Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Yleinen lätinä jä kitinä
Chantal
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 07.09.2005 13:49

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Chantal »

Sinkkumatti kirjoitti:Ei mitään hajua. Loma alkaa heinäkuun 3 pv ja kestää neljä viikkoa. Mitään suunnitelmia ei ole olemassa ja se on hyvä niin. Joku reissu maittaisi, mutta siihen tarvittaisiin kaveri ja sellaista ei nyt tähän hätään ole, kun kaikki paskaiset ovat seurustelevaa sorttia. No, taidan sitten viettää loman lutakon pohjia koluten. Se vaan passaa.
:off:

Otetaanko seurustelevilta passit pois vai miksei nämä kaverit voi reissata?
Turbohaltija

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jaa-a, valinnan vaikeus... Kesäisin kun kuuluu golfata, purjehtia omalla purjeveneellä, viettää saaristo/kesämökkilomaa, matkustella eksoottisissa kaukomaissa, näyttäytyä rannalla ja seurapiireissä jne. Ratkaisen ongelman menemällä kesätöihin kahdeksi ja puoleksi kuukaudeksi.
Sinkkumatti

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Chantal kirjoitti:Otetaanko seurustelevilta passit pois vai miksei nämä kaverit voi reissata?
Taitaa niiden eukot istua passien päällä :mrgreen:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kesällä meinasin ottaa aika rennosti. Aika paljon tulee varmaan oltua lohjansaaressa kaverin mökillä tai sitten omassa homehökkelissä sipoossa. Ne viikot joina olen töissä vietän kaupungissa, mutta yritän olla niin paljon merellä treenaamassa kuin mahdollista. Porvooseen on rakennettu mahtavat harjoituspuitteet, joten siellä taidan viettää aika paljon aikaa poijuja kiertelemässä. Kisaviikonloppuja on joitakin, niin tulee vähän reissattua kotimaassakin. Mitään festareita tuskin tulee kierrettyä, paitsi sellaiset pienet tapahtumat lohjalla joissa on panostettu enemmänkin juomiseen kuin artisteihin.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tulee varmaan tänä kesänä kotimaan matkailua hieman vielä totuttua enemmän sattuneista syistä. Qstokki nyt on must, mut sit mua ollaan pakottamassa Provinssiinkin, plus sit kaikki synttärit ja tuparit vielä siihen. Ja pitäis kai jossain vaiheessa jollain lailla saada uus kotikin asuttavaan kuntoon.. Voi olla tosin että muuttolaatikoita ehtii purkamaan vasta tossa syssyn korvilla jos tää syke jatkuu.
bedlam kirjoitti:Toisaalta ryyppäys ja runkkaus sointuu kyllä huomattavasti paremmin yhteen. Jos pelaisinkin varman päälle ja kirjaisin sen kuitenkin kalenteriin nyt ensin.
Olet ihan oikeassa. Ja mitä sitä vanhoja tapoja muuttamaan eniveis, tulee pian kriisi ja muutosvastarinta.
Chantal
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 07.09.2005 13:49

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Chantal »

Taitaa niiden eukot istua passien päällä :mrgreen:[/quote]


'Noin painava' kumppani lähtisi kyllä itseltä kierrätykseen välittömästi. Pitäisikö sitä vain tuijotella hallituksen/opposition iiriksiä Eiffelin sijaan lopun elämää, vastustan!

Nyt lopetan offtopiccailun justiinsa, piti vaan päästä burpsauttamaan tuo...
Edith

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Korjaan edellä kirjoittamiani: Harkitsen vakavasti irtisanoutumista työstäni toukokuun lopusta alkaen ja elämistä pelkällä näkkileivällä ja ilman esim. uimastadionin pääsymaksurahoja. Vituttaa. :maanantai:
MarthaFocker

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Edith kirjoitti:Korjaan edellä kirjoittamiani: Harkitsen vakavasti irtisanoutumista työstäni toukokuun lopusta alkaen ja elämistä pelkällä näkkileivällä ja ilman esim. uimastadionin pääsymaksurahoja. Vituttaa. :maanantai:
Kannattaaa todellakin. Tein ton pari kesää sitten. Just niin että toukokuun palkka tulee kesäkuussa ja lomarahat sitten heinäkuussä.
Elokuu on persaukinen, mutta niin käy joskus.

Tuttu tunne, nimimerkillä kokemusta on. Välttelen työntekoa kesäisin mahdollisimman pitkään. Yhen kesän olin kokonaan duunissa ja se oli ehkä elämäni paskinta aikaa.
ninnithequeen

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kesään kuuluu töitä, vähintään viikko landella ja miehen veljen häät.

Voisin kyllä mökkeillä enemmänkin, mutta ei taida onnistua tänä kesänä :(
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sukelluskurssi kesäkuussa, uimahallissa tosin.

Heinäkuussa menen naimisiin ja lähden maailmanympärysmatkalle.
ninnithequeen

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin juu, Lintsi kuuluu ehdottomasti kesään!
Ja tänä vuonna mennään Muumimaailmaankin.
swirl

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Saz kirjoitti:Sukelluskurssi kesäkuussa, uimahallissa tosin.
Mie suoritin OWD:n viime kesänä Espanjassa. Sen jälkeen en ole päässyt sukeltamaan, mutta sekin kuuluu tulevan kesän suunnitelmiin.
Ebola

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Töitä ainakin heinäkuun loppuun, kai sitä voisi käydä Lappeenranta festivaaleilla muutaman bändin katsomassa. Ei sitä hirveästi kuitenkaan jaksa hillua ympäriinsä.
Sinkkumatti

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Saz kirjoitti:Heinäkuussa menen naimisiin ja lähden maailmanympärysmatkalle.
Anteeksi rakkaani. En mä ollut ihan tosissani sen kosimisen kanssa. Mä olin humalassa, liian suuressa tunnekuohussa, pelkäsin menettäväni sinut, luulin avioliiton pelastavan suhteemme, minä en ole valmis vielä avioliiittoon, minä olen liiian nuori, ei minusta ole isäksi, halusin vain miellyttää sinua, äiti pakottaa, sukulaiset odottavat häitä, pankkitilini näyttää janaa, passini on vanhentunut, kukaan ei kastele kukkia sillä välin, PANIIKKI!!!
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sinkkumatti kirjoitti:
Saz kirjoitti:Heinäkuussa menen naimisiin ja lähden maailmanympärysmatkalle.
Anteeksi rakkaani. En mä ollut ihan tosissani sen kosimisen kanssa. Mä olin humalassa, liian suuressa tunnekuohussa, pelkäsin menettäväni sinut, luulin avioliiton pelastavan suhteemme, minä en ole valmis vielä avioliiittoon, minä olen liiian nuori, ei minusta ole isäksi, halusin vain miellyttää sinua, äiti pakottaa, sukulaiset odottavat häitä, pankkitilini näyttää janaa, passini on vanhentunut, kukaan ei kastele kukkia sillä välin, PANIIKKI!!!
Siis HÄH? Koko viimeyön vietin ommellen helmiä huntuuni, minkä nyt onnenkyyneleiltäni näin työskennellä.
Jäähän aloillesi odottamaan vierailua isältäni ja isoveljeltäni.
mustakikkeli

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Teen koko kesän töitä
käyn kaikilla festareilla eri puolilla maailmaa, ihan vaan kuuntelemassa Toolia
käyn sukelluskurssin
patikoin kolme kuukautta etelä-Amerikan sademetsissä
hankin lentolupakirjan
hyppään laskuvarjohyppyjä
urheilen joka päivä
hankin uuden kämpän ja remontoin sen itse kokonaan mieleisekseni
suoritan ajokortin
grillaan kavereiden kanssa joka viikonloppu uudella terassillani
valmistun kolmesta kansainvälisestä yliopistosta samanaikaisesti
ostan kolme heppaa ja ratsastan niillä ympäriinsä maastossa
haistatan pomolleni paskat
syön pizzaa
katson telkkaria
luen Kitinää

Nuo ovat vielä vasta suunnitelmissa, mutta toteutan niistä ainakin kolme viimeistä. On joka tapauksessa hyvä olla tavoitteita, tästä tulee todellinen suorituskesä minulle.
Sinkkumatti

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Saz kirjoitti:Jäähän aloillesi odottamaan vierailua isältäni ja isoveljeltäni.
*ostetaan menolippu boliviaan palaavaan baaanilaivaan!
HellBell

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Jos mahdollista, niin tästä tulee paras kesä.. Kyllä.

Sen varalta suunnitelmissa on vaikka mitä. 500 vuoden paskuuden jälkeen.. ihanuutta.

The Kesä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Hengailen ja purjehdin, siinäpä varmaan pääasiat?

Äh, täytynee lähteä lompsimaan tuonne työpaikalle. Helle saa vieroksumaan työtä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

- Tuska
- Häät
- Kity-risteily
- Olut-festarit Tallinnassa
- Ylläolevien häiden suunnittelutapahtuma
- Qstock?
- Töitä perkeleesti
- Ehkä parit konsertit
- Myötätuulirock?
- nenänkaivamista
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Juhannuksena alkaa miehen loma, oiskohan 4-5 viikkoa, emmuista. Suurin osa siitä vietetään mökillä. <3 Muita suunnitelmia ei ollutkaan, mutta tänä aamuna ruvettiin siskon kanssa puhisemaan ja pöhisemään, jospa karkaisimme kahdestaan maailmalle kesäkuussa! Tuo nyt kiinni mutsimme lomista, miehet kun ei töiltään kerkeä muksuja vahtia 24/7 ja tosiaan tahtoisimme muksuttoman reissun... Saa nähä. Viimeistään varmaan elokuussa onnistuis, sama se onko täälläkin super-ihanat ilmat. Paikan vaihdos ja vapaus on se juttu.
SikaMika

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Känni päälle, ja kun seuraavan kerran herään, sataa lunta.

Höpsistä! Jokuset festarit (tällä hetkellä lukkoon lyötyjä 0 kappaletta), työskentelyä, opiskelua, terasseilla uunoilua, ulkomaanmatkailua, biitsillä makailua, kavereiden kanssa hengailua, urheilua, perseilyä&hölmöilyä, kännäämistätappelemistahuoraamistaörvellystä...perusshittiä.
Feiz

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

SikaMika kirjoitti:Känni päälle, ja kun seuraavan kerran herään, sataa lunta.

Höpsistä! Jokuset festarit (tällä hetkellä lukkoon lyötyjä 0 kappaletta), työskentelyä, opiskelua, terasseilla uunoilua, ulkomaanmatkailua, biitsillä makailua, kavereiden kanssa hengailua, urheilua, perseilyä&hölmöilyä, kännäämistätappelemistahuoraamistaörvellystä...perusshittiä.
Samat suunnitelmat miinus festarit. Niihin en kyllä enää jaksa vaivautua.

Loma alkaa juhannukselta ja jauhaa nelisen viikkoa.
hermine

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mulla on neljä isoa kesätenttiä, töitä ja toi kandidaatintutkielma pitäis väsätä suht valmiiksi. En oikein tiedä, missähän välissä noihinkin luen, en vaan malttanut olla ilmoittautumatta mahdollisimman moneen tenttiin kun mulla on muka aikaa lukea kunnolla koska olen töissä vaan puolipäiväisenä. Jossain välissä ehkä voisin kirjoineni siirtyä vaihtelun vuoksi jonnekin puistoon tai rannalle lukemaan. Festareilla lukeminen ei oikein toimi, sitäkin on kokeiltu.

Mua syyhyttäisi koko ajan lähteä tästä töistä hakemaan ne tenttikirjat kirjastosta, mutta pakko malttaa mielensä vielä vähän aikaa...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ai niin, kai mainitsin, että ajattelin rakastua?
Vastaa Viestiin