stanan horopersenaama.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti: Täysin turha vittuilu
Eihän sellaista olekaan!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Herra Manala

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ann kirjoitti:Hautausmaat ovat mukavan hiljaisia ja siistejä paikkoja. Niitä voisi ajatella vaikka puistoina, sellaisina joihin meistä jokainen pääsee istuttamaan kukkia ja pystyttämään patsaita. Vanhoilla hautausmailla on myös se oma historiallinen lisänsä.

Paikka, jossa saa rauhassa ilmaista tunteitaan, ilman että kukaan tulee kysymään "mikä hätänä"..
*snif* ... *snif* ... *BYÄUAHUUUU!* Sä sanoit sen niin kauniisti! *tyrsk* *Sniisk* Mä niin haluun kuolla!
AarneAnkka

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:Eihän sellaista olekaan!
Onpas, elleivät tavoitteet ole selvillä. Sun tavoitteistas ei ota erkkikään selvää. Oletko itsekään selvillä niistä?

Hautausmailla on muuten hyvä pitää piknikkejä. Rauhallista. Ja mä opin naperona lukemaankin hautausmaalla hautakivistä tavaamalla.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 13.05.2006 0:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Ann »

Herra Manala kirjoitti:Mä niin haluun kuolla!
Kas, meillä on sittenkin jotain yhteistä..

Mut jos mielesi tekee (kävely)lenkkiä keskustassa, sellaisessa ympäristössä jossa jopa kuulee lintujen laulua, niin Hietsun hautausmaa on ihan hyvä vaihtoehto.. ja siinä vieressä on se muscle beach, mistä kuulemma joudeninkin bongaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti: Onpas, elleivät tavoitteet ole selvillä. Sun tavoitteistas ei ota erkkikään selvää. Oletko itsekään selvillä niistä?
Öö, siis musta tulee isona poppanataiteilija.. Mutta sitä sä tuskin haeskelit takaapäin. Jos nyt otit urpottelut ihan tosissas, niin älä ota enää. Sä oot mun dancing queen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:Sä oot mun dancing queen.
Ei, älä muistuta siitä karaookkeillasta... :doh:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti: Ei, älä muistuta siitä karaookkeillasta...
Mä muistelen sitä bottan keikkaa. Det vad jättekiva.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti: Mä muistelen sitä bottan keikkaa. Det vad jättekiva.
Sain muistaakseni silloin hampurilaiskastiketta silmääni kun joku iski nyrkillä miun eväisiin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti: Sain muistaakseni silloin hampurilaiskastiketta silmääni kun joku iski nyrkillä miun eväisiin.
Ylläpito, voisiko tämän postauksen siirtää erotiikkaan?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Elukka

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Elukka »

millivanilli kirjoitti:Tuhkan voisi heittää jossain kohtaa Punkaharjua tuulen vietäväksi.
:shock: Meikäläisen lapsuudenmaisemat. Ehkä maailman komein paikka.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti: Ylläpito, voisiko tämän postauksen siirtää erotiikkaan?
Ylläpito, voisiko tämän käyttäjän siirtää itämereen?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Sannnu

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mä toivoisin kuolevani jossain ´Meksikossa, jossa joka vuosi kuolleiden päivänä mun haudalla pidettäisiin bileet!
Elukka

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Sen räjähdyksen jälkeen olen varmasti sublimoitunut sen verran täydellisesti että ei maksa vaivaa pohtia tälläisiä käsittelyjä.
Korvasi kuitenkin löydetään jostain keskeltä metsää, ja se sitten tuottaa obdusentille kauheasti päänvaivaa kun siitä pitäisi kehitellä ruumiinavausraportti.
Höh, mitään nössöjä konventionaalisia räjähteitä kun aPommilla kerralla siististi plasmaksi. :piru:
Elukka

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Elukka »

McJanne kirjoitti:<goottien käsitys kuolemasta>
Höh, mäkin diggaan Gaimanin Kuolemaa enkä suinkaan ole gootti. :leuhka:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Sudenhenki

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Jätin pallottamatta, sillä minulle on herttaisen yhdentekevää mitä ruholleni tapahtuu kun olen poissa. Heittäkööt vaikka ojaan jos eivät parempaakaan keksi, vaikka olisihan se aika messevää jos saisi sellaisen hautajaisrovion tylsien monttubileiden sijasta.

Tuo "kuolleiden palvonta" taas ei minua häiritse ollenkaan, jokaisella on oma tapansa muistella omaisiaan, eikä se minulle oikeastaan millään tavalla edes kuulu. Kukin tyylillään, sano.

Elukka kirjoitti: No niin, vihdoinkin joku muukin suhtautuu täysipäisesti tuohon hautakivenpalvontakulttiin!
Hoo! tämä tuli nyt aivan puskista. Jos olet tuota mieltä, niin miten suhtaudut hautakivienkaateluun? (josta minuakin on monesti epäilty :roll: ). Onko se kaiken sen haloon ja huomion arvoista?
Bliss

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sudenhenki kirjoitti:hautakivienkaateluun? (josta minuakin on monesti epäilty :roll: )
Oletko sitten syyllistynyt moiseen, vai mistä epäilyt....?
AarneAnkka

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:Oletko sitten syyllistynyt moiseen, vai mistä epäilyt....?
Kukkahattutätejä shokeeraava pukeutumistyyli.
Bliss

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Oletko sitten syyllistynyt moiseen, vai mistä epäilyt....?
Kukkahattutätejä shokeeraava pukeutumistyyli.
En mie ihan tosissani kysynytkään :)
killkill

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sinkkumatti kirjoitti:Ja tuhkat mereen
Jep. Amriikassa joku veijari on tehnyt tästä bisneksen. Sut tuhkataan, tuhka ripotellaan betonin sekaan ja betonista valetaan semmoinen häkkyrä joka upotetaan mereen korallikasvien kasvialustaksi. Aikanaan olet osa riuttaa. Kaunis ajatus.
Sudenhenki

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Bliss kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Oletko sitten syyllistynyt moiseen, vai mistä epäilyt....?
Kukkahattutätejä shokeeraava pukeutumistyyli.
En mie ihan tosissani kysynytkään :)
BUSTED! :D
Ei, en ole koskaan kaadellut niitä.
ninnithequeen

Re: Hautaus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä luin olisko se ny ollu City-lehdestä vallan mielenkiintoisen artikkelin kuolemasta. Siinä mm. kerrottiin yksityiskohtaisesti, mitä ruumiinavauksessa tapahtuu. Mä näin painajaisia siitä. Tiesittekö, että ne leikkaa ensimmäisenä kielen pois? Ja että ne leikkaa myös sukupuolielimet veke?
Vastaa Viestiin